Voor de derde keer goed ontvangen en geholpen

Wij komen voor de derde keer terug naar AVH, omdat de keuze ruim is, en vriendelijk ontvangen met koffie en thee. Alles op voorraad is en gratis wordt thuisbezorgd. In een woord een topzaak! Het zegt genoeg dat we nu weer ons derde tuinset hier kopen.

Wat fijn dat er nog betrouwbare winkels (mensen)zijn

Ik had in november een loungeset gekocht via internet van een particulier maar helaas opgelicht. Denk dat het fluiten wordt naar mijn centen helaas en aangifte gedaan maar gaat me ook niet veel opleveren vrees ik. Daarom dacht ik nu "ik wil bij een betrouwbare winkel een loungeset kopen" en gelukkig werd het snel geleverd en werd er ook nog een goede service geleverd ivm korting op een hoes voor de loungeset. Ook ontbraken er boutjes, waren er maar 6, dus kreeg een nieuwe montageset toegestuurd. Heel erg bedankt voor het fijne shoppen bij jullie en ik houd jullie zeker in gedachten mochten we weer wat nodig hebben. Zo'n onderhoudspakket zou helemaal super zijn, laat de zomer maar komen, wij zijn er klaar voor. :-)

Goede en vriendelijke bediening

Vriendelijke verkoper en zeer goede afspraak en vlotte levering, alsook Vriendelijke leverancier

Snelle reactie en oplossing geboden

Snel contact met een medewerker en na probleem omschrijving een snelle oplossing. Top. Super blij met mijn mooie aankoop!

Heel goede ervaring, zowel in de winkel als bij de levering

Super om te horen, zo zien we het graag

exellent!!!

de winkel in Lochristi bezocht zeer ruime keuze en degelijke uitleg gekregen. Ook werden de verschillende opties getoond. Na thuis alles nog eens nagemeten te hebben, besteld online en 4 dagen later werd alles al geleverd. Topservice een aanrader.

dank voor dit compliment

Wonderful experience

Very happy with the order, delivery and general customer service approach! I will order more soon! Thank you

Nice to hear this and hope we see you soon again?

Goede kwaliteit en stipte levering - perfect -

Heel tevreden met de tuinmeubels en parasol.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hopelijk komt de zon snel door zodat u kan genieten van uw meubels en parasol.

Goede bezorgservice

In de bartafel zitten een aantal schroeven, maar 1 schroef past niet waardoor de tafel op de poten beweegt. Hij staan niet stabiel. Na telefonisch contact is mij toegezegd dat de tafel wordt omgeruild. Hulde voor de service

Fijn dat wij u op een passende manier hebben kunnen helpen. Hopelijk heeft u veel plezier aan uw nieuwe bartafel.

Heel content

Vriendelijk en een goede service

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en positieve review.

Heel moeilijk een keuze te maken uit het grote assortiment.

Heel moeilijk een keuze te maken uit het grote assortiment. Je weet gewoon niet waar je kijken moet in de overzichtelijke showroom. Er is zoveel moois te zien waarbij ook de kwaliteit niet uit het oog verloren wordt door AVH Outdoor. Met deskundig advies kom je in Numansdorp zeker tot een juiste keuze. Ook de levering van een bijna niet te tillen boomstamtafel is zonder problemen gegaan. Zeker een aanrader om hier eens te gaan kijken.

Fijn te lezen dat u onze service positief heeft ervaren. De boomstamtafel is inderdaad een hele zware tafel. Ik hoop dat hij bij u op een mooie plek staat zodat u van kan genieten. Hopelijk zien we u snel weer eens terug in ons filiaal in Numansdorp.

Mooie set, goed geregeld en goed contact / overleg

De 1e zin zegt genoeg volgens mij.

Goedemiddag Bert, Fijn uw tevredenheid terug te lezen. Veel plezier met uw set!

Grote zaak. Veel keus. Vriendelijk personeel dat goed uitlegt. 2 dagen erna alles geleverd. Zeer tevreden.

Super!!!

De service is van aankoop tot afspraak en bezorging helemaal top! En de tuinstoelen staan niet alleen prachrig in onze tuin, ze nodugen enorm uit tot een hoop gezelligheid. Laat de zon maar komen.

Eerlijke prijs en goede dienstlevering

Eerlijke prijs en goede dienstlevering

Fijn te lezen dat u tevreden bent met de dienstverlening.

Goede service, exact op tijd bezorgd.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling en reactie.

Supersnelle service

Zeer tevreden over dit bedrijf. Snelle communicatie en omruilen was geen probleem toen de tafel te groot en te zwaar was. Fijn bedrijf. Volgende keer weten wij jullie weer te vinden!

Fijn uw tevredenheid terug te lezen. We zien u graag weer een keer terug in een van onze winkels!

Alles was zoals afgesproken.

Vriendelijke en correcte verkoper alsook de levering was top.

Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de levering. Bedankt voor uw positieve reactie.

Mooie tuin meubelen voor een scherpe prijs! Net wat we zochten Snelle levering!!

Hartelijk dank voor uw reactie en uw mooie beoordeling.

Het loungeset dat ik gekocht heb was sterk afgeprijsd. Ik heb dit voor een mooie deal kunnen aankopen. Het is super stevig en handig in elkaar te zetten. Het ziet er dan ook heel mooi uit en is kwalitatief. Ik ben hier enorm tevreden van. Klaar om een bbq te houden!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel bbq plezier!

alles was perfect

heel goede kwaliteit voor de prijs ! vlugge en vlotte levering

Bedankt voor uw reactie en uw positieve beoordeling. We zien u graag weer eens terug in een van onze winkels.

Heel goed!

We zijn ontzettend blij met onze aankoop. Geweldig mooie loungeset en dining stoelen. Bijzonder vriendelijke chauffeur.

Goedemiddag Edwin! Bedankt voor uw complimenten en beoordeling! Dit is waar wij als bedrijf voor staan!

zeer goede service

goed geholpen in de winkel en snelle bezorging

Bedankt Harry voor de complimenten en de beoordeling! Goede service is waar wij voor staan!

Mooi goed en snelle levering en top service

Top tuinmeubelen, prima prijs, snelle levering, en top service

Bedankt voor de complimenten! Hier raken wij verlegen van!

mooi product

correcte levering volgens afspraak, mooie producten.

Goedemiddag Wim, Fijn dat alles goed is gegaan, zo horen wij het graag!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.