mooi product

Netjes geleverd van een mooi product

Geweldige service!

Prachtige tuinbank extra zwaar 150 cm en goede leveringsafspraak.

Geweldigee service

Prachtige loungeset op zondag besteld en donderdags al in huis. De set is nog mooier dan op de afbeelding! Ook op ons mailcontact werd snel en adequaat gereageerd. Kortom: een aanrader

De service was fantastisch!

De chauffeur was zo vriendelijk om bij de aflevering van de zware parasolvoet deze even voor me te monteren zodat ik meteen lekker in de schaduw kon gaan zitten. Dat is Service met een hoofdletter!

Geweldige winkel

Super winkel met veel keuze,je wordt goed geholpen,zelfs de levering was heel snel,we hebben al veel plezier gehad van onze loungeset met het mooie weer

1 woord Super !!!!

Order makkelijk te plaatsen, keurig verpakt en afgeleverd, aanwinst voor onze tuin. Top !!!!

Prachtige gemakkelijke stoel

Alles is fantastisch verlopen. Gemakkelijk te bestellen. En de levering was uitmuntend. De zeer keurige bezorger plaatste tuintafel op de plek die ik graag wouw. Appartementen complex negende etage op het balkon. In een woord excellente service. Een aanrader.

Tevreden met onze aankoop

-vlugge levering -er was een probleem met een tuinstoel, maar klantendienst reageerde snel,er werd een oplossing gevonden en na een week was alles in orde -bijbestelde cleaner was niet mee, maar werd vlug erna met de post opgestuurd -bezorger was super vriendelijk -afgesproken leertijd werd gerespecteerd

Geweldige service

Ik bestel een te grote prachtige parasol voor de tuin. Dit blijkt pas na installatie. Al het verpakkingsmateriaal in ons enthousiasme direct weggedaan. Na 1 dag aanschouwen gebeld en gemeld dat we zelf een verkeerde aanschaf hebben gedaan. Er is begrip en AVH laat de parasol met voet en toebehoren ophalen en wij krijgen ons volledige aanschaf bedrag terug! Jullie verdienen een warme douche!

Top, zeer goede service en producten

Onlangs heb ik een parasol met voet en hoes gekocht bij AVH. De producten werden snel, in overleg en door eigen vervoersservice geleverd. Nu bleek dat ik zelf per abuis een te kleine parasolhoes had besteld. Via een snelle chat kreeg ik het advies hoe ik kon omruilen, zonder hiervoor verzendkosten in rekening te brengen. Ook in mailcontact reageert AVH snel en accuraat. Topbedrijf met zeer goede en vriendelijke service!

Gewoonweg geweldig

Het is gewoon een heerlijk fijne zaak en kom je binnen is het altijd raak. Want er is voor ieder wat wils!!

Goede service, komen afspraken na

Loungezaal besteld. Product keurig als beschreven en correcte bezorging. Afspraak plannen ging eenvoudig, er wordt goed meegedacht om een passend moment te vinden voor alle partijen.

Super dat onze geweldige set weer compleet is

Na een val van onze overkapping waar een nieuw dak op ging was de tafel van onze loungeset helaas kapot, maar dankzij AVH hebben we precies dezelfde tafel weer kunnen aanschaffen waardoor wij nog jaren lang plezier kunnen hebben van onze geweldige set

Vlotte levering, correcte communicatie

tuinset werd keurig volgens afspraak geleverd, chauffeur erg vriendelijk en vond het geen probleem om een paar meter verder de set af te zetten. Communicatie via de chat loopt zeer vlot, zelfs op zondag avond antwoorden ze binnen de 15min. Echt een aanrader

Mooie spullen, vriendelijk personeel

In de showroom was een enorme keuze. De keuze was vrij snel gemaakt mede dankzij het vriendelijk personeel. Erg blij met de aankoop.

Slechte service

Ik heb een parasol met toebehoren besteld en ik kreeg na week mailtje met de dag van levering en met track en trace. Op de dag van levering niemand gezien of gehoord en via de link van de levering staat er dat ze op die dag wel langs zijn geweest. Telefonisch contact opgenomen, mevrouw aan de telefoon zou dit nazien en mij terug opbellen, niemand meer gehoord. Zelf dan terug contact opgenomen, telefoon werd niet meer opgenomen. Mail gestuurd en antwoord gekregen of ik die dag nog iemand heb gezien... Verder geen antwoord of reactie meer. Terug zelf moeten contact opnemen, blijkt dat mijn parasol helemaal nog niet werd verstuurd. Een nieuwe afspraak zal worden gestuurd wanneer ze komen leveren.... De klant zorgt voor correcte en onmiddellijke betaling, graag dan ook wat goede service voor de klant.

Prachtig

Lieve bezorger mooi bedrijf en nog mooiere stoelen

Top set!

Makkelijk in elkaar te zetten, prettige kussens en goede bezorging!

Een prachtig doelmatige tuin bank

Het contact over de levering van de tuin heb ik als zeer prettig ervaren. De afspraak was duidelijk. De levering perfect. En de tuinbank was keurig ingepakt. Voor dat we de tuinbank zijn gaan gebruiken eerst nog even in teakolie gezet. Het resultaat is prachtig. Wat hele mooie/leuke reactie opleverde. Waarop ik kan zeggen ja ja aangeschaft bij AVH Outdoor Tuinmeubelen

Prachtige tuinset , snelle levering en reageren vriendelijk en snel als je een vraag hebt. Echter 1 aantekening de chauffeur was ongelofelijk bot en totaal niet vriendelijk zelfs toen hij weer weg ging had hij niet het fatsoen om gedag te zeggen terwijl ik dat wel deed maar goed zal zijn dag wel niet hebben gehad en doet niet weg dat ik des ondanks de onprettige ervaring met de chauffeur ik zeker uitermate tevreden ben over dit bedrijf dus deze verdienen zeker dikke 5 sterren

Tevreden over mooie Loungeset.

Het product is helaas in etappes geleverd. Dat zou beter kunnen. Uiteindelijk is alles wel op korte termijn geleverd.

Uitstekende service en mooie degelijke tuinset

Een tuinset online bestellen is best spannend, want je kunt niet proefzitten, of voelen hoe stevig de set is. Zorgen had ik me niet hoeven maken. Wat een mooie set, degelijk, zit heerlijk, de zomer mag beginnen. Ook goede service van AVH, duidelijk contact over de bezorging, en levering volgens afspraak. Over de set: het is wel een aanrader om de glasplaat bij de tafel mee te bestellen, eigenlijk vind ik dat deze er standaard bij zou moeten zitten.

Wij hadden een parasolvoet besteld en bij aankomst zat er een kleine beschadiging in de steen. Direct foto’s gestuurd in een mailtje en heel snel (zelfs in weekend) reactie. Ook restitutie is snel geregeld! Goede service! Verder is het product ook in orde!

Kwaliteit overtreft de verwachting!

Wij zochten robuuste gevlochten stoelen en we kregen dit. Afwerking is mooi, stevigheid is echt goed, en nergens zijn consessies gedaan. Een echte aanrader!

Goed en vertrouwd

De adviseur gaf in zijn bewoording duidelijk aan wat de voor-, nadelen en verwachtingen zijn van de Tuinset. Na zijn verhaal dachten we meteen, dit is ‘m. De Dilos!