Onze klacht werd zeer snel en vakkundig en... tot ieders tevredenheid opgelost!

Goede aftersales!!!!!

Vlekken op onze polystone tuintafel. Fotos doorgestuurd en blijkt een productiefout te zijn. Blad is ondertussen kosteloos omgeruild!!!

Wij zijn heel vriendelijk geholpen door een verkoper met verstand van zaken. Levering was ook perfect. Er ontbrak wat, contact gehad met een vriendelijke mevrouw van de klantenservice. Het product werd binnen enkele dagen bezorgd met de post. Helemaal top!!

Super goed en heel vriendelijk

Super goed en tevreden met alles

Top tuinmeubelen!

Wij zijn erg blij met onze Veltis dining tuintafel met bijpassende Karlstad dining tuinstoelen. Het staat erg mooi samen! Daarnaast zijn de tafel en stoelen makkelijk in onderhoud en zijn we tevreden over de bereikbaarheid/service van AVH Outdoor Tuinmeubelen.

Mooie stoelen gekocht perfect geregeld

Keurig bedrijf komt afspraken bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam

Top bedrijf

Goede service, snelle reacties.

Goede service bij kapotte parasol

Mijn parasol was over de schutting gewaaid. Ik had hem niet goed vast gezet. Resultaat was een gebroken balijn. Avh heeft een nieuwe besteld bij de leverancier. Deze kon ik zeer makkelijk zelf vervangen. De parasol is weer als nieuw.

Uitstekende service en super vriendelijke mensen. Komen de gemaakt afspraken perfect na. Aanrader!

heel goede service en heel vriendelijke.

ruime keuze en goede service.

Prima geregeld

Het bestelde artikel werd keurig in 2 dagen bezorgd.

Goed bereikbaar en uiterst behulpzame medewerkers

Bij de aanschaf van onze zweefparasol hebben wij een aantal keer telefonisch contact gehad. Elke keer werden wij goed geholpen en werden zelfs teruggebeld over de parasolvoet. De medewerker is zelfs naar de loods gelopen, foto’s gemaakt en doorgestuurd, top service!

Mooie loungeset, goede service!

Ik zag de loungebank Toronto al enkele jaren geleden na een tip. Helaas had ik toen nog geen ruimte ervoor en toen ik de ruimte had was hij helaas een stuk duurder geworden. Vorige week kwam de loungebank voorbij in de aanbieding. Toen meteen besteld. Er zou vinnen 3 tot 5 werkdagen via de mail contact opgenomen worden om een bezorgafspraak te maken, maar tot mijn verbazing zou hij 3 dagen later al bezorgd worden. Heel fijn maar het kwam eigenlijk niet uit. Het is heel goed en fijn opgelost en de loungebank is netjes op de plek van bestemming geplaatst. Een hele goede service en snelle bezorging waar velen een voorbeeld aan mogen nemen! Net als ook aan de communicatie, snel antwoord op mails.

Nog niet geleverd

Mag nog afgeleverd worden wij denken half december Wij hebben ook een tuinder met een marmer tafel super goed geleverd en gesteld

Er was een probleem met de eerste set, maar deze is zeer snel en correct opgelost! Waarvoor dank

Heel positief

Pakket: de inhoud goed en degelijk verpakt. Geheel compleet. Email: duidelijke afhandeling.

Goede service als er iets mis is wordt het opgelost Klant is koning

Zeer gezellig geholpen

Zeer vakkundig en snel

AVH is duidelijk en komt afspraken na.

Betaalbare meubelen voor een goede kwaliteit. Afspraken omtrent de levering van de meubelen konden zonder probleem gemaakt worden en werden ook nagekomen

Zeer snel geleverd

Nette aflevering

Leuke prijzen en een groot assortiment.

Snel geleverd maar een bank had schade meteen gebeld een nieuwe afspraak gekregen voor vervanging zeer te vreden!

Product helaas niet volgens verwachting, maar service is top!

Via de webshop gekocht, netjes bezorgd. Helaas viel het product tegen (toch nadeel van online kopen), maar is dit netjes opgehaald en volledige bedrag retour gestort. Communicatie per e-mail en telefoon was uitstekend.

Uitstekende service!

Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Kers op de taart!

Het prachtige teak set Arona maakt onze tuin helemaal af! Het heeft wat voeten in de aarde gehad om de tuin een totale make-over te geven: ons huis uit 1899 heeft geen achterom, dus al het materiaal moest door het huis en over de betonnen schutting. Met een hoop gezwoeg en gesjouw hebben we het omgebouwd tot een super rustplek in het centrum van de stad. Het tuinset was het laatste onderdeel wat werd geleverd. Juist omdat we er een aantal maanden op hebben moeten wachten, genieten we er nu extra van. Gewoon door er alleen al naar te kijken, worden we blij. Want de herfst is begonnen, dus actief gebruik maken van het set komt weer met de eerstvolgende zonnestralen in 2022!