Zoals hierboven beschreven.

We zijn heel blij met de tuintafel, ech een mooi stukje vakwerk!! Ook de bezorging was fantastisch, niet de makkelijkste route, maar dat was geen enkel probleem voor de medewerker die de tafel bezorgde, absolute aanrader!!! Bedankt!!

Goede service en goede bezorging

Bij de klanten service word je meteen geholpen en krijg je direct een antwoord op je vraag. De bezorger was netjes en vriendelijk. Alles keurig op tijd geleverd.

Alles was zoals afgesproken,top loungeset,

Goede service!

Stoelen moesten gerepareerd worden en dit was geen enkel probleem. Ze zijn 2 weken weg geweest en mooi hersteld als nieuw.

In één woord geweldig

Snelle reactie op vragen en na aankoop super snelle levering in echttijd.zeker aan te bevelen

Op elke vraag die ik per whatsapp stelde werd snel gereageerd.super snelle levering alles perfect

Een 10

Mooi product. Snelle levering

Prima geregeld

Als conform afspraak

De service was uitstekend.

De chauffeur die ons tuinset op kwam halen voor reparatie werkte erg netjes.

Er werd een afspraak gemaakt voor levering en die werd keurig nagekomen. We zijn heel blij met onze mooie parasolvoet! Het is een stevige, mooi glanzende granieten voet en we gebruiken hem voor onze droogmolen. Dankzijde stevige wielen kan je hem overal waar je maar wel neerzetten. Wij zijn tevreden.

Goede producten, snelle levering !

3 x een bestelling bij gedaan en steeds een vlotte levering gehad en tevreden met de producten.

Fantastische kwaliteit en service

De service is werkelijk fantastisch. We hadden een stoel die al uit de garantie was en waarvan de gasveer lek was. Nadat we een nieuwe gasveer hadden besteld en deze niet bleek te passen (tot 2 x toe) is onze stoel opgehaald en gemaakt teruggebracht, zonder extra kosten. Wanner we opnieuw tuinmeubelen nodig hebben weten we ze zeker te vinden.

weer een geslaagde aankoop

Toen wij een paar jaar geleden een dinningset (teaktafel met 6 stoelen) hadden gekocht bij AVH Outdoor en we dit jaar een lounge-set wilde aanschaffen, was de keuze voor ons snel gemaakt. Door eerst naar het ruime assortiment te kijken op de de site, zijn we naar Numansdorp gereden om de set ook de bekijken. De set bleek aan onze verwachtingen te voldoen. Prima prijs/kwaliteit, goede info tijdens bezichtiging en goede service. Ik kian AVH Outdoor dan ook van harte aanbevelen. Ga kijken en overtuig jezelf.

Tot nog toe, alles volgens afspraak. Wordt eind oktober geleverd

Goed, snel en professioneel.

Bijzonder goed geholpen met onze telefonische aankopen. Goed meegedacht over de vragen, snelle levering en bezorging door een vrolijke chauffeur. Kortom: wij vertellen het anderen.

Perfekt

Schnelle und unkomplizierte Lieferung.

Super goede communicatie

Probleem met levering en kleine schade snel opgelost. Goede communicatie over leveringsproces en vriendelijke bezorger

Klantenservice is prima

Ik maakte een fout in het adres van bezorging. Dus moest het alsnog worden verzonden. Twee keer werk, twee keer kosten. No Problem. Ik was alleen niet heel blij dat het object duidelijk al was gebruikt. Dat was vooraf niet duidelijk. Maar goed : het is hen vergeven vanwege de coulante houding rond het verzenden.

Geweldig!!!

Wij zijn uiterst tevreden over de service, bestelprocedure en levering alles ging soepel en snel en een super relaxe behulpzame chauffeur die ons tuinset kwam leveren!!! Het tuinset is in 1 woord prachtig, goed verpakt en zeer degelijke kwaliteit...nog mooier dan had gedacht!!! Dikke 10 en nieuwe klant erbij....

Super service prachtige kwaliteit mooie meubels Zeer tevreden over de levering met een glimlach werden de spullen geleverd Binnenkort weer een bestelling doen

Mooie meubels en niet al te duur

Makkelijk te bestellen ,Snelle levering , zelf in elkaar zetten gaat prima zo klaar ben erg tevreden over de kwaliteit en dit bedrijf .

Vriendelijke behulpzame chauffeur

Nadat er bij mijn levering 3 kussens ontbraken,zijn ze binnen 24 dagen nageleverd .

Tuinstoelen besteld welke we eerst in de winkel hadden bekeken. Kreeg netjes een mail over de bezorgtijd de dag voor bezorging. Bezorger kwam netjes binnen het tijdvak. Het pakket was goed verpakt en is geheel zonder beschadigingen in ontvangst genomen. Erg tevreden met de stoelen en de algehele afwikkel van de aankoop.

Goed product, voordelig en snel geleverd.

Uitschuifbare teak tuintafel besteld, werd netjes en vlot afgeleverd. En de prijs? Gewoon goed! De tafel staat al in de tuin.

Helemaal top!!

Na de aankoop van onze stoelen buiten, de topserice en levering ook de beschermhoezen besteld. Super veel keus en het past perfect! De persoonlijke communicatie over de iets latere levering voelt heel fijn.

Industriestraat 11-13

3281 LB Numansdorp