De levering was heel goed, en goed verpakt super

Het twinset naar alle tevredenheid, gekocht en op afroep geleverd. Correcte bezorger en vroeg zelfs of ie zijn ,schoenen uit moest doen. Netjes, alles prima verpakt..erg content met de aankoop.!

Dank voor het delen, geniet ervan

Super service!

Gebeld voor een nieuwe hoes voor loungeset, betaallink gekregen en de volgende dag was de hoes al binnen. Super snel!

Wij proberen spoedig te leveren en meestal lukt dat!

Geweldige service

De service is geweldig. We hebben een super mooi tuinset gekocht en zijn hier heel blij mee. Snelle levering en het contact was heel goed.

Fijn om te horen

Zeer correcte service!

Zoals afgesproken.

Wat we zeggen, zullen we ook doen!

Fijn bedrijf met prima service

We hadden een loungset gekocht bestaande uit een hoekbank, 2 losse diningstoelen en een tafel. Eenmaal geleverd bleek de hoekbank niet handig vanwege te weinig doorgangsruimte bij de tuindeur. Contact opgenomen en in overleg besloten om te ruilen voor een 3- en een 2-zitsbank .Deze werden keurig netjes nog eens gratis bezorgd met terugbetaling van het verschil. Zo konden wij tevreden de zomer tegemoet.

Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is

Uitstekende service en prima kwaliteit.

Snelle levering en eenvoudig in elkaar te zetten.

Geniet van de aankoop

Fantastische service

Zeer ervaren, enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Goede uitleg en meedenken in de situatie van de klant.

Dank voor het benoemen!

Perfect verlopen levering.

De online bestelde tuinstoelen werden netjes volgens afspraak geleverd. De chauffeur was vriendelijk en het product ziet er prima uit. Nu alleen nog wachten op mooi weer :-)

Zon is besteld, nog even geduld

heel goed geholpen bij AVH te Lochristi

Vriendelijke verkoper , een goede uitleg gekregen over de producten. Enkel spijtig dat het filiaal te bereiken is met een Nederlands telefoonnr, waar wij Belgen moeten voor betalen.

Dank voor de waardering

Fantastisch mooie teunmeubelen

Goede keuze uit verschillende teunstoelen en tuin meubels. Hele goede service

dank voor de complimenten

Fijne hulp bij binnenkomst en alles goed geregeld Stoel op voorraad dus direkt mee kunnen nemen Top!!

Dank voor het delen!

Goed herstel na (deel) foute levering

Prima communicatie over een levering die niet helemaal goed was gegaan. Een week later was eea opgelost naar tevredenheid.

Dank voor de waardering!

Kwaliteit,prachtige meubelen en bezorgd/neergezet volgens afspraak

Veel keuze in kwaliteits buiten meubelen. Nette prijzen en snel keurig bezorgd

Leuk om te horen, dank

Super fijne winkel en medewerkers

Klantvriendelijk, super service en snelle levering die je ook kunt volgen..dus als je nog snel ff weg wilt voor de levering kan dat zeker & nogmaals blij met onze aankoop nu nog de zon...in Nederland

De zon is besteld, nog heel even...

Superfijn en zonder gedoe!

Bij met álles: het bestellen, de levering (was perfect te volgen online), de bezorging zelf werd met zorg tot op de juiste plek in de tuin gedaan en tenslotte het product: in het echt nog mooier dan verwacht!

Top, fijn dit te horen

goed hoor

wel goed maar ik kreeg of heb geen bon gekregen is dat normaal

Vriendelijke bezorger en zeer netjes verpakt Top

Geniet ervan!

Showroom tuinstoelen gekocht. Er miste een kussen, wat we pas ‘s avonds zagen. Een mailtje gestuurd en werd gelijk opgelost. Het kussen werd keurig nagestuurd.

Bedankt voor het delen!

Heel goed bedrijf!

Voor de aflevering van de loungeset werd ik keurig gebeld door de chauffeur om een andere tijd af te spreken, perfecte wisselwerking! Hij heeft de set onder de overkapping in mijn achtertuin achtergelaten.

Fijn om te horen

Een geweldige bank en top bezorging

De bank is echt super comfortabel en de bezorging is ook top wordt afgeleverd tot de plek waar jij hem wil hebben. Al met al echt een aanrader!

Dank u, we zien u graag terug

Super service!

Bij beschadigde tuinmeubelset, binnen één week omgeruild voor een andere tuinmeubelset. Super service!

Dank voor het delen!

Hellas return

Loungebank was in twee kleuren darom terug gestuurd. Goede service met terug ophalen. Vriendelijk werknemers bij deze bedrijf. Snel opgelost en geld snel terug

daar wordt je blij van!

Donderdagochtend 11 april jl. om 6.45 uur een geweldige, vriendelijke en vrolijke chauffeur van AVH Outdoor Tuinmeubelen uit Numansdorp voor de deur. Die al heel vroeg was vertrokken om voor de files naar Epe te rijden en hier een tuintafel af te leveren. Mijn vraag om de tafel aan de achterzijde af te leveren was voor hem geen enkel probleem en zo liep hij met de steekwagen om het blok naar de achterkant. Als je al zo vroeg onderweg bent, dan heb je wel zin in een bakkie koffie. Onder de koffie bleek dat hij al 20 jaar met vrienden in Epe komt en s'avonds dan bij Harry en John van café het Tonnetje met zijn vrienden de dag doorneemt :). Wat was het een leuk gesprek zo vroeg op de ochtend en misschien kom ik hem nog een keer tegen in het Tonnetje als hij weer met zijn vrienden in Epe is.

Hans, super om te vernemen dat alles goed is gegaan en op dat tijdstip al een vrolijke chauffeur te treffen....:-) Nee hoor, ze zijn allen goed gehumeurd. Geniet van de aankoop en hopelijk tot ziens

Snelle en nette levering

Heel erg prettig

Super om te vernemen!

Snel en to the point

Zoals een bestelling en levering zou moeten verlopen.

Top, dank u!