Snel en vriendelijk geleverd, mooie parasol!

De door ons bestelde parasol die als showroom model gebruikt is werd met zware voet en al voor een keurige prijs aangeboden, en na bestelling vriendelijk en snel bezorgd. De parasol en voet zien er als nieuw uit. Bedankt!

Netjes geleverd. Geen lange wachttijden. Aardig personeel

Meerdere tuinmeubels besteld Korte levertijd. Vriendelijk personeel.

Super service en kwaliteit!!

Goede service en commutatie. Heb hier al een paar keer besteld nu en ik raad het zeker aan!

Super goede ervaring met AVH Outdoor. Een absolute aanrader.

Top service, mooie parasol!

Snelle levering en super blij met de mooie parasol! Leuke prijs door aanbieding!

Goede service en snelle levering

Wij hebben ons tuinset online besteld. Ging makkelijk. 2 dagen later kregen we een mail dat ons tuinset nog voor het weekend geleverd zou worden. Helemaal top!

Bestelling werd snel afgehandeld. De parasol die ik heb besteld werd netjes afgeleverd en is van heel goede kwaliteit. Was wel verbaasd dat dit product werd afgeleverd door AVH zelf tot in het diepe West-Vlaanderen door een heel vriendelijke chauffeur. TOPPIE!! Zal zeker nog in overweging nemen om moest het nodig zijn bij jullie te bestellen.

Mooi assortiment, geweldige service.

Heel veel tijd en uitleg voor de klanten, stoelen zitten echt perfect. Passen prima bij de tafels die we vorig jaar al hebben aangeschaft. Echt een winkel om aan te bevelen. Hele snelle aflevering, zaterdag besteld en donderdag al in de tuin. Hartelijk bedankt

Snelle en nette levering! Blij met de bestelde producten

Fijne parasolvoet

Goed geleverd fijne parasolvoet

Ik relax in mijn stoel omdat de service top is!

Vier stoelen en twee voetenbankjes besteld en supersnel geleverd (za ---> di). Eén stoel bleek wankel te zijn, jammer. Gemaild naar klantenservice: Geen probleem, we gaan het omruilen meteen inplannen. Volgende dag al mail in de bus dat de nieuwe stoel volgende week dinsdag arriveert. Zo gezegd zo gedaan! Uitstekend dus, geruststellend, goede communicatie, nette bezorging tot achter in de tuin. Top.

Zeer tevreden met parasol en service.

De parasol werd keurig op het afgesproken tijdstip bezorgd en vakkundig en vlot geïnstalleerd. Dik tevreden!

Mooie zaak, veel keus. Goed geholpen. enorm snelle verzending. al met al dik tevreden

goede prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd door een erg vriendelijke beleefde jongeman die zoals gevraagd even van te voren belde dat hij eraan kwam en de bestelde artikelen netjes weg zette. De bestelde parasol voldoet aan de verwachting en ziet er erg degelijk uit. We hopen er veel plezier aan te gaan beleven.

Mijn stoelen zijn aangekomen op de plaats waar ik vermeld had Heel netjes verpakt en zien er uitstekend uit ,mooie rieten stoelen

Geweldige firma

Alles is perfect geregeld zowel het brengen als ophalen. Maar ook belangrijk de prijzen.

Mooie tuinset!

Snelle levertijd, binnen 2 dagen in huis! Prachtige teakhouten tafel Krista met wicker stoelen Chester. Het monteren van de tafelpoten ging makkelijk, en de stoelen zitten heerlijk. Een extra rugkussen is wel aan te raden anders hang je erg achterover, maar dat is persoonlijk. Ik ben er erg blij mee!

Gewoon goed, ook wat levering betreft.

Mijn bestelde loungeset werd snel en op tijd geleverd. Zag er trouwens goed uit en zit geweldig. Alleen is het aluminium laswerk van het frame minimaal en soms slecht gelast ( ik weet niet of andere merken daar ook last van hebben). Maar over het algemeen is het een goede set voor een schappelijke prijs.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooie tuinmeubelen voor normale prijzen, verkopers vragen netjes of ze kunnen helpen en als je aangeeft dat je komt kijken laten ze je ook met rust dat is heel fijn. Mooie set gekocht met supersnelle levering ben er heel blij en zit heerlijk TOP

Prima producten en vriendelijke levering.

Nu meerdere malen bij dit bedrijf besteld. Goede informatieve website en dito producten. De laatste bestelling was een parasol. Inmiddels in elkaar gezet en al flink plezier van gehad. Prima!

Heel goed!

Attente bezorger, de set paste niet door mijn poort dus werd uitgepakt en het karton werd kleingemaakt zodat ik het makkelijk kon afvoeren. Set komt precies overeen met de foto echter wisten wij niet dat er een schommelstoel bij zat. Stond ook niet heel duidelijk in de omschrijving.

Heel goed.

Geweldig.

naast het product is ook de service er om heen van hoog niveau

Meubel was echt goed verpakt, zodat beschadigingen worden voorkomen. En laatste schroeven en bouten van echt goede kwaliteit keurig er bij verpakt (zonder dat ik Ikea achtige handleidingen door hoefde). En tenslotte werd het meubel (best zwaar) achter in de tuin gebracht bij aflevering. Keurig allemaal

Cijfer tien wel verdiend

Goede service en vriendelijk aan de telefoon Ik zal zo weer de tuinmeubelen hier kopen

Superservice!

De chauffeur bracht de zeer zware parasolvoet helemaal achterin de tuin en de klantenservice reageerde bij een opmerking over een defect snel en adequaat. Hier gaan we zeker nog eens iets bestellen.