Gekregen wat we verlangden

Uitgebreide,eerlijke info zonder opdringerig te zijn Bereid om verschillende opties te tonen en met ons mee te denken

Geen probleem voor ons, we helpen u graag

Buiten gewoon

Super vriendelijk personeel. Netjes geholpenen snel bezorgd. Er ontbrak iets aan de bank dit werd de dag na melding bezorgd!

Snel kunnen oplossen, dank voor de review

Snel geleverd en volgens afspraak

Tuinmeubelen konden snel geleverd worden, en alles verliep volgens afspraak. U

zeer goede klantenservice

We kochten een tuintafel en stoelen. We gingen hiervoor speciaal naar de winkel in Lochristi-België waar we uitstekend geholpen werden door de dame van verkoop. Ze gaf ons advies en gaf ons de tijd om een keuze te maken. De eerste levering verliep erg vlot en alles was zeer zorgvuldig ingepakt zodat het zonder enige schade tot bij ons kwam. Bij de installatie (poten vastmaken aan de tafel) brak de draadstang. We namen contact op met de klantendienst en zij stelden meteen een wissel voor. We moesten een tijdje wachten tot de tafel weer in voorraad was, maar dit werd duidelijk gecommuniceerd en we werden goed op de hoogte gehouden. Ook op vlak van leverdatum was er flexibiliteit . Nu staat de nieuwe tafel mooi te wezen op het terras. O ja... de stoelen, bijna vergeten: die zijn ook super en staan nu rond de tafel, samen met ons te wachten op het zonnetje.

Zonnetje komt, genieten maar

Goed geholpen en aflevering op tijd

Fijne service, kwaliteit

Fijn om te horen

Correcte levering, net binnen de tijd

Prettig contact. Heb zelf, tegen mijn gewoonte, alle mail in prullenbak gedaan en die toevallig na 200 leeggegooid. Dus alle correspondentie. Meteen factuur opnieuw gekregen. De mensen van de auto brachten de stoel trapje op.... Zoek nu 2e stoel voor partner.... Had een tegoed door deze bestelling... maar die kan ik ook niet meer vinden??

Als u even 1 op 1 contact met ons opneemt kijken we even, we begrijpen niet exact wat u bedoelt met een tegoed

Perfect!

In de winkel geweest om een tuinset uit te kiezen, later online bij AVH besteld. Dit werkt top, je kan er ook voor kiezen om te betalen aan de deur bij levering wat ook erg prettig is. Er wordt contact opgenomen om een bezorgdatum af te spreken, bezorger was er al vroeg in de ochtend (op aangegeven tijd), super fijn! Top levering, aardige mensen, zeker een aanrader!

Fijn dat alles in orde is!

Hele goeie en mooie voetenbankjes. Heerlijk.

super te vrede

alles vlot en goed verlopen zeer goed verder geholpen

uitstekende service

Met één man grote parasol opgebouwd. Alle verpakkingsmaterialen mee genomen!

In één woord: perfect

Product: zoals omschreven en volledig naar verwachting. Levering: op het overeengekomen tijdstip en door de vriendelijkste en meest behulpzame man die ik in dergelijke omstandigheden al heb meegemaakt. Chapeau!

Nog geen gebruik van gemaakt vanwege de weersomstandigheden.

Kan mijn ervaring dus nog niet delen en ga nu met vakantie.

Fantastisch!!

Suuuuuper blij met onze set , zeer snelle service ,communicatie en kwaliteit is echt zeer goed!! Ik beveel deze winkel aan iedereen! Je zal geen spijt hebben.

Dank u, zijn we blij om!

Voor herhaling vatbaar

Fijne leverancier. Correcte en nette communicatie. Vriendelijke chauffeur die de spullen voor je binnen zet. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heel fijn om te horen

Super aankoop en zeer goede prijs.Perfecte afspraken voor levering en service.

Top, geniet ervan

Veel keus en heel goed advies.

We kregen heel goed advies, alle opties gekeken en berekend. Maakte niet uit dat het veel tijd koste.

Geen probleem, geniet ervan

Bestelling uiterst vlug en bijzonder verzorgd ontvangen !

Geweldig product en zeer goede service.

Super fijn geholpen.

Graag gedaan, vertel het voort

Volop keuze, deskundig advies. We relaxen nu heerlijk!

Wij moesten er een eindje voor omrijden, maar de website had echt gelijk. Je treft inderdaad volop keuze en krijgt tips waar je later plezier aan beleeft. Onder het genot van een koffietje vonden we wat we zochten. De planning was wat rommelig maar uiteindelijk verliep de levering vlotjes. We zitten nu heerlijk op onze nieuwe lounge-set.

Fijn om te horen, we zullen de planning nog eens bekijken!

Super tevreden met mijn aankoop

De verkoopster was zeer vriendelijk, de levering is zeer vlot gegaan. Zijn super tevreden. Staan mooi op zijn plaats.

Uitstekend om te horen!

Super snelle service!

Een houten ligbed besteld, en diezelfde middag nog af kunnen halen. Er werd binnen een minuut gereageerd op chat bericht en een half uur later stond het pakket meteen bij de ingang klaar om af te halen. Top!

Doen we graag!

Uitstekende kwaliteit en snelle levering uit voorraad

Bij het uitzoeken van de tafel en stoelen zijn wij prettig geholpen. Nette prijs afgesproken en alles is volgens afspraak verlopen.

Fijn om te horen!

Voortreffelijke service ervaring.

Op 25-6-2024 hebben wij 2 dining tuinstoelen besteld, welke op de afgesproken datum en tijd geleverd werden. Nadat wij ze uitgepakt hadden bleek dat de kleur ontzettend tegenviel en afweek van onze overige tuinmeubelen. Na contact met uw service afdeling, werd een afspraak gemaakt om andere stoelen in de juiste kleur te brengen en de reeds geleverde te retourneren en dit alles zonder kosten. Petje af voor de geleverde service. Met vriendelijke groet, Pieter.

Niet meer dan normaal uiteraard

Goede service, stoelen zagen er geweldig uit, zitten heerlijk

1 hoes was in nazending maar was snel geleverd.

Heel fijn, geniet ervan

Klantvriendelijk

Telefonisch contact gehad, erg klantvriendelijk geholpen

Dank u

Bedrijfsgegevens

Industriestraat 11-13

3281 LB Numansdorp

085 130 0078

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.