Snelle levering, goede prijs kwaliteit stoelen

Ik beveel AVH zeker aan! Super service: gratis verzending van onze tuinstoelen en evt retour (we wonen verder weg), snelle reactie van de klachtenservice en goede prijs-kwaliteit tuinstoelen! Blij mee, laat de zomer maar komen! ☀️

Goedemiddag, Hopelijk komt de zomer snel dat u kan genieten van uw artikelen. Bedankt voor deze mooie beoordeling.

vlotte en snelle correcte levering

Dank u, geniet van de aankoop

goede service en met klacht tot een goede oplossing te komen

samen naar een oplossing zoeken voor betere kussens

excellent

Fast delivery, excellent customer service, good quality of materials and good prices

Thanks Gregory! Hope to see you again

Netjes op tijd geleverd. Duidelijke communicatie

Communicatie duidelijk, netjes op tijd geleverd

Fijn om te horen

Een heerlijke zit in dit meebeleven!

In de paar mooie dagen die we nu gehad hebben. Hebben we volop genoten dit mooie en makkelijke tuinset.

Super, geniet ervan

Prima loungeset

Prima loungeset besteld. Erg blij mee. Voldoet aan de verwachtingen en zit heerlijk. Dit alles voor een heel fijn prijsje. Levering verliep vlekkeloos.

Fijn te horen, geniet van de aankoop en laat de zon maar komen

Super tuinmeubilair, super service

Heel fijn en ontspannend. Snel duidelijk. Geen druk. Maar wel goed advies

Uiteindelijk kiest u en wij helpen waar nodig

Alles afgeleverd zoals afgesproken en op tijd heel vriendelijk !!!

Fijn dit te vernemen, dank u

Toppers

Goed geholpen, goede info over de set. Kortom aanrader!!!

Super, dank voor de review

Geweldige service

Super vriendelijk geholpen in Nijkerk op Goede vrijdag. Werd koffie aangeboden en waren zeker niet opdringerig. 2 mooie tuinstoelen met voetenbankje besteld. Werden 5 april al geleverd door chauffeur Kevin. Stoelen werden netjes buitenom in de tuin geplaatst, zonder dat wij daarom gevraagd hadden. Een en al service!!! Dik tevreden met winkelpersoneel en de chauffeur. Dankjewel

Heel fijn, dank voor deze terugkoppeling

Mooie tuinset en ook een top bezorging. Op de afgesproken tijd en neergezet op de juiste plek

Super, geniet ervan

Mooie collectie en super goed geholpen

Prachtige showroom met een grote collectie in alle prijsklasse. Super behulpzaam en vriendelijk personeel. Vlot gratis thuisbezorgd. Dit kom je nog maar weinig tegen.

Super bedankt om uw ervaring te delen

AVH, site, showroom, service en levering alles perfect

Eerst bij AVH op de site gekeken, daarna de enorme showroom bezocht in Numansdorp, daar zijn we vriendelijk te woord gestaan en konden daar de loungesets zien, vervolgens de loungeset online besteld en deze werd zeer snel en netjes afgeleverd. Kortom beter kan niet.

Beste Johan Ontzettend bedankt voor deze vermelding

Snelle levering en mooi product

De levering was zeer snel en stipt De tafel zat zeer goed ingepakt, echt top Bij het uitpakken van de tafel zat er een plaklaag op de tafel, gebeld naar jullie klantendienst en er werd meteen een product opgestuurd en advies gegeven waarmee ik de tafel kon behandelen, na het gebruik van de juiste producten was de tafel onberispbaar schoon Dank je wel voor jullie advies en goede service

Dank voor het delen van uw ervaring!

prima artikel

stevige stoel ,service prima zoals bij elk product bij AVH.

Goed te horen!

De showroom was geheel gevuld met tuinmeubelen zodat je alles overzichtelijk kon bekijken en de nodige informatie kon krijgen van het aanwezige personeel. Die zeer behulpzaam waren en erg vriendelijk. Onze uitgekozen Tuinset werd dezelfde week al thuis geleverd, en ook weer zeer vriendelijke bezorger die ons alsnog de nodige uitleg gaf. Onze ervaring met AVH Outdoor Tuinmeubelen is dan ook 5 sterren waard. Wij kunnen iedereen aanraden om hier uw tuinset te kopen .

Hier worden we blij van, dank!

Stipte en correcte levering

Stipte levering. 8 stoelen en 1 tafel. Tafel was beschadigd. Werd 2 dagen later vervangen.

Leuke tuinmeubels voor een eerlijke prijs

Leuke winkel, veel keuze, vriendelijk personeel en snelle levering

Dank voor de waardering

Super !

Netjes geholpen in de winkel waar ze zeker verstand van zaken hebben En ook nog binnen een paar dagen bezorgt. We komen zeker snel weer langs

Top, we zien u graag weer

Zit zeer relaxt.

Onlangs de Vegas lounge set aangeschaft. Ik moet zeggen geen dag spijt tot nu toe. Zit geweldig en relaxt. Hoefde niets in elkaar te zetten. Alles was perfect en op tijd geleverd.

Dit zijn pracht stoelen, een topper in ons assortiment

Geweldig service

Dank voor de review!

Prachtige tafel fijne verkopers en een hele vriendelijke man die de tafel kwam leveren! Echt een prettige ervaring!

Super, zo hoort het ook te zijn

Vriendelijk geholpen

Fijn dat de tuintafel heel snel geleverd kon worden.

Geen probleem, wij leveren binnen een week!

Uitstekende service en goede kwaliteit tuinmeubels

In een lange tijd hebben wij niet meer zo’n service gezien van een bedrijf zoals wij dat ervaren hebben als van AVH outdoor. Al vanaf bij binnenkomst vriendelijk te woord gestaan en ook een duidelijke uitleg bij de vragen die wij stelde. Ook de bezorging van beide leveringen is uitstekend verlopen. Alles is netjes (en compleet) aangeleverd en zoals gewenst binnen in huis geleverd. Zeker een aanrader voor ieder!

Top, dit is waar we het voor doen!