En beleving om bij AHV op zoek te gaan naar een prachtig tuinset

Ruime keus, goed advies. Netjes en op tijd geleverd. Het genieten kan beginnen.

Dank voor de review

Parasol

De levering verliep prima. De tuintafel die we eerder kochten en nu pas geïnstalleerd hebben is heel mooi en degelijk van kwaliteit. De parasol die nu geleverd werd valt kleiner uit, ifv de plaats waar die moet staan, dan ik verwacht had. Het doek is van tamelijke kwalitiet. Het frame is niet zo stevig en wiebelt in de houder. Dus van de parasol ben ik niet zo tevreden. Spijtig dat jullie geen winkel in de omgeving hebben zodat we eerst konden gaan kijken.

Defect onderdeel van stoel van 6 jaar keurig na te leveren

Goed om te horen!

Keurige afhandeling en zeer goede communicatie en snelle levering

Zeer mooie stevige parasol voet En eenvoudig te plaatsen

Fijn om te horen, geniet ervan

Super tevreden

Fijn personeel Dat staat voor hun product. Vriendelijk naar de klant Gericht.

Super, uiteraard!

Goede bediening en service

Het voelde gelijk goed en zeer vriendelijk personeel

Fijn om te horen, dank u

Super levering

Het exacte uur was online stipt te volgen en de chauffeur heeft de bank mooi in onze tuin afgezet . Was ook mooi verpakt . Top ervaring

Dank u

Zeer snelle service en vlotte levering. Hebben eigen chauffeurs die zeer gemotiveerd en werklustig zijn. Prijs/kwaliteit een aankoop om heel lang van te genieten! Zo blij met deze aankoop.

Heel fijn, geniet ervan

Perfect uitleg

Geweldig in een woord

Dank u

Snelle levering en reacties op mijn e-mails. Top !!

cccc

Heel fijn, bedankt!

Super snelle levering keurig netjes

Besteld via internet na een winkelbezoek. Duidelijk en prima service

Super om terug te horen

Super snelle service en opgelost

De pootjes van de 2 stoelen waren stuk. Foto’s gemaild en er zijn (garantie) nieuwe opgestuurd!

zo hoort het toch ook?

Prima service en uitlevering

In de zaak in Lochristie prima geholpen en uitlevering van de set is ook zeer goed verlopen, in beide gevallen nette en vriendelijke medewerkers

Heel erg bedankt!

Alles volgens afspraak afgehandeld.

Niet meer dan normaal

Vlotte afhandeling van onze klacht over beschadigde levering

Vorige week een beschadigde bijzettafel ontvangen en na onze klacht wordt nieuwe levering binnen de week beloofd. En nu met interne planning de levering voorzien en niet met de post. Toppy en aanbevelenswaardig !

Dank voor de review

Uiteraard, geen probleem

Top bedrijf met top service.

Vorig jaar een mooie parasol, met beschermhoes gekocht. Zag ik afgelopen week dat er een scheur in de hoes zat/zit. Gebeld met AVH, zij vroegen mij een foto te sturen. Kreeg al diezelfde dag antwoord dat zij mij kosteloos een nieuwe zouden toe sturen. Binnen 2 dagen had ik de hoes al binnen. Top geregeld. Paul Warmerdam

Als het zo is, lossen we het snel op!

Onze ervaring heel correct en vriendelijk personeel. Vragen worden fijn beantwoordt. Er wordt echt aandacht besteedt aan de klant. Ook ivm met buitenland in ons geval frankrijk. We zijn heel tevreden,en indien nodig zullen we zeker een beroep op deze firma doen. Met vriendelijke groeten van een tevreden klant. Ida.

Fijn om te horen

Wederom àlles conform afspraak

Online na telefonisch overleg, 2 parasols gekocht en keurig afgeleverd!

Fijn om te horen!

Fantastische aankoop en tiptop levering

Al meer dan een jaar verliefd op een loungezetel en eindelijk de knoop doorgehakt. Set gekocht en gedeeld met mijn dochter. Beiden super tevreden! Prachtige zetel en heerlijk zitcomfort.

Heel fijn, geniet ervan

Geweldige loungeset gekocht bij AVH Outdoor; topkwaliteit en service!

Onlangs kocht ik een prachtige loungeset bij AVH Outdoor en ik ben er dolblij mee! Het personeel was super vriendelijk en hielp me met veel enthousiasme de perfecte set te kiezen. De meubels zijn van topkwaliteit en de levering was snel en probleemloos. Mijn tuin is nu een echte blikvanger en ik krijg alleen maar lovende reacties. Voor geweldige service en fantastische tuinmeubelen moet je zeker bij AVH Outdoor zijn!

Dank u!

Zitten en ontspannen

Genieten

Heerlijk, nu de zon er nog bij...

Goeie stoelen

Fijne stoelen voor buiten en hulp gehad via de mail. Prima

Bedankt voor de review

Prachtige spullen en netjes afgeleverd en uitgepakt

Vorige week onze 4seasons spullen ontvangen. heel blij mee. er ontbreekt nog 1 tafeltje, maar die wordt hopelijk snel nageleverd.

Gaan wij wel proberen voor u

Kwaliteitsmeubelen en correcte levering

Fijne ervaring