Top materiaal met top service

Ik ken nog maar één adres voor al mijn tuinmeubelen. De kwaliteit, snelheid, bereikbaarheid en vriendelijkheid.....op en top proffessioneel

Prachtig bistrosetje.

Ik ben heel blij met mijn mooie bistrosetje. Keurig verpakt geleverd.

Grote winkel met ruime keuze waar je zeker Kan vinden wat je zoekt. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Beste prijs goede service

Duidelijke en overzichtelijke website en vriendelijke klantenservice

De tuintafel en zes stoelen die we hebben besteld zijn van mooie en goede kwaliteit en de prijs is erg aantrekkelijk. De bezorging is goed en snel en word afgestemd met de klant en mocht er iets zijn met het gekochte dan word het snel en ade kwaad afgehandeld.

Kwaliteit en bezorging goed!

Binnen een week zijn onze tafel en stoelen bezorgd. Ik ben blij verrast met de kwaliteit. De draaipunten van de klaptafel- en stoelen zijn van metaal, wat je vaak ook anders ziet. De afwerking en zitcomfort zijn goed! Ik zit er op dit moment zonder kussens op, met warmer weer ook geen probleem. Ik vind het een aanrader!

Deze site en de mensen erachter zijn top.

De bestelling en het mailverkeer verliep vlot en vriendelijk. Ik kreeg een antwoord op al mijn vragen. We konden de bestelling ook heel makkelijk en vooral duidelijk volgen. De zweefparasol, beschermhoes en parasolvoet zijn zoals omschreven. We zijn er heel blij mee! Nu nog wachten op de zon...

Top service!

Bestellen ging vlot. Snelle levering.Levertijd duidelijk aangegeven ( en gehaald!) Helemaal blij met ons prachtige prachtige tuinsetje

Lekker schommelen in de zon

Goede kwaliteit. Snel geleverd.

Erg goed bevallen

We hebben n mooie parasol gekocht. Erg goede service en snelle levering.

Uitstekende klantenservice

Prima klantenservice en vlotte communicatie i.v.m. levering. Onze loungeset werd heel snel geleverd door een enorm vriendelijke en behulpzame chauffeur. Nogmaals bedankt! :-)

prachtig stoeltje, heel vlotte ervaring met deze website!

Het is eerder zeldzaam een dergelijke service te mogen ervaren. Heel vlot in communicatie en heel correct in levering en prijs. AVH Outdoor Tuinmeubelen staat in een mapje "Tuinmeubelen" op mijn PC. Verzenden gaat heel vlot met tracking informatie en naar België evengoed gratis. Dank u voor dit alles!

Omruilen terrasstoel

Wij hebben een maand geleden vier prachtige rotan terrasstoelen gekocht bij AVH, helaas zat er een stoel bij die niet goed in elkaar was gezet, er zat teveel beweging in de constructie. Na telefonisch contact met AVH, werd er totaal geen probleem van gemaakt om de stoel om te ruilen. We hebben de stoel zelf gebracht, bij aankomst kregen we een lekker kopje koffie aangeboden, Daarna werden we keurig geholpen met het inladen van de stoel in de auto. Ondanks de grote drukte heeft de medewerker ruim de tijd voor ons gemaakt en zwaaide ons nog na toen we de straat uit reden, wat een service.

Keurige levering

Alles keurig volgens afspraak geleverd. Een kleine beschadiging aan mijn 60kg parasolvoet netjes gecompenseerd. Duidelijke afspraken en vriendelijk

Wij hebben onze tuinset online besteld heb via opmerkingen gevraagd of ze op een vrijdag konden leveren Geen probleem ,kreeg van te voren netjes een mail dat ze op vrijdag kwamen Wat ze op hun website zetten is dus ook zo!! En onze tuinset in één woord geweldig

Vriendelijk, goed advies en heel snel geleverd!

Prettige ontvangst in de winkel. Ruime assortiment, overzichtelijke winkel. Deskundig personeel.

Duidelijke site en goede service.

De site doet wat er beschreven staat. Afhandeling van gekochte artikel snel en kordaat. Eventuele ruis wordt snel gecorrigeerd.

Netjes op tijd, super service

Tweede keer wat besteld, wat een super service, redelijke prijzen en de afspraken worden perfect nagekomen.

Zeer mooi set ik ben er zeer blij mee een word prachte

Ik ga er van genieten in mijn nieuwe teras

Wat een grote showroom, geweldige keus.

Gezellig tuinmeubelen uitgezocht bij AVH in Numansdorp. Ben heel tevreden met de aankoop en vandaag bezorgd, ik kan nu ook in de tuin zitten en hoe. Super tevreden klant, dank jullie wel.

Artikel is perfect afgeleverd.

Heel blij met de geweldige tuinset. Snel geleverd, en goede online service. Een aanrader AVH Tuinmeubelen

Snele levering

Goede levering

Afspraken zijn perfect nagekomen

Tijdens het uitzoeken van de tuinmeubelen zijn we zeer goed geholpen en geadviseerd door Wilma. Zij heeft kennis van zaken. De bestelde tuinmeubelen zijn op de afgesproken datum en tijdslot afgeleverd en het geheel was compleet. Vriendelijke bezorger die netjes alles in de tuin heeft gezet.