Prachtige meubelshow!

Wij hebben hier meerdere keren onze tuinmeubelen gekocht. Ook familie en kennissen. Mond tot mond is nog steeds de beste reclame!:-) Wij zullen hier zeker nog terug blijven komen! Groetjes en succes allemaal!

Top om te horen, bedankt! We zien u graag weer.

Snelle levering en ziet er goed uit.

Fijn om te horen!

Serieus bedrijf

Besteling werd goed opgevolgd, Levering werd correct uitgevoerd en altijd met vriendelijke mensen in contact geweest. Zeker een aanrader! Mochten we in de toekomst nog iets nodig hebben zullen we zeker niet aarzelen om bij hun een bestelling te plaatsen.

Dank voor de positieve woorden! Mocht er iets zijn waardoor wij toch minder gescoord hebben, dan hoor ik dat graag van u! Mag naar [email protected]

Klantvriendelijk en behulpzaam ontvangen en geen gedram tijdens de verkoop

Door de zaak vol te zetten met te verkopen artikelen en niet vol te zetten met decoratiespullen heb je hier een ruime keuze en dat is wat wij belangrijk vinden. Je kunt hier rustig rondkijken zonder druk van een verkoper.

Bedankt voor deze beoordeling. We proberen in deze kleinere store zoveel mogelijk te laten zien. Maar echt klein is hij zeker niet, er is een zeer ruime keuze en wat we niet hebben staat wel op internet of in onze grootste mega-store in Numansdorp. Geniet van uw items!

Goede garantie service

Mijn garantie aanvraag is snel (binnen 1 uur) en naar volle tevredenheid afgehandeld. Een pluim voor dit bedrijf.

Dank u, zo zien we het graag

Geweldige service. Zeer tevreden.

Alles prima verlopen. Goed in de winkel geholpen en zonder problemen thuis bezorgd.

Wij hopen u weer te zien, dank!

Goede ervaringen

Goed geholpen goede service

Trots op, dank voor de beoordeling

Super mooi

Goed geholpen in Nijkerk heel blij met onze nieuwe set nu maar hopen dat het mooie weer snel komt en we kunnen genieten van ons mooie set

Ook wij hopen snel op warmer weer, voor u wordt het zeker genieten met de prachtige stoelen!

Leuke verkopers

Leuke verkopers denken met je mee laten je ook andere opties zien nemen de tijd voor je

Bedankt voor deze waardering!

snel en mooie producten!

snel en mooie producten!

Dank voor deze beoordeling!

PRIMA

XXXX

Top, goed om te horen

prima service en ruime keus

enorme keuze aan tuinmeubelen in alle stijlen. prijzen zijn uitstekend. goede service en wijzigingen in sets zijn mogelijk. klantenservice goed bereikbaar. heel tevreden.

Heel fijn dit te vernemen, geniet van de aankoop

Contact voor levering als zeer prettig ervaren. Ze reageren vrijwel direct. Levering op afgesproken dag en tijdstip. Top!

Zoals het hoort vinden wij!

Fijne service

Dank u

Super!! Goede levering en goede nalevering

Hartelijk dank dat we de spullen nog even mochten opslaan na onze stormschade Er ontbraken een paar zuignapjes en met een bestelbus werden ze nageleverd . Wat een service !! Hartelijk dank voor het mooie set en nalevering

Graag gedaan en hopen u in de toekomst weer te zien

Prachtig

Goede service en een prima communicatie. Erg blij met de nieuwe stoelen

Zo horen we het graag

Beste outdoor showroom met geweldige service

Wat een geweldige showroom met heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Levering al na 1 week, op een zelfgekozen dag en tijdstip. Wij kopen al ons outdoor meubilair daar!

Heel erg bedankt voor deze beoordeling! Veel plezier met uw items

echt..alles volgens afspraak

Alles keurig bezorgd door keurige en aardige jongeman.

Fijn om te horen, dank voor de waardering

Goede communicatie

Nette bezorging volgens afspraak

Behulpzaam en niet te opdringerig

Mooie meubels. Goed advies

Top, zo horen wij het graag, geniet van de aankoop

Goed verpakt en geleverd zoals afgesproken

Vriendelijke chauffeur, mooie tafel.

Prachtige tafel geleverd, zijn er blij mee.

Top, nu lekker genieten

Picobello!!!

Steeds een vriendelijk contact met AVH, ivm maatwerk. Duidelijke antwoorden en adequate hulp. TOP!!!

Fijn om te horen! Dank hiervoor.

snel en goed

super snel en netjes geleverd. Doen wat ze zeggen.

Dat is uiteraard wel het streven, dank voor de beoordeling

Mensen van AVH outdoor bieden producten van zeer mooie kwaliteit aan scherpe prijzen en met een fantastische service. Ze aangename eerste ervaring.

Goed om te horen, dit is wel waar we naar streven!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.