Superfijn en zonder gedoe!

Bij met álles: het bestellen, de levering (was perfect te volgen online), de bezorging zelf werd met zorg tot op de juiste plek in de tuin gedaan en tenslotte het product: in het echt nog mooier dan verwacht!

Top, fijn dit te horen

goed hoor

wel goed maar ik kreeg of heb geen bon gekregen is dat normaal

Vriendelijke bezorger en zeer netjes verpakt Top

Geniet ervan!

Showroom tuinstoelen gekocht. Er miste een kussen, wat we pas ‘s avonds zagen. Een mailtje gestuurd en werd gelijk opgelost. Het kussen werd keurig nagestuurd.

Bedankt voor het delen!

Heel goed bedrijf!

Voor de aflevering van de loungeset werd ik keurig gebeld door de chauffeur om een andere tijd af te spreken, perfecte wisselwerking! Hij heeft de set onder de overkapping in mijn achtertuin achtergelaten.

Fijn om te horen

Een geweldige bank en top bezorging

De bank is echt super comfortabel en de bezorging is ook top wordt afgeleverd tot de plek waar jij hem wil hebben. Al met al echt een aanrader!

Dank u, we zien u graag terug

Super service!

Bij beschadigde tuinmeubelset, binnen één week omgeruild voor een andere tuinmeubelset. Super service!

Dank voor het delen!

Hellas return

Loungebank was in twee kleuren darom terug gestuurd. Goede service met terug ophalen. Vriendelijk werknemers bij deze bedrijf. Snel opgelost en geld snel terug

daar wordt je blij van!

Donderdagochtend 11 april jl. om 6.45 uur een geweldige, vriendelijke en vrolijke chauffeur van AVH Outdoor Tuinmeubelen uit Numansdorp voor de deur. Die al heel vroeg was vertrokken om voor de files naar Epe te rijden en hier een tuintafel af te leveren. Mijn vraag om de tafel aan de achterzijde af te leveren was voor hem geen enkel probleem en zo liep hij met de steekwagen om het blok naar de achterkant. Als je al zo vroeg onderweg bent, dan heb je wel zin in een bakkie koffie. Onder de koffie bleek dat hij al 20 jaar met vrienden in Epe komt en s'avonds dan bij Harry en John van café het Tonnetje met zijn vrienden de dag doorneemt :). Wat was het een leuk gesprek zo vroeg op de ochtend en misschien kom ik hem nog een keer tegen in het Tonnetje als hij weer met zijn vrienden in Epe is.

Hans, super om te vernemen dat alles goed is gegaan en op dat tijdstip al een vrolijke chauffeur te treffen....:-) Nee hoor, ze zijn allen goed gehumeurd. Geniet van de aankoop en hopelijk tot ziens

Snelle en nette levering

Heel erg prettig

Super om te vernemen!

Snel en to the point

Zoals een bestelling en levering zou moeten verlopen.

Top, dank u!

mijn aankoop was boven verwachting

top

Fijn om te horen

Zeer vriendelijke ontvangst in de winkel, en snelle levering.

Fijn, geniet van de aankoop

Super vriendelijke behulpzame chauffeur en netjes dank u ☺️

Dank voor deze terugkoppeling

Zoals afgesproken.

Uiteraard! Geniet ervan

Heel leuk bedrijf

Hadden iets gelezen op Facebook en zijn er gaan kijken.wauw wat een mooi bedrijf en heel veel leuke tuinmeubelen voor ook nog keuke prijzen.en op voorraad dus het kon gelijk mee. Toppie

Rob, dank voor het delen

Prachtige kwaliteit tuin meubelen

Zoals je op de fotos kunt zien op de website zijn de tuinmeubelen van de betere kwaliteit en was dan ook onder de indruk dat hier een betaalbaar prijskaartje aanhangt met een leuke korting eraan waardoor mijn keuze al snel gemaakt was om te bestellen en binnen 2 dagen al antwoord kreeg via email of de door hun ingeplande leverdatum en tijd voor mij uitkwam,ook de live aankomsttijd is een uitkomst zodat je nog snel even weg kan en niet de hele tijd moet gaan zitten wachten,de levering ging vlot door een vriendelijke chauffeur en alles was netjes ingepakt,de meubelen zijn exact hetzelfde als op de fotos van de website, heb mijn favoriete outdoor tuinmeubel winkel gevonden!

Fijn om te horen en we zien u graag terug

Mooi afgewerkt en heel goede kussens

Op zondag besteld en geleverd donderdag erna. Heel goed ingepakt en gemakkelijk te zetten hoe het moest. Kussens lekker dik en we hebben de eerste 3 mooie lente dagen er al goed van kunnen genieten. Zien weeral uit naar de volgende lente dagen. Kunnen we weer wat extra volk ontvangen en reclame maken

Heel erg bedankt!

Levering is gebeurd zoals afgesproken

Fijn terug te horen, dank u!

Goed geholpen

Er was niets teveel ,medewerkster ging met de stoelen door heel de zaak Ze gaf een goed advies.

Niets is te gek....:-)

Zo blij dat ik meteen 6 stoelen bij besteld heb

Leuk om te horen, de keuze is reuze

Wat een topzaak met evengoede service!

Mijn zoon heeft al heel wat spullen gekocht bij AVH. Nadat ik op de website keek, was ik helemaal verkocht. Ik ben 82 jaar, maar online shoppen lukte me helemaal voor AVH! Het was mijn eerste aankoop, maar zeker niet de laatste bij AVH!

Fijn om te horen, geniet van uw aankoop

Prima geholpen bij aankoop, aflevering super snel en correct

Alles meer dan goed

Dank u!

kwaliteits stoel en prima service

De stoel heeft een prima zitcomfort en is zeer degelijk gemaakt. Een stoel die naar het zich laat aanzien lang mee zal gaan.Is weerbestendig en kan dus buiten blijven staan in de zomer. De stoel werd gratis gebracht De auto van de bezorger was via een ingenieus systeem te volgen zodat je niet de gehele dag voor de bezorging thuis hoeft te blijven.

Fijn dat het bevalt, geniet ervan

Erg goed en behulpzaam!

Wij hadden op de site jullie zaak gevonden en met Pasen naar toe gereden. Groot en veelzijdig assortiment te zien, geholpen door een zeer aardige en vakbekwame vrouw en gekocht. De chauffeur was ook erg vriendelijk en behulpzaam toen onze bank werd gebracht!!

Fijn dit te vernemen, we zien u graag weer

Industriestraat 11-13 3281 LB Numansdorp