UITZONDERLIJK UITSTEKEND!

Heb er geen woorden voor, maar probeer het toch. UITZONDERLIJK UITSTEKEND!

Super bedankt voor deze review!

Vlotte aankoop, nette afstemming voor de levering, levering zoals afgesproken.

Zeer aangename aankoop, Vvriendelijke website, duidelijke informatie veel keus en nette levering volgens afspraak.

Dank, geniet van de aankoop

Keurig

In de winkel veel keuze mogelijkheden. De bezorging ook zeer netjes uitgevoerd

Super bedankt voor het delen

heel goed

keurig geleverd veilig verpakt, mooie kwaliteit bijna geen doen, voor zo weinig poen. zeer tevreden gr. fam Heeres s,Gravendeel

Bedankt voor het delen

prima service en prachtige stoelen

Zijn prima geholpen bij het uitzoeken van onze stoelen en perfecte service met bezorgen.

Dank voor het melden en geniet ervan

perfekt

Ik heb een prachtige tuinset kunnen kiezen dankzij uw vriendelijke en professionele verkoper Amand. Mocht ik nog iets nodig hebben kom ik zeker langs ondanks de afstand. Aan mijn kennissen zal ik AVH ten zeerste aanbevelen. Een scherpe prijs voor een hoge kwaliteit, wat kun je meer wensen.

Dank u, ik zal het Amand laten weten

Prima winkel

Keurig op tijd bezorgd en de chauffeur wilde de meubels in de tuin plaatsen ga zo door ! goed bezig !

Dank voor de terugkoppeling!

Duidelijke omschrijving ,prettig contact en snelle levering

Dank, geniet van de aankoop!

Keurig alles netjes af gelevert

Matthijs heeft prima.gedaan keurig netjes en beleefd en de bezorging was.mooi op tijd ik zal jullie bij mijn vrienden aan bevelen

Dank voor de terugkoppeling, ik zal het Matthijs laten weten!

Meer voor minder geld

Eerste maal in de shop geweest te Lochristi België. Supervriendelijke verkoopster die weet waarover ze praat. Direct aankoop gedaan en binnen drie dagen later geleverd zoals afgesproken.

Fijn om te horen, geniet ervan!

Mooie produkten aan een scherpe prijs en snel geleverd

Top, dank voor uw aankoop

AVH; prima, klantvriendelijk bedrijf

Echt kundige, vriendelijke mensen!9

Dank u, we zien u graag terug!

Snel geregeld zonder gedoe

Snel geregeld..

Zoals het hoort, geniet ervan!

Mooie zaak in Nijkerk met uitstekende hulp bij onze vraag!

Vlot geholpen, mooie ruime zaak waar heel veel staat. Als er iets niets is, wordt het opgezocht en krijg je een bericht wanneer het binnen is: vaak na 1 of 2 dagen al! Helemaal top!

Dank voor de review!

Duidelijke afspraken en lekker volgen op het reis schema op de telefoon . Aftellend en kijkend kun je bij de deur gaan staan en open maken. Perfect.

Haha, de techniek staat voor niets

Snel geleverd na bestelling

Ben in de de showroom in Nijkerk wezen kijken ben daar goed geadviseerd wist waarvoor ik kwam had de stoelen op internet gezien en in de winkel waren 2 modellen en daar gaf de medewerker goede informatie over dat degene die ik op internet gezien had enkel gevlochten waren en in de winkel ook dubbel gevlochten stoelen stonden en steviger zijn uiteindelijk daarvoor gekozen was een uur rijden maar blij dat ik ben weze kijken uiteindelijk betere stoelen uitgekozen de levering ging snel kon het goed volgen er zat wat vertraging in en werd daar keurig over gebeld dat het wat later zou worden

Goed geholpen en prima bezorging

Ik ben in de winkel in Numansdorp goed geholpen door een medewerker met het uitzoeken van een parasol en voet. De bezorging was ook goed geregeld met een aardige behulpzame chauffeur

Super om te horen! Geniet van uw aankoop

Snelle bezorging, mooie voetenbank

Voetenbank past ook perfect bij onze huidige stoelen, jullie waren ook de enige die deze kleur verkopen nog! Heel blij met weer een mooie complete set

Top, dank voor de review

Uitmunde service

Uw adres gevonden op internet en dan anderhalf uur gereden naar uw prachtige toonzaal Daar aangekomen vriendelijk ontvangen door 1 van de vele verkopers met een heerlijk bakje koffie Daarna onze keuze gemaakt uit de vele uitzonderlijk moole collectie Dit was op zaterdag en op woensdag stond het loungestel alop ons 5erras te pronken Dank ook voor de perfecte levering en de manoer waarop w3 via track en trace alles perfect konden volgen Een aanrader voor ieder die een tuinstel zoekt en wij zullen jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen Vele groetjes uit belgie

Heel erg bedankt voor deze lovende woorden

Ik belde om te vragen of ik kussens los kon bestellen. Dat kon en zodra ze binnen waren zou ik een email met betaallink krijgen. Ik was gewaarschuwd dat ze er mss nog niet waren en ik kreeg dus 1,5 maand later eerste een telefoontje en daarna de mail, perfect geregeld. binnen een dag had ik de kussens binnen!

Goed om te horen!

het ging ff mis met een bezorgafspraak maken maar het is helemaal goed gekomen

Fijn om te horen. geniet van de aankoop

Afspraken worden nagekomen, prima service.

Online shoppen en bestellen is een ervaring apart.

Dank voor uw review

Super advisering en service!

We wilden relaxstoelen bijpassend bij de tuinmeubelen die we al hebben. Op de site hadden we wat gezien maar we twijfelden of het wel zou lijken. We wonen niet in de buurt. Spontaan werden er foto's gemaakt en naar ons toegestuurd via what's app ! Dit was erg helpend. We hebben de stoelen besteld en ook het bezorgproces verliep naar wens. Toen bleek dat 1 van de poten afgebroken was, is er gelijk een omruil geregeld. Wij zijn blij met het meedenken en de verleende service n.a.v. het defect.

Fijn om te horen, geniet van de aankoop

Eerst bezoek in winkel waar we vriendelijke en professioneel zijn geholpen. Daarna bestelt via internet waarna snelle levering.

Super, dank voor het delen

Uitstekende (bezorg) service

De chauffeur heeft de tuinset keurig op afgesproken tijd tot in de achtertuin afgeleverd en uitgepakt. Helaas is de tafel scheef maar deze wordt keurig vervangen. Dit na 1 telefoontje en zeer snelle reactie via de mail. Kortom service zoals het hoort!

Industriestraat 11-13

3281 LB Numansdorp