Keurig verpakt.

Mijn bestelling keurig verpakt en bezorgd.Blij om!

• Betrouwbaarheid

Aan t milieu wordt niet gedacht

Hier ga ik dus niet weer bestellen. 2 produkten gekocht en die worden verpakt in een mega doos vol met plastic snippers. Zeer onnodig en ik blijf met alle plastic troep achter!

• Betrouwbaarheid

Hallo Bouwien, Hartelijk dank voor je bericht. Wij proberen producten zo goed mogelijk te verpakken zodat de kans op beschadigingen zo klein mogelijk blijft. We hebben even bekeken wat je hebt besteld en komen tot de conclusie dat de orderpicker het doosje heeft gebruikt die het meest logisch was bij je bestelling. Voor wat betreft de 'snippers' geldt dat wij al enkele jaren biologisch afbreekbare wokkels gebruiken. De wokkels die wij gebruiken zijn gemaakt van mais en zetmeel en kunnen in de de GFT bak. Het kan zijn dat je het pakket met ander verpakkingsmateriaal geleverd krijgt (zoals papier of flowpack). De opvulling is dan afkomstig van leveranciers of het is binnen gekomen bij ons. Want wij zijn namelijk ook inleverpunt van verpakkingsmateriaal zodat wij maximaal ons steentje bij proberen te dragen aan het milieu. Mochten er nog vragen zijn dan mag je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Mijn ervaring is Top

Mijn bestelling op maandag geplaatst, en donderdags, mijn bestelling keurig verpakt ontvangen. Dus de negatieve ervaringen van sommige andere mensen, heb ik zéker niet er varen. Voor mij is dit een top bedrijf die ook nog eens leuke prijzen hanteert.

• Betrouwbaarheid

They went above and beyond

Wow. Simply WOW. These folks sure took care of business! They sent me my treasured perfumes carefully & expertly packed in an oversized box... so no damage could occur. EXCELLENT communication via email and also over the telephone. What more could you ask for. I was very lucky that I ordered before they were sold out of these particular perfumes. THANK YOU SO MUCH to EVERYONE at Parfumdeo.nl, from the telephone receptionists to the order-pickers to the shipping dept I salute you! And I recommend this company without hesitation!!

Slecht

Roestvrijstaal snelglans besteld, krijg een ander product maar de retour verzendkosten blijven voor ons zelf, terwijl zij een een fout hebben gemaakt. Bestel hier nooit meer!

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Hallo Karin, Hartelijk dank voor je review. De verpakkingen van HG worden sinds begin dit jaar in etappes vernieuwd. Het kan dus goed zijn dat je een nieuwe verpakking hebt ontvangen. De inhoud is echter niet veranderd, zie hiervoor ook het persbericht op de HG website. Je hebt dus het goede product mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Goedkoop en mooie producten!

Binnen een week had ik mijn bestelling binnen. mooie aanbiedingen en goedkope producten. Hier bestel ik zeer zeker nog een keer!

• Betrouwbaarheid

Goede producten en prijs. Prima klantenservice

Ondanks de negatieve reacties hier toch even gebeld voor mijn bestelling. Keurig direct te woord gestaan door de klantenservice. Bestelling geplaatst en werd netjes gebeld dat de aflevering 2 dagen later zou zijn en of dit een probleem was. Was geen probleem en daarna op tijd oor dpd bezorgd. Dus geen enkele klacht of wanklank van mijn zijde

betrouwbaar en snelle levering

Ik ben heel erg tevreden over de producten aan een zeer schappelijke prijs. Alsook aangenaam verrast door de toch wel vrij snelle levering. Binnen de week na het plaatsen van het order, netjes en proper verpakt aan huis geleverd. Bedankt. Aan te raden webshop!!

Prima collectie

Prima collectie van parfums, ook de wat meer onbekende en vergeten parfums. Prijzen zijn ook prima en vaak leuke aanbiedingen. Enige minpunt; verzendkosten. Dat mag bij een x bedrag ook wel gratis.

Niet snel wel veilig

Het duurt langer voor je iets in huis hebt maar de producten zijn super Bij vermissing pakket... regelmatig kontakt en komt t pakket niet boven dan word het opnieuw Verzonden Vriendelijke meiden en goede service Kortom zeer tevreden

• Betrouwbaarheid

Goed product, snel verzonden.

Werkt prima, netjes verpakt, goed product snel verzonden.

Beste prijzen !!!

Ruime aanbiedingen & beduidend lage prijzen waardoor iedereen kan genieten!!

• Betrouwbaarheid

Veel goedkoper en snel bezorgd!

• Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk, snelle levering en topbehandeling

Supersnelle levering, zeer klantvriendelijk en top afhandeling!!!!

Goedkoop en snel

Ik raad je aan hier te kopen goedkoop , snel en kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Goede aanbiedingen, correcte service.

Goede service,leuke aanbiedingen en klant vriendelijk.

• Betrouwbaarheid

Super snelle levering en precies wat ik besteld heb

• Betrouwbaarheid

Mooie goede producten snel geleverd.

Goed overzichtelijk site, duidelijk vele producten en snelle service.

Uitstekend, levering mag iets sneller

Uitstekend, levering mag iets sneller

Gewoon goed.

De voordeligste aanbieding en zelfs de goedkoopste inclusief de bezorgkosten. Ik kies voor ParfumDeo. Top!

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, veel aanbiedingen.

Duidelijkheid goed communicatie

Duidelijk communicatie. Zoals geschreven.

Super snel

Geweldige service!!

Ik had een klein probleem bij het betalen zo fijn opgelost door een hele fijne medewerker!!! Chapeau

• Prijs N.v.t.