Groot pakket voor kleine bestelling

Het duurde een week voordat mijn bestelling aangekomen was op het dpd punt. Ik betaalde €5,50 voor de verzending, terwijl mijn bestelling prima door de brievenbus kon. In plaats daarvan is mijn bestelling van twee wenkbrauw potloden (1,5 x 3 x 16 cm per stuk) verzonden in een doos van 13 x 16 x 18 cm. Onnodig dus. Hierdoor weet ik dat ik automatisch teveel heb betaald. Ik geef parfumdeo 1 van de 5 sterren.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Scherp geprijsd en prima levering

Artikel was een paar euro goedkoper dan elders, wel meer verzendkosten. Maar als je er een paar extra bestelt nog steeds de scherpste prijs. Spullen stonden op de website als zijnde op voorraad. Levering was prima (via DPD) 2 dagen na bestelling. Afterpay bleek bij bestelling overigens niet mogelijk, waarom weet ik niet, da's enige kleine minpuntje, maar dat hoeft niet aan Parfumdeo te liggen misschien.

• Betrouwbaarheid

Origineel, goedkoop, snel en betrouwbaar

De twee bestelde flesjes parfum was van het originele merk terwijl ze de helft goedkoper waren dan bij bol.com. De levering was veel eerder dan verwacht namelijk in twee dagen. Er was mij iets niet duidelijk over betaling via iDeal en heb toen ParfumDeo.nl gebeld waar ik duidelijk en vriendelijk te woord werd gestaan. Dit is mijn eerste bestelling bij deze website, ongelofelijk dat het zo goed was.

Prima verzorgd

Ptima service

Alles gekregen wat ik heb besteld en binnen 4 dagen top :)

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede producten voor een fijne lage prijs! Nu voor de tweede keer producten besteld en ik blijf tevreden :)

Prima contact en actie,Chapeau

• Betrouwbaarheid

Product kwam goed verpakt, levering veel sneller dan verwacht.

Goede service. Goede prijs

snelle service

goede ervaring met dit bedrijf. snelle service

Prima prijs

haarverf was goedkoper dan elders, verzendkosten waren wel 5,50 maar de haarverf was dan nog steeds goedkoper dan elders

Goede snelle levering

Bij het googelen naar mijn favoriete dagcrème van Thalgo uitgekomen bij Parfumdeo. Een beetje sceptisch (de prijs was een stuk goedkoper dan bij m'n schoonheidsspecialiste) de dagcrème besteld. Keurig op de hoogte gehouden van de status van m'n bestelling en een korte levertijd

• Betrouwbaarheid

Alles gaat zoals het met online bestellingen hoort te gaan

Zoals het hoort: goed

• Betrouwbaarheid

Alles heel goed(koop) en zeer klantvriendelijk.

Ik bestel niet vaak, maar dan wel steeds bij Parfumdeo.nl omdat de prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed is. De parfums zijn origineel en 'vers', je krijgt echt géén oude rommel en dat voor een lage prijs. Hou ik van :) Verder is op de website alles bijzonder makkelijk te vinden en natuurlijk ook heel belangrijk: de klantvriendelijkheid, top! Het pakje was met 6 dagen in huis en opmerkingen dat de levering traag is snap ik niet: er wordt duidelijk vermeld dat dit tot 7 werkdagen kan duren.....

• Betrouwbaarheid

Betaald en niets ontvangen ...

Netjes een kostbare bestelling geplaatst bij Parfumdeo.nl en niets ontvangen ; ook geen restitutie mogelijk ... geen aanrader dus.

Goede prijs/kwaliteit

Al vaker bij ParfumDeo besteld, gaat altijd goed! Prijzen zijn laag. Deze keer in Koudum onze spullen opgehaald aangezien we op vakantie in Friesland waren. Kregen daar nog leuke tips voor de omgeving :-) Erg leuk, goede service!

• Betrouwbaarheid

alles redelijk snel en goed gearriveerd

Mijn bestelling was keurig verpakt, alles volgens het boekje, en was binnen 4 dagen binnen.

Super tevreden!

Ruime keuze en aantrekkelijke prijzen! En ja, ze ruiken heerlijk en altijd fijn om iemand blij mee te maken als cadeau... Super bedankt!

Goed, goedkoop en snel

Goed, goedkoop en snel

Prima en snel bezorgd.

Goed, goedkoop en snel .!

• Betrouwbaarheid

Alles prima, kan niet beter!

Alles prima, kan niet beter!

heel goed

dank u wel snel en goed qwaliteit

Goede aflevering

Sorry U mag gewoon reclames sturen hoor ik drukte het verkeerde regeltje in. Als ik wat nodig heb bestel ik het toch bij U

• Betrouwbaarheid

Goede en fijne site met mooie aanbiedingen.

Dat ik snel kan vinden wat ik zoek tegen een normale redelijke prijs.

goed serves snel levering