Na super vriendelijk contact

Via telefoonnr. op Google In contact gekomen en super vriendelijk te woord gestaan. Producten hebben wat vertraging ivb met Corona. Was wat in het ongewisse maar telefoontje doet wonderen. ;-) Een tevreden klant.

Uitstekend, snel en goedkoop

Had niet gedacht mijn pakket toch nog zo snel te mogen ontvangen in deze tijd, was daarom ook positief verrast. De producten waren ook erg goed verpakt en de prijs was ook erg goed. Ga ik hier nogmaals bestellen??? Zeker weten

• Betrouwbaarheid

Ordered bois d'iris from the different company. The smell is not the same so is the packaging.

Van alles wat

Ruime keuze aan artikelen. Zeker goedkoper dan in de winkel. Vind het wel erg jammer dat de Neutral face wash hier ineens veel duurder is dan andere sites. Kwam juist bij parfum deo voor dit product en de aantrekkelijke prijs. Alsnog wel een aanrader.

Wat een leuk bedrijf!

Toevallig kwam ik parfumdeo online tegen. Ik was onder de indruk van het assortiment parfums. Meteen wat besteld, tot mijn verbazing zitten ze vlakbij, en kon ik ophalen. Aardige mensen en alles stond netjes klaar. Super bedankt!

Voordelige webwinkel, veel keus

Prijzen zijn gunstig, de verzending zou van mij wel eerder/sneller mogen. Maar de huidige levertijd is voor mij geen struikelblok of onoverkomelijkheid. Ik zou hier gerust weer opnieuw bestellen.

• Betrouwbaarheid

Niet snel maar wel lekker goedkoop..!!! ;)

Ik ben gek van de producten van Tabac, een oude maar lekkere geur. Gebruik dit nu al vele vele jaren. Kocht dit vroeger veel in Duitsland. Maar voor de prijzen die Parfumdeo hanteert hoef ik daar zeker niet meer heen. Als de bezorging sneller was geweest zou ik een 10 hebben gegeven. Maar ach, misschien moeten we leren weer wat geduld te hebben.

Prima levering

Zeer goed telefonisch kontakt en zeer snelle en korrekte levering.

• Betrouwbaarheid

Netjes verpakt en binnen een week geleverd!

Geleverd wat ik zocht en tegen een mooie prijs.

Super goed

Niet op aan te merken, gewoon top.

• Betrouwbaarheid

Prima prijs en snelle levering

Zieboven

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle levering. Fijn dat je achteraf kunt betalen

Correcte service

Snelle correcte levering

Snelle levering!

De handgel was in zuid Holland overal uitverkocht of werd tegen woekerprijzen aangeboden

Great product.

Excellent service. Quick delivery. Highly recommended.

Bestelling gedaan. Alles netjes verwerkt. Kreeg nog extra telefoontje erachteraan dat het echt bezorgd zou worden ondanks dat de voorraad echt bijna op was.

Perfect verzorgd

Prima bestelling keurig geleverd

• Betrouwbaarheid

Super! Netjes verpakt en geleverd voor een lage prijs.

Super! Netjes verpakt en geleverd voor een lage prijs.

Kwalitatief product

Perfecte ontsmettinsgel overal mee te nemen

Kan iets sneller

Product zoals beloofd en binnen de 7 werkdagen.

Betrouwbaar en snel

Graag bestel ik daar weer.

Geweldige snelle levering.

Ik vind het fijn om bij jullie een bestelling te doen goede service en snelle levering.

Zeer snelle levering

Producten tegen mooie betaalbare prijs.

• Betrouwbaarheid

Ik had een super ervaring met jullie. Mijn bestelling kwam zelfs vroeger dan verwacht.

Betrouwbaar en snel

Precies zoals omschreven.