Snelle levering en prima verpakt!

Ik zal zeker bij jullie terugkomen voor een volgende bestelling.

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Snel en doeltreffend!

Bestellen en binnen 3 dagen alles binnen! :-)

Order met gemak geannuleerd

Ik had in de avond een order geplaatst voor mijn zoon die 3 dagen later op vakantie ging. De order bij parfumdeo.nl geplaatst omdat deze website veruit de goedkoopste is. Ik zag dat de levertijd 1 tot 7 dagen is en heb via What's app de volgende ochtend contact opgenomen met de vraag of mijn order op tijd bij mij thuis zou zijn. Ze gaven eerlijk aan dat dit niet zou lukken omdat ze de order zelf ook nog moesten bestellen. Ik heb toen aangegeven dat ik dan liever de order wilde annuleren om elders te kijken. Dat was geen probleem. De volgende dag stond het bedrag van mijn order alweer op mijn rekening.

• Betrouwbaarheid

Al jaren een trouwe klant

Ik koop al jaren bij parfumdeo. De prijs is goed en de communicatie van de klantenservice prima. Als het langer gaat duren of ze hebben het niet dan nemen ze direct contact op. Een prima site die ik een ieder kan aanbevelen.

Snel en Eerlijk

Duidelijk op de hoogte gehouden. Snel geleverd. Heerlijke geuren, ook de geuren die moeilijker verkrijgbaar zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snel geleverd! Ik had in eerste instantie verkeerd adres opgegeven. Is snel door hen opgelost en alles werd keurig via mailtjes bevestigd. Zeer tevreden en ga zeker vaker bij hen bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Interessante prijzen, goede en vriendelijke service!

Ik heb een paar testers met geuren gekochten. Die zijn nieuw, maar zitten dan niet in een mooi doosje. Ik betaalde minder dan de helft van de gewone winkelprijs. Het kan lonen om wat te zoeken op 'tester'. Service van Parfumdeo altijd vriendelijk en goed!

uitstekend

Correct en prima afgehandeld.

Formidabele

Bestel al een zeer lange tijd via deze website en ben nog steeds zeer te vreden Het aanbod is erg groot en alles binnen een week keurig verzorgd binnen Mvg fam wagenaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Al meerdere keren hier haar verf besteld super altijd binnen een week in huis top

Snelle levering Ben heel tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke site, snel bestellen en een paar dagen later levert DPD het bestelde netjes af.

Prima ervaring nu 2 jaar iets besteld naar beste tevredenheid.

Blij mee

Snel, betaalbaar, goed verpakte levering, kortom prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede prijzen

Eerste keer dat ik hier koop en ik ben zeer tevreden

Snel

Makkelijk besteld, snel geleverd, voordelig geprijsd.

Zeer positief

gewoon goed

perfect

Top webwinkel!

Superservice, heb een bestelling gehad met defect pompje. Na overleg een poging gedaan het pompje toch nog te laten werken. Dit werkte niet en hebben ze kosteloos het product opnieuw opgestuurd. Deze doet t prima, helemaal blij!! Bedankt Marijke!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Parfum besteld voor meer dan de helft van de prijs dan bij de hele bekende parfumerie! Zaterdag besteld, vrijdag in huis. Ik vind het top. Tuurlijk kan het sneller, maar voor zo'n prijs, wil ik best een paar dagen langer wachten. En als je het eerder nodig hebt, dan moet je gewoon veel eerder bestellen en niet op de laatste nipper! Ik ben tevreden en raad iedereen aan om hier te bestellen. Bedankt voor de goede service!

Ik heb geen mail gehad om mijn bestelling te volgen. Wel dat de besteing verwerkt was. Maar voor mij is dit geen probleem, ik ben meestal toch thuis.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede klantenservice: info via de e-mail, duidelijke informatie bij de bezorging.

Als klant wens ik iets lagere prijzen. Dat is de reden waarom ik meestal bij een andere parfum webwinkel aankoop doe.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer scherpe prijzen mbt niche geuren, zoals Creed. ik denk inderdaad nergens goedkoper!

Tsja ze zeggen dat de verzending wat langer kan duren, vindt het niet hinderlijk lang.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede artikel overzicht op de site en goede service.

zou het niet weten.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

gevonden wat ik zocht

wilde op de site verder kijken voor ander product, maar omdat de site daartoe erg onwillig was heb ik dat uiteindelijk opgegeven( dat was wel op mijn smartphone en heb niet op de computer geprobeerd of het daar ook zo is)

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

snelle levering en netjes verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

snel mijn bestelling binnengekregen.

bestelling in iets kleinere doos verzenden???

Over ParfumDeo.nl

Filter op Taal