Snelle afhandeling van mijn bestelling.

Voor het eerst een bestelling gedaan bij ParfumDeo, wat zeer gemakkelijk was. 2 dagen na de bestelling werd deze keurig verpakt al bezorgd. Derhalve zeker voor herhaling vatbaar!!

Mooi koopje gedaan

Super snel

Gewoon goed.

Goed en voordelig

Netjes geleverd en voor goede prijs.

Twijfel

Had de Victoria secret bare vanilla besteld sinds mijn fles die ik in de winkel had gehaald bijna op was. Toen het binnenkwam was ik zo enorm blij totdat ik de dop voelde. Hij zat veel strakker dan die ik in de winkel haal en toen dacht ik misschien is het veranderd dus heb mijn oude gepakt en de geuren naast elkaar geprobeerd. Mijn oude rook veel zoeter en de nieuwe heel sterk maar niet zoet en rook niet eens naar vanille. Ben bang dat t een na maak was die ik besteld heb…

Adequaat en snelle levering

• Betrouwbaarheid

Prima, helder en duidelijk geregeld

Keurig verzorgd.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, prima prijzen. Aanrader.

• Betrouwbaarheid

Shampoo besteld. Goede prijs en snelle levering

Erg tevreden

Super !!

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Prima levering en tevreden over product.

Product voor een goede prijs kunnen kopen. Veel voordeliger dan bij andere webshops.

Prima gegaan

Alles is prima verlopen en snel!

• Betrouwbaarheid

snelle levering prijzen zijn oke

• Betrouwbaarheid

Besteld en op tijd ontvangen.

• Betrouwbaarheid

Alles prima en snel verlopen. Binnen de afgesproken levertijd

Om te bestellen was alles goed overzichtelijk en duidelijk. Dus bestellen is een fluitje van een cent. Alleen de verzendkosten vind ik voor zo’n klein en verhoudingsgewijs goedkoop pakket erg hoog. Bij zoiets kun je beter de prijs van het produkt IETS verhogen en verzendkosten verlagen en de winstmarge bij goedkopere produkten verlagen. Succes in de toekomst

1 woord geweldige betrouwbaar website/winkel

Koop graag via deze weg bij parfumDeo. Nl Goede service Prijs verhouding top Snelle levering. Als ik 10 sterren kon geven deed ik het gelijk

Nette en correcte levering

Ik zou het prettig vinden als ik eerder een track en tracé krijg. Nu kreeg ik dit een paar uur voordat er geleverd werd. Toen kon ik niet meer regelen dat ik thuis zou zijn. Neerzettoesyemming gegeven maar wel met het risico dat het weg zou zijn. Gelukkig heeft de chauffeur het bij de buren afgegeven.

Uitstekende afhandeling van mijn bestelling

Uitstekende afhandeling van mijn bestelling

Slecht

Via Bol.com bij hen besteld. Er ontbreekt 1 item (van 4). Bij navraag word je als een complete crimineel behandeld en vervolgens als een volslagen malloot. Het is de halve punt niet waard maar anders kan er geen review gegeven worden.

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Beste Belin, Bedankt voor je review. We betreuren dat je de situatie op deze manier ziet. Als blijkt dat een bestelling niet compleet is aangekomen, maar wel compleet is verzonden, dan willen we altijd graag uitzoeken wat er is gebeurd en waar in het traject het is misgegaan. Je wordt daarbij zeker niet als crimineel behandeld; als je wel dat gevoel hebt gekregen, dan is dat zeker niet onze bedoeling geweest. Om dingen uit te kunnen sluiten, wordt er een standaard procedure gevolgd. We hopen dat je ons punt ook begrijpt en hopen dat je nog reactie wilt geven op ons laatste contact, zodat we de situatie met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Goede prijs en snelle levering

Goede service!

Goede service, snelle levering en vooral voor herhaling vatbaar.

Snelle en goede service

Snelle levering en zorg geboden aan het verpakken

• Betrouwbaarheid

Groot assortiment, zeer scherpe prijzen

Super netjes

Kan niet beter