Traag en duur

Iets wat bij de lokale drogist gewoon op voorraad is duurde bij deze site bijna een week om op te sturen. En het was nog duurder ook.

• Betrouwbaarheid

Alexander J besteld, is het wel orgineel ? Ruikt muf en vaag. Geur is direct vervlogen. Nooit weer !

Bestelling: [1199338163] parfum gekocht, Alexander J, geur is direct weg, vaag en muf. Orgineel ??? Vandaar goedkoop = duurkoop

Teleurstellend

Mijn dochter bestelt voor het eerst zelfstandig iets online. Helaas wordt niet het product geleverd zoals ze deze gezien heeft op de website. Na mailen en bellen wordt je afgescheept met het antwoord dat verpakkingen verouderd kunnen zijn, Het gaat om een product van € 4,29 met daarbij wel € 5,50 verzendkosten. Voor een kind die het van haar zakgeld moet betalen best een uitgave. Jammer dat jullie geen kindvriendelijke oplossing geboden hebben, Had zo*n kleine moeite geweest deze teleurstelling op te lossen, gemiste kans ParfumDeo.nl!

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Hallo Simone, Wat vervelend om te horen dat de eerste aankoop van je dochter op een teleurstelling is uitgelopen. Aangezien producten in onze branche regelmatig worden vernieuwd, kan het voorkomen dat je de nieuwste uitvoering ontvangt. Vandaar dat er bij elk product een disclaimer staat vermeld dat productafbeeldingen verouderd kunnen zijn. Uiteraard doen wij ons uiterste best om de afbeeldingen zo actueel mogelijk te houden maar we zijn hierbij ook afhankelijk van leveranciers en fabrikanten. Mocht je specifiek op zoek zijn naar een bepaalde uitvoering van het product dan kun je het beste van te voren even contact met ons opnemen. Je gaf aan dat je nog interesse in een ander Hello Kitty product had, we hebben vervolgens uit coulance aangeboden om deze gratis (zonder verzendkosten) te versturen, echter wilde je dit niet. Al met al snappen wij dat deze situatie vervelend is, echter staat het erbij vermeld. Dit geldt ook voor de verzendkosten van 5,50 euro. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Prima kwaliteit en vlotte levering.

Top prijzen !

Met dit soort prijzen mag de levering wat later zijn ! De prijs is top

goedkoop artikel

Ik heb conditioner en shampoo bij ParfumDeo.nl besteld omdat het daar goedkoper was en de levertijd was sneller.

• Betrouwbaarheid

Goede communicatie en snelle levering

Bestelling helemaal goed, de bezorging wat minder. Opengescheurde verpakking die nat was geworden omdat de flessen schoonmaakmiddel waren gaan lekken. De bezorger was zo slim de doos zo neer te zetten dat ik de kapotte en natte kant niet kon zien. Wel blij met de inhoud. Vanwege astma parfumvrije middelen nodig en Parfumdeo had alles wat ik van Klok nodig had op voorraad.

Snelle levering!!

Snelle levering!!

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Pakje verkeerd bezorg, gratis nieuwe ontvangen. TOP!

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle service. Lekker goedkoop

Geweldige prijzen

Heb een aantal artikelen gekocht van Biodermal. Prijzen zijn echt laag. Bestelling kwam heel vlot ook al stond er dat het tot 7 dagen kon duren. Wat ik absoluut niet erg zou vinden. Ik had bij de bestelling een foutje gemaakt maar na gebeld te hebben werd dit gelijk veranderd en hoefde ik het prijsverschil van 50 cent niet bij te betalen. Het is een heel vriendelijke mevrouw die gewoon de tijd voor je neemt. Ik ben heel blij dat ik deze site ontdekt heb.

Prima gewoon

Snel en goedkoop

Wederom product snel geleverd tegen concurrerende prijs.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende website met goede produkten.

Niets negatiefs te melden.

Erg tevreden.

Bestelling snel binnen en netjes verpakt.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede en snelle levering en scherp geprijsd.

Goet

Alles is goet

Top en betrouwbaar

Snelle levertijd

• Betrouwbaarheid

super lage orijs en snel geleverd

super lage prijs en snelle levering

Netjes volgens afspraak

X

• Betrouwbaarheid

Heerlijke parfum, nette goede en snelle levering!

Bestelling niet ontvangen

05 02 besteld en nog jiet binnen.

• Betrouwbaarheid

Hallo Ilona, Hartelijk dank voor je review. We zien dat er al telefonisch contact was geweest over de status van je bestelling, die 2 dagen geleden is verzonden. Helaas hebben wij te maken gehad met een grote overmacht situatie. Door de hevige sneeuwval stortte op 12 februari het dak van het TNT depot in Duiven in. Op dat moment lagen daar ook leveringen van ons. Leveringen die hier elk moment binnen zouden komen. Ook waren er leveringen die elk moment bij dat depot binnen zouden komen en in de 'file' kwamen te staan. Hierdoor ontstond een grote chaos waardoor wij veel pakketten niet tijdig konden uitleveren omdat de producten nog niet bij ons binnen waren, waaronder de producten die je bij ons besteld had. Ook was het onmogelijk om alle getroffen klanten binnen één dag te bellen. Nogmaals onze excuses voor de overlast, wij gaan er vanuit dat het de volgende keer weer sneller zal gaan (levering binnen 1 tot 7 werkdagen). Een fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Prima, binnen enkele dagen was het binnen. Goed verpakt.