Echt supersnelle levering en echt nergens anders goedkoper

• Betrouwbaarheid

Goede snelle service en snel geleverd

Makkelijk bstelsysteem, makkelijk betaalsysteem en vlotte levering. Goed verpakt.

Mijn ervaring is optimaal

Ik heb een tryout gedaan en die is zeer goed bevallen reden waarom ik weer een bestelling heb geplaatst. Ook vind îk het fijn dat ik op de hoogte wordt gehouden van het verzendingstraject. De service en leveringstijd is top.

Prima prijs-kwaliteitverhouding!

Mooie besparing op mijn anti-allergeen douchegel en shampoo TOV de supermarkt.

• Betrouwbaarheid

Goed verpakt en redelijk snel geleverd

Zending goed verpakt en redelijk snel geleverd. Over de kwaliteit van het product kan ik nog niets zeggen.

• Betrouwbaarheid

De goedkoopste en snel geleverd.

De levering kon maximaal 7 dagen na de bestelling plaatsvinden, maar was er al 3 dagen na de bestelling. En de prijs was ook de laagste die ik kon vinden.

Goedkoop en goed

Goede merken voor een lage prijs

geen

n.v.t

Perfect geregeld

Alles goed gegaan

• Betrouwbaarheid

Keurig op de hoogte gehouden over levering

Alles netjes geregeld door leverbaar. Keurig op de hoogte gehouden via mail over stavaza levering

werkelijk toppie

Makkelijk te bestellen, prima prijs kwaliteit verhouding, uiterst snelle levering, kan gewoonweg niet beter dus wat mij betreft tot een vogende.

• Betrouwbaarheid

Goede prijzen en snelle levering

Prijzen zijn prima, je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering. Binnen 4 dagen in huis.

Snel verzonden

altijd goed geregeld

Goed en snel

Dinsdags mijn bestelling gedaan en Vrijdags in huis. Toppie netjes.

• Betrouwbaarheid

Perfect geleverd,snel en zeer scherp geprijsde

prima service

product binnen een week en goed verpakt geleverd, voor aanmerkelijk lagere prijs dan elders.

Geweldig. Uitstekende service!

Ik kon niet naar de winkel komen en toen kwamen ze bij mij thuis. Was geen enkel probleem. Uitstekende service in Koudum, Friesland. Dikke pluim.

Uitstekend tot nu toe

Snelle en correcte levering. Ik ben ook tevreden over aanbood. Oplossingsgericht.

Vervallen product ontvangen

Product was al enkele maanden vervallen. Dat zegt ook wat … Retour moeten sturen zonder enige toegeving wat mijn inziens wel mocht gezien de extra last. Jammer. Voor mij de laatste keer.

• Betrouwbaarheid

Beste Stephanie, Bedankt voor je review. Je hebt inderdaad een product ontvangen dat over datum was, dit is uiteraard niet de bedoeling. Toen je dit meldde hebben we meteen contact opgenomen met ons leverancier waar het product vandaan kwam om de situatie met je op te kunnen lossen. De leverancier gaf aan het product graag retour te willen ontvangen. We hebben je toen een retourlabel gestuurd, zodat je het kosteloos naar ons terug kon sturen. Nadat we het product retour hebben ontvangen, hebben we het volledige orderbedrag meteen naar je teruggestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

heel goed, snelle service

besteld bij jullie snelle service en netjes ingepakt

Goedkoper

Lang gezocht naar het kleine formaat deo van mijn lievelingsmerk, eindelijk gevonden aan een heel klein prijsje. Ook andere verzorgingsproducten zijn goedkoper dan elders. Snelle levering

AANBEVELENSWAARDIG

• Betrouwbaarheid

Top, maar iets snellere verzending.

Prima, verzending kan hopelijk sneller.