Zeer slechte service

Een aeu de toilette van Yardley besteld via Bol. Ben afgegaan op de afbeelding van het product op de site van Bol. Wat mij door parfumdeo werd gestuurd kwam NIET overeen met het door mij bestelde. Omdat ik het product had geopend, je moet het immers toch ruiken?, het was een nieuwe versie van de geur, in een nieuwe verpakking, wil parfumdeo het product NIET retour nemen. Eens daar besteld, maar NOOIT meer!

Probleem met DPD

Hoge kosten voor levering aan huis maar omdat het met DPD wordt geleverd, kan het gebeuren dat niet aan huis wordt geleverd, of in ieder geval niet wordt aangebeld, en alle pakketten naar één aflever punt worden gebracht buiten de stad. Als de klant mobiel genoeg zou zijn om naar een afleverpunt te gaan, dan was dat uiteraard gegaan voor minder hoge leverkosten. De geboden oplossingen waren: geld terug, min kosten “levering aan huis” (…) of opnieuw betalen voor de (zogenaamde) “levering aan huis”. Dit is een probleem dat het bedrijf met DPD moet oplossen, niet met de klant.

Nep

Parfum is nep, daar ben ik van overtuigd. Een parfum van €80 (originele prijs €160) die na een half uur helemaal verdwenen is, is onmogelijk! Vloeistof ziet er ook gewoon uit als water. Ik koop altijd in de bekende parfumerieën, maar deze keer toch eens op deze site geprobeerd. Domme actie van mezelf! Contact gehad met klantenservice, mag niet retour omdat verpakking open is geweest!!! Tja, met verpakking nog gesloten is het moeilijk testen! Laat het hier niet bij zitten.

Slechtste klantenservice ooit

Echt een verschrikkelijke klantenservice. Koop je een product via bol.com aan, doe je de doos open, ruik je enkel aan de dop waarbij blijkt dat de geur niet hetgeen is als omschreven en weigeren ze de retour af vanwege dat de verpakking is open geweest. BESTEL HIER NOOIT BIJ.

• Betrouwbaarheid

Vrijdagmiddag besteld, woensdag in huis. Overzichtelijk, duidelijk en gewoon nette levering via DPD. Enig minpuntje is de verpakking: doos met enorm veel ‘opvulchips’. Hopelijk kan dat op een andere manier.

Prima levering

Mijn bestelling is heel vlot gegaan. Is las negatieve reviews, maar alles is top verwerkt. Goed verpakt, snelle levering, 1 werkdag en netjes afgeleverd door bezorgdienst DPD. Mijn twijfel om bestelling te plaatsen bij ParfumDeo wat mij betreft ongegrond.

Sneller kan niet

Naar aanleiding van eerdere positieve ervaringen met ParfumDeo.nl, op dinsdag de 24e wederom een bestelling geplaatst. Producten ( 5x6 Andrelon ) staan vandaag 25 oktober al weer klaar voor gebruik in de kast. Goed verpakt, scherpe prijs, levering binnen 24 uur en prima kwaliteit : de 10 punten meer dan waard. Compliment en graag weer tot een volgende bestelling.

Verschrikkelijke klantenservice

Verschrikkelijke klantenservice Geweldige prijzen Ik heb mijn bestelling geplaatst EN BETAALD en na 1 maand heb ik het pakket nog steeds niet ontvangen. Zoals anderen hebben opgemerkt, geven ze DPD de schuld en zeggen ze dat ze moeten wachten op een onderzoek. Inmiddels hadden ze de bestelling opnieuw kunnen versturen om de klant tevreden te houden en een terugbetaling kunnen regelen als DPD daadwerkelijk de doos vindt, maar ze besloten om 20 euro te houden in plaats van een klant te behouden. Ik heb hen meerdere keren verteld dat ik de items al ergens anders heb gekocht omdat ik niet kan wachten, dus ik wilde mijn geld terug. Ze blijven de schuld aan DPD geven, maar zij zijn degene die mijn geld hebben ontvangen. Ik raad mensen niet aan om daar te kopen, tenzij je geld wilt geven en niets in ruil wilt krijgen.

• Would you recommend us? No

Heel blij mee voor een goede prijs

Heb altijd een bepaald soort parfum die ze niet in de winkels meer verkopen. Nu 10 pakjes besteld, haha. Binnen een week alles netjes geleverd. Héél blij mee :)

• Betrouwbaarheid

Klant onvriendelijk en slechte service

Ben gewaarschuwd! Goedkoop is duurkoop. Koop hier niet. Ik heb hier een fles parfum gekocht die lekte bij het openen van de verpakking. De fles was nat en mijn hand ook. De doos heeft geen sporen van vochtige plekken. Terwijl bij gebruik dus wanneer je de fles in je hand hebt en ermee beweegt en spuit voelt het nat aan. Bovendien vervaagt de geur van deze parfum snel (30 min.) en ruikt de geur anders dan de originele. Heb het vermoede dat het hier gaat om een namaakproduct. Op afstand kopen heb je gewoon 14 dagen recht op herroeping en bij alleen klacht zijn ze verplicht om met een oplossing te komen. Maar helaas doen ze helemaal niets. Ze wimpelen je af met smoesjes. Waardeloos!

Slechte ervaring.. Zijn niet betrouwbaar

Potje fond de teint besteld, donker potje, gewoon geopend wat normaal is om kleur te zien die zo lelijk grijs leek zelfs niet geprobeerd! Teruggestuurd in goede staat... Toch kreeg ik het bericht dat het niet leek op een nieuw potje, beschadigd???? Gekocht via bol. Com waar ze mee samenwerken! Garantie niet goed retourneren is dus bij hun niet van Tel! Onbetrouwbare site waar je best niets koopt! Dus raad ik aan.. Koop er niets want zijn profiteurs!

• Betrouwbaarheid

Hallo Corinne, Het klopt inderdaad dat we de retour niet in behandeling hebben kunnen nemen. Dit product voldeed namelijk niet aan de retour voorwaarden. Zoals je zelf al aangeeft heb je de verzegeling verbroken. Aangezien het hier om een hygiëne product gaat hebben we de retour afgewezen en het product naar je terug gestuurd. Onze klanten mogen er vanuit gaan dat ze een ongeopend (en ongebruikt) product krijgen, in dit geval is dat niet het geval waardoor wij deze niet meer zouden kunnen verkopen. We hopen je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Traag, prijsupdates terwijl je aan het afrekenen bent.

Ik had twee producten in mijn mandje zitten en was aan het afrekenen. Wilde de paypal optie gebruiken maar kreeg een foutmelding, wat kan gebeuren. Wilde een ander betaalmethode kiezen en ineens was het product in mijn mandje 15 euro duurder. Heb contact opgenomen met de klantenservice (erg trage reactie)en die gaf aan dat er een update is geweest en dat de nieuwe prijs de “prijs” nu is. In een halve minuut door Paypal wat ze aanbieden maar wat naar eigen zeggen voorlopig niet werkt 15 euro erbij op. Dus ik kan niet zeggen eens maar nooit weer want zover ben ik niet gekomen. Super slecht!!!!!!

• Betrouwbaarheid

Hallo Marees, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je op het betaalmoment een andere prijs te zien kreeg dan op het moment dat je het product in je winkelwagen plaatste. Dit is pure pech geweest. Paypal werkt inderdaad niet, wij proberen deze in een later stadium weer aan de praat te krijgen, echter doordat dit een Amerikaans bedrijf is, is dit nogal complex (dit is ook de reden dat veel andere spelers Paypal niet meer aanbieden). Aangezien deze combinatie ervoor zorgde dat je achter het net viste en er sprake was van enkele seconden 'te laat', willen wij hem alsnog voor de oude prijs aan bieden. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar [email protected] dan gaan we dit regelen. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

In orde, maar traag

Vond hier een produkt wat niet meer in mijn winkel te vinden was. Aantrekkelijke prijs in vergelijking met andere web-aanbiedingen. Levering uiteindelijk in orde. Het goede produkt, goede aantal, goed verpakt. Waar ik mij echter over verbaasde was de traagheid. Vrijdag om 13 uur besteld, pas woensdagavond kreeg ik ontvangstbericht van de pakketdienst. Deze bestelling had op zich geen haast, maar ik verwacht in dit geval dat men het uiterlijk de volgende werkdag gaat verzenden.

Top!!

Na veel slechte recensies te lezen gokte ik het er toch op om hier parfum te bestellen .. Om zeker te weten dat ik dezelfde parfum kreeg als op de afbeelding heb ik contact met ze opgenomen .. Ze waren netjes en vriendelijk ! Product was goed , klantvriendelijk en niet lang hoeven wachten op het product .. Dus voor mij 5 sterren

Slecht

11 dagen geleden besteld sindsdien niks meer gehoord.

• Betrouwbaarheid

Hallo Jesper, Hartelijk dank voor je review. Wij bieden onze excuses aan dat dit zolang heeft moeten duren (één van de producten was onvindbaar). Gelukkig zien we dat er afgelopen week contact met je is geweest, het product alsnog is gevonden en het belangrijkste dat je de bestelling alsnog voor je vakantie is verstuurd. Nogmaals excuses voor de overlast/vertraging en een fijne vakantie toegewenst. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Slecht

Vandaag naar het afhaalpunt geweest: geen pakje.jullie al wel mijn geld.

• Betrouwbaarheid

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat je de geplaatste bestelling niet hebt mogen ontvangen. Dat willen we uiteraard oplossen. Zou je ons hierover een mailtje kunnen sturen met de bestelgegevens? Dit kan naar [email protected]. Dan gaan wij voor je aan de slag om dit op te lossen. Dank alvast en een fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Op tijd.

Levering was prijstechnisch de beste en was op tijd.

• Betrouwbaarheid

Fijn om mijn eigen crème te vinden.

Verpakking wel beschadigd en 2 deksels van de crème.

Goede prijs.

• Betrouwbaarheid

Goed assortiment en snelle levering!

Hele goede betrouwbare online winkel.

Superbedrijf.

Vergeleken bij andere bedrijven de beste prijs. Bovendien waren de producten keurig verpakt en heb ik ze supersnel ontvangen.

Nvt

Nvt

Goede aanbieding

Goede aanbieding, daar houd ik wel van..

• Betrouwbaarheid

ParfumDeo levert goede producten tegen een scherpe prijs

Ik heb al vaker producten gekocht bij ParfumDeo. Producten worden goed verpakt en snel geleverd.

Betrouwbaar

Altijd leveren en een beetje normale prijzen ipv over de top