Vaak goede en snelle service

Goede service alleen ontving ik mijn bestelling laatst die niet helemaal correct was. Ik had een mouSse besteld en de drukspiegel werkt niet (goed). Waardoor je geen mousserende/schuim hebt maar natte plak drek. Met vr gr Monique Nijsten Terneuzen

Ik ga vaker bestellen

De service en snelle levering zijn perfect

Kasia

Zeer snelle levering

Snel geleverd, enorme keuze

Bestelling prima verlopen.

• Betrouwbaarheid

Goede prijs, netjes en snel

Oa Biotex groot verpakking

Geleverd wat besteld is

Aanrader

Duidelijke site en snelle levering

Super snelle levering

Zeer goede prijs en snelle bezorging

• Betrouwbaarheid

Gunstige prijzen, betrouwbaar, maar niet al te snel

Betrouwbare webshop met mooie prijzen en een uitzonderlijk assortiment. Afronden van een order bij betaling is wel omslachtig de keuze voor verzenden naar je eigen adres zou automatisch moeten verschijnen . Mocht je dat anders willen dan zou juist dit een extra optie moeten zijn of een keuze volgord: afhalen 2. eigen adres of 3. een ander adres. Verzenden na order bevestiging duurt 3 a 4 dagen. Maar goed, het belangrijkste voor mij is Ruime keuze, gunstige prijzen en accurate levering Ik weet dat ik altijd mijn bestelling zal ontvangen

AlleS netjes geleverd

Bestelling is er niet de volgende dag maar je kunt er met een gerust hart wat bestellen ' aanrader '

Altijd goed

TOP bedrijf

Luisterend en handelend

Snel aangepast toen mijn keuze mbt de bezorging niet goed was. Heel fijn.

• Betrouwbaarheid

Ik heb alles ontvangen, alleen zat niet alles netjes verpakt.

Ik heb alles ontvangen, alleen zaten de 6 douchegels die ik had besteld niet netjes in de doos. Ik had 3 Dove Secrets Glowing Ritual Body Wash en 3 Dove Go Fresh Revive besteld. Van allebei zat eentje niet in de pak met de andere 2.

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Alles is naar wens gegaan

Goede ervaring snel geleverd en producten in goede staat. Tevreden klant

• Betrouwbaarheid

Vlot en veilig bestellen, snelle verzending en goede levering! Ik ga hier zeker vaker bestellen! Product voldeed aan de beschrijving en was netjes ingepakt

Snel en netjes bezorgd

Snel...keurig verpakt.

• Betrouwbaarheid

Paar x besteld goeie spullen en snel geleverd....

Superfijn

Snel bezorgen, betrouwbaar ,goede kwaliteit en lagere prijs!

Product goed levering slecht

Had gebeld of het voor een bepaalde datum geleverd kon worden Zeggen ja en komt dan 3 dagen te laat

• Betrouwbaarheid

Goede prijs en vlot bezorgd

Tussen bestelling en levering zitten doorgaans 2 tot 3 dagen, maar ik vind dit geen probleem. Daar staat een zeer scherpe prijs tegenover. Een paar keer hier besteld en nooit problemen gehad.

Echt meer dan fantastisch

Minder betaald dan de helft van wat het in de winkel kost, veel keus altijd goedkoper dan de winkel en goede voorraad, raad iedereen aan hier te kopen, ook goed verpakt en alles origineel en kloppend! (Ook geen oude spullen wat ik helaas bij concurrenten al eens meegemaakt heb) Ga zo door ! Als ik meer sterren had kunnen geven had ik het gedaan, ik Ben fan !

Uitstekend en snel bezorgd