4 dagen wachten op levering.

In plaats van 24 stuks, zaten er 23 stuks in.

Snel levering

Krijgt wat je besteld

Full service package

Snel, goede site, goede afhandeling.

Altijd superservice

Ik bestel met regelmaat en het is altijd, vlot, compleet en goede prijzen. Ga zo door mensen.

• Betrouwbaarheid

Goed product voor een fijne prijs

Geleverd volgens de afspraak

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kan iets sneller geleverd worden dat iz verbeterbaar

• Betrouwbaarheid

Goede prijs en snelle bezorging

mooie deal

Merkartikelen voor een gereduceerde prijs, ik ben er blij mee

Goedkoop en snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Correcte en snelle levering.

Levering voldoet aan verwachtingen. Men doet wat men belooft.

Oplichters

Hugo feldflesje besteld en ik kreeg een heel ander flesje en geur contact op genomen gezegd dat ik mijn geld terug wou doen ze niet

• Betrouwbaarheid

Beste Rinaldo, Bedankt voor je review. Je hebt bij ons Hugo Boss Extreme parfum besteld en deze hebben we ook geleverd. Nu was het in dit geval zo dat Hugo Boss de verpakking heeft veranderd van een ‘veldfles’ naar een meer standaard flesje. De oude verpakking wordt ook niet meer geleverd. Een verpakkingswijziging komt zo vaak voor in de parfum/drogisterij-wereld, dat dit voor ons niet altijd bij te houden is. Vandaar dat de melding “Productfoto’s kunnen verouderd zijn” op onze website staat. Je hebt de sealing verbroken en de parfum gebruikt, hierdoor kunnen wij een parfum niet retour nemen en het geld terugstorten. Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Geen op of aanmerkingen.

Vlotte service. Houden zich altijd aan de afspraak.

• Betrouwbaarheid

Een goed en betrouwbaar bedrijf met een goede service

Dir artikel raad ik aan

Ik ben tevreden ook de prijs

Goede prijs snelle levering

Paardenkracht besteld. Hier een goede prijs, lage verzendkosten en snelle levering.

Always happy!

Always happy! I have been ordering with parfumdeo.nl all our perfume. Great products to choose from and very competitive prices with all the items. I am always been happy with all the products I ordered. All good shape when I received and always on time with good service from the delivery at home. Thank you parfumdeo.nl Jennifer Duldulao

bestelling perfect uitgevoerd.

Prijs kwaliteit prima, ik bestel nog terug.

• Betrouwbaarheid

Bestelling is netjes en goed geleverd

Ik had even niet gelezen dat er eventueel 7 werkdagen overheen konden gaan tot levering, maar het was er nog op tijd.. Tevreden dus en qua prijs prima

Goedkoop

The product (OLAY REINIGINGSDOEKJES )is out of stock everywhere. I finally found it here on parfumdeo.nl The price is even lower than I used to pay in Kruidvat. Superb!

• Betrouwbaarheid

Betrouwbare partner bij het nat scheren om bij snijden bloedingtjes direct te stelpen.

• Betrouwbaarheid

Snelle service. Netjes verpakt. Goedkoop wat tegenwoordig belangrijk is. In één woord Top.

Uitstekend!

Ik koop hier mijn eigen vertrouwde haarverf en dat scheelt mij echt tientallen euro's dan wanneer ik het bij de drogist koop. Ook de service is uitstekend. Nooit problemen met betaling en levering! Echt klasse!

• Betrouwbaarheid

Parfumdeo.nl kun je alles kopen als die op voorat is en voor een lage prijs

Goed koper