Super zeer goed verpakt

Alles super in orde. Alleen de snelheid tussen bestellen en leveren kan beter.

• Betrouwbaarheid

Snel geleverd, en conform de bestelling. Duidelijke communicatie.

• Betrouwbaarheid

Prima artikel en snelle levering

De CUBA voldoet aan de verwachting en op termijn volgt een nieuwe bestelling.

• Betrouwbaarheid

Het postpakket was in goede orde ontvangen

Nvt

• Betrouwbaarheid

Oplichterij, koop nooit meer wat bij parfumdeo.nl

Via bol.com een bestelling gedaan, in de advertentie stond 3x700 gr Hero nutranese hypoallergeen zuigelingen voeding besteld. Bestelling zou op 22 oktober al geleverd worden maar bezorger kwam niet opdagen, tot daar aan toe! Op maandag werd bestelling eindelijk geleverd en wat bleek? Maar 1 blik geleverd. Bol.com heeft parfumdeo vriendelijk verzocht de 2 andere potten na te leveren.. ik kreeg dan ook vrij direct een mail “ Bedankt voor je bericht. Er is hier sprake van een zetfout op Bol.com. Dit had niet om 3 stuks maar om 1 stuk moeten gaan. Wij zullen dit aan laten passen door Bol.com. Je kunt het ongeopende product naar ons retourneren zodat wij het volledige bedrag naar je terug kunnen storten. Excuses voor het ongemak en nog een fijne dag!” Helaas verpakking al geopend dus die kon niet retour, webshop gebeld hoe dit opgelost kan worden.. de oplossing is: mevrouw gaat u maar naar de winkel en koop daar blik met jawel de zelfde barcode als op de gene die ontvangen is en stuur deze retour. Dan is het opgelost zou je denken? Alsof ik niks beters te doen zou hebben als alle blikken afzoeken naar de zelfde code.. verdere oplossing kon er niet geboden worden.. Dus ik als klant ben de dupe van een advertentie fout gezien ik er vanuit ging dat het 3 potten waren voor de prijs van 28,- i.p.v. 17.17 per stuk in de supermarkt. dus even makkelijk gezegd betaal je dus nu 10 euro meer per pot als in de winkel i.p.v. de mooie aanbieding 3 voor 28 dus uit eindelijk wordt je nog opgelicht qua prijzen ook! Zelf nog aangeboden het bedrag aan hen te betalen wat ik anders ook in de winkel zou doen per stuk, maar ook dit konden ze niet realiseren en bleven er van overtuigd dat ik maar op speurtocht naar barcodes moest gaan! Nou geen aanrader dus!!

• Betrouwbaarheid

Hallo Esmay, Dank voor je beoordeling. Het betreft hier inderdaad een zetfout van Bol.com. Indien er sprake is van een zetfout vragen wij Bol.com altijd om dit aan te passen (partners van Bol.com kunnen dit in de meeste gevallen niet zelf aanpassen). Wij zullen het product in ieder geval offline halen totdat Bol.com de informatie heeft aangepast. Omdat de verzegeling van de babyvoeding verbroken is kunnen wij deze niet terug nemen. Klanten mogen er namelijk vanuit gaan dat ze een ongebruikt product ontvangen als ze ergens iets online bestellen, helemaal als het om babyvoeding gaat. We snappen je vraag voor wat betreft korting helemaal, maar helaas staat het systeem en de policy van Bol.com dit niet toe. Het is dus niet mogelijk om een gedeeltelijke verrekening te doen. Wel zullen we Bol.com vragen of dit in de toekomst wellicht een optie is, want we vonden dit wel een goede aanbeveling. Aangezien het hier om een zeer uitzonderlijke situatie ging hebben wij nog meegedacht door hem om te wisselen voor een (nieuw) exemplaar uit de winkel nadat je aangaf dat hij daar rond de 17 euro kost. Hier wilde je echter niet op ingaan waardoor het niet mogelijk is om het probleem op te lossen. Desondanks wensen we jou een fijne avond toe. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Vlotte levering

Alles vlot geleverd

• Betrouwbaarheid

Prima, niks op aan te merken.

Makkelijk om te bestellen, vlotte levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over verloop van je bestelling.

Bestel vaker

Ik bestel vaker hier bij ParfumDeo.nl. Gemiddeld een week geduld en dan heb je alles in huis.

Verkeerd product geleverd

Product gekozen op foto, verkeerd product geleverd, bij melding bij klantenservice werd dit afgedaan met “nieuwe verpakking met waarschijnlijk hetzelfde product”. Daarmee was de klacht adgehandeld

• Betrouwbaarheid

Hallo Rob, Wat een vreemde review. Hoewel het om de zeer kleine wijziging van het product gaat (er stond eerst douchegel en nu staat er 3-in-1 op de Axe verpakking), heeft mijn collega gisteren gelijk een retourlabel toegestuurd. Het is niet netjes om dan vervolgens aan te geven dat wij niks meer voor je hebben gedaan. Wij lossen het op deze manier keurig voor je op. We hadden dit ook niet kunnen doen. Desalniettemin wensen wij jou een goed weekend toe. Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

Voordilig

Snelle levering en niet duur

Goeie deal!

Snelle en makkelijke bestelling, product zoals verwacht, snelle levering en vriendelijke bezorger.

Betrouwbaar

Wij omschreven is klopt helemaal, en snel geleverd. Bedankt hiervoor

Ruim assortiment

Fijne webwinkel met een breed assortiment en prima prijzen. Soms vind ik hier ook producten die elders al uit het asortiment zijn.

Goedkope Douchegel. Snel geleverd

Nergens zulke goedkope Axe Douchegel gevonden. Snel geleverd.

Echte Dettol en goedkoop

Tegenwoordig krijg je die met een rare geur.

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Aanrader!!!

Goedkoop en kwam sneller dan verwacht. De meeste mensen zeiden dat zij het na ongeveer een week kregen, maar ik kreeg het in 4 dagen binnen

• Betrouwbaarheid

Inhoud pakket conform aan wat vermeld is op de site. Snelle levering.

Zeer goed aangekomen,tevreden.

• Betrouwbaarheid

Goede service goede prijs, levering niet de dag erna

perfecte levering

super leverancier. doet wat hij beloofd. op tijd geleverd

snelle bezorging

alles goed geregeld

• Betrouwbaarheid

Wow! Leuke artikelen voor n mooie prijs, bedankt!

• Betrouwbaarheid

Prijs en product in mooie verhouding. Snelle levering.