Artikel gevonden, stukken GOEDKOPER dan bij andere websites. Vaker besteld, altijd goedkoper en geen problemen met de levering.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en vet goedkoop

Wanneer je op shopping toetst bij het zoeken naar een product kom je er al snel achter dat ParfumDeo.nl het goedkoopst is en wanneer je bestelt ontvang je een snelle reactie en je bestelling wordt supersnel geleverd.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende en betrouwbare leverancier.

Na diverse voorgaande bestellingen ook deze keer weer naar tevredenheid het bestelde pakket in goede orde ontvangen en tegen een aantrekkelijke prijs.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over mijn bestelling

Snelle levering, geen problemen ondervonden, zeer voordelige prijs

• Betrouwbaarheid

Altijd weer goede service, voor een goede prijs

Bestellen & levering zijn altijd snel & makkelijk, en dat voor de zekerheid n bijzonder lage prijs.

Verval producten

Producten zijn sinds vorig jaar vervallen, ondanks ze schoonmaak artikelen zijn, vind ik dat het wel vermeld moet worden., Qua prijs voor een jaar geleden vervallen artikelen vind ik aan de dure kant, duurt ook lang voordat ik mijn zending ontvangt

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van een review. Het is niet de bedoeling dat je producten ontvangt die over datum zijn. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met een aantal foto's erbij van de THT-datum? Dan kunnen we de situatie voor je oplossen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team ParfumDeo.nl

• Betrouwbaarheid

Mooie prijzen voor top producten

• Betrouwbaarheid

Goede service en voordelige prijs !

Iets langere wachttijd maar zeer voordelig !

Goede en duidelijke site

Vrijdag besteld en zaterdag al ontvangen. Dat is een pre. Keurige verpakking en factuur later via de email. Prima!

levering volgens afspraak

de bestelde artikelen werden volgens afspraak geleverd

• Betrouwbaarheid

Een vlotte en correcte levering.

Een betrouwbare firma om producten aan te kopen.

Goedkoop en snel

Blue Stratos aftershave is veelal niet meer te koop. Fijn dat ParfumDeo.nl er nog is.

• Betrouwbaarheid

Zoals altijd. Hier vindt ik wat ik nodig heb en voor een redelijke prijs.

perfect

alles werd correct afgehandeld

• Betrouwbaarheid

in goede orde ontvangen wat ik heb besteld

geen klachten

• Betrouwbaarheid

Goeie prijs, goed product, goed verpakt

De levering zou misschien sneller kunnen, maar als dat de lage prijs beïnvloedt kies ik liever voor lage prijs. Ik hoop dat het assortiment vergroot kan worden.

Keurig netjes geleverd

Goed ingepakt, keurig nethes geleverd, voor een hele goede prijs. Levertijd was een kleine week, iets langer dan verwacht - maar dat is de prijs waard

Toppertje

Helemaal super

Er werd goed geluisterd

Na mij geplaatste bestelling met het product Meridol mondspoeling voor €2,99 per st + verzendkosten was het bedrag €35,85…… Op een gegeven moment kwam ik een 6 pack tegen voor €16,49…. wat niet naar voren kwam in de Google lijst wanneer je opzoek ben naar het voordeligst prijs in qwantieteit…… als ik dat eerder was tegen gekomen (inc verzk) en dat 2x dan had ik die genomen, Ik heb daar de klantenservice voor gebeld en dat gemeld dat er met 2 verschillende prijzen voor het zelfde product werd gewerkt en daarvoor gecompenseerd zou worden met een terug storting van het verschil tussen de 10st en de 12st en dat zonder een moeilijk gesprek,dat maak je niet vaak mee , Het gaat om het principe dat mensen altijd gaat winkelen voor de voordeligste prijs…. Toen ik de klantenservice daarvoor benaderde werd je super vriendelijk te woord gestaan…. Helemaal top!

Product goed ontvangen

Iets langere levertijd dan gemiddeld, maar dat geven ze ook aan.

• Betrouwbaarheid

Makkelijke bestelprocedure en prompte levering

Fijne en makkelijke site. Duidelijk of wat te leveren is. Binnen 5 werkdagen waren de spullen binnen.

Prijs en geur

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit voor een goede prijs!!

Lekkere parfum voor een concurrerende prijs en op tijd geleverd zoals de site aangeeft!!

Helemaal goed

Zeer vlotte levering!