Slechte ervaring

Kortgeleden voor het eerst bij deze winkel een fles wijn gekocht. Voor de Cahors betaalde ik € 11,60. Thuisgekomen bleek de fles volgens wijnapp Vivino elders € 8,- te kosten. Ook geeft deze winkel geen korting bij aankoop van 6 flessen. Slechte zaak!

Super wijnen

prima en persoonlijke service, snelle levering en altijd goed in verhouding van prijs en kwaliteit.

Hier weten ze tenminste wat persoonlijke service is

wijnen besteld maar nooit geleverd

Betaald voor een proeverij .Wijnen besteld maar ontvangen. Uitschrijven van de news brief is ook na een aantal pogingen niet gelukt. schrijf me a.u.b uit groet Laurens Verwey

Goed advies, goede service en vriendelijk geholpen. Wat wil ik nog meer

Na uitleg over mijn gerecht te hebben gegeven heeft de vinoloog mij geholpen bij het vinden van de bijpassende wijn. Groot succes!

Afgeleverd bij "buren". Welke buren ???

We zijn nu 2 dagen na aflevering "bij buren" en ik heb nog steeds niets gehoord v an geen enkele buur. Ook niet bij navraag.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, fijne website

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, hele prettige klantenservice, mooie wijnen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooi assortiment, duidelijke informatie, snelle levering en enorm goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt

Pluspunten

directe actie en reactie; heldere communicatie, snelle afhandeling

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld