Al 9 dagen quitcare..

Ik gebruik nu al 9 dagen quitcare. Merkt nog niets. Hoe kan dit?

Dag Jolanda, vervelend om te horen dat je nog niets merkt. Ons advies is om de kuur toch voort te zetten, om te zorgen dat de bestanddelen zo goed mogelijk ondersteunen tijdens het stopproces. Aanvullend op de capsules is het belangrijk om de tips en adviezen in de handleiding goed door te nemen. Deze kunnen helpen met het volhouden en de moeilijke momenten. Wij horen graag hoe je de verdere kuur ervaart, en voor vragen kun je altijd contact met ons opnemen!

Effectief

Wilde geen medicijn met nare bijwerkingen en ben allergisch voor nicotine pleister. Werd op quitcare gewezen. Geprobeerd...doorgezet. Ben nu ruim 2 maand van roken af Je moet wel willen stoppen. Top dit.

Werkt fantastisch!

Helemaal van het roken af! Top!

Effectief

Wat mij betreft een aanrader! Geen bijwerkingen en voel me goed en rustig

Quitcare is af te raden in combinatie met ssri's

Ik ben nu een week begonnen met quitcare-capsules en ik merk toegenomen onrust en een algeheel onprettig gevoel als ik me houdt aan de aanbevolen dosering. Ik slik een antidepressivum (een serotonineheropnameremmer). Dit medicijn combineren met zes capsules quitcare per dag is sterk af te raden. Het probleem zit hem in de grote hoeveelheid rhodiola rosea die je dan binnenkrijgt. Dit kruid verhoogt de hoeveelheid serotonine en kan in combinatie met ssri's leiden tot vervelende bijwerkingen. Bij een lagere dosis quitcare is het wel te doen (bijvoorbeeld twee capsules per dag), maar ik vraag me af of ik daarmee van het roken af kom

Absolute onzin

Een week moeten wachten op levering. Na anderhalve maand het programma te hebben gevolgd nog steeds geen effect. Al verschillende keren geprobeerd te stoppen met de beste wil en geloof in deze pillen. Niets van wat wordt beweerd klopt. Wie weet wat er in die pillen wordt gedraaid.. blijkbaar wéér de zoveelste lucratieve oplichterij. 150 euro weggesmeten.

Prima; vlotte levering, goede overzichtelijke verpakking en duidelijke informatie.

Ben net begonnen dus kan nog niet veel zeggen over de werking van het product.

Verpakking

Het verpakking was heel goed, en ben heel erg tevreden ermee gebruik het al sinds gisteren en hoop dat het deze keer lukt met stoppen met roken. Bedankt voor het versturen.

Verpakking

Volgens mij werkt het!

Natuurlijk weet ik niets zeker. Maar volgens mij doet de medicatie wat het zou moeten doen. Ik voel me niet depressief ik eet niet meer als voor dat ik stopte met roken. Ik heb niet veel trek in een sigaret. Ik maak ik de kuur af.

heeft mij geholpen om te stoppen

Het heeft mij echt geholpen om te stoppen met roken. Ik was een zware roker en ben nu al ruim 3 maanden gestopt zonder veel moeite. Natuurlijk moet je wel zelf doorzetten, het is geen wondermiddel maar het geeft je wel steun.

MISLUKKING

VOL GOEDE MOED GESTART, ALLEEN WERD HET AL SNEL DUIDELIJK DAT DIT NIET HET PRODUCT NIET WAS DAT MIJ VAN HET ROKEN ZOU AFHELPEN, STOPPEN WAS MOEILIJK PILLETJES GEEN EFFECT, GEEN AFKEER, GEEN VERMINDERING ALLEEN ONTGOOCHELING!

Alleen in de eerste week nodig gehad

Op basis van de informatie een hele kuur gekocht, maar na de eerste week vond ik het niet prettig meer en was het ook niet nodig. Die eerste week had ik wel het idee dat het goed werkte en de scherpe kantjes er af haalde

Mijn ervaring tot nu toe is goed, al ben ik nog maar net begonnen. Jammer dat er geen duidelijke handleiding bij zit. Achterop de verpakking zijn de lettertjes zo klein dat het niet leesbaar is. Uiteindelijk met een loep het kunnen ontcijferen

Snelle levering, duidelijke uitleg.

Wel grote tabletten om in te nemen. Met eigen wil en deze kuur moet het lukken.

Snel

Ik had besteld en volgende dag al in huis. Nu mijn derde dag dus nog 5 en dan stoppen. Goede uitleg erbij

Slecht

Na 2 weken Quitcare en 1 week rookvrij ben ik met het product gestopt. Telkens 30-60 minuten na de inname werd ik echt misselijk. Eerst dacht ik dat het over ontwenningsverschijnselen ging, maar na het stoppen met Quitcare voelde ik me weer prima, zonder dat de zin in roken toenam. Misschien werkt het voor anderen, maar voor mij was het geen goede ervaring

Hoofdpijn

Ik ga alles retour zenden ik krijg er koppijn van ik stuur ze in het weekend terug jammer maar het was het proberen waard. Ik druk de aanbeveling aan mischien voor velen anderen maar helaas niet voor mij. Gr

Nu mijn dag 2, niet makelijk maar wel volgehouden. Dag 1, twee keer gezondigd

Stoppen is niet gemakkelijk. Quitcare helpt het? Ik denk van wel, ik heb wel wat moeilijke momenten, maar dag 2 goed doorgekomen. Het gaat, denk ik, de goede kant op. Ik zag er erg tegenop op dag 1, en ben twee keer in de fout gegaan, maar ben dag 2 goed door gekomen, wel vroeg naar bed gegaan. Hopelijk wordt het de komende dagen makkelijker. Ik heb er wel vertrouwen in. Gr, Hans

Goede levering

Goede levering en het werkt goed

Werkt niet

Voor mij is het niks paar dagen geslikt krikg er hoofdpijn van misselijkheid ik stuur alles terug

Beste, Wij hebben u pakket ontvangen en gecrediteerd

Net begonnen, maar vriendelijk en met kennis te woord gestaan aan de telefoon.

Perfecte manier te stoppen met roken

Zeker aan te bevelen. Na vele mislukte pogingingen Quitcare aangeschaft en het werkt super. Je bent veel rustiger, trilt amper en je kan veel beter met de moeilijke momenten omgang. Ook heb je amper last van slapeloosheid of prikkelbaarheid. Er zijn geen bijwerkingen en...ja...wat kan ik zeggen....Quitcare is een geweldig hulpmiddel

Zeer goede ervaring.

Duidelijke communicatie

Pluspunten

Duidelijk uitgelegd en werkt bij mij perfect. Snel geleverd!