Ondanks wat negatieve reacties op internet, is mijn persoonlijke ervaring prima.

prima.

Prima, want heb iets besteld en dat is na 1 week bezorgd.

Vlotte aflevering

Keurig verpakt!!!

Zeeer slecht!!!

Ik raad niemand deze website aan!!! Slechte communicatie! Bijna onbereikbaar verzending duurt langer dan 1/2werkdagen. Ik heb een bestelling geplaatst (smart watch) die ik niet meer kon volgen! Uiteindelijk mijn geld terug gekregen.

Uitstekend.

Ik kwam Vendo toevallig tegen. Makkelijk in de omgang. Duidelijk. Snelle afhandeling en was goed beschermd ingepakt en keurig op tijd bezorgd. Hierdoor kom ik zeker terug om te bestellen.

Levering vrij snel ontvangen

Levering kwam vanuit Duitsland, was zeer goed verpakt.

Voldoet in alles

Gewoon goed op tijd en prima kwaliteit.

Bagger

Gwn bagger

Keurig en optijd geleverd

Voldoet aan onze verwachting

quick and precise delivery. And the machine works beautifully

quick and precise delivery. And the machine works beautifully

Kan nog niet veel er over zeggen heb net de eerste. Besteling gedaan

Goed en goedkoop

Goed verpakt en snelle levering. Alleen de track en trace kwam 3u voor de levering en werd gemist. Door buren opgelost.

Wel betrouwbaar!

Na de negatieve berichten heb ik verder gezocht en het artikel elders besteld. Maar wat bleek, en daar kwam ik pas na bevestiging achter, dat ook hier de leverancier Vendo was. Ik dacht daar gaan we. Maar ik heb gelukkig wel een goede ervaring gehad. Had een vraag over de levertijd, kreeg netjes binnen een uur een antwoord en had de bestelling binnen 2 dagen in huis. Juiste artikel en netjes verpakt. Dus van mij krijgen ze een dikke voldoende!

Niet het verwachte product

Ik zocht de oude borstel van Kärcher. Volgens de foto was dit de juiste maar kreeg helaas de nieuwe (dus heel anders dan op de foto) toegestuurd. Beetje kopersbedrog dus

Wachten op een bestelling die niet komt

Bestelling geplaatst en is aangemeld bij de koerier maar niet overhandigd. 3-5 werkdagen voor levering maar tevergeefs na 1 week nam ik de initatief om effe te bellen waar mijn bestelling is. Whatsapp niet gereageerd, dus maar ge-emailed. Antwoord gekregen met Dit is vervelend voor ons maar meer voor u. We hebben dit product ook niet meer op voorraad. We zullen deze bestelling annuleren zodat u niet op uw geld hoeft te wachten. Excuses voor het ongemak. Dikke doei.

Prima artikel

Slecht

Product is nooit geleverd

gode service

goede service maar traag. het duurt erg lang tot de besteling gelevrd is

De bezorging was super snel.

Heel correct niet op aan te merken.

Het artikel is geleverd maar na 4 werkdagen en geen 2 werkdagen Ook geen e-mail gekregen van volgnummer

Niet best

Slecht contact

Vlotte levering

Alles vlot verlopen. Zeer tevreden!

TV 60"

everything came very well

Snel bezorgd en goed materiaal

Snelle verzending en netjes verpakt. Zeer tevreden over de kwaliteit van het materiaal.