Niet bereikbaar

Vendo leverde een niet werkende koptelefoon en hun site is niet meer bereikbaar.

Slecht kwaliteit,

Geen e-mail beantwoorden Geen whatsapp beantwoorden Met terug sturen erg moeilijk. Slecht slecht slecht

Slecht

Niks geleverd gekregen, niemand bereikbaar via mail, Whatsapp, telefoon

Geleverde stofzuiger was duidelijk tweedehands en ik heb mijn retourgeld nog steeds niet ontvangen

Als U nog iets aan de situatie wil wijzigen, televisie mij dan te contacteren. [email protected] 0032476391124

ONTEVREDEN

Pakket is betaald en heb het nooit ontvangen!!! Ook geen enkele reactie op mijn verschillende mails die ik heb verstuurd!!!

oplichters

ik heb pakket geweigert aan de deur en nu is het zoek en vendo is niet meer te berijken en ik zit met afterpay rekening in mn maag

Verkeerd artikel geleverd, retour verzonden op 08-06-2021, geen bevestiging, probleem met Afterpay

Nog nooit zo slechte ervaring, ze hebben een verkeerde artikel geleverd (accumachine zonder accu i.p.v. op stroomkabel machine), alleen reactie met retourzending en sinds 08-06-2021 geen contact mogelijk, niet telefonisch, via whatsapp of mail. Geen bevestiging van ontvangst, waardoor steeds herinneringen van Afterpay (met herinneringkosten). Nooit meer bestellen bij Vendo.nl

ze reageren op niks als er wat fout gaat

Gekocht een Vileda robotstofzuiger. Ging mankeren en vroeg Vendo hoe ik verder moest met dit artikel onder garantie. Hebben NOOIT gereageerd.

schandalig slechte service

In het voorjaar hogedrukspuit gekocht die binnen een half jaar niet meer werkt. Mail gestuurd om te vragen om dat apparaat te laten repareren onder de garantieregeling. Taal noch teken ontvangen. € 175,-- naar de bliksem.

Oplichters

14 juli 2021 heb ik een timmertafel besteld en betaald bij Vendo.nl t.w.v 144.99 euro. Tot op heden heb ik niets ontvangen (17 augustus 2021). Ik heb verschillende malen gebeld, geappt en gemaild, maar er wordt nergens op gereageerd.

Slecht

Rekeningen sturen terwijl artikel retour is gezonden vanaf het postkantoor, daar ook een bevestiging van gehad. Vervolgens probeer je te mailen omdat je al herinneringen krijgt van de rekening en krijg je totaal geen reactie. Ik wou opnieuw wat bestellen bij deze site maar ga toch naar een ander.

Hoogstwaarschijnlijk slechte firma!

Had in december iets gekocht. Ging na een paar maanden slechter werken en dus contact opgenomen. Qardiocore mogen terugsturen. Zou < 8 wkn iets horen. Helaas geen bericht. Sindsdien eindeloos geprobeerd contact op te nemen, maar tevergeefs! Tel nr 085-8085147: continue in gesprek. Tel nr 010-74225611: zelfde verhaal. Geen mail of app terug. Ben bang mijn apparaat of geld kwijt te zijn. Lijkt dus helaas geen aanrader te zijn op dit moment. De aanschaf in december ging trouwens nog wel goed en snel. Dus kennelijk iets gebeurd in het bedrijf, maar niet ten goede voor de klanten!

Waardeloos bedrijf

In juni een cameratas besteld. Die werd overigens netjes binnen enkele dagen geleverd. De tas bleek toch te klein voor mijn doel, dus deze binnen een week retour gestuurd. Sindsdien geen enkel teken van leven meer van Vendo. Nog steeds mijn geld niet terug, de telefoon wordt niet opgenomen, op mail en whatsapp wordt niet gereageerd. Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn centen, wat een baggerservice!

Oplichters! Niet bestellen!!

Telefoonnummers bestaan niet en ook de e-mail wordt niet beantwoord.

Product is stuk en support reageert niet

De hartslagmeter van mijn Garmin horloge doet het niet. Zonder dat is mijn horloge weinig waard. Ik heb support gemaild maar geen reactie.

Stort geld niet terug en reageert nergens op!!

Ik heb horloge gekocht en geleverd gekregen. Prima. Daarna geretourneerd en bevestiging ontvangen dat horloge retour is ontvangen en geld (eur 423) zou worden teruggestort binnen enkele werkdagen. Inmiddels ruim 4 weken verder. Niks gekregen, geen contact, reageren nergens op. Niet bestellen bij deze webshop!!! Mocht het alsnog ontvangen worden zal ik dat hier vermelden.

Nieuw toestel gekocht, hersteld toestel geleverd.

Ik heb een nieuwe Bosch hakselaar atx 25c besteld. Bij de levering zat de hakselaar niet in de originele verpakking maar in een doos van het Bosch After Sales Service Willerhausen. Ook de handleiding ontbrak en er zat een diepe kras op het toestel. Ik heb dus een tweedehandse of een gereviseerde hakselaar gekregen Vendo NEVER AGAIN

Verschrikkelijk wat een bedrijf

Reageren nergens meer op geen mails is een oplichters bedrijf, mensen koop daar niets meer want je bent je geld kwijt.

Slechte klantenservice

Ik heb een Logitech camera besteld maar dat bleek de verkeerde te zijn. Deze heb ik op 5 juli na contact via de mail met vendo terug gestuurd. Tot op heden heb ik niks gehoord zelfs na meerdere mails. Telefoon wordt nooit opgenomen. Ik hoop toch dat er snel actie wordt ondernomen want het is een groot bedrag. Mvg annemiek van beest

No product and no money back

I did an order 1 with a delivery 1-2 days after the order. I never got my order so I contacted them to cancel it and get my money back. They replied to my that they would process my request and send me cancelation confirmation. Nothing happened, they do not reply to my emails and do not pick up the phone. In the end I did not receive my order and I did not get my money back.

• Would you recommend us? No

VENDO !! Zo verschrikkelijk waardeloos.

De zoveelste waarschuwing over dit waardeloze bedrijf. Afspraken worden niet nagekomen en op e-mails wordt gewoon niet gereageerd. "De supportmedewerkers" (ja het zouden er schijnbaar toch meer dan één moeten zijn ....) laten totaal niets van zich horen en van 'binnenkort leveren' is ook geen sprake. Geen zaken mee doen dus.....Nooit.

Slechte klantenservice

Klantenservice zijn niet te bereiken

Slecht

Artikel was op voorraad maar door een storing in hun systeem is mijn bestelling niet doorgekomen en is nu niet meer op voorraad!!! Tuurlijk!!! Binnen 2 werkdagen zou het geld terug gestort worden. Zijn nu 4 werkdagen verder en nog steeds niets!!

Snelle levering na bestelling