Top Shop

Super snelle levering en een hele vriendelijke klantenservice toen ik na ontvangst nog een vraag stelde.

ik ben zeer tevreden

Hallo ik ben zeer tevreden wat een super mooi beeldscherm en een snelle service ook het bezorgen super bly en tevreden10 sterren

waardeloos

Meer dan 2 weken geleden een MAKITA cirkelzaag besteld. Tot op heden geen enkele leveringsbevestiging ontvangen, geen betalingsbevestiging, laat staan het pakket ontvangen. Per telefoon alleen een bandje dat het druk is. Op mijn mail na een dikke week wachten alleen een zielig antwoord mailtje dat het druk is. Op het appje van eergisteren nog steeds geen antwoord. Ik twijfel zeer aan het bedrijf VENDO.

Beste Watze, Wij vinden het zeer vervelend dat je een slechte ervaring hebt ondervonden met ons bedrijf. Ik zie in de communicatie dat we hadden aangegeven dat het product was uitverkocht en dat er een langere wachttijd dan normaal was totdat de zaag weer op voorraad zou zijn. We hadden in gezamenlijk overleg besloten om direct het geld terug te storten, hetgeen ook direct gebeurt is. In ieder geval onze excuses voor al het ongemak en we wensen je nog een fijne dag toe.

Kun je vertrouwen

Heb onlangs een monitor besteld. Had errst wel twijfels of ik niet een reeds geopend of gerefurbished toestel zou kregen. Maar kreeg gewoon een nueuw product in origineel ongeopende verpakkong van de verpakking. Alles werkt naar toebehoren en gelukkig geen dead pixel.

klantenservice onbereikbaar

Geen verzendbevestiging, geen reactie wanneer hierom gevraagd wordt via e-mail. Whatsappservice geeft geen reactie en ook de vaste lijn wordt niet opgenomen. Op geen enkele manier mee in contact te komen, product na 7 dagen nog niet ontvangen, ook geen enkele indicatie voor wanneer ik het product kan verwachten.

Goed verpakt artikel, iets later ontvangen.

Delonghi multicooker besteld en ontvangen artikel was perfect verpakt en functioneert perfect. Mails en Tickets worden beantwoord wel iets later dan gewend, telefonisch geen contact te krijgen dit met name door de onderbezetting door de bekende omstandigheden. Jammer voor derest alles perfect ! groet Marita & Mathijs

Levering niet compleet

Helaas was onze levering niet compleet. Klantenservice niet te bereiken en Mails komen niet door?? Vreemd?? Zijn ze nog operatief????

Supersnel

Eergisteren een makita cirkelzaag gekocht met afterpay. Vandaag al afgeleverd. Ondanks de corona drukte bij de bezorgdienst nu al binnen. Supertop Vendo.nl Had hem besteld met een bezoekers account, maar meteen een eigen account aangemaakt. Ga er vaker bestellen. Was in mijn geval ook de goedkoopste die ik oneline kon vinden.

Tevreden klant

Snelle levering, leuke prijs

Beetje goed

Geen info over tracking en verzenden, maar uiteindelijk bestelde product werd geleverd zonder enige informatie wanneer en of het werd verzonden

Vriendelijke klantenservice

Alles goed, snel en zonder problemen

Helemaal top

Wat een goede service en levering. Hier zouden alle bedrijven eens een voorbeeld aan moeten nemen. 100% top.

Top service en snelle levering!

Ik heb al een aantal bestellingen geplaatst en heb ze altijd mijn bestelling binnen 1 dag binnen! Ga zo door vendo! Fijne kerstdagen!

Leugenaars en waardeloze klantenservice

1 week geleden kocht ik een tv. Deze was niet uit de doos gehaald volgens Vendo. De TV kwam ook zonder stroom kabel en zonder schroeven voor de poten te bevestigen. Ook was de TV wel al uit de doos geweest en gebruikt. Alles was namelijk al ingesteld en ook stond er nog van iemand een Netflix account op. Ik heb direct een mail uitgestuurd naar Vendo, maar tot heden geen reactie. Op de mail wordt niet gereageerd, via de telefoon wordt men ook niet geholpen en op de mail(s) krijgt men geen antwoord. Ik hoop wel nog een reactie op mijn mail te gaan krijgen. verder beveel ik de webshop niet aan, want er wordt gelogen over producten en de staat ervan. Zou ik reactie krijgen en er wordt wat mee gedaan, wil ik mijn review best bijstellen.

Beste Roy, Dank voor je feedback en natuurlijk je aankoop bij ons. We vinden het heel jammer dat je zo een slechte ervaring met ons bedrijf hebt ondervonden. Je hebt bij ons een TV gekocht vanuit onze categorie "Retourdeal". Hier staat onder andere omschreven dat het product uit de verpakking is geweest. Wij testen en controleren onze geretourneerde producten eerst voordat we ze weer te koop aanbieden. In jouw geval zijn we vergeten na het testen de stroomkabel terug te plaatsen, maar hebben deze inmiddels aan je verstuurd. We hebben de TV niet meer terug ontvangen , dus we gaan ervan uit dat deze prima in orde is. Je hebt in ieder geval een hele mooie korting genoten....... We wensen je nog heel veel kijkplezier! Met vriendelijke groet, web-care Vendo

aanrader

Goede ervaring, bestel vaker hier en het is een betrouwbare webwinkel. Aanrader!

Erg goed

Heb mijn product voor 12.00 uur besteld en was al de volgende dag in huis,SUPER !!!

Over vier dagen heb ik een verjaardag. Op de site stond: levering na 1 á 2 werkdagen. Om die reden koos ik voor Vendo. Direct na betaling krijg ik een mailtje, dat bestellingen meestal na de 3 dagen worden uitgevoerd en dat we vooral niet binnen een week moeten klagen. Dit is zeer misleidend. Ik roep Vendo op de site en de procedure aan te passen.

Snelle levering en correct uitgevoerd

Ben heel tevreden over Vendo. Bestelingen volgende werkdag in huis. Supersnel dus. Weinig online winkels die daar aan kunnen tippen.

Mooie website duidelijk en snel

Goede service en snelle levering. Mijn man was erg blij met zijn verjaardagscadeau

Goede product keuzes met heldere uitleg en snelle levering.

.....

Ik wil deze mails niet meer ontvangen. Zelfs na uitschrijven blijf ik dit ontvangen. Graag mijn emailadres verwijderen svp.

Geen levering of nalevering

Wel jammer dat ik het bestelde niet geleverd kreeg. Wel netjes geld terug ontvangen en 6 mailtjes om te beoordelen

Ik heb betaald maar ik heb de post nog niet ontvangen

Het is gek van de woorden dat ik betaald en die post is nooit aangekomen

Beste Justin, Bedankt voor je bericht. Uw bericht bevreemd ons wel, want wij zullen altijd leveren en mocht dit om een of andere redenen niet kunnen , dan betalen wij direct uw geld terug. Zoals in uw geval. Met vriendelijke groet, webcare Vendo

Er zat geen Nederlandse beschrijving bij het bestelde product en de medewerker aan de telefoon loog

Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Men beloofd zaken die ze niet nakomen.

Beste Gert, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben onze uiterste best gedaan om voor u een Nederlandse beschrijving te regelen bij de fabrikant. Helaas hebben zij dit niet voor handen. Onze excuses dan ook voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, webcare Vendo

Houd rekening met lange verzendtermijn

Mijn pakket heeft maar liefst een week op zich laten wachten. Terwijl via bol.com stond aangegeven dat vendo het binnen 1 a 2 werkdagen zou leveren. Bij ontvangst vd bestelbevestiging krijg je een erg vreemd bericht dat de vetzending veel langer kan duren en adviseert men om na 7 dagen wachten pas te bellen. Het heeft 2 WERKdagen roerloos op het depot gelegen...na 2 keer bellen nog geen resultaat. Uiteindelijk kwam het te laat binnen, waardoor het nutteloos werd. Jammer, Ik vind Vendo geen betrouwbare partij.