Zeer snelle service , het t-shirt is prachtig

Jammer van de foutlevering maar toch goed opgelost

Ik had twee truien besteld in XL, ze werden echter geleverd in XS. Na een snelle en goede chat de truien op kunnen halen in Oisterwijk daar ik ze dezelfde dag nodig had.

Geweldige service en producten

Toffe kleding en snelle levering!

Érg leuke producten & goede service. Bij Cheaque bestel ik zeker nog eens!

Snelle levering geweldige teksten

Alles netjes geregeld!

Leuk leuk leuk

Kleding van goede kwaliteit en heel snelle levering ! Ook heel leuk dat jullie confetti en een met de hand geschreven kaartje meegeven. Zal nog is iets bestellen !

Top geregeld

Top geregeld

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Kwaliteit van product is zeer goed. Bestellen is eenvoudig, levering naar afspraak en snel.

Snelle nette levering, leuk met dat handgeschreven kaartje

Superleuke trui met superleuke confettiservice

10 cent korting als je pakketje gevuld mag worden met confetti: fantastisch. Dit maakt de hele ervaring van het bestellen én openmaken nog leuker! Leuke ansichtkaart in het pakketje met handgeschreven bedankje voor de bestelling. Service komt leuk en persoonlijk over! Complimenten

Supersnelle levering

Snelle levering met leuke persoonlijke boodschap bijgesloten. Goede kwaliteit sweater

Mooie producten Snelle levering Persoonlijk kaartje erbij Tevreden klant Tip: ga de kaartjes ook verkopen in leuke setjes

Snelle levering.

Goede service en goed product.

Aanvankelijk ging er iets mis met de bezorging. Cheaque was goed bereikbaar en heeft probleem opgelost. De kwaliteit van mijn bestelde sweaters overtrof mijn verwachting.

Hi York, Ik heb je voor de feestdagen een mailtje gestuurd. Zou je daar even naar kunnen kijken? Dan kan ik het verder uitzetten bij de bezorgdienst. Alvast bedankt.

Leuke producten

Mooi verpakt ! Alleen jammer dat de confetti in de zak die om de doos heengaat zat in plaats van in de doos, maar dat heb ik zelf even opgelost

Snelle leveringe

Een snelle levering ook in de drukke kerstdagen.

Verkeerde maat geleverd

Verkeerde maat geleverd. Kan ik dit terug sturen?

Hi Stef, Bedankt voor je review. Oeps, dat is natuurlijk niet de bedoeling! We willen dit graag meteen met je oplossen. Zou je even een mailtje naar info@cheaque.com willen sturen met daarbij je naam + ordernummer? Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.

Snel, netjes, chathulp prima

Snelle goede service, persoonlijk tintje met het geschreven kaartje werd op prijs gesteld, erg originele producten

In de ochtend besteld en dezelfde avond al in huis. Mooie kleding, goede kwaliteit en gezellig verpakt!

Ik ben een tevreden klant. Vooral van de confettiservice word ik vrolijk: dat maakt het een feestje om je pakketje open te maken! Het pakketje werd later geleverd dan van te voren verwacht (maar dit lag aan PostNL, waarschijnlijk iets met blackfidaydrukte vermoed ik).

heel blij met product en de snelle levering. wel vond ik het jammer dat er geen confetti in zat :(

Hi Nick, Thanks voor je beoordeling. Oh nee! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Houd je brievenbus de komende dagen even in de gaten. ;-) Team Cheaque

Snelle levering en wat een leuke spulletjes met erg grappige teksten, echt super leuk bedacht!! Ik wil er zeker nog een keer bestellen!

Mooie aanbieding, snelle levering. Jammer dat mijn naam verkeerd geschreven was...

Over Cheaque

Het toveren van een glimlach op ieders gezicht, door eigenzinnige kreten die na uitspraak pas tot de verbeelding spreken. Vanuit deze gedachte is Cheaque in 2013 ontstaan met de term Bal-que-jus. ‘Balleke jus’ dus. Een merk dat zich richt op het verspreiden van humor in z’n meest creatieve vorm, waarbij de boodschap overgedragen kan worden op de meest uiteenlopende manieren, van fashion tot accessoires. De eigenzinnige designs nodigen uit tot een bepaalde interactie, die altijd aanzet tot lachen. Op zoek naar een toilettas voor op reis? Beautykees. Een speciaalbiertje erbij? Hoppakee!