Kaaileuk

Leuke teksten ....snelle levering ....goeie kwaliteit.

perfecte service

Makkelijk besteld en de volgende dag in huis. Beter kan niet

Prima t-shirts

Of we ze nu zelf dragen of kado doen, alle shirtjes worden met plezier gedragen. Zitten prima en blijven mooi. Alleen de kindershirts vallen wat klein, zeker maatje groter bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prachtige T-shirts van goed kwaliteit. Volgende dag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle verzending en goede kwaliteit en pasvorm producten.

Hulde aan de wat langer vallende bovenkleding! Ik vind het zo fijn als een t-shirt of trui óver de rand van je broek valt. De kleur donkerblauw neigt naar petrol (mijn lievelingskleur), dus ik was en ben enorm blij met mijn bestelling! Trouwens, mijn hond heet Buurman, dus die A j'e teau trui MOEST in mijn collectie natuurlijk 😁

Goede service!

Exclusief shirt gekocht, viel echter klein uit, maar ik kon hem gelukkig ruilen. Ik moest hem wel snel hebben, en dat is ook geregeld.

prettig en zorgvuldig

Ik ben zeer positief. Van bestelling tot aflevering een goede ervaring. Er is wel 1 ding dat maakt dat het niet een 5-sterren beoordeling is. En dat is dat 2 paar sokken die makkelijk door een brievenbus gaan toch per pakketpost afgeleverd moeten worden en niet met de gewone pist mee kunnen.

Top kleding voor baby

Ik heb als kraamkado een shirt gekregen van cheauqe en sindsdien fan. Leuke shirts van goede kwaliteit die onze kleine lang draagt. Ook heb ik zelf twee truien die super fijn zitten en mooi blijven ondanks het dragen en wassen. Snelle service, nette levering en je wordt blij bij het openen van je pakketje!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Waanzinnig goed en snelle service

Nadat ik de maten van de shorts voor man en zoon niet kon vinden op de website ben ik via de mail snel en ontzettend vriendelijk geholpen, de bestelling was de volgende dag al binnen👌🏻

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling 4 en weer top.

Weer Top! Goede kwaliteit van zowel de opdruk als de shirts. Contact gehad met de helpdesk (Maud) gaf heel snel antwoord op de vragen. Fantastisch. Als ik een verbeterpuntje moet noemen dan het volgende: De maattabel mag iets duidelijker (van waar tot waar gemeten) zeker bij de zwemshorts. Het zou leuk zijn als je een eigen tekst in cheque style kan laten drukken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit grappige sweaters en gimmicks

Leuke artikelen , goed verpakt met een persoonlijke touch

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering goede chat functie

snelle levering en goede snelle chatfunctie. Alleen babymaten staan niet in de maattabel en vallen groot. Nu moeten we even wachten voor we de matchende vader/zoon shirts kunnen dragen.

Super service!

Hoe leuk is het dat je een persoonlijk kaartje krijgt!

Leuke, grappige items

De producten zijn weer leuk! En ik vind de sokgarantie echt top. Had alleen bij 't mannen-pakket graag zelf de boxer en sokken gekozen (qua kleur)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, mooie kwaliteit katoen

De mannen zijn blij met hun shirt... mooie kwaliteit en goed pasvorm... en heel erg grappig!

Heel Goed

Heel goed geholpen en zeker een aanrader .

Goede en duidelijk levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede service!

Ovenwant “Bijdewant” besteld om 23:14 uur en de volgende dag al in huis! Ideaal als je iets snel nodig hebt voor een verjaardagscadeautje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pakketje kwijt geraakt door bezorgdienst. Vervolgens vriendelijk geholpen door de klantendienst via WhatsApp en er is kosteloos een nieuw pakket opgestuurd door cheaque. Top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super kwaliteit kleding en fantastische service

Al meerdere malen kleding besteld. Een paar truien en nu een shirtje voor onze zoon. Was een maatje te klein, retourneren om te ruilen en binnen een paar dagen gewoon de juiste maat thuis. Super! Bedankt Cheaque!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Origineel! Klantvriendelijk, snelle service en zeer goede kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Helder, makkelijk bestellen en echt briljant die confetti service!

De prijs? ;-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle bezorgservice! Pakket is goed verpakt, en heel persoonlijk (met handgeschreven kaartje én confettiservice!). Kleding is ook van goede kwaliteit.

Beschrijving van hoe de kledingmaat valt, vooral voor de truien; deze zijn unisex en op foto's staat alleen een mannelijk model, waardoor het moeilijk in te schatten is hoe de trui valt bij een vrouw.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwalitatief erg goede kleding. Levering was ook naar verwachting en een leuk persoonlijk kaartje bij de levering geeft net wat extra's.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Cheaque

Filter op Taal