Kosten retour

2x verzendkosten dus. Voor een shirt wat niet past. Never again

Hi Wouter, Bedankt voor je bericht. Jammer om te lezen dat het T-shirt niet past. Bij ons retourbeleid is het zo dat de verzendkosten van je retour voor de klant zelf zijn. Hier kan ik helaas niets aan veranderen. Wanneer je wilt ruilen voor een andere maat sturen wij uiteraard de juiste maat kosteloos naar je op. mocht je dus alsnog het T-shirt in een andere maat ontvangen hoor ik dat graag via een mailtje naar [email protected]. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je. Groet, Maud Team Cheaque

Leuke artikelen en zeer snelle levering. Erg jammer wel dat voor een klein artikel dat in de brievenbus past bijna €6.- betaald moet worden.

Snelle levering en een handgeschreven kaartje erbij. Leuke persoonlijke toevoeging!

Super leuke site, super originele items en top service!

Wat een leuke site met originele items! Altijd een origineel cadeau willen vinden? Kijk dan op Cheaque! De service is ook top!

Lach om m’n gezicht!

Wat een te leuke items hebben jullie toch. Word er zo vrolijk van! Zelfs jullie bedankkaartje hangt hier in de keuken! Zo leuk! Thanks

kan beter

de t shirts zijn van goede kwaliteit, de bedrukking was je er echt niet zomaar van af. alleen jammer dat ik een verkeerd shirt opgestuurd kreeg maar het wordt heel netjes opgelost

Snel en correct geleverd

Een heerlijke en fijne sweater.

Een trui waar je in kunt wonen.

Snelle verzending van een geweldige hoodie

Mooie rode kleur hoodie. Dikke kwaliteit. Ondanks black friday binnen 1 dag thuisgeleverd.

Gewoon super toffe trui. Lekker dik!

Alles super goed. Fijn een persoonlijke kaart erbij :)

Super bedrijf dit!

Ontzettend leuke kleding, super kwaliteit en geweldige service!

Super snelle service en geweldige kleding!!

Super snelle service en geweldige kleding!!

Snelle levering van sweater

Sweater ontvangen. Al veel reacties opgehad en al een aantal keer de link naar jullie site doorgestuurd naar vrienden en collega's. Sweater is mooi van kleur, goed in een gestoken en lekker warm. Dik tevreden van. Ik ga zeker nog bestellen van jullie site. Echt een aanrader.

Mijn probleem supersnel opgelost zonder drama

Mijn defecte artikel werd zonder problemen vervangen. Geen drama en supersnelle oplossing. Wat een verademing.

Snel en op tijd geleverd

Mooi product en goede kwaliteit. Snelle levering en erg tevreden

Bestelling blijft erg lang weg

Na het doen van een bestelling duurt het echt veel te lang tot je het ontvangt en fit geld ook bij retourneren

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit, perfecte pasvorm en een bedrukking die absoluut bij vele een glimlach opwekt.

Mooi product!

Er zat helaas een foutje in het product, maar dit is heel erg netjes opgelost! Fijne partij om iets bij te kopen.

Uitstekend!

Een snelle en vlekkeloze bezorging, en dat al na 2 dagen! Kwaliteit is top, blijft mooi in de was en echt tijdloos!

Geweldig in de kijker

Met het shirt val je op, zelf zo dat anderen je om het adres gaan vragen.

Bijna goed

klacht tav productie foutje prettig opgelost

Een vermoedelijk technische storing veroorzaakte dat de reactie op een klacht niet ontvangen werd. Na alsnog contact gekregen te hebben, werd direct een fijne oplossing geboden. Ik heb er alle vertrouwen in dat het vervangende product goed gaat zijn. Een productiefoutje komt overal wel eens voor, een alsnog snelle en fijne oplossing maakt dat ik graag de volle 5 sterren plaats.

Top service!

Ja... er was even een klein foutje, maar deze is zeer snel naar tevredenheid opgelost. Goede communicatie! Goede service!

Snel en zorgvuldig

Als kado had ik een kookschort met Chinese tekst besteld. Binnen 3 dagen had ik hem in huis, na de check *via de mail) of het wel klopte, die Chinese tekst. Ja dus, en keurig uitgevoerd!

Over Cheaque

Het toveren van een glimlach op ieders gezicht, door eigenzinnige kreten die na uitspraak pas tot de verbeelding spreken. Vanuit deze gedachte is Cheaque in 2013 ontstaan met de term Bal-que-jus. ‘Balleke jus’ dus. Een merk dat zich richt op het verspreiden van humor in z’n meest creatieve vorm, waarbij de boodschap overgedragen kan worden op de meest uiteenlopende manieren, van fashion tot accessoires. De eigenzinnige designs nodigen uit tot een bepaalde interactie, die altijd aanzet tot lachen. Op zoek naar een toilettas voor op reis? Beautykees. Een speciaalbiertje erbij? Hoppakee!