Leuke kleding

Mooie kleding en goede service

Snelle service en grappig!!

De confettieservice had ik nog niet eerder meegemaakt, maar toen ik mijn pakketje openmaakte was ik gelijk een stuk vrolijker. Ook mijn trui is nog helemaal top! Heb hem al vaak genoeg gewassen.

Een hele leuke en leerzame ervaring!

Mijn ervaring is hier heer leerzaam en leuk ik hoop er nog meer van te leren en meer van het bedrijf te zien.

Kwaliteit is zeer goed

Goed :)

Leuke producten, leuke texten :)

Leuke kleding en top service!

Goeie kwaliteit en snelle service

Kleding zit fijn en is snel binnen.

Snelle en vriendelijke reacties bij de klantenservice.

Kaaileuk

Leuke teksten ....snelle levering ....goeie kwaliteit.

perfecte service

Makkelijk besteld en de volgende dag in huis. Beter kan niet

Prima t-shirts

Of we ze nu zelf dragen of kado doen, alle shirtjes worden met plezier gedragen. Zitten prima en blijven mooi. Alleen de kindershirts vallen wat klein, zeker maatje groter bestellen.

Prachtige T-shirts van goed kwaliteit. Volgende dag in huis.

Snelle verzending en goede kwaliteit en pasvorm producten.

Hulde aan de wat langer vallende bovenkleding! Ik vind het zo fijn als een t-shirt of trui óver de rand van je broek valt. De kleur donkerblauw neigt naar petrol (mijn lievelingskleur), dus ik was en ben enorm blij met mijn bestelling! Trouwens, mijn hond heet Buurman, dus die A j'e teau trui MOEST in mijn collectie natuurlijk 😁

Goede service!

Exclusief shirt gekocht, viel echter klein uit, maar ik kon hem gelukkig ruilen. Ik moest hem wel snel hebben, en dat is ook geregeld.

prettig en zorgvuldig

Ik ben zeer positief. Van bestelling tot aflevering een goede ervaring. Er is wel 1 ding dat maakt dat het niet een 5-sterren beoordeling is. En dat is dat 2 paar sokken die makkelijk door een brievenbus gaan toch per pakketpost afgeleverd moeten worden en niet met de gewone pist mee kunnen.

Top kleding voor baby

Ik heb als kraamkado een shirt gekregen van cheauqe en sindsdien fan. Leuke shirts van goede kwaliteit die onze kleine lang draagt. Ook heb ik zelf twee truien die super fijn zitten en mooi blijven ondanks het dragen en wassen. Snelle service, nette levering en je wordt blij bij het openen van je pakketje!

Waanzinnig goed en snelle service

Nadat ik de maten van de shorts voor man en zoon niet kon vinden op de website ben ik via de mail snel en ontzettend vriendelijk geholpen, de bestelling was de volgende dag al binnen👌🏻

Bestelling 4 en weer top.

Weer Top! Goede kwaliteit van zowel de opdruk als de shirts. Contact gehad met de helpdesk (Maud) gaf heel snel antwoord op de vragen. Fantastisch. Als ik een verbeterpuntje moet noemen dan het volgende: De maattabel mag iets duidelijker (van waar tot waar gemeten) zeker bij de zwemshorts. Het zou leuk zijn als je een eigen tekst in cheque style kan laten drukken.

Goede kwaliteit grappige sweaters en gimmicks

Leuke artikelen , goed verpakt met een persoonlijke touch

snelle levering goede chat functie

snelle levering en goede snelle chatfunctie. Alleen babymaten staan niet in de maattabel en vallen groot. Nu moeten we even wachten voor we de matchende vader/zoon shirts kunnen dragen.

Super service!

Hoe leuk is het dat je een persoonlijk kaartje krijgt!

Leuke, grappige items

De producten zijn weer leuk! En ik vind de sokgarantie echt top. Had alleen bij 't mannen-pakket graag zelf de boxer en sokken gekozen (qua kleur)

Snelle levering, mooie kwaliteit katoen

De mannen zijn blij met hun shirt... mooie kwaliteit en goed pasvorm... en heel erg grappig!

Heel Goed

Heel goed geholpen en zeker een aanrader .

Goede en duidelijk levering

Over Cheaque

Het toveren van een glimlach op ieders gezicht, door eigenzinnige kreten die na uitspraak pas tot de verbeelding spreken. Vanuit deze gedachte is Cheaque in 2013 ontstaan met de term Bal-que-jus. ‘Balleke jus’ dus. Een merk dat zich richt op het verspreiden van humor in z’n meest creatieve vorm, waarbij de boodschap overgedragen kan worden op de meest uiteenlopende manieren, van fashion tot accessoires. De eigenzinnige designs nodigen uit tot een bepaalde interactie, die altijd aanzet tot lachen. Op zoek naar een toilettas voor op reis? Beautykees. Een speciaalbiertje erbij? Hoppakee!