Slecht

Na de helft te hebben geleverd ,maar wel voor alles te hebben betaalt werd het stil en wordt er niet meer op mijn mail gereageerd.dus...niet happy..

gedgeregeld

bij problemen direkt kontakt en opgelost

grandioze service

na een foute levering werd er alles aan gedaan om de vergissing zo spoedig mogelijk op te lossen. dus petje af voor dit bedrijf.

Communicatie, levering... alles super

Helaas was mijn hekwerk niet op voorraad... toch heb ik de korting gekregen die alleen voor een bepaalde leverdatum gold. Daar ben ik keurig over gebeld en geïnformeerd wanneer dat zou zijn. De chauffeur belde vantevoren en heeft alles netjes afgeleverd zonder schade en op tijd. Over de montage had ik een vraag en die is supersnel beantwoord... niks dan lof!

Prima service en goed personeel

Bij de productie was iets verkeerd gemaakt qua maatwerk, maar e.e.a werd snel opnieuw geleverd

Mooie veranda!

We hebben een mooie veranda gekregen. Erg blij mee

Complete closed Veranda installation

We had a closed Veranda installed by this team. Appreciate the professionalism, quality of work and complete end to end finish, including floor. Would recommend Ismael and his team for similar work.

Vriendelijke en goed werkvak

Snelle levering.

Vriendelijke mensen. Fantastisch geholpen. Snelle levering

Prima ervaringen, goed materiaal

Snelle communicatie, goede duidelijke offerte en zijn hun woorden altijd nagekomen. De kwaliteit van het materiaal lijkt goed. Overkapping uitgerust met dakpanplaten en dakgoten. Te vroeg om iets te zeggen over de levensduur van het materiaal maar geen reden om te twijfelen dat dit niet goed zou zijn. Prijs technisch interessant ook de afleveringskosten zijn niet bizar.

Prima producten, duidelijke beschrijving en snelle levering

Goede producten voor een lage prijs. De dakpanplaten werden zelfs geleverd op zondag!

Goed hoor

Vakkundig

Uitstekend en vriendelijk

Keurig en netjes op tijd geleverd zoals afgesproken Super vriendelijk en goede informatie vooraf, en zeer goed kwaliteit voor een super lage prijs

Razendsnelle reactie op mails, offerte-aanvragen en zeer correcte levering van producten.

Een super fijn bedrijf om zaken mee te doen Ik had van mijn order 1 artikel eerder nodig en het werd voor mij buiten klaar gelegd (Op goed vertrouwen) zodat ik alvast met mijn werkzaamheden kon beginnen. Later toen ik de order op ging halen kreeg ik te maken met zeer vriendelijke behulpzame mensen. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen! Emile van Herk Van Herk Technical Services

Heel costructief

prima afspraken ook toen even fout ging prima oplossing gemaakt

vriendelijk en hulpvol

vriendelijk en hulpvol

De mannen van stunt hebben geweldig werk geleverd met het zetten van de overkapping

Mijn ervaring met de Firma Stunt is vanaf het begin af aan prima geweest. Duidelijke offerte bij aanvang. Een goed gesprek met de beste heer die kwam inmeten, hierbij kwamen wensen en adviezen goed samen. Daarna de overkapping gezet door twee vrolijke vakbekwame personen, heren beide bedankt voor het knap staaltje vakwerk wat jullie hebben neergezet. Stunt, nogmaals bedankt voor het plaatsen van deze overkapping.

helemaal goed!

Heel ervarend!

Vlotte levering

Als je wat nodig hebt zal ik het daar zeker weer bestellen

Geweldig geregeld

Zeer klantgericht bedrijf met een uitstekende service.

Het bedrijf heeft mij steeds goede adviezen verstrekt en de reactie op e-mails was keer op keer razend snel (altijd binnen een dag, vaak zelf binnen enkele uren). Alle materialen zijn volgens afspraak geleverd. De levering bevatte exact alle materialen die ik besteld had en de materialen zijn van uitstekende kwaliteit. En dat alles ook nog eens tegen een zeer concurrerende prijs. Kortom, ik ben een uiterst tevreden klant!

Top service en kwaliteit voor stunt prijs

Sceptisch door (aanzienlijk) lagere prijs tov grotere andere aanbieders. Echter onterecht. Snelle offerte, nette opvolging hiervan en praktisch altijd bereikbaar. Goede levering, afspraken nagekomen en betaling bij aflevering. Kortom, top service en kwaliteit voor een echte stunt prijs.

kwaliteit goed vriendelijke mensen

wat wel jammer is dat het product maar 1 doos van op voorraad was toen ik bijbestelde was de prijs in 1 keer 20 euro per doos hoger dat is ook hoger als dat er op marktplaats stond dat vind ik wel jammer

Netjes en professioneel uitgevoerd.

Nette en goed vakmanschap geleverd.