Maatwerk, servicegericht en zeer klantvriendelijk!

Na vergelijk met een drietal andere aanbieders (ik ben bij alle 3 in de showroom geweest) passende offerte van Bouwstunt ondertekend. Omdat het geen standaard plaatsing betrof diende maatwerk te worden geleverd. Een vakman van Bouwstunt gaf hieromtrent bij het inmeten zeer geode adviezen. Tegen een schappelijke prijs worden maatwerkvoorzieningen geleverd. Snel aanpassing van offerte, heldere prijsstelling en snelle reacties, prima afstemming voor een deel plaatsing. Met drie mannen werd eerste deel afgelopen week geplaatst. Er werd keurig gewerkt, men was zeer voorkomend. Alles netjes opgeruimd, staanders en dak is klaar. Nu nog wachten op plaatsen wanden, we zien er naar uit. Complimenten voor de vriendelijkheid, goede afstemming en het vakmanschap. Enige opmerking: "drinken weinig koffie"!!!

Waardeloos, misleidend en onbetrouwbaar, geen voorraad !?!!

Waardeloos, zelfs nog geen sample's / proefmonsters op voorraad van gevelbekleding, en wachten wij nog steeds, al vanaf "6 APRIL 2023 " op enkel kleine stukjes voorbeeld materiaal. Voor het toezenden dient zelfs 7,95 euro verzendkosten te worden betaald! Er is totaal geen voorraad Gevelbekleding, enkel alles op bestelling, terwijl de webshop bij alle artikelen aangeeft "op Voorraad" Maar dat er zelfs geen "proefmonsters" voorradig zijn??!! Ondertussen hadden wij dan alvast een offerte aangevraagd, maar wachten wij ook al 3 weken op een offerte. Beoordelingen enkel betrekking op overkapping/ serre's. En klachten zoals deze kun je daar ook niet plaatsen, je kunt daar enkel beoordeling geven als je daadwerkelijk aankoop hebt gedaan, factuur indienen, en klachten kunnen daar dus niet geplaatst worden. Fijn voor bedrijven zelf en enkel z'n positieve kiyoh, maar voor eventuele klanten zijn ervaringen ofwel klachten van anderen daar dus niet te vinden.

Heel slecht bedrijf

Mensen pas op. Een erg slecht bedrijf. Niet mee in zee gaan. Leveren slecht werk. Doen niet wat afgesproken is. Plaatsen constructief gezien onveilige bouwwerken. Plaatsen ruiten in tuinkamer die krom zijn waardoor tochtstrips niet kunnen afsluiten. En nog meer onvolkomenheden. Willen niets verhelpen, maar wel dat de factuur volledig betaald wordt terwijl formeel niet is opgeleverd en betaling pas moet na oplevering volgens hun voorwaarden. Reageren niet op ingebrekestellingen. Dus nogmaals pas op en geen zaken mee doen. Cowboys zijn het.

Geachte heer Berg, We zijn oprecht verbaasd over uw reactie. Gedurende het montageproces hechten wij enorm veel waarde aan een nauwgezet overleg met onze klanten. Dit omvat onder andere de richting van de HWA-afvoer, de positionering van de elektriciteitsbekabeling, en zelfs de gewenste opening van de glazen schuifpanelen. Al deze details zijn uitvoerig besproken met uw partner (vrouw), en wij hebben ons uiterste best gedaan om aan al uw wensen te voldoen. Na deze initiële afspraken wenste u echter enkele aanpassingen, zoals veranderingen in het handvat en de plaatsing van de tochtstrips. Hoewel dit buiten de oorspronkelijke overeenkomst viel, hebben wij flexibiliteit getoond en deze wijzigingen doorgevoerd. Het is echter teleurstellend dat u vervolgens weigert het overeengekomen bedrag te betalen. Desondanks willen wij u laten weten dat, als u in staat bent om dit bedrag te betalen, wij nog steeds bereid zijn verdere aanpassingen door te voeren om tegemoet te komen aan uw specifieke wensen. Ons doel is altijd geweest om u als tevreden klant achter te laten. Uiteraard begrijpen wij dat de klant koning is, maar het is van groot belang dat dit principe met wederzijds respect wordt omarmd. Mogelijk is het raadzaam om opnieuw in overleg te gaan met uw partner om tot een heldere consensus te komen over uw exacte wensen. Wij zijn van mening dat het wellicht nuttig zou zijn om voorafgaand aan dergelijke aankopen grondiger te overleggen. Als voorbeeld noemen we het feit dat we de ledverlichting naderhand hebben toegevoegd, aangezien deze aanvankelijk niet was gekozen. Wij hopen op een constructieve oplossing en staan open voor verdere communicatie. Met vriendelijke groet,

SUPER ERVARING

Vandaag is onze terrasoverkapping geplaats. De plaatsers waren goed op tijd, hebben steeds doorgewerkt alles perfect afgewerkt. Heel vriendelijk en alles opgekuist na de werken. Heel tevreden en een aanrader.

Ik zou verder gaan kijken

We hebben een zonnewering over de overkapping bij hun gekocht. In de showroom waar we zijn geweest hebben we info gehad hierover. Tijdens de plaatsing begon het probleem al dat ze het stroom niet aansluiten! Dit is ons dus niet verteld, al beweren ze anders. Ook zou er WiFi op zitten, nou niet dus hiervoor zou je iets extra’s moeten bestellen, ook dit is niet verteld al beweren ze anders. Na de plaatsing zien we dat onze overkapping behoorlijk bekrast is en ook het nieuwe scherm. Dit zouden ze gelijk komen oplossen. Ook is het doek niet strak! Inmiddels vaak contact gehad maar nog niks opgelost!!! Gaan het nu maar uit handen geven om het opgelost te krijgen!

Beste Jeannette, Zoals je weet hebben we uw probleem per ommegaande opgelost. Graag verzoeken wij u vriendelijke om je review aan te passen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, BS

Communicatie kan beter

Hele goede ervaring met het belteam op kantoor ,eenmaal op de dag van plaatsing was communiceren een stuk moeilijker ,hele aardige en nette mannen maar we kregen niet uitgelegd dat we het dak liever zo hoog mogelijk onder dakgoot ,jammer maat helaaswilde

Super netjes

Snel en heel netjes, mannen maackt alles schoon naar en was echt goed van begin tot end. TOP!!!!!

Snel, goedkoop en binnen tijdsbestek

Vriendelijk en snel. Goed advies. Goede en goedkope dakpanplaten. Producten zijn goed weerbestendig. 1 dak ligt al 4 jaar zonder verkleuringen en beschadigingen. Korte levertijden.

Ik heb goede ervaring met Stunt.

Snel antwoord, denkt mee in mijn bestelling, goede service, is correct en duidelijk. We zijn zeer tevreden. We hebben al eerder een aankoop gedaan dus nu ook weer. Prima.

Mooi en netjes gewerkt

Harde werkers die een mooi resultaat neerzetten. Buitengewoon tevreden over onze terrasoverkapping

Alles naar tevredenheid gegaan.

Ze werkten snel en naar mijn idee vakkundig.

Prijs en kwaliteit is goed . Goed contact.

Vakmensen

Vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn

Heel tevreden

Heel professioneel mensen, vriendelijk en we zijn heel tevreden.

Super goede ervaring

Uiterst vriendelijke hardwerkende mensen. Komen alle beloftes na en werken zeer accuraat

Mooie veranda

Goed geholpen door de verkoper.goed gemonteerd en netjes afgewerkt door personeel.zeer tevreden.

Gewoon goed!

Goede prijs kwaliteit verhouding Nette werkers, echte aanrader. Ben heel blij met mijn overkappingen.

keurige snelle levering

goede kwaliteit hekwerk en snelle correcte levering

Nette overkapping, snelle reactie

Snelle reactie op de gestelde vragen. Het afwerken zou iets netter kunnen zijn. Ook de monteurs spreken slecht tot geen Nederlands. Ze zouden netter moeten werken, de hele oprit en het terras zat onder het afval van het zagen en slijpen en dat is niet door de monteurs schoongemaakt. Na de oplevering werden wij erg vervelend en niet netjes gebeld dat wij per direct moesten gaan betalen. Het hele proces tot aan het plaatsen was erg vriendelijk en correct. Tijdens de montage was weer erg veel afval en is er veel beton gemorst op de bestrating wat niet te verwijderen is. Na de montage zijn wij niet netjes en correct te te woord gestaan. Al met al een kleine voldoende voor bouwstunt

Beste, We hebben afgesproken dat we tijdens de oplevering de betaling zou ontvangen. We hebben geen enige aanbetaling gevraagd voor de materialen en arbeid. De betalingsvoorwaarden staat in onze algemene voorwaarden. We vinden dat we correct hebben gehandeld. We kunnen dan ook niet een week wachten voor de betalingen, zodat u de overkapping kunt testen. Dat heeft u gezegd! U heeft garantie zowel op de materialen als op de montage. mvg, BS

Top bedrijf.

Goed bedrijf dat met je mee denkt en bijna alles weet te realiseren. Echt goed.

Heel goed werk, op allé gebieden, aan te bevelen !

Klantgericht

Keurig bedrijf. Nette medewerkers. Denkt mee met de klant.

Top bedrijf

Echt een top bedrijf. Serre super mooi vakmannen waren super aardig. En komen goed de afspraken na.

Uitstekend service.

Goede service en echter vakman werk.

TOPPERS

Komen afspraken na. Werken netjes. Goede kwaliteit.