Goed contact gehad en goede uitleg super

Prettige gesprek gehad duidelijke informatie en denken ook mee

Snel netjes en precies

Zeer vriendelijke monteurs en zeer vakkundig gaan zeer netjes en precies te werk

Vakwerk voor een fijne prijs

Mooie overkapping, vakkundig en snel geplaatst door vriendelijke mannen.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Perfekte service, goede werkers, Proficiat! Aan te bevelen.

Heel goed geholpen

mijn ervaring is helemaal top

alles volgens afspraak

Bij klachten veel te late reaktie

Bij lekkage of een andere klacht moet het bedrijf ONMIDDELLIJK reageren. Een ontevreden klant kan een bedrijf maken of breken

Beste Jos, We hebben u duidelijk vermeld dat we niet kunnen kitten wanneer het regent. Dat zal het probleem niet oplossen. We gaven u door dat we bij een droog weer zouden komen. We hebben dan ook binnen een week de lekkage verholpen. Kunt u aub uw review aanpassen?

Vakmensen

Mijn ervaring met stunt is zeer goed.

Materialen zoals besteld

Bestelling lag klaar op afgesproken datum/tijdstip. Alleen had men even nodig om die te vinden. Onderdelen helemaal in orde. Zeer behulpzaam personeel.

Super tevreden .

Een aanrader .

perfecte samenwerking

zoals beloofd alles perfect afgewerkt

fantastisch

beter kan niet betrouwbaar en snelle en correcte levering

Super, een echte aanrader.

Super snel contact. Harde en vriendelijke werkers. Keurig netjes afgewerkt. Dit bedrijf is een echte aanrader, ook gezien de kosten. Scheelde duizenden euro's bij een ander. Onze oprechte complimenten voor dit bedrijf

In 1 woord; wow!

Goede communicatie en nog mooier dan ik ooit had verwacht! Bedankt bouwstunt, toppers!

Alle afspraken worden nagekomen

Mijn glazen wand moet nog gezet maar ze werken snel geen lange wachttijden en werd keurig geplaatst en opgeruimd

Top STUNT

Wij hebben top ervaring met bouwstunt, goede service in de offertefase. Fijn geholpen en goed bediend. Binnen twee weken na akkoord gegeven te hebben op de offerte werd onze overkapping geleverd en gemonteerd door drie medewerkers van bouwstunt. Ze kwamen iets later dan aangegeven, maar dan kwamen ze ook helemaal naar Emmen. Ze zijn gelijk begonnen met de auto uit te pakken met gereedschappen en materialen voor de overkapping, goede samenwerking en redelijk mee te communiceren, 1 van de drie was de Nederlandse taal machtig en dat ging prima. De overkapping was in een korte tijd geplaatst, wel één van 800 x 300 cm, dus 24 m2 dakvlak. Het materiaal leek mij van prima kwaliteit. Alles top gemonteerd en afgewerkt en ook de aansluiting naar de gevel netjes afgekit. Kortom, wij zijn zeer tevreden over de overkapping en over de vriendelijke prijs en de vriendelijke medewerkers. Ik zeg, mensen ik waardeer het top, een dikke 9!

Staan goed te woord en een snelle levering

Fantastisch bedrijf.

Klantgericht

Prima advies en flexibel

Netjes behandeld

Bestelling netjes geleverd en mooi meegeholpen met naar achter brengen Toppie

Zeer positief

Prima Kwaliteit prijsverhouding Snelle levering en plaatsing .Vakbekwame mensen voor de montage.

Een positieve ervaring , dank je

Stunt betekende voor mij correct . Ik geef 4 sterren omdat ik ook nooit 100 op 100 op school heb gekregen

Uitstekende monteurs!

Erg goed punctueel Op een professionele manier de veranda gezet! Al de spullen netjes opgeruimd en terug genomen Kortom een zeer goede ervaring!

Zeer slechte ervaring

De ervaring met bouwstenen is zeer slecht. Na mailbevestiging van de bestelde damwanddakplaten worden de verkeerde afmetingen geleverd en na telefonisch kontakt wordt hier heel luchtig op gereageerd. Dus besteld bij een ander bedrijf en geleverd binnen 3 dagen.

Beste, Wij vinden het erg jammer dat u ons 2 heeft gegeven, want in deze zaak is er eigenlijk niets verkeerd gelopen. U ging vanuit dat de dakpanplaten zowel in de lengte als in de breedte worden gemaakt. Duidelijk is vermeld dat we de platen alleen in de lengte op maat maken. Doordat u dit over het hoofd heeft gezien, heeft u niet betaald en wij de platen teruggenomen. Wij zitten nu met een materiaal die voor u op maat is gemaakt. Dat u vervolgens een 2 geeft, vinden wij ontzettend jammer. mvg, BS

Goede prijs en informatie.

Hele goede communicatie en meedenkend.

Snelle en goede service

Veranda laten plaatsen. Goed materiaal. Fijne monteurs. Complimenten.