Prima.

Keurig gewerkt. Netjes op afspraak, hoewel 1 afspraak.op het laatst verschoven moest worden omdat een toeleverancier te laat zou zijn. Helaas, kan gebeuren, is wel netjes over gecommuniceerd. Alleen jammer dat de hemelwaterafvoer anders geplaatst was dan was afgesproken. Dit zou hersteld worden, is niet gebeurt.

Had reeds een review gegeven over het bij mij geplaatste Serre met bijpassende ramen / Deuren . Was in eerste instantie niet geheel af , en zeer vriendelijke werkmannen hebben hun kleinere oneffenheden geheel naar tevredenheid vervangen / en of aangepast . Hun werkwijze , en aanpassingsvermogen : Alle lof Netjes gemaakt Heren !!

keurig op tijd

Platen goed kunnen verwerken.

prima afgehandeld

Op tijd geleverd.

Alles geregeld op korte termijn, zoals ik het in gedachten had. . Vriendelijke mensen Snel en net werk geleverd. Zeer tevreden over het resultaat.

grandioos

snelle levering, goede kwaliteit

Prima qua snelheid en nog beter qua service

Het gekochte product was een beetje kapot. Daar kon de verkoper ook niks aan doen. Maar ze konden uiteraard wel wat doen aan de aftersales service. En dat deed dit bedrijf meer dan goed. Prima, ik zou hier zo weer kopen

Klantvriendelijk, transparant en goed kwaliteit werk geleverd.

Communicatie verloopt goed, afspraken werden goed nagekomen, monteurs zijn netjes en leveren goed werk af. Leermoment, oplevering mag wel iets verbeterd worden door een fysiek eindcontrole door een van de eigenaren! Dit is bij ons niet gebeurd. Moest per mail kleine correcties gaan melden.

Duidelijk en snel geleverde offerte.

Door een tekekening of schets mee te leveren in de offerte-aanvraag, geven ze je een gedetailleerd overzicht van de onderdelen die je nodig hebt. De prijs is uitstekend!!!

Afspraken nagekomen, levering op tijd, hulpvaardige chauffeur

Afspraken nagekomen, levering op tijd, hulpvaardige chauffeur, materialen van een goede prijs kwaliteit verhouding

Uitmuntend

Komt afspraken na. Offerte is redelijk. Monteurs zijn kundig, werken hard en netjes, ruimen alle afval op. Aluminium is van goede kwaliteit. Oplevering vond op zeer korte termijn plaats.

Zeer snelle levering Hele vakkundige mensen die m plaatsen Alleen maar lof Het enige jammere is dat de mannen die m plaatste bijna tot geen Nederlands spreken

Goede afspraken gemaakt en alles vlot verlopen

Site overzichtelijk en zeer degelijk van prijs

Plaatsen veranda

De samenwerking met stunt is perfect verlopen. Van begin tot de afwerking de plaatsers hebben een zeer mooi en op een professionele manier de plaatsing gedaan . Wij zijn uiterst tevreden klanten

Prima product

Op tijd geleverd en prima product

Zeer tevreden met de super snelle levering en top kwaliteit

Dankzij de snelle levering zagen mijn buren niet meer en kunnen mijn geitjes zonder probleem schuren tegen de draadpanelen zonder dat deze zoals tennisdraad gaan doorbuigen. Bedankt!

Snel besteld goed meegedacht

Klantvriendelijk

Perfecte levering zoals was afgesproken

Correcte en snelle leveringvanaf

Vanaf mpment dat ik adres en materiaal vond op internet is alles soepel en snel verlopen. Afspraken zijn nagekomen.

uitstekend

wij krijgen ook nog een zonnescherm. maar zoals de communicatie zo ver verloopt kan ik met een gerust hart hun met 5 sterren beoordelen. communicatie is bizar! snelle reacties. zelfs op tijdstippen dat je geen reactie verwacht. bij een tip of feedback, wordt er ook gelijk correct op gereageerd. materiaal is heel solide, mooi afgewerkt. zeer tevreden en iedereen aan te raden.

een zeer positieve ervaring een aanrader

we hebben tot nu een zeer goede ervaring de communicatie verliep vlot telefonisch en per mail een klein minpuntje was de taal bij het plaatsen maar dat hebben ze telefonisch goed opgelost

Hele vriendelijke mannen (jammer dat ze bijna geen Nederlands praten)maar werken heel netjes en zijn heel beleefd Als ze klaar zijn ruimen ze alles op en laten niets achter Complimenten

Meedenkend, super snelle vakmensen

Zou er zo weer 1 bestellen , een aanrader

Meteen reactie op al je vragen.

Houden zich goed aan de afspraken.

Bosche Dreef 1 4041 AZ Kesteren