uitstekend

wij krijgen ook nog een zonnescherm. maar zoals de communicatie zo ver verloopt kan ik met een gerust hart hun met 5 sterren beoordelen. communicatie is bizar! snelle reacties. zelfs op tijdstippen dat je geen reactie verwacht. bij een tip of feedback, wordt er ook gelijk correct op gereageerd. materiaal is heel solide, mooi afgewerkt. zeer tevreden en iedereen aan te raden.

een zeer positieve ervaring een aanrader

we hebben tot nu een zeer goede ervaring de communicatie verliep vlot telefonisch en per mail een klein minpuntje was de taal bij het plaatsen maar dat hebben ze telefonisch goed opgelost

Hele vriendelijke mannen (jammer dat ze bijna geen Nederlands praten)maar werken heel netjes en zijn heel beleefd Als ze klaar zijn ruimen ze alles op en laten niets achter Complimenten

Meedenkend, super snelle vakmensen

Zou er zo weer 1 bestellen , een aanrader

Meteen reactie op al je vragen.

Houden zich goed aan de afspraken.

Afspraak is afspraak

Bij het bestellen van de materialen prima en geduldig telefonisch geholpen om daadwerkelijk het juiste materiaal te bestellen. Materialen zijn op het afgesproken tijdstip en tegen de afgesproken prijs geleverd, helemaal top.

Prima werk!

Nette werkmannen. Werken professioneel en efficiënt. Veranda is erg mooi.

Gewoon kei goed

We hadden een bestelling gedaan bij sabastian , hij had alle tijd en was gewoon gezellig en zeer goed. Wij komen zekers bij hem terug ! Mvg sonja en marcel mol

Redelijk

Leuke gasten en harde werkers maar communicatie is veel belangrijker om elkaar beter te kunnen begrijpen en zo nodig aanpassing in de uitvoering meer duidelijkheid geeft zodat de werkzaamheden niet onnodig stagneert

Scherpe prijs, duidelijke website, snelle offerte, nette levering

Prima.

Perfect team. Harde werkers en vriendelijk personeel.

Heb met veel ontzag gekeken hoe de mensen de overkapping hebben geplaats. Niets dan lof over dit bedrijf en zal ze dus van harte aanbevelen.

Top bedrijf

Mooie plinten en koplatten

Super tevreden met bouwstunt

Wij zijn uitermate tevreden over de mensen van bouwstunt , ze realiseerden een prachtige overkapping !

Prachtig resultaat, alles volgens afspraak.

Afspraak gemaakt, inmeten, in overleg geplaatst op de gewenste datum. Prachtige overkapping, verlengstuk vd huiskamer. Zeer tevreden.

Goede afspraken waar iedereen zich aan houd.

Ondanks de stormdreigingen alles geplaatst en een week later het zonnescherm erop. Buitenlandse monteurs, maar keurig en vlot gewerkt en de rommel keurig meegenomen. chapeau

Helemaal top

Super goede informatie lief proffesioneel personeel. De bouwers hebben aan 1 stuk doorgewerkt. Heel professioneel. Gewoon top. Echt een aanrader.

Opletten

De platen was niet correct geleverd, elk 2de plaat beschadigd. Materialen zonder certificaten, opletten, als resultaat GEEN garantie.

Nette en begripvolle service

goede ervaring

Snelle complete levering . Aardige chauffeur.

Kwaliteit en topservice

Alle vooraf afgesproken voorwaarden werden nageleefd. Firma STUNT is ons vertrouwen meer dan waard.

Een hele positieve onderneming.

Tijdens het begroten en de uitvoering van het plan heb ik alleen maar goede ervaringen gekend met deze Professionele Firma.

Goede afspraak, Mooi product

Correct,duidelijke correspondntie.

Blij dat ik voor dit bedrijf gekozen heb. Had wel graag berichtje of telefoontje gehad dat levertijdstip veel later zou zijn.

Super netjes en volgens afspraak

Volgens afspraak en zeer net werk geleverd

Prima service voor een prima prijs

Blij met de schuifwanden die zijn geïnstalleerd. Wel graag meer duidelijkheid vooraf over eventuele extra kosten voor het leggen van een fundering

Bosche Dreef 1

4041 AZ Kesteren