Zeer hulpvaardig vriendelijk en supersnel geleverd

Geweldig! Netjes contact met me opgenomen omdat 1 afbeelding niet hoog genoeg was qua resolutie en niet bruikbaar was. Zonder problemen een andere afbeelding naar ze kunnen mailen die wel goed was. Binnen 2 dagen was de hoodie in huis en een dolblije dochter. Super kwalitiet en ziet er zeer mooi uit.

Ziet er netjes uit

Opdruk zit er netjes op, goede prijs voor losse stuks.

Snelle en goede levering

Ik had op het laatste moment een idee om ook bedrukte tshirts toe te voegen. Binnen 3 dagen had ik de thirts bedrukt binnen! Ook als er een correctie gedaan moest worden, no problem! Dit werd direct geregeld. Helemaal top👍 Nogmaals bedankt😃

Nu 3 keer bij dit bedrijf bedrukte kleding besteld, nooit tegengevallen en top service!

Mooie kwaliteit voor een mooi prijsje.

Zaterdag besteld woensdag in huis. Mooi van kleur, goede pasvorm, gewoon goed.

Goeie kwaliteit stof en druk werk snelle levering klant vriendelijk

De kleuren van het plaatje en de tekst zijn mooi gedrukt. Het shirtje valt wel een beetje klein maar gelukkig had ik daar rekening mee gehouden. Het zit perfect.

Snelle levering, goede kwaliteit shirts

Ik ben heel goed geholpen door shirt-discounter. Ben erg tevreden over de service en de kwaliteit. Als je belt voor vragen wordt je vriendelijk geholpen en geadviseerd. Eerlijk en open bedrijf, aanrader.

Zeer tevreden van de duidelijke en eerlijke communicatie!

Zeer tevreden, zeker omdat mij duidelijk werd gevraagd een ander bestand te sturen, aangezien het eerste bestand niet duidelijk genoeg was. Zeer erg bedankt hiervoor.

Top bedrijf

Goede service Vriendelijk personeel Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling. Top drukker!

Snel & Goed geleverd. Chaf cuizin mohammed 👨🏽‍🎓

Perfect !

Goede kwaliteit T-shirt met een perfecte opdruk.

Doen wat ze zeggen

Levering snel en correct. Grafische print prima aangebracht.

Zoals altijd dikke goeie serive

2e keer besteld voor Underdogs Team shirts

Alles is naar wens

Alles is perfect, tekst en foto zijn scherp de t-shirt. Mijn zoontje zal erg blij mee zijn. Verzenden ging ook heel snel.

Echt vet!!

Bestelvriendelijke website, prijs-kwaliteit is erg prettig, maattabel klopt, eindelijk een mogelijkheid om in kleine aantallen je eigen shirt te ontwerpen. Echt een heel vet resultaat.

Geweldige service. Zelfs nadat ik in eerste instantie de kleur verkeerd had doorgegeven, kwam het snel en goed in orde. Prachtige shirtjes; de print staat er super strak op en goede kwaliteit. Zeker een aanbeveling!

Top Vriendelijke te woord gestaan

geweldige ervaring met dit bedrijf

Super service. Konden plaatje niet oploaden. Zelfs op zondag werden we te woord gestaan, en via een mail naar hun. Kregen wij het plaatje in het juiste bestand toegemaild. Zodat we zelf het vest konden maken zoals wij het wilden hebben. Vest werd binnen 2 dagen geleverd en ziet er super uit. Vest is van prima kwaliteit. ZEKER aanrader. Als ik weer wat bedrukt moet hebben, weet ik ze te vinden.

Prima voor dit geld

Kwaliteit is redelijk. Ze hadden er wel even bij mogen vermelden dat de maten nogal klein uitvallen. Bewust al groter besteld (xxl) en het is net of je een badpak aan hebt :(

Geachte, Bij alle artikelen staat een maattabel met afmetingen in CM; wij raden ook iedere klant aan om de maattabel te gebruiken om dit soort problemen te voorkomen. Met vriendelijke groet.

Voor 13:30 bestellen en niet de dag erna verzenden

Had 5 shirts besteld voor 13:30 uur en het werd niet de dag erna verzonden. Helaas ook niet gecommuniceerd, ja de dag erna dat ze verzonden waren. En toen ik ernaar vroeg kreeg ik dit antwoord; Jeroen, Dit staat er ook op de site VERTRAGING ORDERS A.g.v. de extreme temperatuur kan er één dag vertraging ontstaan. Helaas hebben we hier geen invloed op. Heeft u een spoedorder? Neem vrijblijvend contact op; wij gaan kijken of wij iets voor u kunnen regelen. We beloven iets en als we zien dat het zou kunnen afwijken maken we daar keurig melding van op onze site..... Volgens de T&T worden je shirts zo bezorgd, dus Vooral het woord dus aan het einde alsof ik een klein kind ben, zo ga je niet met klanten om. Ten eerste is het BESTE Jeroen en maak excuses dat het niet is gelukt, omdat het druk was of collega ziek of wat dan ook en dan maak je excuses dat je niet gemaild hebt. Dan reageer ik ook anders en gewoon begripvol. Lesje klantvriendelijkheid kan geen kwaad. Shirts zijn wel gewoon goed.

Geachte Jeroen, Excuses voor het ongemak. Er stond inderdaad vermeldt op de website dat er vertraging op de orders kan zitten en indien u haast heeft er contact opgenomen moest worden. De klanten die contact hebben opgenomen hebben hun pakket tijdig ontvangen; bij u was dit niet het geval. Betreft de korte reactie; er zat een vertraging op de orders en hier hebben wij alles aan proberen te doen om deze weg te werken. Er moesten concessies gemaakt worden; vandaar dat desbetreffend persoon wellicht wat haastiger reageerde dan normaal. Zoals u op ons recensieplatform kunt zien staat klanttevredenheid en contact bij ons hoog in het vaandel; jammer dat u dit met een 2 beoordeeld. Wij zijn in ieder geval blij dat u tevreden bent met uw T-shirts.

Goede levering

Tekst klopte goed en de kleuren waren goed en binnen 2 dagen thuis was heel goed.

Leuk bedrijf

Goede hulp bij mijn bestelling gehad, Op afgesproken tijd klaar, En mooie kwaliteit.

Tevreden over de druk en kleding. Linnen tas is niet goed.

De afgelopen maanden heb ik veel besteld bij Shirt-Discounter. T-shirts, truien, e.d. in allerlei verschillende maten en kleuren. Ik ben tevreden over de druk, de kleuren zijn zoals aangegeven en alles wordt netjes gedrukt. De kleding zit goed, valt op maat en krimpt niet in de wasmachine. Toch ben ik erg teleurgesteld over de linnen tassen die je bij jullie kan bestellen. Enige tijd geleden heb ik twee van die tassen besteld met de opdruk: 'love always wins'. Ik ging er vanuit dat het stevige linnen tassen zouden zijn. Ik heb namelijk meer dan 11 euro per tas betaald. Toen ik ze thuis kreeg was ik erg teleurgesteld. Het materiaal is echt slecht, en de manier waarop de band aan de tas is genaaid is ook niet goed. Ik ben tevreden over jullie service, maar helaas viel de linnen tas dus erg tegen.