Goede bereikbaarheid en service

Bij het informeren naar levertijden werd goed met mij meegedacht. Toen shirts bij hen niet tijdig geleverd werden door de post, werd ik zelf gebeld en de volgende ochtend was mijn bestelling alsnog klaar. Ook toen weer door hen gebeld om aan te geven dat het opgehaald kon worden. Kortom goede ervaring. Zeker een aanrader!

Geweldig snelle levering

Ik had mijn gepersonaliseerde textiel na 2 dagen al thuis!

Erg mooi shirt

Shirt is erg mooi geworden en levering was snel

Snel, vriendelijk, telefoon en mail goed bereikbaar, top

t-shirt voor vriendin die strand6daagse loopt. moest binnen dag klaar zijn, en dat is ook gelukt. super!

Goed kwaliteit kleding en service.

De kleding ziet er netjes uit zoals ontworpen. En goede cominicatie met het bedrijf!

Goede en Persoonlijke Service

De shirts die ik had besteld konden helaas niet geleverd worden vóór de zaterdag dat ik ze nodig had. ( Wij hadden zelf te laat besteld ). Shirt-Discounter belde op de zaterdag (wanneer ze eigenlijk dicht zijn) om alsnog de shirts te bedrukken en er zo voor te zorgen dat we het cadeau alsnog op tijd hadden. Persoonlijke service at it's finest.

Alles was perfect

Ik had op een woensdag voor half 2 besteld en ik kreeg diezelfde dag nog een mailtje dat hij was afgerond!! Echt super snel:))

Geweldig geholpen via livechat

Ik kwam er niet helemaal uit met mijn ontwerp, via de livechat snel antwoord en tips gekregen. Erg blij met het resultaat!

Top kwaliteit en goed bereikbaar

Ik heb meerdere bestellingen gemaakt en tot nu toe is echt alles perfect de kwaliteit is top als ik nog wat vragen had dan zijn ze altijd bereikbaar wel doordeweeks maar dat logisch. Er was een fout gemaakt in mijn order ik had de verkeerde maten besteld gelijk geannuleerde.

Pech met levering, super netjes opgelost

Het gaat wat mij betreft altijd om de oplossing en niet om het probleem. En dit bedrijf snapt dat. Ze hadden dikke pech met de levering van mijn shirtjes en zochten direct contact. Ze hielden me continue op de hoogte via mail en zelfs telefonisch om me te helpen met een oplossing, zodat ik toch mijn bedrukte shirtjes op tijd had. Top service, kan menig bedrijf van leren!

Mooie druk en goede service

De opdruk die we wilden is er zeer mooi uitgekomen, heel blij met het eindproduct. Kort contact gehad omdat de druk eerst niet perfect hield maar dit werd snel en kundig opgelost dus zeer tevreden over de service!

Top bedrijf! Denkt mee en zeer goede service!

Zeer goede service! In eerste instantie waren er een aantal druk fouten. Uiteindelijk heb ik persoonlijk contact gehad met de eigenaar. Hij was zeer vriendelijk en dacht echt mee. Uiteindelijk heb ik onder de garantie nieuwe kledingstukken gekregen waar wat foutjes waren gemaakt. Bedankt voor de goede service!

geweldige service

De bestandkwaliteit van mijn aangeleverde ontwerp bleek niet genoeg, netjes mail gekregen voor overleg. Omdat het eigenlijk een vrij simpel design was, gevraagd of ze deze zelf konden aanpassen, ik ben daar echt niet handig in, en dit hebben ze tot in perfectie gedaan. heel erg tevreden met het resultaat. Zeker een bedrijf waar ik nog vaker ga bestellen.

Woensdagavond besteld zaterdag al het shirt in me brievenbus. Mooie print voor super prijs

Er stond aangegeven dat de levertijden wat langer zouden kunnen duren, maar uiteindelijk toch snel mijn shirts mogen ontvangen!

Product niet geleverd

T-shirt niet optijd geleverd nu is het te laat. Eigelijk heb iknee niks aan. Klantenservice niet telefonisch bereikbaar In de aan gegeven tijden. 3 dagen te laat. Dinsdag besteld, op de site geven ze aan donderdag verstuurd. Niet dus... verwacht dan zoiets vrijdag of zaterdag binnen. Maar nu is het pas maandag. Hele effect is weg nu.

Geachte, Spijtig om te horen dat het bestelde artikel te laat aangekomen is; zoals op de website aangegeven kampen wij inderdaad met wat vertragingen omtrent de levertijden van zowel ons als de leveranciers. In dit geval is uw pakket ook nog eens vertraagd door PostNL; helaas hebben wij op de leveringssnelheid van de post geen invloed. Excuses voor het ongemak.

Zeer kut

Er staat een hele mooie counter op de site, als je binnen x uur besteld dan wordt je bestelling morgen verzonden. Dit kunnen ze jammergenoeg niet waarmaken. Er staan kleine lettertjes onder waarin staat dat dit niet meer klopt. Haal dan gewoon heel de counter weg... Ze zouden het donderdag versturen. Ga er van vanuit dat het donderdag vrijdag of zaterdag wordt geleverd. Nou niet dus wordt pas maandag... dan is de verjaardag al voorbij. Beter eerlijk zijn hadden we bij een andere site gehaald

Geachte, Allereerst excuses voor de vertraging. Op de website hebben wij een counter staan met de levertijden onder normale omstandigheden; zoals op de website aangegeven is het op dit moment voor ons niet altijd mogelijk om deze levertijd te hanteren omdat er in deze periode er vertragingen optreden vanuit zowel de leveranciers zelf als vanuit de logistieke partijen. De reden dat wij deze counter niet weghalen is omdat dit dus niet altijd het geval is, wij proberen simpelweg de klant te attenderen op het feit dat er vertragingen op kunnen treden. Overigens doen wij dit niet in de vorm van ''kleine lettertjes'' maar staat het gewoon op normaal letterformaat aangegeven onder de counter.

Kan niet beter!

Twee T-shirts met eigen ontwerp bedrukking besteld. Beide perfect afgewerkt en zeer snel geleverd. Prachtige bedrukking, en prima kwaliteit shirts. Correspondentie met servicedienst verliep snel en vriendelijk. Conclusie: Dit is van nu af het vaste adres voor bedrukte T-shirts wat mij betreft. Zeer aanbevolen !

Al meerdere keren besteld bij Shirt Discounter. Ook toen bleek dat 1 van de shirts een foutje bevatte werd er direct een nieuwe aangeboden! Goeie, snelle service en goeie kwaliteit.

Goede service, vriendelijk personeel

Ondanks drukte had Marcel toch ruimte gemaakt voor een spoedklus ivm een feestje. Bij het ophalen van de shirts bleek het mis te zijn gegaan met het lettertype in het logo dat ik als SVG bestand had geüpload via hun ontwerptool. Had ik niet kunnen zien tijdens het uploaden en zij ook niet. Deden ze niet moeilijk over. Kon ter plekke het bestand aanpassen op mn macbook onder het genot van een vers bakkie koffie. Mocht de 'misdrukken' houden en ze drukken nieuwe voor me. Top opgelost door Marcel en zijn team dus. Aanrader.

Goed geholpen, service helemaal top

Niets dan lof voor shirt-discounter. Ze hadden het erg druk, maar toch maakte ze ruimte voor een spoedklus. Vriendelijk te woord gestaan door Marcel die echt met me meedacht. Afgesproken dat ik ze zou ophalen in Zeewolde en ze lagen netjes klaar. Toen bleek het mis te zijn gegaan met het lettertype in het logo dat ik In een vectorbestand (SVG) had aangeleverd. Best een teleurstelling. Hier reageerden ze heel sportief op omdat ik -zonder in technische details te treden- het bij het uploaden via hun website niet had kunnen zien. Ik had m'n macbook bij me en kon/mocht het bestand ter plekke bij ze aanpassen onder het genot van een vers bakkie koffie. Ik mocht de 'misdrukken' houden en ze drukken nieuwe shirts voor me. Geweldig toch? Dan voel je je als klant echt nog koning. Aanrader.

Geweldige service en meedenkers

Niets dan lof voor shirt-discounter. Ondanks grote drukte aan hun kant was er ruimte voor overleg over een spoedklus met veel verschillende formaten t-shirts. Vriendelijk te woord gestaan door Marcel die echt met me meedacht. De shirts lagen klaar op het afgesproken moment. Toen bleek er iets mis te zijn gegaan met het lettertype in het logo dat ik had aangeleverd. Best een teleurstelling. Hier reageerden ze heel sportief op omdat ik -zonder in technische details te moeten treden- het bij het bestellen niet had kunnen zien. Gelukkig had ik m'n macbook bij me en kon/mocht ik het bestand ter plekke aanpassen onder het genot van een vers bakkie koffie. Ik mocht de 'misdrukken' houden en afgesproken dat ze zonder extra kosten nieuwe shirts drukken. Geweldig toch? Dan voel je je als klant echt koning. Dus zoals ik als zei: niets dan lof voor Marcel en zijn team.

Blij!

In februari/maart bestelde we een t-shirt en sweater voor onze dochter. Aangezien ze deze al maanden draagt vonden we het tijd om een paar extra t-shirts en sweaters te bestellen. Ik stuurde een e-mail voor een repeat-order zodat ik niet het shirt/sweater opnieuw op hoefde te maken. Na beantwoording van de e-mail kreeg ik keurig een betaalverzoek wat ik ook betaalde. Daarna duurde het even voordat ik weer contact kreeg. Ik begon me toch wel een beetje zorgen begon te maken en na nogmaals gemaild te hebben kreeg ik het mobiele nummer van Marcel. Heel fijn om te horen dat er helaas iets mis was gegaan met mijn order maar dat die zeer snel binnen zou komen! En dát was ook zo... 2 dagen later onze dochter helemaal blij met de t-shirts en sweaters! Overal gaat wel eens iets mis, ook bij Shirt-discounter maar het is allemaal opgelost en goedgekomen. Ik zou er zo weer bestellen! Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van het product.

Super tevreden

Super tevreden. Erg snelle levering. Zondag besteld, woensdag in huis.

Super klanten service!!

Ik bestelde mijn shirts en deze werden snel en goed geleverd. Miste alleen de tekst op de rugzijde, mailde hen terug. Snelle reactie en meteen nieuwe kosteloos verstuurd met de tekst op de rug zijde. Nu kwam de 2de zending niet aan, wel verstuurd, maar niks ontvangen. Ook hier waren zij snel, poging 3 snel verstuurd, goed ontvangen en compleet met de tekst! Nooit een probleem geweest voor hen, geen twijfels en direct aan de slag gegaan. Alleen al de service is het alles waard om hier je shirts te bestellen met opdruk. Kwaliteit voor mij is goed, en de opdruk van de tekst eveneens. De service is voor mij tot nu de beste!