goed shirt / er ging iets mis bij bestelling

Het shirt is erg goed, maar er ging iets mis in de bestelling. Het werd daardoor te laat geleverd.

Snelle levering en een perfect product!

Ik heb een foto op een shirt laten bedrukken en een foto op een petje. Ik verwachtte er vanwege de prijs niet te veel van. Echter waren de foto's op beide producten scherp en van goede kwaliteit (niet zo'n lullige sticker die na 1 wasbeurt uit elkaar kruimelt). Ook het shirt van gewoon van goed katoen met mooie pasvorm. Erg tevreden dus!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering. Tevreden klant dus!

Snel antwoord op vragen

Snel, persoonlijk, goede kwaliteit

Het is makkelijk om zelf het ontwerp te maken. Bestellen ging vlot. Zelfs het achteraf veranderen van het bezorgdsten werd snel en persoonlijk afgehandeld. Kwaliteit van het product prima!

Duidelijke site, snelle levering en goede kwaliteit

Goede snelle service

Makkelijk te maken, snel geleverd en goede kwaliteit.

uitstekend

goede service en goede kwaliteit. snelle levering dus in een woord op en top.

Goede kwaliteit, snel geleverd

De mutsen zijn van goede kwaliteit, logo mooi gedrukt. Levering iets vertraagd, maar na een telefoontje toch net op tijd geleverd.

ik ga zeker nog meer bestellen

Goede kwaliteit

Super! Prachtig shirt met afbeelding en bedrukking.

Voor mijn zwager die nogal een haantje is, heb ik een shirt besteld met leuke tekst. Op 10 november op zijn verjaardag krijgt hij het shirt, we zijn heel benieuwd naar de reacties!

Goede services !

Snelle en goede services. Tshirt is van een fijne stof en goede kwaliteit. De gedrukte logo valt Goed Op en mooie kleur.

Corecte afhandeling

Mooi stukje vakwerk en ben er heel blij mee

Mooie kwaliteit en prijsverhouding!

Je krijgt gewoon mooie kwaliteit kleding met het logo precies gemaakt zoals je zelf had aangegeven.

Snel antwoord

Binnen enkele minuten reactie op mijn mail: om deze reden kwam mijn order tijdig bij mij aan. Kwaliteit van de geleverde hoodie is ook top! Warm en goed bedrukt.

Snel, mooi en eenvoudig

De tool op de website is super eenvoudig te gebruiken. Binnen een week was mijn bestelling binnen en de kwaliteit van de opdruk is echt top. Voor de zekerheid had ik mijn wensen voor de print ook nog in tekst gestuurd en het resultaat is super. Zeker een aanrader dus! Ik kom zeker nog eens terug voor een shirt met bedrukking.

Mooie druk en fijne voeling v de stof, de gelukkige die dit als geschenk ontvang v mij is ongelofelijk blij.

Het t shirt wat ik besteld heb was een cadeau en is heel goed ontvangen door diegene waar hij voor bedoeld was. De gehele dag gedragen en veel leuke opmerkingen mogen ontvangen van passerende fietsers en wandelaars.

Snelle levering en prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Levertijd wordt daadwerkelijk gehaald in tegestelling tot een niet nader te noemen concurent. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Verbeteringsvoorstel: In geval van afbeeldingen en/of tekst is het handig als de afmeting op het eindproduct ergens worden weergegeven zodat men weet hoe groot de afbeelding in werkelijkheid wordt.

Mooi bedrukt, paste goed

Precies zoals besteld

Geen minpunten

Bestellen ging prima en de bestelling voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Ik zou geen min punten kunnen bedenken en ben uitermate tevreden.

Zeer goede ervaring!

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling plaatst bij shirt-discounter. Het was als cadeau bedoeld voor iemand die jarig was. Dan wil je natuurlijk dat het goed is. Ik was aangenaam verrast. Het was een hoodie met een afdruk van de hond van de jarige. De trui is van goede kwaliteit, en de opdruk is heel mooi gedaan! Duidelijk en echt zoals gehoopt. Perfect! Super bedankt. En waarschijnlijk tot een volgende keer!

SUPER

Ik ben dik tevreden! Goede kwaliteit shirts en de prints zijn echt geslaagd. De klantenservice is benaderbaar en vriendelijk.

gewoon goed

Super kwaliteit voor een super lage prijs!

Had al vaker besteld alleen de jas viel een beetje klein uit beetje jammer

Over Shirt-Discounter

Een goed gebalanceerde mix tussen jonge en ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur, gevestigd in één drukkerij waar we al vanaf 1998 iedere dag textiel van een hoogwaardige bedrukking voorzien. Dit zorgt ervoor dat wij voor jou de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles snel en efficiënt moet verlopen, en het ouderwetse tijdperk waar alles ‘goedkoper en beter’ was. Desondanks het feit dat wij een discounter zijn, hechten wij extreem veel waarde aan onze service en klantervaringen. Bij Shirt-Discounter streven wij naar een aangename klantervaring, door middel van een overzichtelijk en eenvoudig bestellingsproces en een actieve klantenservice. Bij Shirt-Discounter maken wij gebruik van verschillende druktechnieken, bij iedere order wordt door een van onze drukwerk-experts bepaald welke druktechniek het best toegepast kan worden voor het behalen van het optimale resultaat. Door onze 20 jaar ervaring met diverse druktechnieken, maar ook door onze regelmatige bijscholing met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen, hebben wij al tienduizenden klanten tevreden mogen stellen.