Goede kwaliteit, vriendelijke mensen en top service. Aanrader dus!

Zeer klantvriendelijk

Ondanks de drukte (staat ook aangegeven op de website) ben ik zeer goed en snel geholpen! Er werd meegedacht en een oplossing aangedragen. Zeer klantvriendelijk dus!! Gebruiksvriendelijke site ook! En het eindresultaat mag er zeker zijn! Hidde bedankt!

Snel antwoord op vragen

Goed geholpen door livechat zodat het product is geworden zoals ik voor ogen had

Abnormaal

De prijs/kwaliteit verhouding van de basic hoodie is echt bizar! Kwaliteit opdruk ook goed.

Beste Dylan, Bedankt voor uw review, Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft met ons! Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Werken snel

Eerst was mijn shirt verkeerd gedrukt. Ik heb dit aangegeven en binnen een paar dagen is er een nieuwe binnen gekomen en deze is erg mooi. Ik ben tevreden!

Beste Demi, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het shirt de eerste keer verkeerd gedrukt was. Goed om te horen dat we het konden oplossen! Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Goed opgelost

In eerste instantie een aantal problemen gehad met mijn levering. Het contact zoeken om dit probleem op te lossen verliep niet erg soepel maar uiteindelijk is het toch opgelost. Kortom: perfect was het niet maar foutjes heb je altijd

Beste Gijs, Bedankt voor de review. Het is goed voor ons dat u uw ervaring deelt, ook al zijn er foutjes gemaakt! Fijn dat u kan meedenken met ons. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Super mooi shirt vaderdag

Kwaliteit was echt heel goed en mijn vader was super blij met zijn shirt

Beste Nathalie, Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat wij wat konden betekenen voor jullie Vaderdag! Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Bijzondere service

Oké. Levertijden zoals op hun site staan zijn niet haalbaar (staat er overigens duidelijk bij) dus we bellen even voor de zekerheid ivm vaderdag. We krijgen onze vrachtkosten teruggestort en we kunnen de polo op zaterdag (let wel dan zijn ze dus gesloten) afhalen. Via het 06 nr kunnen we doorgeven hoe laat we komen en jawel onder het genot van lekkere koffie wordt de polo voor onze neus klaargemaakt. Nog nooit eerder meegemaakt ga zo door!!!!

Beste Gabriëlle, Bedankt voor de mooie review. Wij doen onze uiterste best om te voldoen aan alle wensen. In deze periode is dat af en toe toch lastig. Het was erg fijn dat u zo begripvol was. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Goede hulp

Word uitstekend geholpen als er iets mis is gegaan. Goede kwaliteit

Beste Laurens, Bedankt voor uw review. In deze chaotische periode vanwege het coronavirus is het wat lastiger om alles goed te doen. Als het toch wat anders loopt dan gehoopt proberen wij het zo goed mogelijk op te lossen! Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Super service en top kwaliteit

Voordat we op vakantie gingen nog even 5 truien laten maken. In alle kleuren en maten. Last minute, maar uiteindelijk super goed geregeld en extra hun beste gedaan, waarvoor dank!

Beste Edward Bedankt voor uw review. Wij hebben ons best gedaan om de truien voor de vakantie af te krijgen! Veel plezier ermee en een fijne vakantie! Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Spoed perfect afgehandeld

Spoedorder geplaatst voor wat poloshirts, 2 dagen later kon ik ze al afhalen! Kwaliteit is top, opdruk is erg mooi!

Beste Pieter, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met de polo's! Veel plezier ermee! Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Super klantvriendelijk!

Zij hebben het onmogelijke waargemaakt door in hele korte tijd er toch voor te zorgen dat we in stijl op brommervakantie konden!

Beste Gijsbert, Bedankt voor uw review. Het was inderdaad een klus om de truien op tijd af te krijgen! We hebben onze uiterste best gedaan om het toch voor elkaar te krijgen. Nog veel plezier ermee. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Super gepassioneerd

Super service en perfecte communicatie

Beste Olaf, Bedankt voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over ons! Veel plezier met de leuke T-shirts! Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Boven verwachting

Makkelijk ontwerpen in de ontwerptool en het was exact zoals ik het had ontworpen. Goeie kwaliteit en netjes ingepakt!

Beste Roland, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier ermee. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Goed geholpen door shirt-discounter. E-mails werden snel en duidelijk beantwoord. Truien zijn mooi uitgekomen!!

Beste Timo, Bedankt voor uw recensie. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met de truien. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Kwaliteit zeer goed

De bedrukking voelt goed aan, en de shirts zijn van goede kwaliteit!

Bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat u tevreden bent over de shirts. Veel plezier ermee! Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Netjes bedrijf, al een paar keer besteld. Vriendelijke jonge mensen volgends mij

Bedankt voor uw recensie. Wat leuk dat u al een aantal keer besteld heeft èn tevreden bent over ons bedrijf. Wij zien uw toekomstige bestellingen met plezier tegemoet. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Ondanks de "corona perikelen" en het goede meedenken van Casper zijn mijn polo's mooi op tijd geleverd. Een zeer tevreden klant !

Beste Milan, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons ! Tot de volgende keer. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Verslavend

Het is verslavend service is een 10+ kwaliteit is een 10+ ik.heb mijn vriendin verrast met een hoodie + polo shirt met foto + teksten erop voor der eigen kapper thuis bedrijfje and she was sold out. Voor.me.zelf ook hoodie + long sleeve foto + teksten naar eigr .keuze style van letters super dikke kwaliteit. Echt een aanrader

Beste Klas, Wat fijn dat u volledig tevreden bent over ons! We zien uw bestellingen altijd graag tegemoet! Tot snel in de livechat Klas. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Mooi

Fijne stof en goede kwaliteit!

Hallo Jan, Bedankt voor de review. Wat fijn dat u tevreden bent over ons! Veel plezier ermee. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Mooi gedrukt We zijn der blij mee

Hallo Wilma, Bedankt voor de review. Fijn dat jullie blij zijn met het resultaat. Met Vriendelijke Groet, Cheyenne Shirt-Discounter

Helemaaal gouddd!!

Ik laat elke week mijn ontwerpen bij Shirt-Discounter bedrukken. Echt top service en hele vriendelijke mensen.

Hallo Jason, Bedankt voor de review. Wat fijn dat alles nog steeds naar wens is. Met Vriendelijke Groet, Shirt-Discounter

Frank

Vorige week een flinke bestelling gedaan. Ik maakte mij eerste zorgen, maar Shirt discounter heeft mij het tegendeel bewezen. Dank aan hun.

Hallo Frank, Wat fijn dat wij boven uw verwachting gehandeld hebben. Veel plezier met de bestelling. Met Vriendelijke Groet, Shirt-Discounter

Belachelijk goed

Ik moet eerlijk bekenne, de naam deed et t al nie gauw voor mij weetje. Shirt discounter, k dacht bij me eige van wat is dit voor zaak joh. Niets bleek minder waar, heb voor mn bestelling ff gebeld met wat ik wou en ik krijg me toch een super atente jonge vent aan de bel. Hij helpt me door alle stappe heen en ligt alles goed toe. Het was voor een feesie, dus had er meer nodig. Maar wou eigenlijk eentje eerst uitproberen. Ik werd zo netjes geholpe ik dacht nou pleur alle shirts er maar gelijk doorheen. Ik besteld, word ik nog opgebeld door die jongen ook, er was een shirt nie goed leverbaar ofzo. Nou ik netjes een ander kleurtje gekoze. Niks aan de hand. Binnen een week alles prachtig gedrukt en geleverd. Echt goud!! Zal deze zaak zeker aanraaie en ga hier zeker nog een keer bestelle!!

Hallo Johnny, Bedankt voor je review. Met Vriendelijke Groet, Shirt-Discounter

Mooi shirt

Shirt zit goed print is mooi

Hallo Angela, Wat fijn dat u tevreden bent over uw T-shirt. Veel plezier ermee en tot de volgende keer! Met Vriendelijke Groet, Shirt-Discounter