Goede kwaliteit, klantvriendelijk

Goede ervaring, goede kwaliteit en zeer klantvriendelijk

Van zeer goed naar zeer slecht

Vorig jaar een zeer positieve ervaring. Dit jaar een extreem slechte. Beloofde levertijd 1- 4 dagen. Echter wordt er na meer dan een week gebeld dat ze niet alle maten hebben... Ik heb inmiddels zelf een oplossing bij hen aangedragen. Mochten ze het oplossen binnen enkele dagen, wordt deze 1 ster review een 5 sterren review.

Mooie kwaliteit, prima levertermijn

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Snel bezorgd en kwaliteit is naar wens!

Fikse bestelling nog altijd niets gehoord

Onlangs voor een fiks bedrag besteld. Nu na 7 dagen nog altijd niets gehoord of gezien. Bestelling wel vooruitbetaald. ook is er telefonisch niemand te bereiken.. Slechte service voor een bedrijf wat op zijn website hard roept gewoon iemand aan de telefoon te krijgen of zegt de snelste te zijn.

Mooi woorden - helaas nog geen 100 % daden

Wij hadden een grote bestelling. De bestelling was incompleet en een deel kon niet geleverd worden. Dit zou allemaal goed afgehandeld worden. Na een aantal weken mail gekregen dat de rest van de levering toch niet geleverd kon worden. Hierover zoek ik al 3 dagen contact met shirt-discounter. Maar de telefoon wordt niet meer beantwoord.

Top Service

Bedankt Team!!! Voor de snelle service en levering !!!

een topbedrijf

Ik had met spoed shirts nodig en heb ik deze snel geleverd gekregen. Echt top.

Top service!

Mooie kinder sport shirts en vesten laten bedrukken. Heel mooi gedrukt en goede kwaliteit shirts en vesten. Helaas waren er een aantal fouten met het bedrukken, na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik binnen een dag een bericht terug dat ze het gaan oplossen. Binnen een week na melding heb ik kostenloos nieuwe vesten en shirts ontvangen en de bedrukking perfect erop! Hier een zeer tevreden klant en de jongens super trots op vesten en shirts.

Super snel en goed geregeld!

Dinsdag besteld en donderdag gereed!

Bedrukking fout gegaan maar heel netjes opgelost.

Helaas was de bedrukking niet helemaal goed gegaan. Dit is netjes opgelost door terugbetaling van de drukkosten.

super

ik ben meer dan tevreden

Vlotte service en geweldige afhandeling. Boven verwachting

Flexibel Netjes Mooi product Met wijzigingen achteraf keurige afhandeling

Snel klaar in een superdrukke tijd

Blijkt een vriend toch te komen met kerst en dan heb je in de lockdown nog maar 1 dag om een kadootje te regelen. Gelukkig hebben ze bij Shirt-Discounter toch nog de mogelijkheid gezien om voor ons een shirt met bedrukking te maken. Even opgehaald zodat we alles op tijd in huis hadden. Toppie!

Zeer goede kwaliteit geleverde producten en bedrukking.

Veel gezocht naar bedrijven die kleding bedrukken. Als ik het moet vergelijken, zij jullie de beste qua prijs en kwaliteit. Ook de snelle levering is een +.

top

super vriendelijke klantendienst , snelle levering ( zelfs naar belgie ) . mijn vriendin is superblij met de hoodie :)

Na een aantal weken deden wij de shirts voor de eerste keer aan. Er bleek toen een letter te missen. Shirt discounter heeft ons meteen een nieuw shirt opgestuurd, top service! Daarnaast een snelle levering en mooie bedrukking.

Topservice en goede kwaliteit!

Ik heb een witte trui met 3 opdrukkingen besteld, ik wilde dat de achtergrond doorzichtig was/meeblendde maar was het vergeten erbij te zetten. Vlak voor het weekend gemaild en gelijk reactie. Een foto was van lage kwaliteit, een andere gelijk uitgekozen en deze is op juist formaat vervangen. Zowel de trui als bedrukking zien er kwalitatief uit. Van de achtergrond is niks te zien, en ondanks dat ze erbij zeiden dat er een outline om moest zie ik hier niks van. Ik ben aangenaam verrast en vond het een reviewtje waard :)

10 want alles eigenlijk gewoon top service levering en kwaliteit top

Goede service!

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, werd ik gebeld dat de shirts niet leverbaar waren, samen gekeken naar een oplossing. Ik wil het Zaterdag dag binnen hebben ivm een verjaardag, waarop marcel mij waarschuwde dat het mogelijk niet op tijd binnen kan zijn. Toch wilde ik de bestelling, waarvan hij nu een spoedje maakt!

Goede kwaliteit

Top kwaliteit en ook nog eens goedkoop

Perfecte service, goede kwaliteit, mooie prijs

Mijn 4e bestelling bij shirt discounter, en wederom perfecte service! De producten komen mooi en netjes binnen precies zoals je verwacht. Je kan ze makkelijk bereiken en ze zijn altijd bereid je te helpen. Super bedankt voor de service en goede producten!

Goede service voor 1 shirt

Ik wou 1 shirt bestellen maar had wat vragen over hoe ik mijn ontwerp het beste kon realiseren, via de livechat ben ik stap voor stap begeleid om uiteindelijk precies mijn ontwerp te krijgen zoals ik voor ogen had! Hele goede service en het eindresultaat is top.

Aanrader!!!!!

erg goed bedrijf voor goedkoop en mooi drukwerk

Handige site en goede prijs/kwaliteit

Zeer eenvoudig in gebruik, de prijs/kwaliteitsverhouding is ook echt super. De hoodie is warm en comfortabel en de opdruk ook echt scherp.

Over Shirt-Discounter

Een goed gebalanceerde mix tussen jonge en ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur, gevestigd in één drukkerij waar we al vanaf 1998 iedere dag textiel van een hoogwaardige bedrukking voorzien. Dit zorgt ervoor dat wij voor jou de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles snel en efficiënt moet verlopen, en het ouderwetse tijdperk waar alles ‘goedkoper en beter’ was. Desondanks het feit dat wij een discounter zijn, hechten wij extreem veel waarde aan onze service en klantervaringen. Bij Shirt-Discounter streven wij naar een aangename klantervaring, door middel van een overzichtelijk en eenvoudig bestellingsproces en een actieve klantenservice. Bij Shirt-Discounter maken wij gebruik van verschillende druktechnieken, bij iedere order wordt door een van onze drukwerk-experts bepaald welke druktechniek het best toegepast kan worden voor het behalen van het optimale resultaat. Door onze 20 jaar ervaring met diverse druktechnieken, maar ook door onze regelmatige bijscholing met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen, hebben wij al tienduizenden klanten tevreden mogen stellen.