Heurlijck

Wat gooooeeeddd

Super bedrijf

Mooie kleding en snelle levertijden

Geduld werd beloond :)

Na de site van Shirt-Discounter heel makkelijk gevonden te hebben een bestelling geplaatst voor een zgn. hoodie met eigen opdruk. Helaas bleek de hoodie met gevraagde kleurtelling niet leverbaar. Direct een correct telefoontje van Shirt-Discounter gehad met de mededeling dat er naar een alternatief gezocht wordt en dat dit iets langer kon duren. Omdat het alternatief ook iets langer op zich liet wachten wederom een keurig net telefoontje van Shirt-Discounter. Vervolgens duur het allemaal iets langer dan gehoopt maar om mij daarin tegemoet te komen heeft Shirt- Discounter mij alsnog de hoodie met opdruk geleverd. Het resultaat en kwaliteit zijn prachtig en ondanks dat het allemaal iets langer duurde ben ik uiterst correct behandeld. Alles bij elkaar vind ik Shirt-Discounter een aanrader !! M.vr.gr. Henk Korte

Heerlijke muts van kwaliteit

De muts is als verwacht, en de bedrukking valt ook zeker niet tegen. Goede prijs kwaliteit verhouding

Geweldige service!

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Maar als deze zelfs op zaterdag super goed worden opgelost, is dit heel snel vergeten. Wat een top service. Klaar terwijl je wacht. Het personeel werd ter plekke opgetrommeld. Uitermate klantvriendelijk en niet onbelangrijk, de koffie is er heerlijk!

In een woord top!!

Makkelijke site, mooie trui, maatvoering klopt!! Erg mooi afgedrukt!! Kortom heel tevreden

Super bedrijf

Snelle en goede service en super mooi bedrukt!

Altijd snel antwoord en ik ben ook erg blij over de shirts die ik altijd bedruk top kwaliteit

Ik ben al maanden klant bij Shirt-Discounter en bestel eigenlijk wekelijks wel een shirtje voor een gelegenheid of als cadeau. Altijd mooie kwaliteit en snelle levering!

Duidelijk en snel

Duidelijk website en levering was zeer snel voor drukwerk

Jatoch

Gwn goeie Niks te klage

Top service, ik had hulp nodig bij het ontwerpen en kreeg dit gelijk aangeboden via de live chat. Uiteindelijk na 2 dagen mijn order binnen gekregen, en helemaal tevreden. Zeker een aanrader!

Snelle levertijden en verder top!

Ik had vragen over bepaalde producten en die werden snel beantwoord! De tools op de website zijn makkelijk te gebruiken en de kwaliteit van de shirts zijn top!

Bedrukking op twee artikelen slecht

De producten zijn prima. Maar van mijn bestelling waren twee artikelen slecht bedrukt. Eentje zat er heel scheef op. En de andere print was op een hele andere plek gedrukt dan ik had doorgegeven. Het schreve T-shirt ziet er niet uit en kan ik daarom ook weg doen. Die druk op de andere plek is te hoog, waardoor hij onder de capuchon valt. Dus ook jammer. Ik zou niet nogmaals bij dit bedrijf bestellen.

Hi, Vervelend om te horen dat artikelen verkeerd bedrukt zijn, uiteraard hoort dit niet en dit lossen we dan natuurlijk ook graag op. Jammer dat we in plaats van een mail, belletje of chat gelijk een 1 ontvangen als review. Zo heeft u ons niet de kans gegeven om onze fout recht te zetten. Met vriendelijke groet, Shirt-Discounter

Geen minpunten dus 5 sterren

Slechte service!

5 Augustus bestelling geplaatst en het betaald en nog nooit iets ontvangen! Probeer je ze te bellen dan krijg je geen gehoor. Baal hier erg van!

Hi, Erg vervelend dat u zo lang heeft gewacht en niks heeft ontvangen. Wij hebben dit uitgezocht voor u en zien dat de order tussen wal en schip is geraakt, wij hebben hier niet eerder bericht van u over ontvangen. Anders hadden we dit z.s.m. recht kunnen zetten. Zoals de site vermeld zijn we momenteel niet altijd even goed bereikbaar telefonisch, echter krijgt u ook te horen dat we dan graag een mail ontvangen, welke we niet hebben ontvangen. We annuleren uw order en storten uw geld terug. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Shirt-Discounter

Supergoede service!

Mijn bestelling ziet er top uit en is snel binnengekomen. Contact gehad met klantenservice over vragen en deze zijn uitgebreid en zover ik kon horen met plezier beantwoord. Heel fijn!

Geweldige kwaliteit en snelle levering!

Ik had recent een paar T-shirt's besteld. Ik wist niet wat ik moest verwachten van de kwaliteit, maar dat was ver boven verwachting de print op de shirts waren ook van goede kwaliteit! Ook had ik de T-shirt's erg snel binnen! Echt een aanrader!!

Klantvriendelijk

Mijn vragen zijn duidelijk beantwoord en toen er bij 1 van de bestelde shirts een klein drukfoutje zat kreeg ik kosteloos een nieuw shirt opgestuurd!

Ff lekker zo

Gezeik baby

geweldig

al meerdere malen besteld bij Shirt-discounter , bij evt vragen krijg je een mail of een telefoontje en word alles opgelost . super !

Aanrader

Top bedrijf

Goede kwaliteit voor scherpe prijs

Niet duur maar wel top kwaliteit! Niet verwacht

Snel en mooi product

Vlotte levering, mooi product

Goede kwaliteit levering duurt lang

Ik had speciaal voor deze website gekozen voor de snelle levering. Echter werd dit zeker niet waargemaakt. Ik had het shirt een paar dagen later echt nodig maar het heeft zeker een week geduurd voordat het shirt een keer binnenkwam. Grote domper.

Hi, Vervelend om te horen dat u uw order niet op tijd heeft ontvangen. We zien inderdaad dat we uw order te laat hebben verzonden, echter nog wel binnen de vertragingstermijn die we aangeven. Mocht er spoed bij een order zitten dan lezen we dit graag terug in de bestelnotities zodat we hier intern rekening mee kunnen houden. Excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Shirt-Discounter

Over Shirt-Discounter

Een goed gebalanceerde mix tussen jonge en ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur, gevestigd in één drukkerij waar we al vanaf 1998 iedere dag textiel van een hoogwaardige bedrukking voorzien. Dit zorgt ervoor dat wij voor jou de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles snel en efficiënt moet verlopen, en het ouderwetse tijdperk waar alles ‘goedkoper en beter’ was. Desondanks het feit dat wij een discounter zijn, hechten wij extreem veel waarde aan onze service en klantervaringen. Bij Shirt-Discounter streven wij naar een aangename klantervaring, door middel van een overzichtelijk en eenvoudig bestellingsproces en een actieve klantenservice. Bij Shirt-Discounter maken wij gebruik van verschillende druktechnieken, bij iedere order wordt door een van onze drukwerk-experts bepaald welke druktechniek het best toegepast kan worden voor het behalen van het optimale resultaat. Door onze 20 jaar ervaring met diverse druktechnieken, maar ook door onze regelmatige bijscholing met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen, hebben wij al tienduizenden klanten tevreden mogen stellen.