Vond bedrukte tekst niet overkomen met website en levering was later dan op website aangegeven

Op de website kan je een tekst laten aanbrengen. Tekst op de website lijkt veel groter dan werkelijk is. Ik kocht een tas en bedrukte tekst viel tegen. Daarnaast stond op de website binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd. Ik begrijp dat vanwege drukte iets langer kan duren. Ik heb geen bericht ontvangen van latere levering en moest zelf navragen. Uiteindelijk na ruim week ontvangen.

Goede kwaliteit, snelle levering!

Bestellen en ontwerpen gaat makkelijk, wordt snel geleverd. Top werk!

Top kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit is top, prijs kan er mee door en super snelle levering, telkens als ik voor vrienden iets moet verzinnen ontwerp ik wat leuks voor ze bij shirt-discounter, want dat is gewoon leuk en persoonlijk, shirt-discounter is echt mijn to go!!!

Top kwaliteit, fantastische service!

Ik heb een bestelling geplaatst maar had nog een aantal vragen. Die heb ik kunnen stellen en ik werd heel fijn en snel geholpen! Toen ik de bestelling binnenkreeg was het helemaal naar verwachting. Al met al ben ik super blij met de service en kwaliteit hier!

Zeldzaam goed!!

Lang gezocht naar een online drukkerij waar ik vanaf 1 stuk kon bestellen en toch snel mijn artikelen ontving! Kwaliteit is ook superieur, de enige die in mijn optiek echt een 10 waars is!!

Niet volgens verwachting

Heel duidelijk te zien dat het een opdruk is en kleinere opdruk dan ontwerp

duidelijk en goede kwaliteit

snel en goed geleverd.

Snel antwoord op mijn mails

Mijn emails werden extreem snel beantwoord! Om deze reden kon ik nog op tijd bestellen wat ik in gedachten had en het resultaat is perfect!!! Top service

Snel en top

Levering was snel en drukwerk super

waardeloos

bezorging 1 week later dan beloofd shirts veel te wijd en veel te kort klantenservice stuurt geen fatsoenlijk antwoord, kijk maar in de maat tabel

Beste, We vermelden op onze site wanneer we iets verzenden, niet wanneer het bij u binnenkomt. Dat kan ook niet want we blijven afhankelijk van post.nl. Uw order is volgens schema verzonden, blijkbaar heeft de post er dus langer over gedaan. Mbt uw klacht over te korte en te wijde shirts. We hebben u uitgelegd dat er bij ieder artikel een maattabel staat welke u dient te raadplegen VOOR u besteld. Als het artikel achteraf toch afwijkt van deze tabel (soms gebeurt dat helaas wel eens een keer) krijgt u altijd onder garantie een nieuw exemplaar.

prima kwaliteit

hoodie valt iets klein. maatje groter kiezen misschien beter. Print ziet er goed uit ben zeer tevreden.

Snelle levering en kwalitatief goede trui

Kwalitatief goede trui!

Supergoed !

Fantastisch! Zeer goede kwaliteit en de print blijft heel mooi helder na elke wasbeurt.

Klantgericht!

Als test een beanie laten maken. Zowel de service tijdens de productie als het eindresultaat waren prima. Net als het gebruiksgemak van de tool op de website voor het maken van het ontwerp.

Snel en qwaliteit

Snelle service met een goede qwaliteit thuis

Prachtig shirt goede print

Ik heb een goede kwaliteit print gekregen wat ik niet had verwacht! Het was snel geleverd (ondanks dat er door corona veel dingen langer duren) en de stof was heerlijk!

Zo mooi!

Als een verrassing en voor onszelf truien/shirts besteld met foto's van onze cosplay karakters. Hélemaal blij, want het ziet er geweldig uit en ze waren lekker snel geleverd én nog goedkoop ook. Dus je kunt wel alles hebben, top.

Helemaal goed!

Heldere site en makkelijk om zelf een ontwerp te maken. Ik heb het shirt op de locatie opgehaald en dat verliep moeiteloos. Het shirt is van goede kwaliteit en het ontwerp resultaat precies zoals besteld! Één tipje voor shirt discounter voor tijdens het ontwerpen: een cm lijn aan de bovenkant en zijkant van het plaatje zou handig zijn om te kunnen zien of je een foto of tekst precies in het midden van het shirt hebt geplaatst.

Alle kleding mooi en goed bedrukt

Voor mijn man hebben we shirts, een vest, een jas, een trui besteld. Het logo staat er mooi op. In de was blijft het ook mooi. De levering is snel. Het enige “maffe” is dat de rits van het vest omgedraaid zit. Dat is even wennen, maar verder zeer en zeer tevreden. Vooral ook omdat we geen minimale afname verplicht zijn.

Mijn vriendin vond het top.. Keep on the good work Thx

mooie drukkwaliteit

Het shirt ziet er mooi uit, goede kwaliteit, ook van de print. Bij de eerste bestelling ging er iets mis, zonder morren werd er een nieuwe besteld. Goede, snelle service dus ook! Maat valt redelijk groot

Alles was perfect, precies wat ik wilde heb ik binnengekregen.

Ik ben er zo blij mee het ziet er top uit en ben erg tevreden

Prima ervaring

Prima ervaring en vlotte levering , en perfecte kwaliteit

Prachtig shirt eenvoudig te creëren

Duidelijke website, handige mogelijkheden, zoals het weglaten van de achtergrond wanneer je logo bijvoorbeeld een witte achtergrond heeft, maar je het op een gekleurd shirt wilt printen. Levertijd was wat langer dan gehoopt. Had ook te maken met de bestelling vlak voor het weekend

Uitstekend!

Uitstekende kwaliteit T-shirt. De kleur komt goed overeen met die op de website en de tekst is precies naar verwachting. Top!

Over Shirt-Discounter

Een goed gebalanceerde mix tussen jonge en ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur, gevestigd in één drukkerij waar we al vanaf 1998 iedere dag textiel van een hoogwaardige bedrukking voorzien. Dit zorgt ervoor dat wij voor jou de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles snel en efficiënt moet verlopen, en het ouderwetse tijdperk waar alles ‘goedkoper en beter’ was. Desondanks het feit dat wij een discounter zijn, hechten wij extreem veel waarde aan onze service en klantervaringen. Bij Shirt-Discounter streven wij naar een aangename klantervaring, door middel van een overzichtelijk en eenvoudig bestellingsproces en een actieve klantenservice. Bij Shirt-Discounter maken wij gebruik van verschillende druktechnieken, bij iedere order wordt door een van onze drukwerk-experts bepaald welke druktechniek het best toegepast kan worden voor het behalen van het optimale resultaat. Door onze 20 jaar ervaring met diverse druktechnieken, maar ook door onze regelmatige bijscholing met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen, hebben wij al tienduizenden klanten tevreden mogen stellen.