Prachtige vesten met mooie logo’s

Zeer tevreden met eindresultaat. Goed contact gehad met Marcel. Alles volgens wens geleverd!

Beste, U heeft een klacht en stuurt ons een email mbt deze klacht op vrijdag om ± 18.00 uur. Voordat we uberhaubt kunnen antwoorden schrijft u deze review op zaterdag!! Inmiddels hebben we elkaar gesproken via de telefoon en hebben wij u klacht netjes in behandeling genomen. Na het verhelpen van uw klacht, beloofd u ons deze review aan te passen, alvast dank!

Geweldige shirt!

Op een plek een shirt MET opdruk die betaalbaar is, dat was een droom die uitkwam voor mij. Na lang zoeken op het internet naar een origineel zonder succes, kwam ik de site tegen waar ik een eigen foto kon toevoegen. Aan de hand van de prijs verwachtte ik er niet veel van, maar dat ik aangenaam verrast was met het resultaat is heel zacht uitgedrukt! Super service en snelle levering!

Snelle service goede kwaliteit van product! Zeer tevreden!

Kwaliteit en prijs verhouding top

Tevreden, snel geleverd Voor een 5-6, jarige valt 't shirt wel iets aan de kleine kant

Goede en transparante service

Shirt discounter heeft netjes laten weten dat er vertraging was doordat een product niet op voorraad was. Zelfs met de vertraging was de levering snel en goed verpakt.

Topp

Als groep festival shirtjes vesteld zeer tevreden over het resultaat !!!

redelijk

De foto en de tekst zien er mooi uit. Helaas valt het shirt best wel klein uit waardoor ik het dus niet kan dragen. Ik zal aanraden om een maatje groter te bestellen.

Goed en snel geleverd.

De kwaliteit is super voor de prijs de je ervoor betaald en het is ook nog eens redelijk snel geleverd. Hier haal ik volgens keer weer mijn gedrukte items.

Aangenaam verrast

Scherpe foto en goed contrast, goede kwaliteit drukwerk, doorstaat vlot de wasmachine. Supersonisch snel geleverd. Kledij van goede kwaliteit. Netjes afgewerkt.

Vriendelijke klantenservice

Bij navraag van een product werd ik vriendelijk te woord gestaan.

Super kwaliteit!

Mooi r-shirt van heerlijk zacht katoen met kwaliteits drukwerk. Gaan jullie vaker gebruiken!

Mooie petjes, mooi bedrukt, goede prijs

Goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering. Mooie kleuren, mooi bedrukt.

Top kwaliteit

Goede opdruk en top hoodie

Opdruk was perfect, maar product wijkt lichtjes af van de online foto's

Opdruk was perfect, maar product wijkt lichtjes af van de online foto's

Snel en goed kwaliteit

De levering van bestelde producten is echt super snel geleverd. Het is qua kleur gebruik soms wat lastig in te schatten hoe het eruit komt te zien. Ook de plaasting op het shirt is wat lastig. Misschien dat hier meer een standaard vak grote voor kan komen in het tool. Verder dik tevreden!

Prijsvriendelijk / kwalitatief

Snelle levering / Goede prijs kwaliteit verhouding

Al meerdere keren besteld goede en snelle levering van het product . kwaliteit van de bedrukking ook super ook naar vaak wassen.

Top kwaliteit

Super goede kwaliteit en ze snijden het plaatje altijd nog extra uit om een nog mooier resultaat te krijgen. Dat vooral onderscheidt hen van de rest

heel goed

wij hebben een trui besteld als kadootje met 2 vriendinnen maar waren best bang dat het niet mooi zou worden maar uiteindelijk is het echt het beste leukste en grappigste kadootje wat we ooit hebben gegeven!

Super blij me en ook nog eens goode kwaliteit!

Ik kocht deze trui omdat ik een mooie unieke trui wou. En wat kan er unieker dan hem zelf maken. Het is een super mooie, zachte en goede kwaliteit trui. Erg blij me! En ook nog snel gelevert!

Goede service en kwaliteit

Onlangs heb ik een trui met tekst en logo laten bedrukken. Erg netjes dat ik een email heb gekregen over de 1 dag vertraging vanwege de drukte. De trui werd netjes aangeleverd op die afgesproken dag. Ik heb gekozen voor de kleur geel/goud. Dat is altijd even afwachten of de kleur geel wel mooi uitpakt. Ook het logo en de tekst zijn duidelijk en stevig. De trui is nu 3x gewassen (binnenste buiten op 30 graden) en lijkt nog als nieuw. Complimenten!!

Snel en goede prijs kwaliteit

Twee kindervesten met opdruk, op het printvoorbeeld staat het logo onder de capuchon, en is het dus zichtbaar, toen we ze binnen kregen viel de muts over het logo en was het dus niet te zien. Toen we dit aangaven ontvingen wij heel snel twee nieuwe vesten met het logo op de goede plek. Super snel, en prijs kwaliteit is goed.

Precies zoals ik de tekst op het t-shirt wilde. Zeer snelle levering . Ben er blij mee

Precies geworden waar ik op gehoopt had!

Mijn logo komt mooi tot zijn recht en de kwaliteit van de stof is uitstekend. Fijn geholpen via de chat en snel geleverd. Top! Zeker voor herhaling vatbaar.

Snel en correct uitgevoerd

Precies zoals we hoopten .

Gaffel 1 3891KC Zeewolde

036 2000 204

Over Shirt-Discounter

Een goed gebalanceerde mix tussen jonge en ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur, gevestigd in één drukkerij waar we al vanaf 1998 iedere dag textiel van een hoogwaardige bedrukking voorzien. Dit zorgt ervoor dat wij voor jou de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles snel en efficiënt moet verlopen, en het ouderwetse tijdperk waar alles ‘goedkoper en beter’ was. Desondanks het feit dat wij een discounter zijn, hechten wij extreem veel waarde aan onze service en klantervaringen. Bij Shirt-Discounter streven wij naar een aangename klantervaring, door middel van een overzichtelijk en eenvoudig bestellingsproces en een actieve klantenservice. Bij Shirt-Discounter maken wij gebruik van verschillende druktechnieken, bij iedere order wordt door een van onze drukwerk-experts bepaald welke druktechniek het best toegepast kan worden voor het behalen van het optimale resultaat. Door onze 20 jaar ervaring met diverse druktechnieken, maar ook door onze regelmatige bijscholing met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen, hebben wij al tienduizenden klanten tevreden mogen stellen.