Echt helemaal top! De service die ze geven is ook echt perfect. Truien zijn lekker warm en goed/mooi bedrukt. Zeker een aanrader!

Mooie jas geworden. Super opdruk

Mooie jas geworden met super opdruk.

Fijne service

Snelle nette service. Porducten zien er prima uit.

Super leuk geworden en goede service!

Ik heb een kinderrugzak laten bedrukken met tekst en foto; al vlot na het bestellen werd ik gebeld dat de gewenste kleur niet op tijd leverbaar was, maar er is heel goed meegedacht, werd vlot gecommuniceerd per mail en uiteindelijk is het echt een super leuke mooie tas geworden! Levertijd ook zeer netjes! Enige nadeel is misschien dat het formaat van de tas er niet bij op de site staat; hij was iets groter dan ik had verwacht, maar dat maakte in mijn geval niet uit, dus hier een zeer tevreden klant!

Duidelijke webshop. Snelle en goede levering

Prima snelle service

De trui is prima, de kwaliteit ervan ook! snelle service

De bestelling duurde 1 dag langer dan verwacht en de rits van het vest gaat zeer moeilijk

Ik had de spullen 1 dag eerder verwacht De rits van het vest loopt niet. Hoe kan ik dit oplossen? Bij een andere webshop zou ik zonder print het vest gewoon retourneren. A.u.b. info. Léon

5 sterren waard

Omdat ik niets negatiefs kan bedenken geef ik ze 5 sterren (alles gewoon goed)

mooi vest

mooi vest, mooie mouw bedrukking. Alleen heel jammer dat de tekst van de mouwbedrukking ook in het rood aan de voorkant staat aan de onderkant. dat was niet de bedoeling

Snel

Slecht

Slecht, t shirt besteld met tekst konden niet kiezen wat waar moest staan. Hele dag proberen te bellen geen antwoord. Mail gestuurd geen antwoord. T shirt vandaag toe gekregen trekt op niets. Durven wij niet afgeven. Mvg Patrick

Mooie shirts en snelle service.

Na mail contact mijn idee uitgelegd en dit was volgens de medewerkers heel goed mogelijk . 1 exemplaar als sample besteld . Telefonisch overleg gehad omdat de bestelde maat niet leverbaar was op dat moment . Maar bleek er toch nog 1 gevonden te zijn . En iets later kreeg ik de hoodie netjes bedrukt thuis gestuurd. Goed geholpen door vriendelijke medewerkers. Zal hier zeker de rest ook laten maken . De 5 Steren hebben ze verdient

Niet heel goed.

De bedrukking die er op zat was best groot. misschien met wat kleinere plaatjes dat het mooier is, maar nu leek het net papier. Voor de rest is het een prima site

Top bedrijf

Al meerdere malen besteld en eigenlijk nooit een negatieve ervaring gehad. Mooie shirts en levering altijd snel!!!

Kwaliteit erg goed, service nog beter.

Er zat nogal haast achter ivm een verjaardag. Tijdens het bestellen werd al aangegeven dat het wat drukker werd een langer ging duren. Per telefoon kon ik niemand bereiken maar de reacties o de mail waren snel en duidelijk. Met wat hulp was daardoor alles mooi op tijd. En niet te vergeten was de bedrukking van mooie kwaliteit. Al met al zeer tevreden!

Prettig en goed

Ondanks dat ze niet optijd konden leveren door externe leveranciers. Toch even een mailtje met uitleg waarom mijn bestelling 1 dag later komt. Product is precies zoals ik het wilde. Gewoon goed en prettig

Altijd een mooi product

Snelle levering, goed bedrukt.

Super gaaf

De foto’s waren al niet scherp en ik had geen andere foto maar op de schort waren ze prachtig helemaal niet wazig of verkleurd

Donderdag ochtend besteld en zaterdag in huis top service

Geweldige en snelle service.

De producten zijn van uitstekende kwaliteit. De prints zijn perfect gedrukt zoals ontworpen. Een snelle levering en heel snel en vriendelijk antwoord bij vragen van de klantenservice.

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit kleding

Top ervaring

Prijs kwaliteit verhouding is super

Vlotte service, bestelling, mooie kleuren

Ik heb een vest en sportshirts besteld. Binnen een paar dagen geleverd, mooi van kleur en voor een zacht prijsje

Gaffel 1

3891KC Zeewolde

036 2000 204

Over Shirt-Discounter

Een goed gebalanceerde mix tussen jonge en ambitieuze ondernemers en authentieke vakmensen van het eerste uur, gevestigd in één drukkerij waar we al vanaf 1998 iedere dag textiel van een hoogwaardige bedrukking voorzien. Dit zorgt ervoor dat wij voor jou de perfecte balans hebben gevonden tussen het hedendaagse tijdperk waar alles snel en efficiënt moet verlopen, en het ouderwetse tijdperk waar alles ‘goedkoper en beter’ was. Desondanks het feit dat wij een discounter zijn, hechten wij extreem veel waarde aan onze service en klantervaringen. Bij Shirt-Discounter streven wij naar een aangename klantervaring, door middel van een overzichtelijk en eenvoudig bestellingsproces en een actieve klantenservice. Bij Shirt-Discounter maken wij gebruik van verschillende druktechnieken, bij iedere order wordt door een van onze drukwerk-experts bepaald welke druktechniek het best toegepast kan worden voor het behalen van het optimale resultaat. Door onze 20 jaar ervaring met diverse druktechnieken, maar ook door onze regelmatige bijscholing met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen, hebben wij al tienduizenden klanten tevreden mogen stellen.