Snelle verzending, helaas naar verkeerde adres - maar goed opgelost

Prima website, snelle reactie op chat, snelle toezending, helaas naar factuuradres in plaats van leveradres. Na een telefoontje snel verholpen: opnieuw verstuurd, nu naar het afleveradres, wordt weer opgehaald op het factuuradres.

prima en duidelijke informatie en vriendelijke medewerker

prima en duidelijke informatie en vriendelijke medewerker

Eén mail, direct vriendelijkantwoord en snel bezorgd!

prima!

komen afspraak na

na dat DPD diverse malen niet leveren gaan ze bij Citroenair goed met hun klanten om ze lossen het probleem goed en snel op

Prettige samenwerking

Prettig contact en snelle levering.

ze denken mee, en zijn heel klantgericht. fijn bedrijf waar we al jaren zaken mee doen.

Goede service en correcte afhandeling.

Makkelijk bestellen en uitstekende telefonische service..

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Door de eenvoudige telefonische bestelling en de snelle levering kunnen mijn klanten weer snel gebruik maken van de haardrogers.

snelle levering!

Snel en correct geleverd

Top geregeld!

Snel geregeld en vriendelijk te woord gestaan. Dikke 10!

Prima producten en uitstekende service

Vanaf het begin dat wij als school de producten en diensten van Citroen Air afnemen is de samenwerking goed gegaan.

Prettig contact en snelle levering

Ik heb een heel aardige man aan de lijn gehad die mij op een proactieve manier heeft geholpen

Snel geholpen, vriendelijke service.

Had met spoed iets nodig en dit werdt dezelfde dag nog verstuurd. Top service.

Goede, snelle en begripvolle SERVICE

beste, ik had verkeerde artikelen besteld en dat werd heel snel omgeruild. ze hadden alle begrip voor mijn situatie en dat werd heel snel opgepakt en opgelost.

Top Service

Top service, snelle levering

personeel met kennis

Personeel begrijpt je. Goede materialen kennis. Goede prijs . snelle levering.

snelle levering na persoonlijke kennismaking

Pluspunten

Bij de chat duurde het ontzettend lang voordat iemand me te woord stond. Toen ik daarop een aantal vragen had over een product dat ik wilde bestellen werd er iets te adequaat op gereageerd: het product werd al voor me besteld nog voordat ik daar toezegging op gegeven had. Ik had nog niet eens toestemming van mijn werkgever om het daadwerkelijk te bestellen. Toen ik dat aankaartte in de chat bleef het stil en heb ik nooit meer antwoord gehad.

beste meneer/mevrouw, Allereerst heel erg bedankt voor de feedback. Wat jammer om te horen dat het anders is gelopen dan gehoopt! Dit is natuurlijk niet hoe het hoort, wij gaan ons best doen om dit in de toekomst niet meer voor te laten komen. Met vriendelijke groet, Rosanne, CitroenAir B.V.

Pluspunten

Vertegenwoordiger kwam langs om ons te adviseren en om een probleem op te lossen. Super gedaan!

Pluspunten

Zeer goede service ervaren bij dit bedrijf!

Pluspunten

geen

geen

Over CitroenAir B.V.

CitroenAir levert onder meer sanitaire accessoires voor scholen, kantoren, industriële omgevingen, de zorgsector, horeca en openbare gebouwen. De ene keer ligt de nadruk op het design – en moet de identiteit van de organisatie tot uitdrukking komen in details. De andere keer bepalen functionele en hygiëne-eisen de randvoorwaarden. In alle gevallen ondersteunen wij bij de vertaalslag van ambitie naar realisatie.