Goede prijs, snelle levering

Prima zakendoen

Prima zaken doen en zeer betrouwbare leverancier

qua levering een goed en betrouwbare leverancier

Levering is binnen de gevraagde termijn, en als dit niet lukt wordt er een oplossing gezocht, dat wordt helaas niet door iedereen gedaan.

Heel vriendelijk

Heel aardig en vriendelijk. Snelle antwoord op al mijn vragen. Tevreden!

keurig op tijd.

Netjes afgeleverd

Goede service, snelle levering!

Prettig bedrijf, vriendelijk personeel en de levering is snel en altijd correct!

Bestelling was heel snel in huis.

prima voor mekaar

prima voor mekaar

Goede service en snelle levering

Na telefonisch contact kon ik direct de gewenste toilet accessoires ophalen . Goede en snelle service .

uitstekend

Fijn bedrijf, direct antwoord en vlugge levering

Positief

Geen commentaar.

Goede ervaring met bestellingsproces en afleverprocedure.

Positief

Snelle verzending, helaas naar verkeerde adres - maar goed opgelost

Prima website, snelle reactie op chat, snelle toezending, helaas naar factuuradres in plaats van leveradres. Na een telefoontje snel verholpen: opnieuw verstuurd, nu naar het afleveradres, wordt weer opgehaald op het factuuradres.

prima en duidelijke informatie en vriendelijke medewerker

prima en duidelijke informatie en vriendelijke medewerker

Eén mail, direct vriendelijkantwoord en snel bezorgd!

prima!

komen afspraak na

na dat DPD diverse malen niet leveren gaan ze bij Citroenair goed met hun klanten om ze lossen het probleem goed en snel op

Prettige samenwerking

Prettig contact en snelle levering.

ze denken mee, en zijn heel klantgericht. fijn bedrijf waar we al jaren zaken mee doen.

Goede service en correcte afhandeling.

Makkelijk bestellen en uitstekende telefonische service..

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Door de eenvoudige telefonische bestelling en de snelle levering kunnen mijn klanten weer snel gebruik maken van de haardrogers.

snelle levering!

Snel en correct geleverd

Top geregeld!

Snel geregeld en vriendelijk te woord gestaan. Dikke 10!

Over CitroenAir B.V.

CitroenAir levert onder meer sanitaire accessoires voor scholen, kantoren, industriële omgevingen, de zorgsector, horeca en openbare gebouwen. De ene keer ligt de nadruk op het design – en moet de identiteit van de organisatie tot uitdrukking komen in details. De andere keer bepalen functionele en hygiëne-eisen de randvoorwaarden. In alle gevallen ondersteunen wij bij de vertaalslag van ambitie naar realisatie.