Adequaat reageren

Wist niet precies wat te bestellen , geduldig meegeholpen en samen het goede product gevonden om te bestellen.

vlotte levering met gewenste producten

De door ons bestelde goederen werden vlot geleverd. Daarbij werd ik op de hoogte gehouden via de mail.

snel en goed geholpen

Vragen werden vakkundig beantwoord en de afhandeling van de bestelling verliep prima

Heel fijn met één telefoontje een bestelling geplaatst en de volgende dag bezorgd.

Het is fijn dat CitoenAir een bestelhistorie bijhoudt, zodat ik makkelijk kan bestellen.

teleurstelling snel opgelost

verkeerd artikel ontvangen , juist artikel besteld. wordt snel geruild voor het juiste artikel

Snel bestelling bevestigd en geleverd.

snelle bezorging, duidelijke website

De website is duidelijk en de bezorging ging snel. Als speeltuin halen we hier o.a. de soap voor de handwas-automaat. Er is een ruime keuze aan producten

Goed en netjes verpakt

De artikelen waren goed en netjes verpakt. Ook met milieuvriendelijk vulsel dat gemakkelijk in de papiercontainer mag.

Adequate aftersales. Zelfs na een aankoop van 6 jaar geleden. Top

Adequate aftersales. Zelfs na een aankoop van 6 jaar geleden. Top

Betrouwbaar en snel.

bestelling ontvangen

Misschien is het handig als er meer wordt gecommuniceerd over de afleverdatum als het bestellen langer duurt dan bv 3 weken. Dan weet je dat je niet wordt vergeten. Heb uitleg van bedrijf gekregen over de leverdatum. Is begrijpelijk dus verder geen opmerkingen meer. Het geleverde product is in goede orde aangekomen en is volgens de verwachting, dus samenvattend gewoon te vrede over de bestelling en levering door CitroenAir B.V.

Ik ben heel erg tevreden over Citroen air

Bij een bestelling, wordt de bestelling altijd vlot bezorgd. Ook de betaling na de levering vind ik erg ideaal. Bij vragen, staat men direct voor je klaar, heel fijn!

Gewoon weer goed geregeld!

Eerst goed geadviseerd in de armaturen, en nu de navullingen netjes geregeld.

CitroenAir heeft een goed assortiment wat overal toepasbaar is!

Goed berijkbaar

Goede uitleg ervaring Personeel

Topservice, en super snelle bezorging!

Fijne leverancier, groot assortiment en snelle service! Toppers!

top

Gaat altijd naar wens. Bestelling gaat per mail, je krijgt bevestiging en word daarna top geleverd. Zelf de bezorger is op en top vriendelijk!

snelle en flexibele levering

Snelle levering en een goede kwaliteit/prijsverhouding

prima hulp, en advies

nadat ik een verouderd type handdroger bestelde, die niet meer leverbaar was, kreeg ik een half uur na mijn bestelling een mailtje met 2 alternatieven. De dag daarna was de handdroger al geleverd bij de klant.

uitstekend!

Snelle levering/communicatie!

Perfect service and communication!

Perfect service and communication! We are so pleased, the delivery arrived just on time for our office move, I highly recommend!

Uitstekende service!

CitroenAir is een ontzettend fijn bedrijf waar ik, als officemanager bij een industriepark, graag bestellingen plaats. Super klantvriendelijk, goede service en uitstekende communicatie!

Prachtig, weinigen gegeven

Het was heel prettig met jullie samen te werken. Waar wij maanden hebben moeten wachten bij een vorige leverancier, hier was het op enkele weken geregeld en dit volgens de afspraken. Proficiat doe zo verder.

Over CitroenAir B.V.

CitroenAir levert onder meer sanitaire accessoires voor scholen, kantoren, industriële omgevingen, de zorgsector, horeca en openbare gebouwen. De ene keer ligt de nadruk op het design – en moet de identiteit van de organisatie tot uitdrukking komen in details. De andere keer bepalen functionele en hygiëne-eisen de randvoorwaarden. In alle gevallen ondersteunen wij bij de vertaalslag van ambitie naar realisatie.