Duidelijke site, snel en makkelijk bestellen, snel in huis. Top!

Het product dat ik nodig had was snel te vinden op de site en het bestellen net zo makkelijk. Na een dag had ik mijn bestelling al binnen.

snelle en correcte afhandeling

onderdeel was snel gevonden, besteld en geleverd.

Oplossingsgericht denken is wat Citroenair onderscheid

Meedenken in oplossingen is wat maakt dat Citroenair voor Smeulders een voorkeurs leverancier is. Bemonsteren, geen probleem, andere kleur nodig ook geen probleem. Snelle reactie op aanvragen en scherpe prijzen.

Vlotte aflevering

Snel besteld, snel in huis

prima, snelle service

contact met medewerker zeer prettig, prettige bestelwijze, goede service.

Super en snel geregeld

Ik doe al jaren zaken met citroenair en dit is met grote tevredenheid. Goede en snelle service

Alles perfect en zeer vlot verlopen.

Producten voldoen zoals de beschrijving en vlotte levering.

uitstekend

Goed bereikbaar, helder en duidelijk. Fijn contact

Super goed!

Goed geholpen door George! Top service.

er is snel gereageert, en ze geven ook aan hoe ze het gaan aanpakken.

zie titel

Vriendelijk personeel, snelle service

Goede ervaringen met CitroenAir

Prima contacten en afhandeling bestelling

Bij een bestelling werd ik erg vriendelijk te woord gestaan. De medewerker begreep direct wat ik wilde en de afhandeling was snel en netjes.

Snel,accuraaten professioneel

Prima service en levering was volgens afspraak

Bij vragen wordt er bijna direct een antwoord verstuurd. Tijdstip levering is altijd volgens afspraak.

Helemaal top, goede service.

Ze denken goed mee, leveren op tijd, afspraak is afspraak. Dus helemaal tevreden klant;)

Goed assortiment, komt afspraken na.

Ook bij het leveren van kleine service artikelen/onderdelen doen de medewerkers van CitroenAir hun best om je te helpen !

supersnel geregeld

Werkt goed en super snel!

Telefonisch bestellen werkt erg fijn. De webshop is erg onhandig. Bij invullen artikel nummer komen veel ongevraagde artikelen naar voren.

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken.

Correcte levering. Mocht er een probleem zijn wordt dit altijd netjes opgelost. Echt top service! Ook denkt CitroenAir altijd met ons mee zodat wij de juiste producten in huis hebben.

alles wordt goed verpakt en snel geleverd

een klant vriendelijk bedrijf

een goed persoonlijk contact.denken met je mee voor oplossingen. snelle levering.

netjes en correct geleverd en af gehandeld

zeker aan bevelen

correct en vriendelijk

Fijne producten, goede prijs kwaliteitverhouding

Snelle flexibele levering

Klantgerichte service

Lastig met beschadiging van pakket, direct goed opgellost

Er zat een lekke can met zeep in die lekte. Ales vuil, doos verzwakt, halve can leeg. contact gehad met citroen air en hebben nieuwe can laten bezorgen! zeer goed geregeld

Over CitroenAir B.V.

CitroenAir levert onder meer sanitaire accessoires voor scholen, kantoren, industriële omgevingen, de zorgsector, horeca en openbare gebouwen. De ene keer ligt de nadruk op het design – en moet de identiteit van de organisatie tot uitdrukking komen in details. De andere keer bepalen functionele en hygiëne-eisen de randvoorwaarden. In alle gevallen ondersteunen wij bij de vertaalslag van ambitie naar realisatie.