TOP

zeer goede en snelle en complete service

Alles altijd perfect geregeld!

alles prima

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

Mail gestuurd en de volgende dag binnen.

Vlot en professioneel

Vlotte en vriendelijke bediening. Snelle levering

snel en vakkundig

CitroenAir heeft snel en vakkundig onze wensen geïnventariseerd met een prachtig eindresultaat! Wouter (Mitutoyo)

Prettige webshop

Fijne webshop voor het bestellen van sanitaire accessoires. Denken met je mee en hebben een toereikend assortiment.

gewoon goed!

Je mailt de bestelling, de post staat voor de deur en je krijgt een mail met de vraag om te boordelen. het gaat zo makkelijk en soepel! als iedereen zo zou werken....

Beste service

Snelle reacties en waarde volle informatie

Een heel fijn bedrijf

hele beste ervaring

ik heb hele goede ervaring met citoenAir

Fijn bedrijf

Snelle reactie en levering top

heb goede ervaring met citroenair

bestelling wordt altijd snel geleverd.

Prima, niets aan te merken

vlotte levring

Snel en flexibel

Gewoon prima

Je besteld je goederen en die worden keurig verpakt bij je afgeleverd. Erg prettig!

mooi artikel, wat ik voor ogen had na het zien op de site.

Alles ging goed, goeie opvolging en reactie snelheid. Alleen vertragingen in de levering, maar dat is niet aan hun te wijten.

Keurig

Keurig

Fantastische onderneming

Altijd meedenken en zeer vriendelijk

hartstikke goed

Fijn geholpen, klantvriendelijk, snelle levering

leveren wat ik koop

Had verwacht datze een voorraad artikel zouden sturen maar het is een dropshipment dus iets langer moeten wachten.

Goede service!

top

een hele beste ervaring met citroen air

betrokken aanspreekpunt

zeer prettig, vragen worden zorgvuldig en direct behandeld. naleveringen ( niet vreemd tegenwoordig ) worden serieus opgepakt en afspraken worden nagekomen.

Fijn om met jullie zaken te doen.

Makkelijk en snel

snelle levering en correcte afhandeling

Na de verbouwing van ons toiletten hadden we sanitaire accessoires nodig die paste bij de al eerder aangeschafte accessoires. CitroenAir BV heeft ons geholpen om die te vinden.

Over CitroenAir B.V.

CitroenAir levert onder meer sanitaire accessoires voor scholen, kantoren, industriële omgevingen, de zorgsector, horeca en openbare gebouwen. De ene keer ligt de nadruk op het design – en moet de identiteit van de organisatie tot uitdrukking komen in details. De andere keer bepalen functionele en hygiëne-eisen de randvoorwaarden. In alle gevallen ondersteunen wij bij de vertaalslag van ambitie naar realisatie.