betrokken aanspreekpunt

zeer prettig, vragen worden zorgvuldig en direct behandeld. naleveringen ( niet vreemd tegenwoordig ) worden serieus opgepakt en afspraken worden nagekomen.

Fijn om met jullie zaken te doen.

Makkelijk en snel

snelle levering en correcte afhandeling

Na de verbouwing van ons toiletten hadden we sanitaire accessoires nodig die paste bij de al eerder aangeschafte accessoires. CitroenAir BV heeft ons geholpen om die te vinden.

Handelen snel, communiceren goed, erg fijn om zaken mee te doen!

Prima, werkt duidelijk, snel en goed

Douche mengkraan besteld tegen een uiterst scherpe prijs en boven verwachting snel grleverd

Via internet besteld en de gewenste artikelen snel en compleet ontvangen.

prima service

Goede service en producten

Uitstekend afgehandeld!

Telefonische bestelling is accuraat en snel verwerkt.

Al vele jaren.

Na bestelling snelle levering

geweldig

snelle levering en goed contact met de telefoniste

na telefonisch overleg het juiste onderdeel besteld en gekregen

Goede klantenservice en snelle levering

Behulpzaam, meedenkend en vriendelijk

Behulpzaam, meedenkend en vriendelijk

Lang moeten wachten op binnenkomst.

Lang moeten wachten maar verder prima kraan.

Lekker snel geleverd, top!

Lekker snel geleverd, top!

Altijd een correcte service

Snelle leveringen

Vriendelijkheid met veel kennis van zaken

De persoon aan de telefoon is zeer vriendelijk en haar kennis van zaken heeft zij goed onder controle.

Top samenwerking!

Prima ervaring en service ontvangen! Ook voor een onverwacht defect werd er diezelfde dag nog direct een oplossing geregeld.

Producten tegen een goeie prijs + vlot en goed geregeld!

Producten tegen een goeie prijs + vlot en goed geregeld! Met zorg voor het product: zorgvuldig ingepakt voor een veilige verzending.

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar. Website kan beter.

Snelle levering na bestelling top geregeld

Hadden geen sleutels meer voor onze houder van de closetrollen. Zelfde dag besteld direct leverbaar volgende dag al in huis top service.

prima service, wat je besteld word geleverd

prima service

Zoals het hoort!

Een webwinkel zoals het hoort. De verzendkosten zouden meer tailor-made mogen (ik heb EUR 8,50 betaald voor iets dat prima in een reguliere envelop kon), maar ik snap dat zo'n detail niet veel aandacht krijgt bij zo'n grote club.

Storkstraat 35

3905 KX Veenendaal

0318 59 29 30

Over CitroenAir B.V.

CitroenAir levert onder meer sanitaire accessoires voor scholen, kantoren, industriële omgevingen, de zorgsector, horeca en openbare gebouwen. De ene keer ligt de nadruk op het design – en moet de identiteit van de organisatie tot uitdrukking komen in details. De andere keer bepalen functionele en hygiëne-eisen de randvoorwaarden. In alle gevallen ondersteunen wij bij de vertaalslag van ambitie naar realisatie.