Juiste producten en snel geleverd. De vakverdeling is erg handig

Prima product, goede service

Levering product was iets verlaat, maar werd direct gebeld en in overeenstemming de levering geregeld. Prima gedaan.

Produkt en levering zoals beloofd

Prima robuuste en stabiel stapelbare kratten.

heel netjes,

Heb enkele dichte kratten besteld met deksel. Binnen 3 dagen geleverd. Goede stevige kratten, beter dan verwacht.

Goed geholpen nadat het verkeerde product geleverd was. snel de juiste producten toegestuurd gekregen en het verkeerd geleverde meteen afgehaald door de transporteur netjes gedaan !

Aanbevolen

Na mn bestelling merkte ik een onderdeel vergeten te hebben. Hierover gebeld en zonder gedoe werd dit opgelost. Hierin onderscheid een goede leverancier zich. Ik kan dit bedrijf aanbevelen

Super snelle service

Er is was wat transportschade, dit is netjes opgelost direct hebben ze nieuwe producten opgestuurd

Netjes en snel verstuurd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snel en correct geleverd.

Duidelijke omschrijving op de website over de producten en snel en correct uitgelevers.

Prima produkt

Zorgvuldig en vriendelijk

Alpac heeft mijn weborder op een zorgvuldige manier afgehandeld. Er was tussentijds telefonisch overleg over een opgesplitste levering en deze verliep geheel volgens wens. De geleverde eurokratten zijn van goede kwaliteit en maatvast.

online shoppen zoals het hoort

De bakken waren snel geleverd en van kwaliteit

Snelle levering, ruime keuze

De bestelling was de volgende dag al binnen

Prettige ervaring. Snelle reacties, snel verzonden.

Snelle levering juiste producten

Kratten voor leiding koppelingen etc besteld. De plastic kratverdelers zijn een aanrader! Snel op maat te maken en evt te wijzigen. Erg blij mee

Goed spul, snelle verzending.

Besteld, snel geleverd. Spullen zoals omschreven

Goede service, snel geleverd!

Geheel tevreden!

Uitstekend product en levering. Voldoet aan onze wensen.

Uitstekend product en levering. Voldoet aan onze wensen. Ook de communicatie met Alpac verloopt soepel.

Duidelijk en goede prijzen

Ervaring kan pas na langdurig gebruik, kan nu nog niks over de kwaliteit zeggen. Maar het bestel proces en de website zijn prima. Ook de levering via Tielbeke/ de Graaf was perfect. De Graaf is een keurig bedrijf.

Erg blij mee!

Vorige week magazijn bakken besteld. Ze zijn binnen een week bezorgd. De bakken zijn praktisch. Wij gebruiken ze voor de bijkeuken achter schuif deuren om zo een opgeruimde en overzichtelijke kast te creëren. E

Goede hulp vooraf. Snelle levering. Kwaliteit product

Snel en goede prijs

Supersnel en voor een goede prijs geleverd, dankjewel Alpac!

Prima service perfecte afhandeling

Goede service prima contact snelle hulp

Ook via de telefoon wordt er goed meegedacht en geholpen. Eigenlijk simpelweg een ouderwetse service.

De bestellingen worden volgens afspraken geleverd.

De bestellingen worden volgens afspraken geleverd. Ik wordt door de medewerkers op de hoogte gehouden als er veranderingen plaats vinden in de bestelling. En als ik een vraag stel dan krijg ik altijd netjes antwoord. Kortom, ik ben zeer tevreden.