Geweldige firma met een zeer correcte service op alle fronten...!!!

Na mijn bestelling gedaan te hebben van 18 grijze stapel kratten met deksel werd ik de volgende dag door een vriendelijke dame gebeld, met de mededeling dat er niet genoeg grijze kratten waren en of het in orde was dat er twee zwarten bij zouden komen. Dit was voor mij geen probleem, mochten ook allemaal zwarten worden. Ik vond dit zo netjes, een ander bedrijf had er waarschijnlijk gewoon twee zwarte bij gedaan zonder het te vragen. Dus wat mij betreft, alleen maar lof voor deze firma. zou ze bij een ieder aanraden.

Wij zijn zeer tevreden super snelle levering

Snel, goed en keurig verpakt.

Werd goed op de hoogte gehouden via de mail. Dit soort dingen ervaar ik als zeer prettig.

Hallo Renata Russelman, Bakken zijn mooi en zou je ze op een gegeven moment in een zwarte kleur kunnen krijgen ..... Wat wel jammer was, paar weken na levering had je ze in de aanbieding grr...... Mvg, Hammy

Altijd netjes en snel handelen

Als ik iets bestel bij Alpac, word ik altijd op de hoogte gehouden van de bestelling die ik geplaatst heb. Men mailt als er vragen zijn. Dat is voor mij fijn ivm de planning die moet maken.

zeek goed

snel goed en houden aan hun woord binnen 24 uur geleverd toppie

Goeie bakken

Goeie bakken kwamen beschadigd aan , En slechte omschrijving kwa de kleur

Goed product

Een zeer goed product en snel geleverd. Kratten en deksels zijn zeer goed stapelbaar en zorgt voor hygienische omstandigheden.

Heel vriendemijke.

Heel hulpzamen, heel goie comunicatie, Ik zal zeker meer besteling doen bij jullie... Top personal, Sr Leroy en zijn Mrs collega was super helpfull. Met vriendelijke groeten Ivan Van Belgie/Kaap Vedie

Klant gricht meegedacht en geholpen

In de "Corona tijd" konden we toch 2 bakken op halen. Heel hartelijk dank.

Leveringsadres foutief

Ik mocht mijn bestelling goed ontvangen, doch op het facturatie adres i.p.v het leveringsadres.

bakken in goede staat ontvangen ga ze pas over twee weken gebruiken.

Snel en netjes geleverd

Snelle nette levering van de producten.

Snel gehandeld

Goeie ervaring

Kisten zijn handig

Ze zijn handig in gebruik en makkelijk te stapelen en te openen en sluiten, ik gebruik ze om kinderspeelgoed / in kinderopvang op te ruimen

Zoals het hoord

Valt weinig verder te vertellen. Klopt wat je koopt duidelijke website. Snelle levering geen transportschade. Dus tevreden klant

Perfecte customer journey, echt klantwensen

Snelle afhandeling waar de klant voorop staat

Euroboxen met scharnieren gevraagd en waren al in elkaar geplaatst , correct afgeleverd en héél vlot. Een aanrader !

Alles perfect geregeld

Vanaf de bestelling tot aan de levering perfect geregeld

Prima op de hoogte gehouden

Bakken kwamen iets later maar door goede communicatie geen probleem.

Duidelijke website, bestellen makkelijk, verzenden snel

We hadden een palletkist nodig met afsluitbaar deksel. Snel gevonden op de website, omschrijving goed en duidelijk, prijs goed en betalen op factuur, palletkist 2 dagen later in huis.

Uistekend product en service!

De titel zegt het al, uistekend product, en snel geleverd. Absoluut een aanrader!

Goede levering

Netjes verpakt en het na de dat het besteld was zeer snel afgeleverd

Prima geholpen. Vriendelijk, snel en correct.

Prima geholpen. Ik wilde afhalen, maar dat kon momenteel via de website niet. Ik heb gebeld en ze hebben het gelijk voor me geregeld.

Snel geleverd, degelijke kwaliteit, zelfs als extra service clips meegeleverd. Zeer tevreden.