Fijn bedrijf om spullen bij te kopen.

Vragen over de producten werden snel, vriendelijk, behulpzaam en vakkundig beantwoord. Ontvangst van de zending was de dag na bestelling. Top!

Snelle levering, geen bezorgkosten en prima prijs voor het product!

goed geregeld

goed verzord. geen problemen

Super bedrijf

Top tent goede prijs snel geleverd keurig verpakt

snelle levering, geheel volgens afspraak

In één woord Prima!

perfect !

Goede producten en snelle levering

De aankoop behandeling is goed

Wegens covid 19 is de verzending vertraagd.

Afspraken worden nagekomen

Gewoonweg goed !

Je kan ze ook bellen voor advies, ook met mail!

Snel verstuurd en goed verpakt.

Geen verzendkosten bij een bestelling van 10 euro of meer, ideale gelegen om eens kennis te maken met de Olievoordeelshop. Ik heb er ketting wax gekocht, ik wil dit gaan proberen op de ketting van mijn racefiets. Ik ben benieuwd of dit goed gaat werken.

Snel, goedkoop, kwaliteit, geen verzendkosten

Zo hoord een webshop te werken!

Top,snel en goed geleverd.

Snel en correct geleverd

Prima, en tijdelijk geen verzendkosten, sympathiek gebaar.

Scherpe prijzen en snelle levering

Product dat ik wilde kopen was hier het goedkoopste en ook nog eens met gratis verzendkosten vanwege Corona. Product was niet op voorraad maar dat wist ik al, en zodra ze het weer binnen hadden gelijk verzonden.

perfecte service

perfecte service en snelle afhandeling van de order,s. groot voordeel is vanaf €10 gratis verzenden dat maakt dat ik de olie bij jullie bestel.

Snelle levering goed verpakt.

Goede site snelle levering goed verpakr

Perfecte en snelle levering

Goede communicatie, snelle levering en product goed verpakt en stukken goedkoper dan bij een tankstation. Thnx en tot een volgende keer

Correct gesprek gehad nav een vraag en er werd doorgevraagd;

Had 1 vraag, dus gebeld want dat werkt sneller. Werd keurig te woord gestaan en er werden vragen gesteld die er toe doen zodat je de goede artikelen gebruikt en geen klachten krijgt

Prima webshop.

Is goed koop en snel.

All ok

Fast delivery, good contact with customer service

Gord

Goede website, uitzonderlijk slecht bereikbaar.

Goed werkende en duidelijke website met normale prijzen. De voorraad artikelen waren uiteindelijk niet op voorraad, op mail word totaal niet gereageerd en het wijds geadverteerde telefoonnummer heb ik zeker 15x gebeld over diverse dagen verdeeld en ging niet eens over. Uiteindelijk toch iemand aan de lijn (bijzonder vriendelijk) en vanaf toen alles heel snel geregeld.

Top zaak!

Snelle levering, top prijs, zeer goede telefonische service!

top!

snel geleverd en zeer concurrerend qua prijs!

Na bestelling snel geleverd.