Goede service, prijs en snelle levering

Na even telefonisch contact te hebben gehad over de keuze van mijn product en de levering ervan, het was niet op voorraad, het product binnen drie dagen ontvangen. Super!

Super snelle levering.

Super snelle levering van de producten.

Eerste ervaring gewoonweg TOP!!!

Eerste keer besteld. Koelvloeistof , maar deze heeft gelekt. Mailtje gestuurd, meteen antwoord. Krijg gewoon een nieuwe zonder te hoeven zeuren.DAT IS SERVICE

Makkelijk en Snel bezorgd..!

Voor 1500 uur besteld, volgende dag om 1400 uur al bezorgd..! Perfect..!

Prijs,verzending ,snelheid en update levering,betaal opties alle prima,erg tevreden

Zeer goede service

Onlangs ATF olie besteld. Na het plaatsen van de bestelling bleek de olie niet voorradig. Levertijd 2 weken ivm vakantie. Ik heb toen telefonisch contact gehad en aan de hand van hun advies een ander merk olie gekozen die wel direct leverbaar was. Kort samengevat goed advies en goede service voor een aantrekkelijke prijs.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

snel en de juiste olie geleverd

prima ervaring en zal zeker en volgende bestelling weer bij Olievoordeelshop.nl plaatsen.

Duidelijk, nette prijssteling en snel geleverd.

De olievoordeelshop heeft een overzichtelijke webshop. Binnen enkele klikken ben je bij de gezochte productkeuzes. De producten worden duidelijk omschreven en zijn scherp geprijsd. Ook de afhandeling en levering is makkelijk en snel. Voor mij een vaste keuze.

Super snelle levering

Werd tusdentijds op de hoogte gehouden over niet op voorraad zijnde artikel. Ondanks dat alles op tijd geleverd

altijd goed

bestellingen gaan altijd prima, dus aanrader

Top producten voor een concurrerende prijs !

Prettige directe communicatie.

Komt degelijk en betrouwbaar over. Snel en goed geleverd.

Top.

Ik heb zo vaak over het zelfde product gebeld. En elke keer wird ik weer correct geholpen. Vd gr Corrie.

Goed, snel en ruime keus

Goed, snel en ruime keus

snel antwoord op vragen en snel geleverd

super snel en goed advies en prijs

Snel en goed geleverd prima dus

Snel en goed geleverd zoals gewoonlijk.

Iets in de outlet gekocht, klein misverstand over maar top opgelost! Kom zeker terug

Super snelle levering tegen marktconforme prijs

Super snelle levering tegen marktconforme prijs

Zoals besteld

Gewoon perfect

haal er al m'n smeermiddelen. Leuke aanbiedingen en perfecte service.

Levering binnen 24 uur

Voordelig en een snelle uitlevering

Supersnel geleverd voor een scherpe prijs

Goed, snel, betrouwbaar en goede prijs.

Goede informatie en zeer betrouwbaar en snel, afspraken worden nagekomen.

Over Olievoordeelshop.nl

Voordelige A-merk motorolie, koelvloeistof en smeermiddelen.