Goede afhandeling na onvoldoende voorraad

Snelle verzending restantbestelling en geld terug

Prima levering en communicatie na telefonisch contact.

Een product was niet leverbaar in 5 liter verpakking en is opgelost door een hoeveelheid 1 liter verpakkingen. Helaas wat omslachtiger en dus meer afval maar uiteindelijk minder gewicht om mee te nemen om olie onderweg bij te vullen.

Snel geleverd, goeie prijs!

Goede service en vlotte afhandeling

Kut

3 weken terug bestelling gedaan nog niet binnen naar twee keer mailen

Super commande reçue et conforme

service a l'écoute et responses rapides et efficaces

Tevreden.

Had bestelling geplaatst en betaald, maar geen trackingmail ontvangen. Telefonisch contact met 048...nummer is niet mogelijk, terwijl bedrijf in Elst huist. Was eerst bang voor fake-website. Via de mail prima servive verleend en 'zorg' weggenomen. Bestelling netjes op afgesproken dag geleverd.

Wel goedkoop, maar niet geleverd.

3 weken geleden olie besteld. Tot op heden nog niet binnen.

SCHANDALIG

Op 26maart besteld , vandaag 16/04 NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN!!! Dit is de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.

olie snel geleverd !

top

Snel en betrouwbaar, 2e keer besteld

Duidelijke website en advies. Verschillende verpakkingen mogelijk. Na bestelling nog diezelfde avond verzonden. Ik kom hier weer terug

Prima.

Goede smeermiddelen,tevreden waren mooie aanbiedingen.

Altijd top

Gewoon een goed bedrijf.

Gewoon goed en op tijd

Precies volgens afspraak geleverd wat we besteld hadden

Snelle levering!

Ze hebben de juiste olie voor mij voor een nette prijs! Met snelle levering!

Een bestelling gedaan en naar een paar dagen was het pakket bezorgd. Het was goed ingepakt en ook wat ik nog extra mee bestelde. Ga zo door met de goede service.

Alles helemaal top!

De bestelling was snel geleverd, geen klachten!

prima niks mis mee

goed verzorgt snelle levering

Makkelijk,snel,en goede prijs kwaliteit

Makkelijk,snel,en goede prijs kwaliteit

Vlotte levering en mooie prijzen.

Vlotte levering en mooie prijzen

UITSTEKEND

Snel bezorgd en goede prijs

Word niet op de hoogte gesteld van vertraging. Op website vermeld 3 dagen levertijd. Nu al 2 weken.

Alles naar wens

Alles geleverd en op tijd

Prima ervaring

Bestelde olie was niet voorradig, was bekend. Kon nadien nog makkelijk iets aan de eerste bestelling toevoegen, erg handig. Minpuntje dat ik tot twee keer toe werd gevraagd te beoordelen terwijl de levering nog niet gedaan was.

Snel leveringen

Over Olievoordeelshop.nl

Voordelige A-merk motorolie, koelvloeistof en smeermiddelen.