Snel , correct en goedkoop

Prima kwaliteit / prijs verhouding Snelle levering

Snelle correcte levering

Duidelijke site

Perfect verlopen

Snelle verzending en goede prijs.

Ik werd netjes gebeld dat de 5 liter uitvoering een paar weken op zich zou laten wachten en kreeg het voorstel om 5 flessen van 1 liter te ontvangen tegen dezelfde prijs met snelle levering. Perfect!

supervlot

In een eindejaarsperiode waar ik moeilijk zo op 1-2-3 aan de nodige olie kon geraken, stond mijn gevraagde olie de volgende dag al aan deur geleverd door Olievoordeelshop. Super!

gewoon goed!

snelle en nette levering voor een goede prijs.

Op tijd en probleemloos, super!

Uitstekende service!

Een aantal producten besteld die snel werden geleverd. Na ontvangst bleek een deel van de zending niet correct. Na één mailtje direct antwoord met verontschuldiging dat dit verkeerd was gepakt in het magazijn, waarna direct het juiste product is nagezonden met een retouretiket voor de retourzending. Super geregeld!!

De volgende dag geleverd, goed verpakt.

Kan niet beter.

Gaan niet zo veel prikkels van uit maar produkt is geheel naar verwachting, ook keurig verpakt, correspondentie helemaal goed, connectie met Postnl prima, ik zou zo zeggen: ga mooi zo door!

duidelijk en soepel geregeld

eenduidige informatie op de website, toegankelijk en eenvoudig te bestellen. daarbij snel ontvangen. topbedrijf

Goede en snelle levering!

snel en goed ondanks corona tijd .

goed en snel en betaalbaar .

Duidelijke site, goede prijs, snelle levering!

Wat wil je nog meer? Zelfs in lastige periode tussen kerst en oud en nieuw volgende dag geleverd. Top!

Vlotte afhandeling

Goede email info volg het pakket en snel bezorgd , top

zeer snelle levering ook tijdens kerst

goede ervaring wat betreft levering en product,

Besteld en de volgende dag in huis

Zeer snel

Zeer slecht !!!

Ik ben bedonderd ik heb niets ontvangen zeer slecht bedrijf . Hier bestellen wij nooit meer . Hier kunnen wij als bedrijf niet mee werken Gr Jan stultiens Neverland transport

Prima en snelle levering van de spullen.

Snelle en correcte levering

Altijd alles beschikbaar, snel bezorgd en goedkoop

Altijd alles beschikbaar, snel bezorgd en goedkoop

Over Olievoordeelshop.nl

Voordelige A-merk motorolie, koelvloeistof en smeermiddelen.