Super Service

Olie gekocht voor mijn Volvo de prijs was aantrekkelijk en de bezorging super .

Alles goed geregeld

Goede ervaring

waardeloos

bestelling 3 weken op gewacht en ze houden je gewoon aan het lijntje maar ergens anders olie besteld was er de volgende dag.

correct !

Wat moeten wachten maar ik wist dat mijn racing olie niet op voorraad was. Dus prima !

oké

Correcte afhandeling en levering!

Nog steeds wachtende

Olie voor versnellingsbak. Niet op voorraad maar levering tussen 3-werkdagen. Momenteel 3deken en nog steeds niks ontvangen of alternatief gekregen. Zelf al 2 keer gebeld om meer info te vragen. Laten momenteel ook zelf niks van zich horen.

Bij de Olievoordeelshop heb ik voor mijn auto chroompolijst gekocht. Zij waren de goedkoopste aanbieders. De volgende dag had ik het al in huis. TOP.

Scherpe prijzen en een snelle levering beste online

Alleen jammer dat de oliefles lek was bij de hals waardoor er olie gelekt was in de doos

Snelle levering goed product!

Alleles top!! Mijn bestelling werd supersnel geleverd!

Snel en voordelig, helemaal goed!

Professioneel en goede prijs.

Mijn bestelling voor motorolie 5W50 moest 1 item groter zijn dan oorspronkelijk besteld. Goed opgelost en ondanks uiteindelijk toch 2 zendingen, conform belofte 1 keer verzendkosten betaald. Professioneel en betrouwbaar. Gijs.

Post bestelling niet geleverd. Gemeld aan leverancier twee dagen verder had ik me bestelling alsnog. Geen discussie over geweest.

Snelle levering sappo ga zo door

Top prijs en zeer snelle levering

Ruime keuzes en voorraad en verbaasd om lage prijsstelling, TOP levering, Bedankt

snelle levering tegen lage prijzen

Binnen 24 uur geleverd. Aantal merkprodukten gekocht tegen de laagste prijs die ik op internet kon vinden.

Fijn op tijd geleverd

Aanrader

Overzichtelijke shop en snelle levering.

prima webshiop

Goed product ,voldoet uitstekend

Zal zeker weer bestellen

Super snelle service

Super snelle service

Goed en goedkoper.

Goede producten tegen een redelijke prijs

Ik moest er wel een paar weken op wachten, maar levering was uiteindelijk keurig.

alles netjes en degelijk verpakt en keurig op tijd geleverd !!

ben erg tevreden over de website. kan gemakkelijk vinden wat voor mij belangrijk is en bij bestelling gaat alles vlot en bestellingen worden netjes en goed verzorgd geleverd. tot op heden zeer tevreden.

Over Olievoordeelshop.nl

Voordelige A-merk motorolie, koelvloeistof en smeermiddelen.