GOED

Snelle en correcte levering

Alles goed verlopen.

Goed en zoals beloofd.

Goed en zoals beloofd.

Alles perfect verlopen zeer goeie prijzen goeie produkten

Top snelle levering

Top Goede prijzen

Juiste olie gevonden en snel ontvangen

Had speciale hydraulische olie voor in krik nodig. Niet overal verkrijgbaar. Deze shop had het tegen een redelijke prijs en ik heb het vrij vlot ontvangen.

Geen bestelling ontvangen na 5 dagen en telefoon wordt niet opgenomen

Dit is mijn eerste bestelling bij de Olievoordeelshop, maar de ervaring is nu nog onvoldoende. Prima website, scherpe prijs, maar daarna blijft het stil. Geen bericht wanneer ik de zending kan ontvangen en na 5 dagen maar eens gebeld, maar helaas neemt niemand op en wordt de verbinding verbroken (paar maal geprobeerd met zelfde resultaat). Dit is niet goed, maar ga ervan uit dat het toch goedkomt, daarom voor als nog een 4. Aanvulling, de order is na mijn beoordeling en email alsnog snel geleverd. De email met daarin de melding dat een product niet op voorraad was en daardoor iets meer tijd nodig was is naar een verkeerd adres gestuurd. Op mijn email is dus adequaat gereageerd en heb mijn beoordeling aangepast naar een 8

fijn om hier te bestellen

mijn bestelling gedaan en andere dag al bezorgd . zal zeker nog wel meer bestellen .zeer tevreden.

Keurig geleverd tegen een goede prijs

De goedkoopste die er voor deze olie te vinden was en nog keurig afgeleverd ook

goede kwaliteit producten!

Goede !

slecht

geen bestelling ontvangen

Correct en snel geleverd

Correct en snel geleverd

Prima afhandeling van bestelling

Prima afhandeling van bestelling

Snelle levering voor een goede prijs.

Snelle levering van mijn bestelling. Tijdens mijn zoekactie was de Olievoordeelshop de goedkoopste dit werd mede veroorzaakt door dat het product deze maand in de aanbieding was. Alleen jammer was het feit dat de levering het product weer in de aanbieding ging voor de komende maand. Dan had ik nog even kunnen wachten en had ik mijn ervaring positiever

Snelle service !

Mijn bestelling in no time geleverd, top !

Produkt volgens verwachting

Correct en snel geleverd, tegen een goede prijs.

Prefect

Perfecte ervaring en snel geleverd, een aanrader.

Gewoon goed

Altijd goed snel geleverd goede kwaliteit en prijzen

Goede prijs, snel geleverd

Diverse zaken besteld voor een goede prijs en die werden snel geleverd

alles is netjes afgeleverd

ben zeer tevreden

Snel en betaalbaar

Ik kon goed vinden wat ik wilde bestellen, na betaling is dit snel geleverd en dat ook nog voor een betaalbare prijs.

Née

Ik ben niet tevreden met de roddels en heb er spijt van dat ik bij jullie heb besteld. De laatste keer dat ik bij jullie heb besteld, is omdat jullie geen betrouwbare mensen zijn. Ik heb nog nooit in mijn leven gezien dat er een bestelling werd geplaatst en uiteindelijk zeg je tegen mij dat Ik heb geen Motler. Ik heb op 24 december een bestelling geplaatst en tot op heden heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Je hebt twee opties: Je kunt mijn bestelling binnen een week versturen of de bestelling naar mij retourneren

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goed assortiment voor een prima prijs

Levering op tijd en compleet. Zeker aan te bevelen.

Vlotte afhandeling en de goedkoopste

Toppi

Snelle levering top produkten ga zo door

Over Olievoordeelshop.nl

Voordelige A-merk motorolie, koelvloeistof en smeermiddelen.