Vlotte afhandeling en de goedkoopste

Toppi

Snelle levering top produkten ga zo door

Op tijd het juiste product geleverd

Zie boven

Goede prijs en snelle bezorging

Als snel geleverd zoals beschreven

Op 19 12-2023 bestelde autowas tot op heden (10-01-2024)niet onvangentavngen

Bestelling bij Olievoordeelshop Bestelinformatie Ons bestelnummer: 54475 Order status: Geplaatst Uw referentie: Betaalwijze: iDEAL Bedrijfsgegevens Jan de Vries De Hoek 37, 9466 PC Gasteren Nederland Klantnummer: 1381523319 Jan de Vries [email protected] 0592231319 Aflevergegevens De Hoek 37, 9466 PC Gasteren Nederland meer info » LM1510-200ML LM1510-200ML 1x - € 5,77 € 4,77 Liqui Moly Cockpit-spray, 200 ml meer info » LM1542-1 LM1542-1 1x - € 12,62 € 10,43 Liqui Moly Autowas & Was, 1 lt meer info » Verzendkosten excl. BTW € 6,20 Subtotaal excl. BTW € 44,34 BTW algemeen tarief 21% € 9,31 Totaal incl. BTW € 53,65 Bestelling wijzigen Moet er iets in de bestelling worden gewijzigd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Snel geleverd en voordelig

Bestellen was makkelijk en snel. Prijzen zijn goed. Wel jammer dat ze geen oliefilters verkopen was ik direct klaar geweest. Prima winkel ga zeker terug

Erg blij mee snel en goed geleverd goeie prijs

Zadovoljan

Brzo, dobro pakirano, nemam primjedbi

Goede shop, snelle levering

Hier kan je heel goed bestellen.

Goede service, advies en snelle levering

Goed advies, goed bereikbaar en snel verzonden! Enorm tevreden.

Goede producten snel bezorgd

Snel geholpen

brede keuze; goede prijs; snelle levering

brede keuze; goede prijs; snelle levering

perfecte klantenservice

Ik heb mijn bestelling snel gekregen, producten waren relatief goedkoop en ik kon de producten die ik niet meer nodig had zorgeloos retourneren.

Heb een liter olie besteld

Heb een liter olie besteld 0w20 heb het flesje vlot ontvangen, het etiket zegt dat het juiste olie is maar dat is altijd de vraag want de seal was al verbroken. Ik vond het vreemd

Snel

Slecht, plaats hier geen bestellingen

Ik wacht nu al meer als 3 week op m’n bestelling Heb eerst geprobeerd te bellen maar geen gehoor Toen maar een mailtje gestuurd met de vraag waar mn bestelling blijft, bestelling staat on backorder omdat het niet op voorraad ligt bij leverancier het komt zsm, nu 3 week later is er nog niets, baal hier heel erg van. Dit is niet meer van deze tijd, het is nu zo je bestelt en (max 2a3 dagen) dan heb je het in huis. Heel erg sneu dit.

Uitstekende service en verzending!

Dit was erg makkelijk. Bij de volgende bestelling weet ik waar ik wezen moet.

Gebeld en geïnformeerd naar een product , goede informatie gekregen op een klantvriendelijke manier

Verkeerde besteld en vriendelijk kunnen omruilen

Ik had per ongeluk het verkeerde besteld. Nadat ik contact opnam is het heel netjes opgelost. Dikke pluim

De olie die ik zocht

Titel is niet de olie waar het om draait. Maar de prijs EN die olieen zoals 10w50 en 60 is precies een zeldzaam iets. Terwijl deze meer en meer kunnen gebruikt worden . Bedankt om deze in U assortiment te hebben.

Top vriendelijk correct

Top snel correct

Goede en snelle service voor een uitstekende prijs

Perfecte service en klantvriendelijkheid

Nadat ik een bestelling had gedaan van motorolie, en deze thuis ontvangen had (al na 1 werkdag) zag ik dat ik de verkeerde had besteld. Het was voor een diesel motor ipv benzinemotor. Zelf even niet goed opgelet… Ik heb toen een mail gestuurd met wat ik moest doen om deze te ruilen. Ik kreeg direct al een mail terug met de vraag of ik mijn nummerbord met type auto wou doorgeven zodat ze voor mij de juiste olie konden opzoeken. Ze hebben deze direct kosteloos naar mij toegestuurd en mij een retouretiket per mail gestuurd. Ik kan hiermee de verkeerde olie terug sturen. Dus ja, beter kan volgens mij niet en dat terwijl ik zelf de fout had gemaakt… Erg tevreden dus en een tip service en snelheid. Ook de prijzen zijn erg scherp! Zeer tevreden klant.

snel geleverd. product is perfect

Einsteinweg 11 6662PW Elst (gld)

Over Olievoordeelshop.nl

Voordelige A-merk motorolie, koelvloeistof en smeermiddelen.