Pluspunten

Heel vriendelijk personeel, ze nemen de tijd voor je.

Alles was voor mij gewoon.. top!

Pluspunten

Hallo. Wij zijn ge wel dig ontvangen. Drukke dolle meiden 5 stuks. En tog wist het personeel ons in de liefde te begelijden. Mee denkend. Advies en Vreugdelijk. Ik (wij ) zijn veel geslaagt voor weinig geld. Dank jullie allemaal dat mijn grote dag al een beetje begon bij jullie. Liefs Octavia

Alles is top

Pluspunten

I am really happy with the attention in this shop. Really friendly and they helped me to find my wedding dress. thank you!

Pluspunten

Goede en vriendelijke service. Werd snel geholpen

Als eerste opmerking na horen van budget niet de reactie geven ‘Oeh ik weet niet of dat wel gaat lukken’. Als klant kom je met een bedrag waar je flink voornhebt gespaard. Het geeft een minder fijne eerste indruk wanneer dat als ‘weinig’ wordt geïnsinueerd.

Pluspunten

Vriendelijk personeel. Heel behulpzaam en denken met je mee. Al pas je 30 jurken, de dames blijven even gezellig. Voor mij een geslaagde dag!

Het zou leuk zijn als je werd ontvangen met een drankje, of zou weggaan met een kleinigheidje voor de bruid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

Goede service, veel soorten jurken. De mogelijkheid om in een andere maat te bestellen.

Foto's bij een jurk. Als een jurk in de hoes zit is lastig te zien hoe deze eruit ziet. Foto's van modellen met die jurk geven een helder beeld.

Pluspunten

Vriendelijk personeel en goede Hulp bij het passen en kiezen van een kleed

Pluspunten

service: behulpzaam personeel.

Pluspunten

Nette service Net personeel wat je vakkundig helpt en adviseerd

Wachttijd is lang als je in het weekend komt

Pluspunten

Een hele fijne zaak waar je erg deskundig word geholpen.

Pluspunten

De vriendelijkheid van de mederwerkers is top en zoeken echt met je mee top

Het lange wachten vond ik iets minder

Pluspunten

Super geholpen .heel erg tevreden. Tot enige wat ik jammer vindt is dat jullie geen eigen coupes hebben .

Pluspunten

Het is een mooie bruidzaak met bijzonder lieve medewerkers! Dokr goede hulp heb ik mijn bruidsjurk gevonden voor een goede prijs!

Pluspunten

goede persoonlijke, professionele service en heel vriendelijk personeel Uiteindelijke 3 x geholpen en steeds door dezelfde verkoopster, wat voor mij professioneel overkomt; zodat ik niet mijn wens steeds opnieuw heb moeten toelichten. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en daarop ingespeeld.

Pluspunten

Super !!!!! Supertevreden klant hier !!!! Ik ben enorm goed geholpen en begeleid in het kiezen van mijn prachtige jurk !!!! Een dikke aanrader !!!!

Pluspunten

Aangenaam en vriendelijk

Pluspunten

Zeer vriendelijk en goede hulp bij het uitzoeken van de perfecte jurk! Ben zeer goed geholpen. Degene die mij geholpen heeft gaf goede tips en had al snel door wat ik wel en niet mooi vond ( best moeilijk aangezien ik heel moeilijk keuzes kan maken en ik heel verschillende jurken mooi vond). Ben heel blij dat ik bij jullie geweest ben en ik zal zeker andere meiden aanbevelen om eens een kijkje te gaan nemen :)

Pluspunten

behulpzaam personeel dat hun winkel goed kent Zeer aangenaam.

Pluspunten

Een mooie zaak waar ik super lief geholpen ben! Ik was voor de eerste keer op pad om trouwjurken te gaan passen. Vol spanning en lol ging ik samen met een panel van 6 lieve mensen naar binnen. Binnen moesten we even wachten op vriendinnen die er nog niet waren. Warm ontvangen met een kop koffie/thee. Daarna gingen we met een verkoopster naar een hoek waar ik mocht gaan passen. Een lieve verkoopster met veel ervaring hielp mij op weg. Ik wist heel goed wat ik wilde en ook wat ik niet wilde.... aan de hand van wat ik vertelde en het budget wat er was zijn we gaan zoeken. We hebben wat jurken meegenomen naar mijn hoekje en ben begonnen met passen. Vol trots presenteerde ik aan mijn panel nummer 2! Een jurk die ik zelf nooit gekozen zou hebben.... dat is hem geworden met hulp van de verkoopster! Ik en mijn panel waren unaniem! Dus na 15 minuten mijn droomjurk gevonden..... we zijn nog wel door gaan passen maar er kwam niks meer voorbij wat mijn jurk was.... we zijn op de foto gegaan, nog rustig even nagenoten in de winkel! Super lieve mensen en erg fijn geholpen!

Pluspunten

Erg gastvrij en uitnodigend! Wij waren eg goed geholpen. Een verkoopster die haar vak begrijpt. Dacht erg mee en stopte niet bij de eerste mooie jurk. Uiteindelijk een top jurk gevonden door de goede begeleiding

Pluspunten

Professionele medewerkster. Goed advies Vriendelijke en professionele medewerksters. Luisteren naar je wensen geven goed advies.

Pluspunten

Top collectie Ik heb zoveel jurken mogen passen en niet gedwongen geweest om er eentje te kiezen, dat vind ik heerlijk!!! En ja hoor ik heb een prachtige jurk van Rembo Styling besteld

Pluspunten

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel Aangename ontvangst. Heel behulpzaam en vakkundig personeel met kennis van zaken.

Pluspunten

Kundig personeel Erg prettige ervaring, dankzij de vriendelijke, kundige verkoopster die precies begreep wat ik wilde