jammer dat het zo is gegaan

We kregen namelijk een klamboe met een gaatje er in bij de ring helaas maar heb het wel opgehangen ivm veel muggen gr joke liet

Badlaken van katoen bleek niet van katoen

Specifiek op zoek naar een badlaken van katoen, volgens de productomschrijving zou de betreffende handdoek van katoen zijn. Bij ontvangst bleek deze 100% polyester te zijn. Email gestuurd, maar (nog) geen reactie.

Goede service en nette afhandeling mailcontact

Goede service en nette afhandeling mailcontact

Prettige website en snelle levering

Geen op of aanmerkingen!

Ik ben helaas nog niet in staat geweest de levering te beoordelen, maar het ziet er allemaal goed uit. Ik heb er alle vertrouwen in, dat er geen problemen zijn en ook niet komen.

Prijs en kwaliteit optimaal

Ik heb donzen binnenkussens besteld, prijs en snelle levering met de kwaliteit kan ik wel zeggen dat ik slaaptextiel.nl een 10 geef

Snelle verzending , goed product !

Ik had twee verschillende kleuren ontvangen voor hetzelfde product, dit werd goed en snel opgelost door een nieuwe te sturen. Fijne service! Materiaal is ook fijn en een goede kwaliteit.

Misleidend

Dekbed gekocht met "alleen vandaag 10% korting". Dat staat 2 weken later nog op de website. Artikel is wel goed aangekomen maar heeft geen enkele informatie van het product erbij.

niet aan huis geleverd.

staat hierboven.

op tijd geleverd

Ik heb voor de 1 ste keer iets besteld en dat s prima bevallen. Dit ga ik dus vaker doen.

Goede ervaring. Prima communicatie en wat ze beloven maken ze ook waar

Super dekbed juist de verzendt tijd is wel lang

Een beetje teleurgesteld

Ik ben een beetje teleurgesteld. Want ik kocht 2 dekbedovertrekken. En ze hadden allebei donkere vlekken, die beslist niet behoorden tot het patroon van de bloemen. Ze zijn fotografisch op de dekbedovertrekken gekomen. Want ze waren op beide dekbedovertrekken precies hetzelfde. Bij het instellen van het fotografische proces in de fabriek is er dus al wat fout gegaan. Waarschijnlijk was een fotografische plaat vervuild.

Snelle levering en prima prijs!

Snelle levering en prima prijs.

Fijne matras hoes

Ik zocht een dunne matras hoes en die vond ik bij Slaaptextiel. Fijne jersey stof, goede rits. Enige punt is dat de rits alleen aan de bovenzijde zit. Dat was even iets meer werk om het om de latex te krijgen maar is gelukt. De stof rekt mee. Erg snelle levering ook.

Goed geprijsd en snelle service

Kwalitatief een goed donzen dekbed. Snel geleverd

Matig

Slechte service

Beste Roland, Hartelijk dank voor je review. Je geeft aan slechte service te hebben ervaren, wat uiteraard niet onze bedoeling is. We zien echter bij je bestelgegevens geen bijzonderheden, je order is tijdig naar je verstuurd en ook tijdig geleverd. Wij vernemen dan ook graag wat je als slechte service hebt ervaren. Onze klantenservice heeft je ook vandaag een email gestuurd met de vraag wat je als slechte service hebt ervaren, echter hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen. We vernemen dan graag nog je reactie hierop zodat we zorg kunnen dragen voor een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

Het duurde even, maar ik heb hele mooie kussenslopen nu!

Ondanks mijn keuze eerst niet leverbaar was en het mailcontact wat traag was, heb ik nu precies wat ik had besteld. Mooie kwaliteit!

Snelle levering, het flanellen laken is lekker breed en voelt erg zacht. Ben heel tevreden.

Uitmuntend

Ik heb bij dit bedrijf een Bamboe dekbed gekocht en de kwaliteit is uitstekend. Heb het dekbed eerst gewassen en alles bleef perfect op zijn plek.

Supergaaf dekbedovertrek

Mooie kleuren en snel binnen!

Goed verpakt en snel geleverd.

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Helaas was de kleur niet goed. Dit blijft lastig te zien met online bestellingen. Maar service is prima. Nu nog even afwachten of de retour betaling ook vlot verloopt. Dan is het een dikke prima en zal ik in de toekomst zeker weer bestellen.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Krelis Louwenstraat 1

1055KA Amsterdam