Adresgegevens fout doorgegeven aan DHL, daarna tijd geen reactie. Uiteindelijk terugbetaald.

5 oktober vijf hoeslakens besteld, 10 oktober heeft DHL willen bezorgen maar hadden blijkbaar niet mijn volledige huisnummertoevoeging gekregen vanuit Slaaptextiel. Op de factuur pdf staat mijn adres wel correct bij het factuuradres en het verzendadres dus ik heb het wel goed ingevuld gehad. De bestelling is automatisch retour gestuurd naar de verzender, maar of deze ooit is aangekomen kan ik niet op de DHL track/trace zien. Ik heb 10 oktober meteen naar slaaptextiel gemaild en 15 oktober nogmaals, zonder reactie terug. Vandaag (Maandag 19 oktober) 2 keer gebeld tussen 11.00 en 13.00, 1 keer naar het nummer op de site en 1 keer naar het nummer dat in de geautomatiseerde mail staat en telkens 5 minuten de telefoon over laten gaan, zonder antwoord. Wel verzoekje gehad om op kiyoh mijn ervaring te delen dus bij deze. Update: ik ben na het versturen van mijn beoordeling 19 oktober nog teruggebeld en de retour is uiteindelijk 23 oktober terugbetaald.

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Erg blij mee . Levering was iets later maar herrie op de hoogte gehouden

Goede bezorging

Vlotte bezorging, netjes geleverd. Dekbedovertrek is mooi, kwaliteit minder. Zweet erg. Maar te verwachten voor de kleine prijs.

Bestelling en levering is goed

Het materiaal ( stof ) van dekbedovertrek en lakens zijn goed, heerlijk om onder te slapen. Alleen vind ik het erg jammer dat het dekbedovertrek wat ik heb gekocht erg scheef is, wat ik bij zo’n prijs eigenlijk niet verwacht.

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering. Goede kwaliteit.

De volgende dag al geleverd. Goed geregeld.

Mooie kwaliteit

Mijn ervaring was zwaar knudde en ben na aantal pogingen op antwoord maar zel gaan bellen daar werd.ik geholpen door karen geloof ik Zij heeft haar uiterste best voor mij gedaan En gezorgd voor alles waar haar collega in faalde in mijn ogen Desalniettemin voor de producten zeker een aanrader alleen service mag iets beter naar de klant toe

Heel erg tevreden

Mooie kwaliteit, prachtige kleuren, ook ná het wassen:) Snelle en nette levering.

goede service

Goede service ook na problemen van product toch een vervangde.

Prima websjphop

Nette prijs tov kwaliteit

Goede prijs <-> kwaliteitverhouding

Concurrerende prijs goede kwaliteit en mooi dessin

Prima online winkel

Een prima online winkel, de bestelling had vertraging maar werd steeds op de hoogte gehouden. Dit was erg prettig.

Verliep als een zonnetje

Ik zag ergens anders een aanbieding echter was die niet voorradig en dus ging ik verder zoeken en kwam ik bij slaaptextiel. Die hadden voldoende voorraad en het was nog voordelig. Levering ging perfect en inmiddels geniet ik er heerlijk van! Helemaal happy!

Dekbed was niet op voorraad maar na 7 dagen geleverd Telefonisch prima te bereiken en netjes geholpen. Prima kwaliteit voor een mooie prijs

Op tijd en juiste geleverd

Mooie kwaliteit

Alles goed en snel geleverd!

Al vaker hier besteld en altijd prima en snelle levering! Geen klachten hier...

niet gekregen wat op de website staat.

Een glow in the dark dekbedhoes gekocht. Echter niets daarvan te zien in het donker. Mail naar de klantenservice gestuurd: nog geen reactie van ontvangen. Mijn zoon vindt het dekbed (grote spin) leuk dus die kan ik niet teleurstellen. Maar mijn verwachtingen waren te hoog.....

Ik ontving per abuis een ander artikel dan ik had besteld. Dit is netjes door de medewerkster opgelost. Helaas niet het juiste artikel ontvangen, omdat deze uitverkocht was, maar wel spoedig mijn geld retour gestort.

Duidelijke website.

Fijn dekbed 240x 220 gekocht. Snelle levering. Produkt is goed bevallen.

Mijn ervaring met slaap textiel.nl is TOP !

Zeer tevreden. Snelle levering ! super kwaliteit ! Hartelijk bedankt voor de service !

Late levering en maatvoering klopt niet

Lang moeten wachten op de bestelling. 1 dekbedovertrek zou niet meer leverbaar zijn dus zou geld terug krijgen, dag later toch wel leverbaar dus werd alsnog geleverd. Leveringstermijn klopt niet met wat op site gemeld wordt. Daarnaast een hot wheels dekbedovertrek besteld waarbij een mega groot kussensloop zat, geen Nederlandse maatvoering... Communicatie wel ok.

Audrius

Super!!

Goede website

Fijn dat de levering zo snel was. Mooi sprei, net zoals op de foto.

Super tevreden

Mooi overtrek en vlug geleverd!

Nette en snelle levering