Goede service, vriendelijke medewerkster gesproken die de gemaakte afspraak perfect is nagekomen. Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Snelle levering, mails met bestelling en netjes factuur als bijlage. Zeer tevreden!

Dit is mij eerste ervaring

Goede kwaliteit en lekker zacht

Nog niet goed

Ik heb vandaag jullie bestelling ontvangen. Alleen nog niet tevreden. Want ik heb 1 dekbedovertrek besteld. Met 1 jercy topperhoes En 2 katoenen hoezen. Dekbed is goed. Maar de jercy topperhoes hangen de draden aan en zie kleine gaatjes. De andere 2 hoezen moet ik nog nakijken. Maar de kapotte gaat dus terug

Mijn bestelling werd snel geleverd en omdat ik niet thuis zou zijn op het tijdstip van levering heb ik het een DHL agentschap laten bezorgen waar ik.het vandaag heb opgehaald. Artikelen zagen er goed uit en netjes verpakt.

Late levering

Duurde 7 dagen voordat ik het in huis had en bovendien ook nog het verkeerde geleverd.

mijn verwachte zending werd teruggestuurd

Ik was vandaag de hele dag aanwezig Ik wil graag weten waar mijn bestelling is gebleven

uitstekend!

Zaterdagavond besteld en dinsdagavond al kunnen slapen op de nieuwe kussens. Top!

Goede prijs voor redelijke kwaliteit.

Het lijkt een goede kwaliteit, alleen de op de verpakking en gewenste kleur zwart, bleek d. blauw. Groet

Snel en prima kwaliteit.

Snelle levering en prima voorwaarden.

??? Mijn pakje moet volgens de post nog door u klaar gezet worden

Raar dat jullie willen weten hoe mijn ervaringen met jullie zijn terwijl ik nog niets ontvangen heb. Sterker nog, volgens de post is het pakje nog niet bij jullie vertrokken. Tijdens het bestellen werd er wel gesuggereerd dat het pakje de dag nadien zou geleverd worden. Daarom ging ik akkoord met de toch wel hoge verzendingskosten die ik moest betalen. Mijn ervaringen zijn dus tot hiertoe ondermaats.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Snel en keurig verpakt

Binnen 24 uur in huis en keurig verpakt. Prima!

Nog steeds niets ontvangen

Nog niets ontvangen

Lang wachten.

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar. Vlotte afhandeling

Eens het inorde was (zijn maar 4 kussens van de 6 teverkrijgen wegens uitgeput) ging het snel en naar wens

Okay

Prijs en kwaliteit komen overeen. De levering was snel en correct. Bestelling voor herhaling vatbaar.

Snelle levering en product (speendoekjes) voldoen aan mijn verwachting

Snelle levering (= de volgende dag) en product (speendoekjes) voldoen aan mijn verwachting

Ik heb 4 dekbedovertrekken gekocht. Prachtige kleuren en kwaliteit. Supersnelle service. Het enige puntje wat ik wil meegeven is om de instopstrook wat langer te maken.

Verkeerd artikel ontvangen

Verkeerd artikel geleverd gekregen. Nu zou het circa 3 weken duren voordat ik alsnog het juiste artikel geleverd krijg. Nog in afwachting van.

Zeer slecht

Ik heb mijn pakket (klamboe) nooit ontvangen!!! Volgens de track and trace zou hij afgelopen dinsdag geleverd worden (ik bleef ervoor thuis) maar uiteindelijk kreeg ik een melding dat het geanuleerd was en retour naar afzender?? Ik heb de klantenservice gemaild maar geen reactie. Ik wil graag zsm een reactie/mijn product/mijn geld terug. Zeer slechte ervaring!!

Snekke service, goede kwaliteit (so far ) kleur is me iets te rosé maar dat was lastig online te beoordelen.

Goede kwaliteit

Allen vrij lang op het door mij bestelde artikel moeten wachten