Prima dekbed hoezen en service

Mooie dekbed hoezen, redelijke prijzen en een prima service.

zeer goed

goed tevreden en behulpzaam

Mooi hemeltje en binnen 1 dag bezorgd

Snelle levering - prima product

Bestelling werd de volgende dag reeds geleverd. De klamboes zijn handig op te hangen en heel fijn om onder te slapen, en bovendien erg betaalbaar.

Teleurgesteld

Ik snap dat er wel eens een foutje gemaakt kan worden. Ik had een verkeerde kleur dekbedovertrek binnen gekregen. Gelijk gemaild, na ruim 6 dagen nog geen antwoord maar even gebeld netjes te woord gestaan. Ik kon het dekbedovertrek retour sturen en ik zou de goede kleur krijgen( moest wel eerst besteld worden, prima) Na ongeveer een week of twee niks gehoord te hebben kreeg ik bericht dat het dekbedovertrek verzonden was met een kleine attentie voor het ongemak. Ik dacht nu komt het helemaal goed,maar helaas weer de verkeerde kleur.

Te lang onderweg

Voor 23u bestellen, de volgende dag in huis!?? Helaas was dat haast een week verder, jammer!

Waardeloos!

Wat een slechte klantenservice. Ik wacht nu al 2 weken op mijn beddengoed. Ze snappen zelf niet eens wat ze wel en niet kunnen leveren en zijn NIET te bereiken. Waardeloos!

verkeerde kleur op verkoopsite

Dekbedovertrek had een andere kleur als op de site, achterkant hoes en kussens waren grijs ipv taupe/bruin, heb zelf de retourkosten van 6,95 moeten betalen terwijl de fout duidelijk bij slaaptextiel lag, op gestuurde mail betreffende de verzendkosten geen reactie gekregen.

goed product

heeft wel even geduurd voor het binnen kwam dacht even dat ik was opgelicht sorry voor deze woorden

Even geduld, het komt goed.

24 uurs levering werd een dikke week wachten, kwaliteit en uitvoering verder prima.

Kussensloop stuk en nog geen antwoord ontvangen

Na het wassen was het kussensloop al stuj bij de naad. Erg veel losse draadjes aan het dekbed. Heb een melding gemaakt en tot op heden nog niets gehoord. Voor nu dus een onvoldoende.

Goed.

Alles duidelijk en goed geleverd.

Alles oke.alles naar wens.

Alle twee de dekbedovertrekken zijn goed ontvangen. Alles naar wens.

Keurige behandeling en aflevering van mijn bestelling. Helaas voldoet het geleverde niet aan mijn verwachtingen en stuur ik het terug. Hoe de verdere afwikkeling gaat, weet ik nog niet

Geweldige Service

Ik had kussens besteld met veren, helaas na bijna een jaar vond ik iedere dag veren en het steekte in mijn hoofd regelmatig in mijn slaap . Ik heb contact met Slaaptextiel opgenomen en het was voor mij zo opgelost. Snel, behulpzaam en vriendelijke medewerker, duidelijke uitleg. Vandaag de nieuwe kussens in ontvangst mogen nemen, wat zal ik vanavond weer heerlijk kunnen slapen. Ik ben een tevreden klant.

Goede producten

Stevige matras. Waar voor het geld. Matras is wel prijzig maar de kwaliteit is daarom ook top. Service is goed.

Lang gewacht, niet alles gekregen

Langer dan 2 weken gewacht op mijn bestelling, omdat er gewacht moest worden op 1 product. Nadat de voorspelde tijd was verstreken, contact opgenomen via mail, geen antwoord. Gebeld tijdens beperkte bereikbaarheidstijden. Product bleek niet leverbaar. De rest van de producten daarna wel gekregen, verpakking helaas kapot toen het binnenkwam. Wat mij betreft teveel gedoe, ik kies volgende keer voor een andere webshop.

Ben heel tevreden, duidelijke en overzichtelijke site,hele goede service snelle levering . Top.

gewoon zoals je het verwacht

Geen pakket ontvangen

Mijn pakket kwam niet aan vermits de busnummer als huisnummer werd ingegeven. Hierdoor werd het pakket terug gestuurd. Jammer van de vertraging, hopelijk wordt het snel recht gezet.

Mooi beddengoed, super snelle levering

Mooie kwaliteit beddengoed!

Snelle levering en kwaliteit is super we slapen er heerlijk onder

Snelle levering, prijs kwaliteit verhouding goed. Een aanrader.

Bestelling kwam later netjes op de hoogte gehouden door slaaptextiel hierover artikelen voldoen aan verwachting

Niets ontvangen

Niets ontvangen!!