goed spul en snel geleverd

genoeg keuze en kwaliteit.

Zeer goede service van Jannie…

Zij belde naar DHL, en kwam alle afspraken na. Heel fijn!

Prima in orde en snelle levering

Voldoet aan verwachting!

Snelle aflevering en prima afgeleverd

Snelle levering en perfecte kwaliteit. Een echte aanrader!

fijne ervaring

de beschrijving van het product klopte niet met wat ik ontving, maar dat is naar alle tevredenheid opgelost, heel fijn

Matig

Product is goed, levering liet veel te lang op zich wachten

Molton helaas te ruim, waardoor hij plooit onder het hoeslaken. Maat matras toch echt 180x200, dus even afwachten of hij nog iets krimpt in de was.

Middelmatig

Ik heb een dekbed van 200x200 en had gelezen dat je dan een overtrek van 200x200/220 moet pakken dus dat gedaan maar hij is nog te groot. dat heb ik iedere keer dus ik denk dat ik nu maar een dekbed van 200x220 ga kopen ofzo want snap t probleem niet meer. Het witte overtrek zaten wat gele plekjes in toen ik hem uitpakte hopen dat ze er in de was uit gaan.

Beste Joyce, Bedankt voor je bericht. Indien er plekjes op het dekbedovertrek zitten dan ontvangen wij hier graag foto's van. Is het mogelijk voor je om dit te mailen naar klantenservice@slaaptextiel.nl? Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

Goed assortiment en prijs

Mooie Essenza lakens en dekbedovertrekken met een aantrekkelijke korting gekocht. Prima geholpen door klantenservice toen artikel niet op voorraad was. Werd snel teruggebeld en probleem was opgelost.

Snelle levering van mijn hoeslakens!

Mooie kwaliteit. Een tevreden klant!

Bestelling veel te laat bezorgd

Bij het bestellen stond dat mijn producten de volgende dag en binnen 3 werkdagen geleverd zouden worden. Uiteindelijk duurde het 2 weken voordat mijn bestelling werd bezorgd.

Beste anoniem, Bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat de levertijd niet is verlopen hoe het had gemoeten, 1 artikel bleek vertraging te hebben opgelopen. Onze excuses voor dit vervelende ongemak. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

De site is duidelijk. Product voldoet aan omschrijving. Levering volgens beschrijving. Positieve ervaring om bij jullie te kopen.

Mooie kwaliteit

Mijn ervaring met slaaptextiel is heel goed. Alleen met de bezorging met DHL ben ik ZEER ontevreden. Blijf er voor thuis en dan rijden ze voor de deur langs en krijg je later via de mail een bericht dat je niet thuis was. Dit is nu de 2e keer. Dat is een verbeterpunt voor slaaptextiel om over te stappen naar een andere bezorgdienst.

Nette en snelle levering

Gistermiddag besteld en vanochtend al netjes bezorgd

Mooie strandlakens

Mooie strandlakens , wel redelijk duur voor wat je krijgt.

Dekbed hoes…zit er goed uit

Snel, correct

Gewoon content en vlug.

Bestelde product snel en correct geleverd

Ik vond een klamboe in de webshop die ik wel graag wilde hebben. Toen ik ging bestellen bleek het product uitverkocht. Ik heb een alternatief gevonden maar dit betekende gedoe en net niet wat ik wilde. De kwaliteit van de klamboe moet zich nog bewijzen.

Bestelling was zoals gehoopt en correct en op tijd geleverd.

Bestelling was zoals gehoopt en netjes correct en op tijd geleverd. Ga zeker nog bestellen bij jullie.

Mooi product

Prima product voor de juiste prijs

4 seizoenen dekbed gekocht en is geleverd binnen het termijn die was aangegeven op de website. Product was keurig ingepakt en ben zeer tevreden.

Prima !!!!