Filters

8

Hadden wat ik zocht, goede prijs en nette levering

Ik zocht een afwijkend model kussensloop en Slaaptextiel had hierin genoeg keuze voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Makkelijk te bestellen, snelle en correcte levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb de ordern nog niet gekregen

Ik heb de bestelling nog niet gekregen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Anneke, Bedankt voor je bericht. We zien dat je bestelling inmiddels bij je is bezorgd. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

10

Top

Besteld in het weekend en 2 dagen later geleverd. Levering bij DHL liep vertraging op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Gisteren besteld, vandaag in huis Betaalbaar

  • Aanbevelen? Ja
9

super snelle levering

super

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, producten conform bestelling

Zeer blij met de snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruime keus en snel geleverd!

Duidelijke website met zeer veel keus! Snel geleverd en heel blij met de dekbedhoes. Super zacht en mooie kleuren.

  • Aanbevelen? Ja
4

Na 1 wasbeurt op 30 graden is de kleur al wat vervaagd.

Als ik de slopen vergelijk met de slapen die ik eerder een aantal jaren geleden in Duitsland besteld had valt de kwaliteit mij behoorlijk tegen. Stof is zeer stug en vervaagt al na 1 keer wassen op 30 graden met een wasmiddel voor donker goed. Ik ga deze slopen niet meer bestellen in de toekomst.

  • Aanbevelen? Nee
8

Top

Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
5

Producten zijn in orde, en zeker snel genoeg geleverd. Wel probleem met DHL.

Op 23 september 2021 0m 11:56 u kreeg ik per mail bericht van DHL dat mijn pakket (JVGL06120380000324377815-Slaaptextiel) bij mij thuis was afgeleverd. Alarm dus (niet voor de eerste keer iets mis met een DHL-levering) - dus ik rende naar buiten om evt. de bezorger tegen te houden. Buiten liep een buurvrouw, met exact hetzelfde probleem (met DHL, maar een andere leverancier). We spraken af beiden de DHL-Klantenservice te bellen. Na het menu te hebben afgeluisterd kreeg ik een ander telefoonnummer, van de DHL PARCEL-Klantenservice. Dat gesprek bleek voor mijn eigen rekening te komen. Daarvoor werd mij verteld dat de bezorger misschien voortijdig melding van aflevering had ingevoerd. En anders? Nou, anders moest ik maar even afwachten, en als er dan nog niet afgeleverd was, moest ik maar de Klantenservice van Slaaptextiel bellen en daar nog eens mijn verhaal neerleggen. Gelukkig werd het pakket zo'n kwartier à 20 minuten later dan aangegeven in de mail afgegeven door onze (gewoonlijk altijd betrouwbare) vaste PostNL-bezorger, die de plaatselijke pakjes mede namens zijn DHL-collega kwam afleveren ...

  • Aanbevelen? Nee
7

Levering duurde lang.

Geleverd door DHL, verpakking was beschadigd en in gesneden.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

Goede kwaliteit, snelle levering, groot aanbod.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

De bestelling is van goede kwaliteit. De levering volgens de informatie op de website.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden met de bestelling

Zeer tevreden met de bestelling (splittopper hoeslakens). Goede prijs met een goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbare firma met uitstekende communicatie en kwaliteit artikel.

Als Belgische klant kan ik alleen maar een dikke proficiat wensen aan deze firma. Ook de betaling vooraf verliep rimpelloos. Ik bestelde een romantisch katoenen laken, echt iets waarvan mijn zus droomde voor haar verjaardag. Echt geslaagd met perfecte kwaliteit in een goede verpakking en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Goede kwaliteit, prijs verhouding, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Heb het pakketje nog steeds niet ontvangen

DHL heeft al sinds 13 sept het pakket in huis maar de bezorging is telkens verhinderd. Geen idee waarom. Kunt u nagaan wat er fout gaat? Groet Annemieke

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Annemieke, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend te vernemen dat het pakket nog niet geleverd is door DHL. We hebben het uitgezocht en er blijkt iets mis te zijn gegaan met je huisnummer en toevoeging. Hierdoor komt het pakket weer retour bij ons. We zullen morgen het pakket opnieuw naar je versturen. Op het moment van verzending ontvang je hier ook een email van. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

8

Goed

Mooi dekbedovertrek

  • Aanbevelen? Ja
6

Service erg traag

Beddengoed van merk beddinghouse besteld. Bij het uitpakken bleek het echter van onacceptabele kwaliteit: strepen en gaten in de stof, niet doorgestikte naden etc. Erg teleurstellend voor best een duur product. Daarover een klacht met foto's gestuurd naar de klantenservice. En paar dagen later kreeg ik pas reactie hierop met de vraag of het 1 of beide beddengoeden betrof. Op mijn antwoord duurde het weer een paar dagen voordat ik weer reactie ontving. Bij andere websites ben ik gewend binnen één of twee dagen reactie ontvangen, Dus dit vind ik wel erg lang duren. Uiteindelijk wel het product kunnen terugsturen. Ik wacht nog op het terug ontvangen van de betaling.

  • Aanbevelen? Nee
8

goede service en snelle levering

goede service en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede kwaliteit, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Slechte klantenservice, ik heb ze twee keer gebeld maar kreeg ze niet te pakken. Na mijn bestelling heb ik een mail ontvangen dat mijn betaling niet is voltooid, terwijl het bedrag wel van mijn bankafrekening is afgeschreven. Vervolgens was de betaling pas na twee dagen rond, en heb ik mijn bestelling niet binnen de afgesproken termijn ontvangen (pas na 4 dagen ipv 1 werkdag).

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ezgim, Bedankt voor je bericht. We hebben uitgezocht wat het verloop is geweest van je bestelling en we zien dat je bestelling wel op tijd door ons is verstuurd. Wij versturen onze bestellingen op werkdagen. Je hebt een order bij ons geplaatst op zaterdag 11 september en het is op maandag 13 september door ons naar je verstuurd. Indien je nog vragen mocht hebben dan vernemen we dat graag via klantenservice@slaaptextiel.nl Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

10

Snelle service!

product volgens verwachting

  • Aanbevelen? Ja
5

Geen oordelen

Ik vindt het jammer dat je laat mail ontvangt over dat mijn bestelling later wordt verzorgd.

  • Aanbevelen? Nee

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd