Redelijk goed

De levertijd was langer dan de website vermelde, maar de levering wasverder prima

We hebben nog niks ontvangen helaas

Helaas nog niks ontvangen wel naar DHL gestuurd maar ik hoor niks meer

Veel keuze, snel in huis

Leuke overtrekken, wel jammer dat er geen advies bij stond met welk hoeslaken ik kon combineren. De gok gewaagt. Heb een prachtige set op bed liggen. Werd vlot geleverd.

Mooie kwaliteit.

Slecht

4 weken geleden een dekbed besteld, ten eerste een week gewacht voordat het verzonden werd. Nu ligt het al 3 weken bij DHL op het sorteercentrum. Hierover meerdere keren via de mail contact gezocht, geen reactie. Toen telefonisch contact gezocht wat alleen mogelijk is tussen 11-13 uur, daar werd beloofd dat ik diezelfde dag nog terug zou worden gebeld over waar mijn pakket gebleven was. Nu een week later en ngogsteeds niks van Slaaptextiel gehoord.

Een hele snelle levering top

Origineel product, voordeligst geprijsd en binnen een dag geleverd.

kan het iedereen aanbevelen

Product was goed

Vervelend proces , heb nu eerst product retour gestuurd omdat de maat niet goed is maar ik moet nu eerst wachten tot ik mijn geld terug heb en daarna kan ik pas weer bestellen , duurt erg lang zo

Retourkosten

Vind het belachelijk dat je zelf de retourkosten moet betalen. Het kan gebeuren dat iets niet bevalt of niet past.

Beste Kimberly, Bedankt voor je bericht. Het is spijtig te vernemen dat het product niet naar wens is. Wanneer een product niet naar wens is dan mag het uiteraard naar ons geretourneerd worden echter zijn de retourkosten wel voor eigen rekening. Dit staat ook vermeldt op onze website. Wel worden de vooraf gemaakte verzendkosten vergoed. Indien er nog vragen zijn dan verzoeken we je om contact op te nemen met onze klantenservice op klantenservice@slaaptextiel.nl Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

Top topper geleverd door toppers

Snelle levering en een heerlijke matrastopper. Heb al diverse mensen in mijn omgeving enthousiast gemaakt, die hem inmiddels ook naar tevredenheid op hun bed hebben liggen. Heerlijk..

Klantvriendelijk

Erg prettig gesprek gehad met Ronald. Probleem snel en prima opgelost. Super!

Slecht

niet zoals de foto, en de prijs is te duur voor deze kwaliteit, Ik ben helemaal niet blij

snel en correct

Verkeerde levering

Helaas ontving ik hoeslakens in een verkeerde afmeting. Dit kan gebeuren maar op mijn mail werd in eerste instantie niet gereageerd. Na nog een keer gemaild te hebben kreeg ik reactie dat ik ze gratis retour kon sturen. Helaas niks over het alsnog opsturen van de juiste hoeslakens. Heb nu voor de derde keer gemaild. Ik ben benieuwd....

snelle levering en prima kwaliteit

De spullen zijn eerder geleverd dan aangegeven, Kwaliteit is prima en zoals verwacht

Alles prima geregeld

Heb t teruggestuurd, vond t overtrek heel mooi maar de kussenslopen veel te groot, m’n eigen fout, niet goed naar de maat gekeken

Product naar verwachting en snelle service!

Product naar verwachting en snelle service!

Niet zo goed

Dekbedovertrek zou strijkvrij zijn. Zojuist een half uur gestreken. Van hetzelfde merk hoeslaken gekocht en in dezelfde kleur. Dacht dat het bijpassend zou zijn. Is dus niet dezelfde kleur. Had het terug kunnen sturen maar daar waren kosten aan verbonden. Vond ik een beetje zonde.

Aangeschafte beddengoed is erg goed en een hele zachte stof meer dan tevreden. Onwijs jammer dat de levertijd extreem lang duurde.

Ik vond het goed maar mis dus retourneren op een digitale manier dus barcode

Order super snel geleverd. Alleen ik zocht een topdek hoeslaken van Papillon en dit was dus een gewoon hoeslaken. Had ik niet gezien daar ik op hoezen voor toppers had gezocht. Retourneren zou kunnen verbeteren als er een retour barcode op zou zitten. Nu moest het gewoon per post weer retour ‘a €7,95. Misschien een verbeter puntje. En ik hoop dat mijn gevraagde product gemaakt cq geleverd kan worden.

Snelle levering!

Prima bevallen, volgende dag in huis!,

Voorbeeld voor alle bedrijven

Doet wat het beloofd

Niet passende slopen ontvangen

Het kussen is prima, maar de slopen zijn te krap, je krijgt het kussen er niet in. Lengte prima maar dikte dus niet. Terwijl ze als accessoire op de pagina van het kussen verschenen en dus helemaal niet passen! Graag wil ik de slopen terugbrengen naar jullie filiaal in Amsterdam, aangezien ik zelf de retourkosten moet betalen. Kan natuurlijk niet! Vriendelijke groet, Lize Kelderman

Supersnelle levering

Supersnelle levering. Een heerlijk dekbed van Cinderella met een lage prijs!