Van begin tot eind goede service

Van begin tot einde van de bestelling goede service en een product van goede kwaliteit.

Mooi dekbed

Mooi produkt!

Het is zoals beschreven op de website! Zacht, mooi en fijn om op te slapen (en het beschermd de matrassen).

Snelle levering door klantvriendelijk bedrijf

Kwaliteit goed en dekbed overtrek is prachtig!

Prima dienstverlening, ok prijzen

Prima dienstverlening. We kochten een molton. Hier 1 gevonden van puur katoen. Veel keuze.

Goede afhandeling na vertraging

Na een week nog geen track&trace, keurig telefonische contact en als compensatie een mooie bigshopper bij mijn bestelling gekregen

Super goede service en uitstekende communicatie.

Zelden zo een goede service en communicatie gezien.

Bestelling was er niet na 5 dagen. Telefonisch contact opgenomen en prima geholpen

Matig/goed

Snelheid bestelling was prima en goed ingepakt. Website lag in de storing wat betreft het invullen van het adres. Via face-book een berichtje gestuurd waar helaas niet werd gereageerd. Jammer, Gelukkig was het voordeel ook de volgende dag nog geldig.

Hele fijne service!

Mijn eerste ervaring met Slaaptextiel is uitstekend! Ik had iets verkeerds gedaan met de kortingscode,en dat is snel en netjes opgelost.Mijn bestelling op maandag gedaan,zaterdag in huis.En de overtrekken zijn prachtig! Ook een fijne communicatie met de klantenservice.

Artikel 121045-150x260cl

Ik had een laken besteld met hotelkwaliteit en was zo opgetogen over deze kwaliteit dat ik een paar dagen later exact hetzelfde bestelde. Pas na het uitpakken van dit tweede laken (met toch het juiste artikelnummer) stelde ik echter vast dat het ditmaal een laken betrof van mindere kwaliteit, maar maakte er verder niet echt een zaak van. Pas bij hun tevredenheidsonderzoek maakte ik hier toch melding van en tot mijn blije verrassing heb ik ondertussen alsnog extra het correcte laken met de correct bestelde kwaliteit ontvangen. De tevredenheidsonderzoeken van dit bedrijf zijn dus niet enkel voor de galerij ! Ben uiteraard zeer tevreden met deze voorbeeldige dienststverlening !

Goede kwaliteit

Slaaptextiel heeft prachtig bedrukte of effen dekbedovertrekken van een hele goede kwaliteit en een tegen een redelijke prijs. Een goede website, gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Super service, van heel vriendelijke mensen.

Ik had een gemengde bestelling gedaan, en het wordt pas verzonden als alles binnen is.Ze geven die termijn ook aan op de faktuur. Na die termijn heb ik opgebeld, en ordernummer doorgegeven , en het werd direct geregeld, en de volgende dag de bestelling, die nu compleet was, binnengekregen. De communicatie per telefoon was ook zeer "mensvriendelijk" om het maar te zeggen. Mooie dingen die geleverd worden. Ik kan Slaaptextiel.nl van harte aanbevelen.

besteld door mij en jullie snel geleverd

Ik ben dik tevreden met wat ik geleverd heb gekregen en ik had het zo thuis makkelijker kan het niet.

Late levering van de bestelde artikelen

Eerst vind je op de site vóór 17u besteld, volgende dag in huis. Dan krijg je te zien tussen 3/5 werkdagen geleverd en dan na de 5e werkdag ga je maar eens mailen en bellen waar je bestelling blijft. De overigens vriendelijke mevrouw aan de telefoon verteld niks in te kunnen zien.. Dag later krijg je mail dat " door een storing in het systeem" geen mail te hebben ontvangen dat mijn bestelde artikelen niet op voorraad zijn het nog een paar dagen kon gaan duren. Ja, 2 dagen later kreeg ik mijn bestelling geleverd. Wees duidelijker naar de mensen toe. Mensen hebben vaak al betaald en denken hun geld kwijt te zijn. Laat de dame aan de telefoon meteen de info kunnen geven over de bestelling, dan hoef je ook niet voor niks in de wachtrij van bellers te staan

Uitstekende winkel

Zeer snelle levering en prima artikelen

prijstechnisch leuk met korting en geleverd volgend afspraak

dankjewel voor jullie service en tot de volgende keer, maar wel weer met korting, daar doen we het voor....

Excellent

Super service. Everything the way it is suppose to be. Thank you.

prijs kwaliteit goed

perfect geregeld alleen de levering is niet perfect word gewoon bij de buren geleverd terwijl er iemand thuis is omdat ze niet goed tegen is en dus niet snel genoeg is moet ik heel de buurt af voor het pakje. beetje vervelend

Traag en niet op voorraad

Mijn bestelling deels niet op voorraad. Maar daar kreeg ik pas 1,5 week later bericht van. En daarna duurde het nog eens 2 weken voordat mijn artikel, wat wel op voorraad was, thuis werd bezorgd. Ook de terugbetaling duurde lang. Al met al had ik liever direct alles hecanceld.

Artikel was nie

Ik kocht een dekbed in korting. (geretourneerd artikel). Ik zocht dit type dekbed om 2 dezelfde te hebben (gebruik voor stapelbed en ik had slechts 1 exemplaar gekocht in een andere winkel, ook in korting en laatste exemplaar, dus ik was blij om dit type hier te vinden.) De kussensloop ontbrak in de verpakking - dit was niet (of toch zeker niet duidelijk) vermeld op de site. Ik heb het dekbed toch gehouden en ga nu op zoek achter een blauwe kussensloop.

Alles is tiptop geregeld!

Levering prima op tijd. Klantenservice is super!