Slapen wordt leuk op deze manier

Vlotte levering. Mooie kwaliteit

?

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

geweldig

heel fijn

Niets op aan te merken

Voor de eerste keer besteld bij Slaaptextiel.nl, en wij zijn hartstikke tevreden. Prijzig, maar snelle levering en goede kwaliteit.

Lange levertijd

Toen ik mijn Cinderella dekbed bestelde bij Slaaptextiel stond bij het artikel dat het op voorraad was en dat het binnen 2-5 werkdagen geleverd zou worden. Echter bleek dat anders uit te pakken. Het was toch niet op voorraad en ik moest er veel langer (17 dagen) op wachten dan was beloofd. Verder heel tevreden over het dekbed.

Super zacht dekbed

Alles vlot verlopen.

goede service

slecht bereikbaar

Veel keus!

Met name de keuze in dekbedovertrekken, stof blijft ook mooi.

Slecht

Slecht ik krijg geen respons voor een simpele factuur + er is btw aangerekend en deze is niet van toepassing

Beste Elise, Je hebt inmiddels contact gehad met onze klantenservice hierover en de correctie factuur voor zakelijke klanten in België wordt naar je verstuurd. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit

De katoensatijnen lakens zijn prachtig! En de gratis shopper vind ik erg leuk. Dank voor het snelle verzenden.

Erg lang onderweg ,en voor dat ik het pakket onvangen heb word er gevraagd wat mijn ervaring is ???

Redelijk

Materiaal van goede kwaliteit,service iets minder positief

Er wordt gesuggereerd,dat de levering tussen de 1 a 3 dagen duurt. Bij mij zat er wel een weekend tussen. Zelf moeten bellen hoe en wat.De leverancier had mijn bestelling niet in behandeling genomen. Uiteindelijk na 1 week kwam de bestelling binnen.

Producten zijn zoals in de beschrijving staat en kwaliteit is goed

Prima prijs , gauw gevonden wat ik wilde hebben .

Geen opmerkingen

Binnen afgesproken tijd geleverd. Goedkoopste winkel en levert dezelfde kwaliteit.

CORREKT

WIJ ZIJN ZO ALS HOORT AF GE HANDELD prima

Snelle levering!

Volgende dag in huis. Ik heb het hemeltje nog niet opgehangen maar het is wel een mooie stof, ben benieuwd!

Correcte afhandeling maar...

Product op een vrijdag namiddag besteld. Dadelijk info gekregen hoe het verscheept werd met een link naar DHL. Via die link kon ik zien dat vrijdagavond het product in DHL sorteercenter was. Het product werd op dinsdag uitgeleverd !! Tegelijkertijd op vrijdag een product bij Smulders textiel besteld. Werd op zaterdag morgen uitgeleverd! Misschien eens kijken naar een anderd dispatcher ?

Voordelig en snel

Gisteren besteld, vandaag al in huis. Verzendkosten zouden iets minder mogen.

Erg tevreden!

Prachtige kwaliteit handdoeken en theedoeken, bij ontvangst keurig verpakt! Alleen dhl had 2 dagen extra vertraging dat was jammer, maarja het is coronatijd en gelukkig kkn online bestellen wel!

Very good texture

Yes Thanks for replacing the lost one.

Beste Sandra, Dat is vervelend te vernemen. We hebben zoals aangegeven via de klantenservice een nieuw pakket naar je verstuurd welke vandaag om 12.25 bij je geleverd is. We wensen je veel plezier met je aankoop en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel