Ik had twee verschillende kleuren ontvangen voor hetzelfde product, dit werd goed en snel opgelost door een nieuwe te sturen. Fijne service! Materiaal is ook fijn en een goede kwaliteit.

Misleidend

Dekbed gekocht met "alleen vandaag 10% korting". Dat staat 2 weken later nog op de website. Artikel is wel goed aangekomen maar heeft geen enkele informatie van het product erbij.

niet aan huis geleverd.

staat hierboven.

op tijd geleverd

Ik heb voor de 1 ste keer iets besteld en dat s prima bevallen. Dit ga ik dus vaker doen.

Goede ervaring. Prima communicatie en wat ze beloven maken ze ook waar

Super dekbed juist de verzendt tijd is wel lang

Een beetje teleurgesteld

Ik ben een beetje teleurgesteld. Want ik kocht 2 dekbedovertrekken. En ze hadden allebei donkere vlekken, die beslist niet behoorden tot het patroon van de bloemen. Ze zijn fotografisch op de dekbedovertrekken gekomen. Want ze waren op beide dekbedovertrekken precies hetzelfde. Bij het instellen van het fotografische proces in de fabriek is er dus al wat fout gegaan. Waarschijnlijk was een fotografische plaat vervuild.

Snelle levering en prima prijs!

Snelle levering en prima prijs.

Fijne matras hoes

Ik zocht een dunne matras hoes en die vond ik bij Slaaptextiel. Fijne jersey stof, goede rits. Enige punt is dat de rits alleen aan de bovenzijde zit. Dat was even iets meer werk om het om de latex te krijgen maar is gelukt. De stof rekt mee. Erg snelle levering ook.

Goed geprijsd en snelle service

Kwalitatief een goed donzen dekbed. Snel geleverd

Matig

Slechte service

Beste Roland, Hartelijk dank voor je review. Je geeft aan slechte service te hebben ervaren, wat uiteraard niet onze bedoeling is. We zien echter bij je bestelgegevens geen bijzonderheden, je order is tijdig naar je verstuurd en ook tijdig geleverd. Wij vernemen dan ook graag wat je als slechte service hebt ervaren. Onze klantenservice heeft je ook vandaag een email gestuurd met de vraag wat je als slechte service hebt ervaren, echter hebben wij hier nog geen reactie op mogen ontvangen. We vernemen dan graag nog je reactie hierop zodat we zorg kunnen dragen voor een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

Het duurde even, maar ik heb hele mooie kussenslopen nu!

Ondanks mijn keuze eerst niet leverbaar was en het mailcontact wat traag was, heb ik nu precies wat ik had besteld. Mooie kwaliteit!

Snelle levering, het flanellen laken is lekker breed en voelt erg zacht. Ben heel tevreden.

Uitmuntend

Ik heb bij dit bedrijf een Bamboe dekbed gekocht en de kwaliteit is uitstekend. Heb het dekbed eerst gewassen en alles bleef perfect op zijn plek.

Supergaaf dekbedovertrek

Mooie kleuren en snel binnen!

Goed verpakt en snel geleverd.

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Helaas was de kleur niet goed. Dit blijft lastig te zien met online bestellingen. Maar service is prima. Nu nog even afwachten of de retour betaling ook vlot verloopt. Dan is het een dikke prima en zal ik in de toekomst zeker weer bestellen.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Snelle levering. Goed product.

Ben blij met de service. De snelle levering en de producten.

Tevreden klant door nette en coulante service

Ontving bericht dat bestelde artikelen helaas niet leverbaar waren. Het contact met de serviceafdeling die daarop volgende verliep prima. Door de nette en coulante behandeling andere artikelen besteld. De artikelen zijn naar alle tevredenheid bezorgd.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer blij met de ontvangen dekbedhoes en hoeslakens van Slaaptextiel.nl. Prettige communicatie als je vragen stelt en snelle levering. Zeker een aanrader, we hebben zelf alweer een bestelling geplaatst voor extra beddengoed! Groetjes, Jos en Brigit

Prima produkt geleverd

Even wat vertraging in de levering omdat ik niet op tijd had betaald maar dat is goed gekomen

Heel tevreden

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd.

Goed product , snelle verzending

Aan slaaptextiel is niets op aan te merken. Alleen DHL heb ik problemen mee . Ik was niet thuis en het pakketje werd (volgens de bezorger van DHL) achtergelaten in de blauwe kliko maar daar heb ik het pakketje niet aangetroffen . Ik ben nu bezig met DHL om schadeloos gesteld te worden. Misschien kan slaaptextiel er ook achter aan.

Snel binnen

Snel geleverd en goede kwaliteit

Beddegoed snel geleverd en is van goede kwaliteit, helemaal tevreden!

Bedrijfsgegevens

Krelis Louwenstraat 1

1055KA Amsterdam

020-7730994

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.