Laken was niet op voorraad wat ik had besteld. Kreeg na telefoontje ander laken toegezonden. Was verrassing kamer toch compleet voor onze Luca

slechte communicatie

De kwaliteit van het geleverde is tot op heden prima maar e-mail contact is slecht want je krijg geen antwoord. ook de telefonist kan geen antwoorden geven want dat moet hij ter zijner tijd zelf navragen.

Great products

Great quality products and fast delivery

Goede quality

Goede service, goede quality :)

Goede service snelle levering

Fijn bedrijf waar klantcontact nog mogelijk is en er wordt meegedacht. Erg blij met de goede service. Ook erge mooie en kwalitatief hoogwaardige dekbedovertrekken en hoeslakens.

Goede kwaliteit, direct opgestuurd.

Door reviews rekening gehouden met lange levertijd ( en midden in de zomervakantie). Hier besteld omdat nergens zoveel keus is in niet standaard kleuren of maten. Ik had het direct de volgende dag in huis!

Slaaptextiel goed

jammer dat het zo is gegaan

We kregen namelijk een klamboe met een gaatje er in bij de ring helaas maar heb het wel opgehangen ivm veel muggen gr joke liet

Badlaken van katoen bleek niet van katoen

Specifiek op zoek naar een badlaken van katoen, volgens de productomschrijving zou de betreffende handdoek van katoen zijn. Bij ontvangst bleek deze 100% polyester te zijn. Email gestuurd, maar (nog) geen reactie.

Goede service en nette afhandeling mailcontact

Goede service en nette afhandeling mailcontact

Prettige website en snelle levering

Geen op of aanmerkingen!

Ik ben helaas nog niet in staat geweest de levering te beoordelen, maar het ziet er allemaal goed uit. Ik heb er alle vertrouwen in, dat er geen problemen zijn en ook niet komen.

Prijs en kwaliteit optimaal

Ik heb donzen binnenkussens besteld, prijs en snelle levering met de kwaliteit kan ik wel zeggen dat ik slaaptextiel.nl een 10 geef

Snelle verzending , goed product !

Ik had twee verschillende kleuren ontvangen voor hetzelfde product, dit werd goed en snel opgelost door een nieuwe te sturen. Fijne service! Materiaal is ook fijn en een goede kwaliteit.

Misleidend

Dekbed gekocht met "alleen vandaag 10% korting". Dat staat 2 weken later nog op de website. Artikel is wel goed aangekomen maar heeft geen enkele informatie van het product erbij.

niet aan huis geleverd.

staat hierboven.

op tijd geleverd

Ik heb voor de 1 ste keer iets besteld en dat s prima bevallen. Dit ga ik dus vaker doen.

Goede ervaring. Prima communicatie en wat ze beloven maken ze ook waar

Super dekbed juist de verzendt tijd is wel lang

Een beetje teleurgesteld

Ik ben een beetje teleurgesteld. Want ik kocht 2 dekbedovertrekken. En ze hadden allebei donkere vlekken, die beslist niet behoorden tot het patroon van de bloemen. Ze zijn fotografisch op de dekbedovertrekken gekomen. Want ze waren op beide dekbedovertrekken precies hetzelfde. Bij het instellen van het fotografische proces in de fabriek is er dus al wat fout gegaan. Waarschijnlijk was een fotografische plaat vervuild.

Snelle levering en prima prijs!

Snelle levering en prima prijs.

Fijne matras hoes

Ik zocht een dunne matras hoes en die vond ik bij Slaaptextiel. Fijne jersey stof, goede rits. Enige punt is dat de rits alleen aan de bovenzijde zit. Dat was even iets meer werk om het om de latex te krijgen maar is gelukt. De stof rekt mee. Erg snelle levering ook.

Krelis Louwenstraat 1

1055KA Amsterdam