Snelle levering. Goed product.

Ben blij met de service. De snelle levering en de producten.

Tevreden klant door nette en coulante service

Ontving bericht dat bestelde artikelen helaas niet leverbaar waren. Het contact met de serviceafdeling die daarop volgende verliep prima. Door de nette en coulante behandeling andere artikelen besteld. De artikelen zijn naar alle tevredenheid bezorgd.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer blij met de ontvangen dekbedhoes en hoeslakens van Slaaptextiel.nl. Prettige communicatie als je vragen stelt en snelle levering. Zeker een aanrader, we hebben zelf alweer een bestelling geplaatst voor extra beddengoed! Groetjes, Jos en Brigit

Prima produkt geleverd

Even wat vertraging in de levering omdat ik niet op tijd had betaald maar dat is goed gekomen

Heel tevreden

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd.

Goed product , snelle verzending

Aan slaaptextiel is niets op aan te merken. Alleen DHL heb ik problemen mee . Ik was niet thuis en het pakketje werd (volgens de bezorger van DHL) achtergelaten in de blauwe kliko maar daar heb ik het pakketje niet aangetroffen . Ik ben nu bezig met DHL om schadeloos gesteld te worden. Misschien kan slaaptextiel er ook achter aan.

Snel binnen

Snel geleverd en goede kwaliteit

Beddegoed snel geleverd en is van goede kwaliteit, helemaal tevreden!

Goed verpakt. En de foto kwam overeen met de realiteit.

Lange levertijd

Na bestelling geen bevestigingsmail, 2 weken later nog niets ontvangen. Dus nieuwe bestelling gedaan, toen kwamen er 2 sets binnen. Vervolgens moet je zelf retourkosten betalen voor de ene set die je terug stuurt.

Heel erg goed

Producten zien het erg goed en kwalitatief ook

18 euro voor retour op eigen kosten!

Retour op eigen kosten , zelf te regelen.

Van begin tot eind goede service

Van begin tot einde van de bestelling goede service en een product van goede kwaliteit.

Mooi dekbed

Mooi produkt!

Het is zoals beschreven op de website! Zacht, mooi en fijn om op te slapen (en het beschermd de matrassen).

Snelle levering door klantvriendelijk bedrijf

Kwaliteit goed en dekbed overtrek is prachtig!

Prima dienstverlening, ok prijzen

Prima dienstverlening. We kochten een molton. Hier 1 gevonden van puur katoen. Veel keuze.

Goede afhandeling na vertraging

Na een week nog geen track&trace, keurig telefonische contact en als compensatie een mooie bigshopper bij mijn bestelling gekregen

Super goede service en uitstekende communicatie.

Zelden zo een goede service en communicatie gezien.

Bestelling was er niet na 5 dagen. Telefonisch contact opgenomen en prima geholpen

Matig/goed

Snelheid bestelling was prima en goed ingepakt. Website lag in de storing wat betreft het invullen van het adres. Via face-book een berichtje gestuurd waar helaas niet werd gereageerd. Jammer, Gelukkig was het voordeel ook de volgende dag nog geldig.

Hele fijne service!

Mijn eerste ervaring met Slaaptextiel is uitstekend! Ik had iets verkeerds gedaan met de kortingscode,en dat is snel en netjes opgelost.Mijn bestelling op maandag gedaan,zaterdag in huis.En de overtrekken zijn prachtig! Ook een fijne communicatie met de klantenservice.

Artikel 121045-150x260cl

Ik had een laken besteld met hotelkwaliteit en was zo opgetogen over deze kwaliteit dat ik een paar dagen later exact hetzelfde bestelde. Pas na het uitpakken van dit tweede laken (met toch het juiste artikelnummer) stelde ik echter vast dat het ditmaal een laken betrof van mindere kwaliteit, maar maakte er verder niet echt een zaak van. Pas bij hun tevredenheidsonderzoek maakte ik hier toch melding van en tot mijn blije verrassing heb ik ondertussen alsnog extra het correcte laken met de correct bestelde kwaliteit ontvangen. De tevredenheidsonderzoeken van dit bedrijf zijn dus niet enkel voor de galerij ! Ben uiteraard zeer tevreden met deze voorbeeldige dienststverlening !

Krelis Louwenstraat 1

1055KA Amsterdam