Prima.

Goed gerelgeld!

Ik kreeg in de eerste instantie niet precies het product dat ik besteld had. Na contact kon ik het product retourneren met vergoeding van de verzendkosten. Naar tevredenheid opgelost door zeer vriendelijke medewerker.

mooi materiaal, levering online ging perfect

altijd spannend als je iets online besteld maar alles ging prima en geleverde handdoek was zacht, mooi en comfortabel.

Alles prima

Prima webshop. Bezorging na 3 dagen. Alles keurig voor elkaar. Dank daarvoor.

Alles prima gegaan met de bestelling en mooie hoeslakens

Goed maar de geëiste beoordeling achteraf doet me ernstig twijfelen voor een volgende keer

Kiyoh ‘s benadering weerhoudt mij een volgende keer van bestellen. De gedwongen wijze van data verzameling en de volstrekt fout aangevoelde wijze met klantenservice stopt mij om nog verder diensten van slaaptextiel af tenemen

De kwaliteit van de dons is anders, niet zoals ik verwacht

Het is vier seizoenen dons

nvt

nvt

Bluff en top

De nu besteld dan in huis belofte zegt helaas niks

Ik bestelde producten die met 2-5 werkdagen in huis zouden zijn. Het weekeinde na de 5e werkdag maar eens gemaild, ik had namelijk na de eerste bevestiging niets meer gehoord (en had een cadeau besteld). Op deze mail heb ik nooit reactie gekregen. Werkdag 8 ben ik gaan bellen. Meneer ging uitzoeken waar mijn bestelling was en belde diezelfde dag -zoals beloofd terug. Mijn bestelling zou die dag verzonden worden. En inderdaad, DHL stond de volgende dag op de stoep. Fijn dat het zo na telefoontje keurig geregeld werd, maar voelt voor mij toch niet goed dat er op mailcontact niet gereageerd wordt, én dat je er zelf achteraan moet als de verzendtijd ruim buiten belofte valt. De communicatie is erg summier. Behalve bestelbevestiging niets gekregen, ook bij verzenden niet. (Alleen op dag van bezorgen tijdsindicatie van DHL) Ik had 4 dekbedovertrekken besteld, met 2 ben ik erg blij, de andere 2 vind ik de print wat tegenvallen. Alsof de gebruikte foto niet kwalitatief genoeg was om zover te vergroten met dus een korrelig resultaat. Al met al, wat mij betreft net voldoende. Maar ik weet niet zo zeker of ik hier nog eens bestel.

Verkeerde maat

Ik heb de verkeerde maat gekregen ipv 180/200 kreeg ik 160 / 220 Ik heb al een nieuwe besteld en betaald, maar nog niets via de mail gekregen

Goede en snelle service

Is wel een beetje oké

Na 10 dgn nog steeds niets ontvangen maar na mn belletje had ik het de volgende dag , maar als ik niet gebeld had.....

Ik heb een zeer goede ervaring

Niet prijzig, wel mooi!

Ziet er mooi en degelijk uit.

Zeer tevreden op tijd geleverd

Snel

Zeer snelle bezorging, super

Alles ging goed

Fijne site en goede kwaliteit

Alles naar volle tevredenheid

Snelle levering, mooie kwaliteit en een leuk prijsje

Klantenservice erg netjes

Meneer van de klantenservice heeft zijn best gedaan met de bezorging van ons beddengoed, het was net op tijd geleverd en kon meegenomen worden naar Oostenrijk. Erg blij mee, kwaliteit beddengoed perfect.

Netjes geleverd.

Hele snelle levering, en goed product!

Ben heel erg tevreden

Slopen waren anders dan vermeld

De slopen die ik besteld heb waren anders dan vermeld (geen hotelsluiting, maar toch een rits, terwijl ik expliciet had gezocht op hotelsluiting). In eerste instantie kon ik nergens op de website vinden hoe je iets terugstuurt. Bellen kan alleen tussen 11.00 en 13.00 uur. En als je belt krijg je een bandje met een stem die zegt dat je wordt doorverbonden, maar dan is er niemand beschikbaar. Heel irritant. Maar ik werd dezelfde dag teruggebeld met retourinstructies. Was op eigen kosten. Later werd ik nog een keer gebeld dat ik toch een antwoordnummer kreeg om de slopen te retourneren, omdat ik een klacht had. Geld snel teruggekregen.

Dikke prima

En fantastisch dekbedovertrek