Filters

6

Redelijk

Ik vind het lastig dat ik niet weet hoe ik moet betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig dekbed

Precies zoals omschreven, levering snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne klantvriendelijkheid

Toen de bestelling eenmaal binnen was, een snelle levering. Bij de klantenservice waren ze zeer vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle bezorging en voldoende mails over status van de bezorging

Mijn bestelling werd snel bezorgd en ik werd op de hoogte gehouden hiervan door middel van meerdere mails. Het bestelde artikel heb ik nog niet uitgeprobeerd. Wellicht zou het assortiment nog wat groter kunnen en zonder verzendkosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Flexibel, duidelijk en afspraak is afspraak.

Flexibel, duidelijk en afspraak is afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering mooie kwaliteit kleuren net als op t plaatje

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Mooi op tijd bezorgd en heerlijk slapen op onze nieuwe dekmatras van ecodown. De luxe van een duur hotel!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie feedback Cos. Wij wensen je heel veel (slaap)plezier met jouw order. Met vriendelijke groet, Team Slaaptextiel

10

Super

Goede kwaliteit en gunstige prijs Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie feedback W. Geervliet. Wij wensen je heel veel (slaap)plezier met jouw order. Met vriendelijke groet, Team Slaaptextiel

10

Zelfs bij vragen achteraf en aanpassingen zijn ze super. Vriendelijke service en super producten!

Zeer vriendelijk telefonisch contact waarin op prima manier wordt meegedacht met vraag en oplossing. Flexibel en goede verzending. Kwalitatief super producten. Mooie webwinkel. Zelfs nazorg per mail.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goede kwaliteit

Vlugge levering en een mooie kwaliteit van het molton hoeslaken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie feedback Marion. Wij wensen je heel veel (slaap)plezier met jouw order. Met vriendelijke groet, Team Slaaptextiel

8

Je krijgt wat ze beloven

Ik bestel regelmatig bij slaaptextiel en ben zeer tevreden over de producten. Ook wanneer je een vraag hebt of een product niet is wat ik verwacht staan ze voor mij klaar om naar een oplossing te kijken. En die komt er altijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne ervaring

Snel geleverd en een mooi hoeslaken erbij voor mijn nieuwe matras

  • Aanbevelen? Ja
1

Vandaag besteld, morgen in huis??

Na 6 dagen nog niets mogen ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd en telefoon wordt niet opgenomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste S, Bedankt voor je bericht. Je hebt je pakket inmiddels ontvangen, het bleek helaas 1 dag te laat te zijn ivm vertraging bij de transporteur waarvoor onze excuses. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

10

Perfect

Heel tevreden. Mooi product. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie feedback Leny. Wij wensen je heel veel (slaap)plezier met jouw order. Met vriendelijke groet, Team Slaaptextiel

8

voldoet aan mijn wensen

de kussenslopen passen en was blij verrast dat ik 10% korting kreeg, omdat ze later zijn geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie theedoeken en handdoeken, lange levertijd

Op 6/2 bestelde ik een pakket met 2 handdoeken en 2 theedoeken en daarnaast 2 losse badmatten. Er stond aangegeven dat het 2-5 werkdagen zou duren. Op vrijdag 18/2 kreeg ik, nadat ik op 14/2 een mail heb gestuurd een verzendbevestiging. Vervolgen la was er vertraging door de storm (kan gebeuren) en kreeg ik vandaag mijn pakket (23/2). Het zijn wel mooie spullen en de kleur is precies zoals ik verwachtte!

  • Aanbevelen? Ja
10

Door de storm werd het later bezorgd maar wel een paar keer bericht gekregen waar dat door kwam

Zou zeker nog meer bestellen ,goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en correct

Het product was juist zoals op de foto! Snel geleverd en correct!

  • Aanbevelen? Ja
6

Bestelling in goede orde ontvangen alleen mails worden niet beantwoord

Nadat ik de bestelling had geplaatst heb ik gelijk een e-mail gestuurd omdat ik geen keuze voor pakjes gemak (afleverpunt) kon kiezen. Mail niet beantwoord, ook poging telefonisch contact niet gelukt. Bestelling is uiteindelijk wel correct afgeleverd en via de melding van DHL kon ik adres toch tijdig wijzigen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Angelique, Wat vervelend om te horen dat jouw vraag niet is beantwoord door onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar van ma-vr van 11-13 uur. En we streven erna om iedere e-mail binnen 1-3 werkdagen te beantwoorden. Met onze snelle levertijd kan het zijn dat het elkaar net heeft gekruist. Dit spijt ons enorm! Gelukkig heeft het zichzel uiteindelijk opgelost. We wensen je veel (slaap)plezier met jouw order! Met vriendelijke groet, Team Slaaptextiel

5

Wel een snelle service

Vind alleen jammer dat er verzendkosten bij komen van 6,95 voor zo’n groot bedrijf dan maak de aankoop nog duur terwijl ze goedkoopste zijn

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mirella, Vanaf 75,- euro rekenen wij geen verzendkosten door naar de klant. Maar we zijn wel genoodzaakt voor Nederlandse orders 5,95 (i.p.v. 6.95) verzendkosten te rekenen en voor België 6,95 als er onder 75,- wordt besteld inderdaad. We hopen dat je desondanks de verzendkosten toch blij bent met jouw order. We wensen je heel veel (slaap)plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Slaaptextiel

7

Vlotte afhandeling ,bedankt

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Niets mis mee.

Alles naar wens verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

top!

zeer snelle bestelling, duidelijk, goed product

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie feedback Erik. Wij wensen je heel veel (slaap)plezier met jouw order. Met vriendelijke groet, Team Slaaptextiel

4

Goed product, mindere service

Mijn originele beoordeling kunt u hieronder lezen. Na het schrijven van deze beoordeling ben ik benaderd door de klantenservice. Uit coulance hebben ze de verzendkosten teruggestort, een erg aardig gebaar. Ik sta echter nog steeds bij de punten uit mijn originele beoordeling. Als er gewoon was gereageerd op de meerdere mails die ik heb gestuurd, was er geen probleem geweest. Uiteindelijk heel blij met het product zelf. Een mooi, kwalitatief hemeltje voor op de babykamer. Goed verpakt, verder niks op aan te merken! Originele beoordeling: Ik zou binnen 5 werkdagen een verzendbevestiging ontvangen, dat is dus niet gebeurd. Op mails wordt niet gereageerd. Slechte service. Na bijna drie weken ontving ik gister de verzendbevestiging, het pakketje zou vandaag moeten komen. Ik hou mijn hart vast. Ik heb geen probleem met een verlate levering, maar reageer dan tenminste op de mailtjes (zoals je in de ontvangstbevestiging beloofd binnen 1 a 2 werkdagen...). Ik weet niet hoevaak ik de afgelopen weken heb gegoogled op "geld terugkrijgen na overmaken" of "is slaaptextel.nl oplichting?". Dat had allemaal voorkomen kunnen worden met een simpel emailtje met daarin "sorry, uw bestelling is vertraagd." dan was er géén probleem geweest.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kim, Bedankt voor je bericht. We zien dat je je pakket inmiddels hebt ontvangen. Je order bleek 5 werkdagen vertraging te hebben opgelopen bij de leverancier en we zien inderdaad dat je hier niet tijdig door ons van op de hoogte was gesteld. De klantenservice heeft hier ook reeds contact met je gehad over gehad en onze excuses hierover aangeboden met een compensatie. Desalniettemin hopen we dat je ondanks het verloop van je order tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet Team Slaaptextiel

10

Helemaal goed.

Goede service, product precies zoals ik wilde. Handleiding, voor het in elkaar zetten van de lade, was heel duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie feedback Laura. Wij wensen je heel veel plezier met jouw order. Met vriendelijke groet, Team Slaaptextiel

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd