Hele snelle levering, en goed product!

Ben heel erg tevreden

Slopen waren anders dan vermeld

De slopen die ik besteld heb waren anders dan vermeld (geen hotelsluiting, maar toch een rits, terwijl ik expliciet had gezocht op hotelsluiting). In eerste instantie kon ik nergens op de website vinden hoe je iets terugstuurt. Bellen kan alleen tussen 11.00 en 13.00 uur. En als je belt krijg je een bandje met een stem die zegt dat je wordt doorverbonden, maar dan is er niemand beschikbaar. Heel irritant. Maar ik werd dezelfde dag teruggebeld met retourinstructies. Was op eigen kosten. Later werd ik nog een keer gebeld dat ik toch een antwoordnummer kreeg om de slopen te retourneren, omdat ik een klacht had. Geld snel teruggekregen.

Dikke prima

En fantastisch dekbedovertrek

mooie kussens - vlotte levering

Prima ervaring

Wel 1 dag te laat geleverd ( dus niet voor 1700 besteld, volgende dag in huis). Wel een prima kussen geleverd.

heel goed behandeld

snelle levering en product was klasse zeker aan te bevelen

Tevreden klant

Altijd duidelijk en correct, kwaliteitsproducten

In onze B & B Katoo wordt al het beddengoed iedere dag gewassen en na een half jaar ziet het er nog uit als nieuw, super!!!!

Mooie overtrekken

Had overtrekken besteld .en Kids waren door dolle heen. Mooie overtrekken goed van kleur. .en mooi op tyd.

Goed bedrijf

Jullie bedrijf is goed maar de verzending met DHL IS WAARDELOOS.

Snelle levering en goed product

Ondanks negatieve reviews getwijfeld, toch besteld, mooie prijzen en de dekbedden waren snel geleverd. Mijn zoon is er erg blij mee.

Levering heeft iets langer geduurd

Helaas heeft de levering iets langer geduurd dan de verwachting op de website. Ze zijn helaas beperkt bereikbaar, maar als je ze telefonisch aan de lijn hebt zijn ze vriendelijk. Als compensatie zat er in het pakket een setje geurstokjes.

Lange levertijd maar prima spul

De levertijd was 17 dagen ipv 2-5. Zoals in meerdere reviews te lezen is hetgeen je besteld niet leverbaar en wordt andere optie pas aangeboden op t moment dat je t al ontvangen had moeten hebben. De communicatie hier over was wel netjes.

Uitstekende service, mijn bestelde product was niet meer leverbaar. Dit hebben ze heel netjes laten weten en tevens werd mij een alternatief geboden, of ik zou mijn geld terug gestort krijgen. Ik heb voor het alternatief gekozen en had heel snel thuis! Super opgelost !

Snelle levering en prachtig product

4 kussens zaten goed verpakt in de doos. Fijn.

Top geregeld

Een goede koop

We hadden ergens, bij de concurrentie, een verenkussen besteld. Maar dat bleek toch te hard aanvoelen om er een ganse dag op te liggen. Want we liggen wegens rugproblemen uren in de zetel. Dit kussen van jullie is perfect van hardheid.

Heel laat doorgegeven artikel niet op voorraad

Werd heel laat doorgegeven dat iets niet op voorraad was. Duurde daardoor allemaal extra lang, alternatief gingen ook 2 mails overheen.

Goede kwaliteit

Mooie kinderhanddoeken van goede kwaliteit

Super mooie dekbedovertrek

Besteld en de dekbedovertrek ziet er super uit, levering was op tijd zoals aangegeven.

Prima service en goede kwaliteit van de artikelen.

Een cinderella dekbedovertrek. Heerlijk. Mooie kleur , lekkere stof. Ik ben zo'n fan. Top!!

Snelle levering en mooie lakens

Snelle levering. Mooie kwaliteit en kleuren.

Produkt is perfect

Snel geleverd en goed verpakt ben content