Produkt is perfect

Snel geleverd en goed verpakt ben content

Geweldig!!

Snelle levering, en een leuke prachtige cadeau is altijd welkom. Super mooi dekbed overtrek van RM, Goede kwaliteit!!!

Mooie kwaliteit spullen en fijne service

mooie flanel lakens

blij met de lakens

Snelle levering van mooi, passend product.

Het dekbedovertrek met kussenslopen is snel geleverd. Netjes verpakt (al had het misschien beter in doosje gekund). Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Mooi product netjes verpakt geleverd

Keurige snelle levering

Prima service!

De drie kleuren hoeslakens bleken niet meer op voorraad, waarna ik uit de nog aanwezige kleuren kon kiezen, mijn geld terug kon ontvangen of advies kon krijgen. Een paar dagen later bleken twee van de gewenste kleuren alsnog voorradig, waar ik een mail over ontving. Toen mijn reaktie even liet afweten, werd ik gebeld of de berichten goed waren aangekomen. Erg attent! Toen de keuze werd doorgegeven, lagen de lakens de volgende dag in huis, stond het geld van het derde niet voorradige laken weer retour op de rekening en werd ik hiervan in een vriendelijke mail op de hoogte gesteld. Kortom, service!

Mooie kwaliteit, voor een mooie prijs!

Prima, snel en netjes geleverd

Mooi assortiment

Vriendelijke mederwerker aan dd telefoon

Top geregeld

Zeer tevreden !

Ben ontzettend blij met het product !

Besteld, snel binnen , product zoals omschreven

Besteld, snel binnen , product zoals omschreven

Goed.

Op de website vermelden als een produkt niet meer te leveren is, beter voor de afhandeling van een bestelling.

Gewoon een top bedrijf

Snelle service en zeer goede afwikkeling

Netjes verpakt en ziet er keurig uit.

Slaapervaring Zeer goed.

Kapot hemeltje

Hemeltje besteld, levering was heel snel. Het product zelf een hemeltje, was al kapot toen ik het uit de verpakking haalde. Meerde stiksels waren los waardoor de strik en het touwtje er al niet meer aan vast zaten. Hierdoor niet te gebruiken aangezien je het hemeltje zonder het touwtje niet dicht kunt knopen en daardoor niet blijft zitten.

kwaliteitsproduct en klantvriendelijke service

Het door mij bestelde product was niet op voorraad. en zou later geleverd worden. Toen ik daarover belde, werd mij een goed alternatief product aangeraden, dat inderdaad aan de verwachtingen voldeed. Er is goed meegedacht vanuit mij als klant. Heel fijn!

Slechte communicatie

Helaas wordt er niet opgelet naar wat je vraag precies is, ze hebben mijn bestelling niet geannuleerd terwijl ik saar 5 dagen geleden om heb gevraagd. Geen rwactie meer van hun, enorm slecht gewoon!

Prima levering, maar topmatras ligt echt niet fijn

Ik dacht, ik kies niet de goedkoopste online (Hollowsoft), dan is het vast wel een goede gok, maar helaas. Het materiaal van dit topmatras voelt ontzettend warm en zweterig en mijn harde matras daaronder is nog steeds veel te hard. Dus nu ga ik alsnog een echte schuimtopper kopen. Niet te retourneren, dus weggegooid geld.

Supersnelle levering, artikelen precies vlgns beschrijving

De producten zijn prachtig maar de levertijd niet

Het geleverde product voldoet volledig aan de verwachting en is van mooie kwaliteit, maar de levertijd voldeed niet aan de verwachting. Op de website stond volgende dag geleverd. Maar dat gebeurde niet. Die dag kreeg ik een mail met de regel: tussen de 2 en 5 werkdagen bezorgd. Helaas kwam het pakket voor mij dus niet op tijd aan maar 6 dagen later, en dus te laat voor het doel waarvoor ik het gekocht had.

Goede kwaliteit!

Eindelijk weer eens goede hoeslakens gevonden, fijne katoen, passen goed.

Goede kwaliteit, snel bezorgd

Het hoeslaken dat ik heb besteld is ruim genoeg en krimpt niet in de was. Ook heel fijn dat er rondom elastiek in zit. Weliswaar is hij niet zo strijkvrij als beloofd maar het meeste trekt glad als hij strak op het bed ligt.

Mooi

Zoals verwacht