Slechte communicatie

Helaas wordt er niet opgelet naar wat je vraag precies is, ze hebben mijn bestelling niet geannuleerd terwijl ik saar 5 dagen geleden om heb gevraagd. Geen rwactie meer van hun, enorm slecht gewoon!

Prima levering, maar topmatras ligt echt niet fijn

Ik dacht, ik kies niet de goedkoopste online (Hollowsoft), dan is het vast wel een goede gok, maar helaas. Het materiaal van dit topmatras voelt ontzettend warm en zweterig en mijn harde matras daaronder is nog steeds veel te hard. Dus nu ga ik alsnog een echte schuimtopper kopen. Niet te retourneren, dus weggegooid geld.

Supersnelle levering, artikelen precies vlgns beschrijving

De producten zijn prachtig maar de levertijd niet

Het geleverde product voldoet volledig aan de verwachting en is van mooie kwaliteit, maar de levertijd voldeed niet aan de verwachting. Op de website stond volgende dag geleverd. Maar dat gebeurde niet. Die dag kreeg ik een mail met de regel: tussen de 2 en 5 werkdagen bezorgd. Helaas kwam het pakket voor mij dus niet op tijd aan maar 6 dagen later, en dus te laat voor het doel waarvoor ik het gekocht had.

Goede kwaliteit!

Eindelijk weer eens goede hoeslakens gevonden, fijne katoen, passen goed.

Goede kwaliteit, snel bezorgd

Het hoeslaken dat ik heb besteld is ruim genoeg en krimpt niet in de was. Ook heel fijn dat er rondom elastiek in zit. Weliswaar is hij niet zo strijkvrij als beloofd maar het meeste trekt glad als hij strak op het bed ligt.

Mooi

Zoals verwacht

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering, goed product

Goede service en prima kwaliteit

Netjes verpakt geleverd. Mooie kwaliteit. Ligt heerlijk!

snelle levering; geen nazorg

Zowel per e-mail als telefonisch onbereikbaar

Mooi textiel

Word alleen niet gereageerd op mail over hoe je precies retour kan doen

Zeer goed.

Voldoet aan de verwachtingen.

Geen reactie op mijn mail

Ik heb direct gemeld dat er bij het dekbed geen kussensloop zat ik heb daar geen reactie op gehad ik heb best veel gekocht bij jullie ook via bol . Com maar hier ben ik diep teleurgestelt door christien treep

Weinig instopstrook

Veel minder instopstrook dan beloofd dus kan overtrek niet vaststeken Op de koop toe nog meer dan 7€ retoerkosten moeten betalen !! Schandalig !! Koop bij jullie niet meer !!

Kwaliteit en snel in huis

Product te laat geleverd, wel communicatie hierover.

Klamboe besteld voor de kamer van mijn pasgeboren dochter. Zou binnen 3-4 weken geleverd worden, maar dit werden er 8. Meerdere keren contact moeten zoeken. Uiteindelijk was er één medewerker die mij telefonisch en via de mail goed heeft geholpen en alles heeft geregeld, maar dat was even zoeken. Niet iedereen vond ik zo accuraat als zij. Mooi product ontvangen uiteindelijk, blij mee.

Heel blij mee

Heel blij mee

Wel oké

De bestelling plaatsen gaat makkelijk, alsmede de betaling. Ik bestelde op zondag dus wist dat het niet de volgende dag binnen zou zijn. Echter heb ik helaas na zondag niets meer vernomen en had ik nog steeds enkel een bestelbevestiging op donderdag. Ik besloot een mailtje te sturen s ochtends en gek genoeg was het, zonder antwoord te ontvangen, twee uur later opeens verzonden. Het product is prima en zoals verwacht, al vond ik het wel erg duur. Zou niet zo snel nogmaals bestellen. Heb ook nooit antwoord gehad op m’n mail of een excuses.

Kan beter

1e bestelling via Bol.com, verliep top 2e bestelling via de site verliep traaaaaaag. Artikel bleek niet meer leverbaar, heb eerst zelf moeten bellen, zou terug gebeld worden, maar hoor niks meer, zie later wel een email hierover dat ik niet bereikbaar zou zijn geweest, terwijl telefoon hele tijd in de buurt was en ik niks gehoord of gemist heb! Mail beantwoord, vervolgens weer niks horen.. uiteindelijk weer zelf gebeld.... artikel zou misschien die middag, anders begin volgende week binnen komen.. oke.. maar ja,de volgende week donderdag, jawoor wordt t door de postbode voor de schutting gesmeten, niet eens bij de deur. Ruim 3 weken verder.. tip voor de volgende bestelling: bestel ruim! op tijd en heb veeeel geduld. Artikelen zelf zijn wel top producten.

Alles verliep prima !

Mooie handdoeken , voldeden aan alles :-)

Goede prijs kwaliteit aanbieding

Duidelijk keuzeoverzicht, goede prijsstelling en snelle levering.

Als het onderhand was geleverd dan zou ik het weten

DHL laat het voor de zoveelste keer afweten. Er wordt niet aangebeld en alles gaat dus naar het afhaal punt, welke gisteren een storing bleken te hebben. Ik zit dus onderhand al ruim een week op mijn product te wachten. Als je je hier echter bij DHL over beklaagd, dan geven ze niet thuis. Wat een prutsers. Misschien een andere vervoerder/bezorger gaan inhuren? :-)

Mooie producten. Goede prijs

Lejke dekbedovertrekken voor een leuke prijs

Leveren VEEL te laat

Levering zou uiterlijk 17 mei geleverd worden, ik ontving pas op 24 mei een track and trace!! Dat is gewoon niet waar ik voor betaald heb. Achteraf heb ik toen wel korting gehad

Super blij en heel mooie kleuren en zachte dekbedovertrekken

Super blij en heel mooie kleuren en zachte dekbedovertrekken