Betrokken, lieve, snelle vrouwen & prachtige kleding

Deze vrouwen denken mee, reageren super snel, hebben engelen geduld (online sale, HELP wat een reacties!) en hebben prachtige kleding in huis. Ze maken op de socials iedere dag een feestje. Erg leuk om te zien en...mooie spulletjes te kopen!

Snelle verzending en producten mooi verpakt!

Mooie merken, een cadeautje om te ontvangen

Voor de eerste keer wat besteld. Op tijd verzonden en mooi verpakt.

Super goede service en uitpakken is op zich al een kado

Ik kom vaker!

Een feestje om te krijgen, zo leuk verpakt. En snel geleverd!

Vorige keer een mooier pakket.

De bestelling was wel mooi ingepakt, maar er zat een afgescheurd briefje in , met tekst als bedankje, slordig

leuke webshop met mooie kleding,schoenen ,parfum ect. worden als cadeautjes verpakt en netjes bezorg

vlotte verzending van de bestelling en daarbij mooi verpakt : )

Prima service en leuke verpakking!

Soepele bestelling, snelle levering en uitpakken was een feestje!

Snel en mooi geleverd

Erg netjes ingepakt en snel verzonden

Uitstekende service!

Wauw, wat een service! 's Avonds besteld, de volgende al verzonden. En hoe! Wat een mooi pakketje hebben ze er van gemaakt, een feestje om uit te pakken. Het is jammer dat de winkel niet om de hoek zit, ik zou er zeker winkelen.

Cadeautje om uit te pakken

Snelle verzending en het was een cadeautje om het pakketje te openen. Erg was erg veel aandacht aan besteed. Heel blij met mijn aankoop.

Klantvriendelijk, persoonlijk contact én snelle levering

Er ging was mis bij mijn bestelling ( door mijn eigen foutje). Direct een mail gestuurd en heel snel een persoonlijke reactie gekregen. Dank hiervoor! Uiteindelijk kreeg ik mijn bestelling heel snel en het was letterlijk een kadotje . Veel zorg besteed aan het inpakken. Blij met mijn nieuwe jas!

Subliem

Al diverse keren bij Sorella zowel kleding als verzorgingsproducten en schoenen besteld. Elke keer word ik weer verrast met hoeveel zorgvuldigheid de dames de items hebben ingepakt. Elke keer weer een cadeautje op zich om uit te pakken. Het gevoel alsof je elke keer een feestje hebt waarbij je een cadeau krijgt. Shoppen bij deze leuke familie is gewoon echt de moeite, tijd en je geld waard. Chapeau dames ♥️

Supersnelle verzending!

Snelle reacties op mails, ze denken met je mee, zijn klantgericht en vriendelijk.

Op tijd bezorgd en heel mooi verpakt met een persoonlijke kaart en fijne testertjes. Echt een kado! Jammer dat Dokkum voor mij niet naast de deur ligt anders ging ik er zeker naar toe!

Goeie service

Laatst een bestelling gedaan via de website wat prachtig was verpakt alsof ik een cadeautje aan het open maken was. Erg blij mee!

Professioneel/klantvriendelijk en betrouwbaar

Je wordt bij vragen altijd vriendelijk te woord gestaan. Professionele afhandelij mbt bestelling via webshop,bijgevoegd vriendelijke bedanktkaart Fantastische kleding/schoenen etc

Snelle levering, mooie items

Een mooie selectie kleding van prachtige merken. Mijn bestelling werd snel verzonden. Bedankt!

Wat een leuke boutique

Heel blij met mijn Xirena blousje en de fijne service van Sorella ;wat leuk verpakt met een persoonlijk kaartje! Zeker aan te bevelen en I’ll be back! :-)

Snelle service en heel mooi gepresenteerd !

Snelle levering en als een cadeautje verpakt

Mijn online bestelling is snel geleverd en erg mooi als cadeautje verpakt

Snelle service, verzorgd geleverd, hier steekt liefde in

Zie boven … duidelijke makkelijke website, snel geleverd, erg liefdevol ingepakt met zorg voor het product

de zijl 3

9101 ML Dokkum

Over Sorella

Sorella Dokkum is de fashion boutique van Friesland. Bij ons kun je terrecht voor fashion, beauty en niche parfums. Onze familie staat voor jullie klaar om advies te geven. Hopelijk zien we jullie snel in onze boutique of in onze online shop. Liefs, Familie Sorella