Snelle levering en mooi verpakt

Producten waren verpakt als een cadeautje. Dit samen met een handgeschreven kaartje maakte het uitpakken feestelijk.

Hi Victoria, we maken graag overal een feestje van! Tot de volgende bestelling, maken we er weer een feest van om het pakket te openen! Liefs Team Sorella | Erica

Snelle en persoonlijke service.

Jullie doen het op instagram ook zo onwijs leuk!

Hi Mirjam, super leuk om te horen! We doen ons best :)! Mocht je nog leuke tips hebben, dan horen we het graag! Tot de volgende keer! Liefs Team Sorella

Mooie collectie

Volgens afspraak verzonden

Met zorg ingepakt en snelle levering!

Goede website en eenvoudig bestelproces. Goede communicatie via mail (bestelbevestiging en tracking info). Snelle levering, werkdag nadien in huis! Een cadeautje om uit te pakken, met zorg ingepakt!

Hi Kim , Super leuk om te horen dat je tevreden bent met de geboden service :-) Liefs, Erica | Team Sorella

Een geweldig cadeautje om je bestelling te ontvangen en hoe het is ingepakt!

Wat super lief! Bedankt voor je reactie! Liefs, Erica | Team Sorella

Prettig contact en super service

Ik kreeg een snelle en prettige reactie op mijn vraag en de service was super!

Hi Diana, we doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ben blij dat we je goed hebben geholpen! Liefs, Erica | Team Sorella

Super vriendelijke service!

Via Lonneke Nooteboom heb ik gehoord van Sorella en deze week voor het eerst een bestelling geplaatst. Het pakketje kwam supermooi ingepakt binnen met een handgeschreven leuk kaartje erbij. Ik heb dat zeer gewaardeerd en kom zeker nog een keer terug!

Hi Yvonne, wat super leuk om je positieve reactie te horen! We hopen dat je naar onze webshop blijft kijken voor ideeën en inspiratie! En wellicht zit er volgende keer weer wat leuks voor je bij :)! Liefs, Erica | Team Sorella

Fantastische producten, ingepakt als cadeautjes voor jezelf!

Sorella heeft niet alleen een mooie winkel met prachtige geuren en kleding en heel gastvrije dames maar ook de service en het contact is heel prettig. Via webshop en fysiek in winkel al meerdere aankopen gedaan maar het is iedere keer een feestje!

Hi Tineke, Wat super leuk je reactie! We hopen dat je ons online blijft bezoeken en onze winkel, wanneer je kunt blijft bezoeken! Veel liefs uit Dokkum! Liefs Erica | Team Sorella

Geweldig! Superleuke verpakking met die rose strik en aardig eigen geschreven kaartje!

Vlotte afhandeling en erg leuk pakketje met prachtig inpakpapier. De eau de toilette Lorenzo Villoresi teint de neige is een heerlijke parfum!

Hi Karin, bedankt voor je super lieve bericht! We hopen dat je nog heel erg lang blij zult zijn met de heerlijke geur! Veel liefs uit Dokkum! Liefs, Erica | Team Sorella

Ik heb dankzij jullie mijn lievelings geur ontdekt!

Ik ben super blij met jullie advies via social media! Ik heb eerst proefjes van jullie ontvangen, omdat ik er niet uit kon komen qua geur! En toen heb ik mijn lievelings geur gevonden! Super bedankt lieve meiden!

Hi Maartje, wij zijn blij dat je je favoriete geur hebt gevonden. Mocht je weer op zoek zijn naar een nieuwe geur, dan weet je ons te vinden :)! Hopelijk tot snel! Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Lief, meedenkend en behulpzaam.

Hele mooie jurk besteld vanwege een speciale gelegenheid. De jurk was goed omschreven op de website, wat de keus makkelijker maakte. Verder ben ik telefonisch lief en deskundig verder geholpen. De jurk kwam super feestelijk verpakt aan in een prachtige doos met een paar heerlijke samples en een handgeschreven kaartje met felicitaties. Zo ontzetten lief en bedachtzaam! Dank je wel Sorella, ik kom zeker terug!

Hi Birgit, Bedankt voor de super lieve recensie :-) Leuk om te horen dat je tevreden bent! Hopelijk tot snel bij shop.sorelladokkum.nl! Liefs, Erica | Team Sorella Dokkum

Pakket met verrassingen!

Van mijn vriend heb ik een doos gekregen met allemaal producten die jullie aanraden! Wat een super tof pakket! Bedankt!

Hi Gerda, wat super leuk om te horen. Hopelijk tot de volgende keer bij ons (shop.sorelladokkum.nl) Liefs Team Sorella | Erica

Bestelde jurk snel ontvangen en mooi verpakt met handgeschreven kaartje. Echt een cadeautje,

Hi Rian, mooi dat je tevreden bent met je bestelling! Veel plezier met de jurk! Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Keurig verzorgd !!

Alles netjes verzorgd tot zelfs een persoonlijk geschreven kaartje.

Hi Tineke, bedankt voor je reactie! Hopelijk tot snel bij shop.sorelladokkum.nl Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Zeer dienstverlenend en Vriendelijk!

Feest!

Wat een feestje om de heerlijke parfum in een doos te ontvangen!

Hi Sandy, wij maken er graag een feestje van om een doos van ons te ontvangen! Hopelijk tot de volgende keer! Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Top top top!

Super lieve verkopers! Super snelle verzending en persoonlijk berichtje erbij! Ze zorgen ervoor dat je zeker de juiste maat koopt! Bedankt! Ik ben super blij

Hi Helena, wat een super recensie :)! Mochten we je nog een keer kunnen helpen, dan doen we dat graag :)! Liefs Team Sorella | Erica

Instagram advies

Jeetje wat leuk om via instagram & app advies van jullie te krijgen. Tot de volgende keer!

Goede en snelle levering

Bedankt voor de snelle levering. Ik ben zeer tevreden en blij met mijn aankoop!

Top winkel & fijne webshop

Wat een mooie items verkopen jullie. Jullie items zijn nog net even leuker als ergens anders! Bedankt voor de prachtige blouse.

Mooie winkel, met mooie merken

Lieve enthousiaste dames, die je een top winkelervaring geven! Ga zo door

Top service!

Je wordt professioneel geholpen en er hangt een gezellige sfeer.

Snelle levering !

Mooie producten van Molton Brown online besteld. Producten worden keurig verpakt in cadeaupapier.👍 Een handgeschreven kaart bij de bestelling, helemaal top ! Dankjewel Sorella 👏

Zeer gastvrije winkel

Ik ervaar Sorella als een winkel met een gastvrije beleving! Heerlijke cappuccino, prachtige collectie en super leuke eigenaressen! Ik kom er graag!

Sorella is de leukste winkel van Friesland!

Je wordt hier altijd goed geholpen door de lieve dames. Ze hebben ook zulke mooie collectie’s altijd. En de parfums van Sorella vindt ik echt fantastisch!