Ik heb dankzij jullie mijn lievelings geur ontdekt!

Ik ben super blij met jullie advies via social media! Ik heb eerst proefjes van jullie ontvangen, omdat ik er niet uit kon komen qua geur! En toen heb ik mijn lievelings geur gevonden! Super bedankt lieve meiden!

Hi Maartje, wij zijn blij dat je je favoriete geur hebt gevonden. Mocht je weer op zoek zijn naar een nieuwe geur, dan weet je ons te vinden :)! Hopelijk tot snel! Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Lief, meedenkend en behulpzaam.

Hele mooie jurk besteld vanwege een speciale gelegenheid. De jurk was goed omschreven op de website, wat de keus makkelijker maakte. Verder ben ik telefonisch lief en deskundig verder geholpen. De jurk kwam super feestelijk verpakt aan in een prachtige doos met een paar heerlijke samples en een handgeschreven kaartje met felicitaties. Zo ontzetten lief en bedachtzaam! Dank je wel Sorella, ik kom zeker terug!

Hi Birgit, Bedankt voor de super lieve recensie :-) Leuk om te horen dat je tevreden bent! Hopelijk tot snel bij shop.sorelladokkum.nl! Liefs, Erica | Team Sorella Dokkum

Pakket met verrassingen!

Van mijn vriend heb ik een doos gekregen met allemaal producten die jullie aanraden! Wat een super tof pakket! Bedankt!

Hi Gerda, wat super leuk om te horen. Hopelijk tot de volgende keer bij ons (shop.sorelladokkum.nl) Liefs Team Sorella | Erica

Bestelde jurk snel ontvangen en mooi verpakt met handgeschreven kaartje. Echt een cadeautje,

Hi Rian, mooi dat je tevreden bent met je bestelling! Veel plezier met de jurk! Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Keurig verzorgd !!

Alles netjes verzorgd tot zelfs een persoonlijk geschreven kaartje.

Hi Tineke, bedankt voor je reactie! Hopelijk tot snel bij shop.sorelladokkum.nl Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Zeer dienstverlenend en Vriendelijk!

Feest!

Wat een feestje om de heerlijke parfum in een doos te ontvangen!

Hi Sandy, wij maken er graag een feestje van om een doos van ons te ontvangen! Hopelijk tot de volgende keer! Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Top top top!

Super lieve verkopers! Super snelle verzending en persoonlijk berichtje erbij! Ze zorgen ervoor dat je zeker de juiste maat koopt! Bedankt! Ik ben super blij

Hi Helena, wat een super recensie :)! Mochten we je nog een keer kunnen helpen, dan doen we dat graag :)! Liefs Team Sorella | Erica

Instagram advies

Jeetje wat leuk om via instagram & app advies van jullie te krijgen. Tot de volgende keer!

Goede en snelle levering

Bedankt voor de snelle levering. Ik ben zeer tevreden en blij met mijn aankoop!

Top winkel & fijne webshop

Wat een mooie items verkopen jullie. Jullie items zijn nog net even leuker als ergens anders! Bedankt voor de prachtige blouse.

Mooie winkel, met mooie merken

Lieve enthousiaste dames, die je een top winkelervaring geven! Ga zo door

Top service!

Je wordt professioneel geholpen en er hangt een gezellige sfeer.

Snelle levering !

Mooie producten van Molton Brown online besteld. Producten worden keurig verpakt in cadeaupapier.👍 Een handgeschreven kaart bij de bestelling, helemaal top ! Dankjewel Sorella 👏

Zeer gastvrije winkel

Ik ervaar Sorella als een winkel met een gastvrije beleving! Heerlijke cappuccino, prachtige collectie en super leuke eigenaressen! Ik kom er graag!

Sorella is de leukste winkel van Friesland!

Je wordt hier altijd goed geholpen door de lieve dames. Ze hebben ook zulke mooie collectie’s altijd. En de parfums van Sorella vindt ik echt fantastisch!

Warm en welkom

In een warme gezellige ambiance een collectie van unieke items

Fijne winkel met aandacht voor de klant

Sorella, een mooie moderne winkel in het hart Van Dokkum. Aandacht voor de klant, een afwisselende collectie kleding en hele fijne parfum.

Klantvriendelijk

Prachtige winkel Mooie collectie Goede service Koffie staat altijd klaar 👍

Fantastische service

Een van mijn favoriete winkels. Een winkel waar je, je altijd thuisvoelt en er altijd een heerlijk koffie'tje voor je klaar staat en als je geluk heb zelfs nog een vers gebakken cake'je! De dames van Sorella zorgen er voor dat je helemaal happy de winkel uitloopt. Daarnaast hebben ze exclusieve merken en heerlijke geuren die je niet ergens anders in het Noorden kunt kopen. Speciale geuren uit o.a. Italië. Ook zo gek niet want de sorella's zijn gek op Italië. Ook deze belevenis zie je terug in de winkel. Van mij een dikke 10! Liefs -xxx-

Geweldig zo netjes en verzorgd

Wat een verrassing altijd hoe mooi en netjes alles verzorgd is. Heerlijk

Persoonlijk service en top kwaliteit

Mijn ervaring bij Sorella is dat je er terecht kunt voor hulp bij kleding crisis maar ook voor een opfrisser of gewoon een keer even iets anders. Wat ik erg leuk vind is dat ze meedenken en dat ze mijn kleding style snappen er daarop acteren. Top dames!

Wauw!!

Werkelijk een feestje om hier iets te kopen!! De artikelen worden met heel veel zorg en liefde ingepakt en desgewenst opgestuurd, echte topservice. En het assortiment is echt anders dan anders en persoonlijk advies is altijd goed en eerlijk. Het is niet de vraag of je hier moet bestellen maar wát ga je allemaal bestellen!!?

Dit is niet alleen winkel, dit is een beleving! Hier moet je naartoe!

Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst, spontaan en enthousiaste meiden. Ze helpen graag mee met je outfit en creëren de prachtigste creaties! Wat een mooi concept. Mooie merken, goeie producten en een pareltje van Dokkum!

Geweldig collectie, vriendlijk staff, erg behulpzaam!!! An Experience ❤️