Shop beleving TOP

Super leuk om jullie winkel eindelijk in het echt te zien. Super bedankt voor jullie advies! Ps: de geur die ik heb uitgekozen is helemaal top Tot de volgende keer! Liefs,

Feestje!

Zo hartelijk, gedreven en enthousiast! Pracht collectie! Goede service

Wat een geweldige boutique! Een shop a la paris! Iets wat je nergens anders vindt! De dames zijn zo lief en behulpzaam! Ik ben een super sorella fan! En ik blijf nog heeeel lang komen

Wat super leuk om te horen. :) En wat een compliment een shop a la Paris :)! Veel liefs familie Sorella

Happy shopper

Ik ben een vaste online klant en zeer tevreden over de service en bereikbaarheid van de Sorella’s! Ga zo door!

Hi Claudia, Super leuk dat onze onze pakketjes helemaal naar Maastricht gaan! Als je een keer in de buurt bent, kom gerust langs! :) Veel liefs uit het hoge noorden, Familie Sorella

Zulke lieve meiden en super goed advies! Ik kom dan ook graag bij de meiden langs!

We vonden het super leuk dat je helemaal uit Uden langs bent gekomen! Hopelijk snel tot de volgende keer! Veel liefs familie Sorella

Top service en mooie winkel

Super goed om te horen! :) Hier doen we het voor!

Wat een heerlijk snoepwinkel met de mooiste merken! Van kleding tot heerlijke geuren. De lieve meiden staan altijd voor je klaar via whatsapp, instagram, bij twijfel over maat of hoe iets valt. Dit zorgt ervoor dat je super advies krijgt, leuke sets van verschillende merken bij elkaar en niks retour hoeft. En dan heb ik nog niet gezegd hoe leuk en heerlijk ruikend de pakketjes verpakt zijn... verslavend ;-)

Hi Ellen, Wat super leuk dat je tevreden bent! Hier doen we het voor! We willen iedereen met een goed gevoel de deur uit laten lopen, ook online :)! Veel liefs Familie Sorella

Enthousiast

Ik kende sorella alleen via Instagram terwijl de winkel echt om de hoek zit.... zelfs in deze coronatijd weten jullie er een feestje van te maken. Wat een heerlijke winkel, wat een fijne ontvangst en fijn advies. Tot een volgende keer!

Wat leuk om te horen dat je ons hebt ontdekt! We hopen je nog vaker in onze winkel te begroeten! Veel liefs, Familie Sorella

Een feestje om iets bij Sorella te kopen!

Super service, heel leuke vriendelijke meiden die hard werken om je bestelling optijd bij je te krijgen. Mooi assortiment aan beauty producten en kleding en de bestelling wordt super mooi verpakt en ruikt heerlijk. Kortom, echt een feestje om te bestellen en ontvangen.

Wow wat een lieve reactie! Super bedankt! Veel liefs familie Sorella

Besteld, volgende dag in huis in en keurige verpakking, doosje open.......waarbij een heerlijk geurtje tegemoet komend, verpakt in lila vloeipapier, gestikt met een lila satijnband, een kadootje!!!

Hi Beryl, Wij proberen van iedere bestelling een feestje te maken. Blij dat dat is gelukt! Veel liefs van ons, Familie Sorella

Top service. Fijne benadering

Mooie top. Keurig netjes ingepakt. Super service via mail en social media. N aanrader.

Hi Chantal, Super bedankt! We willen graag iedereen op alle mogelijke manieren helpen. Tot de volgende bestelling. En als je hulp nodig hebt, kun je ons gerust via alle kanalen benaderen. Liefs familie Sorella

Super !

Bestelling werd snel en bijzonder leuk (als een kadootje! ingepakt) geleverd. Handgeschreven boodschap erbij werd zeer gewaardeerd

We zijn blij dat je tevreden bent. Hopelijk mogen we je nog een keer helpen. Liefs uit het hoge noorden! Familie Sorella

Super service!

S’avonds laat besteld en de volgende dag vroeg op de middag al in huis! Top!! En fantastische producten!

Super lieve reactie Manouk! Daar doen we het voor! :) Veel liefs familie Sorella

Super snelle service en levering.

De dames van Sorella zijn vriendelijk, snel en enthousiast. Alles straalt luxe en kwaliteit uit. Blij met mijn aankopen, snelle levering en service.

Wat een super lieve reactie! :) We maken graag klanten blij met hun aankopen. Liefs uit Dokkum Familie Sorella | Erica

Heerlijke winkel en lieve meiden!

Al meerdere items gekocht bij Sorella de afgelopen jaren. Altijd hoge kwaliteit en ontzettend vriendelijk en attent. Zo hoort een winkel-ervaring te zijn.

Hi Esther, Wat super leuk om te horen :)! Daar doen we het allemaal voor! Veel liefs familie Sorella

Wauw!!

Ontzettend fijne winkel en top service!

HI Inge, Wat fijn om te horen! We doen ons best om je online zo goed mogelijk te helpen :)! Mochten we je weer een keer kunnen helpen, dan horen we het graag! Hele fijne dag gewenst! Liefs familie Sorella Dokkum

Super fijne winkel!

Het aanbod in de winkel is fantastisch. Exclusieve, mooie merken in zowel kleding, parfum en huidverzorging. Je wordt altijd vriendelijk geholpen. Online is alles ook goed geregeld, op instagram is dagelijks veel inspiratie te vinden, ook komen hier tips voor leuke koopjes voorbij. Het bestellen via de site gaat super makkelijk en ze komen het soms ook nog eens persoonlijk bij je brengen!

Hi Janne, Super lief en leuk je reactie! We hopen dat we je nog kunnen inspireren! Veel liefs van familie Sorella

Zeer snelle levering incl vriendelijk bericht

Ik ben zeer tevreden met de snelle levering. Regelmatig een update ontvangen mbt status van order tot levering. Het product zelf mooi ingepakt met daarbijn een zeer leuk handgeschreven bericht. Erg attent.

Hi Joycy, Super bedankt voor je lieve bericht. We helpen je graag weer een volgende keer! Veel liefs uit Dokkum familie Sorella

Hele goede service.

Oprechte interesse in het bericht dat je achterlaat bij een bestelling. Heel klantvriendelijk en topproducten.

Bedankt voor je leuke en liever review! Hopelijk tot de volgende keer! Lieve groetjes familie Sorella

erg fijne webshop, bestellingen worden snel geleverd en ze maken er echt een cadeautje van. Je ziet dat t met liefde gedaan is.

Hi Maaike, Super bedankt voor je mooie review! We proberen van iedere bestelling een feestje te maken :)! Mochten we je nog een keer mogen helpen, dan doen we dat graag! lieve groetjes uit Dokkum Familie Sorella

snelle service. mooi ingepakt. geparfumeerde verpakking, heerlijk!!! aanrader!

Hi Rubina, Wat een lieve review! :) Heel erg bedankt daarvoor! Hopelijk tot de volgende keer! Veel liefs familie Sorella

Goede service en snel contact!

Pakket kwam snel binnen, helaas niet compleet. Fijn om snel en toegankelijk contact te krijgen via de app waarna het diezelfde avond nog in orde werd gemaakt en werd verzonden. Goede snelle service en erg vriendelijk!!

Hi Brenda, We zijn blij met je aanbeveling voor onze webshop. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Blij dat we het alsnog voor je hebben kunnen oplossen. Veel liefs uit het noorden van Familie Sorella

Nette bezorging in hele leuke verpakking

Echt een cadeautje om mijn bestelling zo leuk verpakt te krijgen! De kersthanger was zorgvuldig ingepakt en kwam ook goed aan. Daarbij was het met aandacht ingepakt met een leuk pakpapier & strik erom! En alles geleverd op de datum zoals beloofd. Top!

HI Aukje, Wij houden ervan om van elke bestelling die we krijgen een feestje van te maken. Mooi dat dat is gelukt! Hopelijk tot de volgende bestelling! Lieve groetjes van familie Sorella

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

Hi Noor, Bedankt voor je bericht. Hier worden we blij van! :) Mochten we nog een keer wat voor je kunnen doen, dan horen we dat graag! Lieve groetjes van Familie Sorella

Perfecte service en prachtige items

Na een persoonlijk contact middels de e-mail, werden de items onmiddellijk verstuurd zodat ik ze op tijd in huis had om als cadeautje te kunnen geven!

Hi Jenny, bedankt voor je lieve reactie! :) We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Bedankt voor je support! Liefs Familie Sorella