Vriendelijk, behulpzaam

Sample besteld, dit was erg leuk verpakt en een leuke, peroonlijke kaart bijgesloten waarop mij veel plezier werd gewenst met mijn sample

Hallo Margret, Wat goed om te horen. En is de sample de geschikte geur voor je? Mocht je meer advies nodig hebben, kun je ons altijd even een berichtje sturen. We helpen je graag! Hele fijne dag! Liefs Familie Sorella

Parfumlover

Dankzij jullie advies online heb ik een lekkere geur aangekocht! Super bedankt! Liefs Tamara

Wat een cadeau!

Geweldig wat ik vandaag heb ontvangen echt een cadeau!! Blij mee

Hallo M, Wat goed om te horen dat je blij bent met je aankoop! Hopelijk tot de volgende keer! Veel liefs Familie Sorella

Stijlvolle winkel en fantastische service

Zeer stijlvolle winkel met een prachtig aanbod kleren! Uniek ,eerlijk en kundig advies

Hi Bianca, Bedankt voor je lieve review! Fijne dag! Liefs familie Sorella

Prachtig ingepakt met een lief kaartje erbij,ennn.blij met mijn mooie tasje.

Goedemorgen Gina, Bedankt voor je positieve feedback. Wij wensen je een hele fijne dag toe! Liefs uit het noorden Familie Sorella

Supersnel, en mooi ingepakt!

Ik vond wat ik zocht, en ontving het supersnel, en in een mooie verpakkingen, voorzien van monstertjes. Dank!

Hi Stefanie, Super leuk om te horen. We doen ons best alles zo snel mogelijk naar de klanten toe te sturen. Hopelijk tot de volgende keer! Fijne dag! Liefs Familie Sorella

Perfect!

Wat een feestje om een pakketje te ontvangen. Het is zeer mooi ingepakt, heerlijk met een luchtje (incl monstertje). Helaas paste het artikel niet, na retourmelding kreeg ik gelijk een vriendelijke reactie. Echt topservice!

Hi Saskia, Jammer dat het artikel niet paste. Hopelijk tot de volgende bestelling. Wij wensen je nog een hele fijne dag toe! Liefs Familie Sorella

Verwennerij in een box

Het was een feestje om de 'Thank you' box uit te pakken. Er zaten heerlijke producten in om van te genieten en de persoonlijke noot in de vorm van een handgeschreven kaartje, is verrassend leuk.

Goede communicatie

Mooie website,goede communicatie en Ooh zo mooi verpakt, en cadeau voor jezelf.

Hi Wil, Bedankt voor je lieve bericht! Mocht je nog een keer een cadeau voor jezelf willen of juist voor iemand anders, we helpen je graag! Veel liefs Familie Sorella

Altijd goede service

Bij Sorella kun je de meest prachtige kleding, de lekkerste geuren en op dit moment ook de meest mooie kerstballen kopen. Elke bestelling die ik geplaatst heb, ligt altijd al mooi ingepakt, klaar op het moment dat ik het op kan halen. Eventuele vragen worden via instagram of WhatsApp altijd heel snel beantwoord. Al met al: super service, elke keer weer!

Hi Janne, Wat een lieve reactie! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Nog een hele fijne dag gewenst! Veel liefs van Familie Sorella

Snelle levering mooie merken

Hele goede klanten service, reageren heel snel en heerlijke parfums

Hi Marloes, Bedankt voor je lieve woorden! Hele fijne dag en hopelijk tot de volgende keer! Veel liefs familie Sorella

Molton Brown gift set

Ik heb een Molton Brown gift set aan een goede vriendin cadeau gedaan! Bedankt voor het inpakken! Ze was erg verrast met het cadeau wat bij haar werd bezorgd!

Het personeel én de producten, allemaal geweldig!

Altijd goed geholpen door de dames, er wordt ook de tijd voor je genomen. Daarnaast ook helemaal fan van de prachtige collectie die er is de boutique aanwezig is

Mijn bestelling op tijd ontvangen en heel blij met mijn geur. Bedankt voor het advies

Super enthousiast

WoW wat ben ik goed geholpen door jullie! Bedankt voor de goede service! Ga zo door lieve meiden!

Nog nooit een pakketje zo snel en mooi ontvangen.

Super service, snelle levering en oh zo mooi verpakt!!!

Hi Linda, wat super leuk om te horen. Mochten we je nog een keer kunnen helpen, dan horen we dat graag! Veel liefs uit Dokkum Familie Sorella

Kadootje

Ik heb 3 hangers van Vondel besteld en het was letterlijk en figuurlijk een kadootje om te krijgen! Mooi ingepakt met een heerlijke geur zonder dat ik dit had aangegeven! Daarnaast ook nog eens super snel geleverd! Liefs Linda

Hi Linda, bedankt voor je lieve reactie! :)!! PS: Deze week komen er weer nieuwe Vondels kersthangers binnen die zeker de moeite waard zijn ;)! Liefs Team Sorella | Erica

Super snelle service, mooi verpakt!

Mooi verpakt! Snelle levering. Mooie items!

Hi Elvin, super bedankt voor je lieve reactie, en hopelijk tot de volgende keer! Lieve groetjes uit Dokkum Team Sorella | Erica

Mooie winkel

Super vriendelijke en behulpzaam ook bij online winkelen. Prachtige collectie.

Goedemorgen Marjolijn, bedankt voor je lieve bericht! Wij doen ons best om een mooie collectie samen te stellen. Heb je onze niche geuren al eens geprobeerd? Deze zijn ook zeer de moeite waard! Hele fijne dag! Liefs Team Sorella | Erica

Snelle levering en prachtig verpakt

Snel een prachtige jurk ontvangen en heel mooi verpakt, echt een cadeautje voor mezelf. Hier wordt je blij van.

Hi Nicole, Wij maken graag onze klanten blij! :) Mochten we je nog een keer ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag! Hele fijne dag gewenst! Liefs Team Sorella | Erica

Een verrassing om mijn bestelling zo te ontvangen dat word je blij van!

Hoi Sorella team, Wat een verrassing was het om mijn bestelling zo mooi ingepakt te ontvangen. Daar word je echt heel erg blij van. Er is echt aandacht aan besteed ook met het leuke handgeschreven kaartje. Als ik ooit in het noorden of omgeving van Dokkum kom zal ik jullie winkel zeker bezoeken.

Hi Henriette, super bedankt voor je lieve reactie! We hopen je ooit een keer te ontmoeten in onze winkel, en anders online! Volg je ons al via op instagram: Sorelladokkum Veel liefs uit Dokkum Liefs Team Sorella | Erica

Snelle levering en mooi verpakt

Producten waren verpakt als een cadeautje. Dit samen met een handgeschreven kaartje maakte het uitpakken feestelijk.

Hi Victoria, we maken graag overal een feestje van! Tot de volgende bestelling, maken we er weer een feest van om het pakket te openen! Liefs Team Sorella | Erica

Snelle en persoonlijke service.

Jullie doen het op instagram ook zo onwijs leuk!

Hi Mirjam, super leuk om te horen! We doen ons best :)! Mocht je nog leuke tips hebben, dan horen we het graag! Tot de volgende keer! Liefs Team Sorella

Mooie collectie

Volgens afspraak verzonden

Met zorg ingepakt en snelle levering!

Goede website en eenvoudig bestelproces. Goede communicatie via mail (bestelbevestiging en tracking info). Snelle levering, werkdag nadien in huis! Een cadeautje om uit te pakken, met zorg ingepakt!

Hi Kim , Super leuk om te horen dat je tevreden bent met de geboden service :-) Liefs, Erica | Team Sorella