Een feestje om iets bij Sorella te kopen!

Super service, heel leuke vriendelijke meiden die hard werken om je bestelling optijd bij je te krijgen. Mooi assortiment aan beauty producten en kleding en de bestelling wordt super mooi verpakt en ruikt heerlijk. Kortom, echt een feestje om te bestellen en ontvangen.

Besteld, volgende dag in huis in en keurige verpakking, doosje open.......waarbij een heerlijk geurtje tegemoet komend, verpakt in lila vloeipapier, gestikt met een lila satijnband, een kadootje!!!

Top service. Fijne benadering

Mooie top. Keurig netjes ingepakt. Super service via mail en social media. N aanrader.

Hi Chantal, Super bedankt! We willen graag iedereen op alle mogelijke manieren helpen. Tot de volgende bestelling. En als je hulp nodig hebt, kun je ons gerust via alle kanalen benaderen. Liefs familie Sorella

Super !

Bestelling werd snel en bijzonder leuk (als een kadootje! ingepakt) geleverd. Handgeschreven boodschap erbij werd zeer gewaardeerd

We zijn blij dat je tevreden bent. Hopelijk mogen we je nog een keer helpen. Liefs uit het hoge noorden! Familie Sorella

Super service!

S’avonds laat besteld en de volgende dag vroeg op de middag al in huis! Top!! En fantastische producten!

Super lieve reactie Manouk! Daar doen we het voor! :) Veel liefs familie Sorella

Super snelle service en levering.

De dames van Sorella zijn vriendelijk, snel en enthousiast. Alles straalt luxe en kwaliteit uit. Blij met mijn aankopen, snelle levering en service.

Wat een super lieve reactie! :) We maken graag klanten blij met hun aankopen. Liefs uit Dokkum Familie Sorella | Erica

Heerlijke winkel en lieve meiden!

Al meerdere items gekocht bij Sorella de afgelopen jaren. Altijd hoge kwaliteit en ontzettend vriendelijk en attent. Zo hoort een winkel-ervaring te zijn.

Hi Esther, Wat super leuk om te horen :)! Daar doen we het allemaal voor! Veel liefs familie Sorella

Wauw!!

Ontzettend fijne winkel en top service!

HI Inge, Wat fijn om te horen! We doen ons best om je online zo goed mogelijk te helpen :)! Mochten we je weer een keer kunnen helpen, dan horen we het graag! Hele fijne dag gewenst! Liefs familie Sorella Dokkum

Super fijne winkel!

Het aanbod in de winkel is fantastisch. Exclusieve, mooie merken in zowel kleding, parfum en huidverzorging. Je wordt altijd vriendelijk geholpen. Online is alles ook goed geregeld, op instagram is dagelijks veel inspiratie te vinden, ook komen hier tips voor leuke koopjes voorbij. Het bestellen via de site gaat super makkelijk en ze komen het soms ook nog eens persoonlijk bij je brengen!

Hi Janne, Super lief en leuk je reactie! We hopen dat we je nog kunnen inspireren! Veel liefs van familie Sorella

Zeer snelle levering incl vriendelijk bericht

Ik ben zeer tevreden met de snelle levering. Regelmatig een update ontvangen mbt status van order tot levering. Het product zelf mooi ingepakt met daarbijn een zeer leuk handgeschreven bericht. Erg attent.

Hi Joycy, Super bedankt voor je lieve bericht. We helpen je graag weer een volgende keer! Veel liefs uit Dokkum familie Sorella

Hele goede service.

Oprechte interesse in het bericht dat je achterlaat bij een bestelling. Heel klantvriendelijk en topproducten.

Bedankt voor je leuke en liever review! Hopelijk tot de volgende keer! Lieve groetjes familie Sorella

erg fijne webshop, bestellingen worden snel geleverd en ze maken er echt een cadeautje van. Je ziet dat t met liefde gedaan is.

Hi Maaike, Super bedankt voor je mooie review! We proberen van iedere bestelling een feestje te maken :)! Mochten we je nog een keer mogen helpen, dan doen we dat graag! lieve groetjes uit Dokkum Familie Sorella

snelle service. mooi ingepakt. geparfumeerde verpakking, heerlijk!!! aanrader!

Hi Rubina, Wat een lieve review! :) Heel erg bedankt daarvoor! Hopelijk tot de volgende keer! Veel liefs familie Sorella

Goede service en snel contact!

Pakket kwam snel binnen, helaas niet compleet. Fijn om snel en toegankelijk contact te krijgen via de app waarna het diezelfde avond nog in orde werd gemaakt en werd verzonden. Goede snelle service en erg vriendelijk!!

Hi Brenda, We zijn blij met je aanbeveling voor onze webshop. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Blij dat we het alsnog voor je hebben kunnen oplossen. Veel liefs uit het noorden van Familie Sorella

Nette bezorging in hele leuke verpakking

Echt een cadeautje om mijn bestelling zo leuk verpakt te krijgen! De kersthanger was zorgvuldig ingepakt en kwam ook goed aan. Daarbij was het met aandacht ingepakt met een leuk pakpapier & strik erom! En alles geleverd op de datum zoals beloofd. Top!

HI Aukje, Wij houden ervan om van elke bestelling die we krijgen een feestje van te maken. Mooi dat dat is gelukt! Hopelijk tot de volgende bestelling! Lieve groetjes van familie Sorella

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

Hi Noor, Bedankt voor je bericht. Hier worden we blij van! :) Mochten we nog een keer wat voor je kunnen doen, dan horen we dat graag! Lieve groetjes van Familie Sorella

Perfecte service en prachtige items

Na een persoonlijk contact middels de e-mail, werden de items onmiddellijk verstuurd zodat ik ze op tijd in huis had om als cadeautje te kunnen geven!

Hi Jenny, bedankt voor je lieve reactie! :) We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Bedankt voor je support! Liefs Familie Sorella

Wat een verwennerij. De bestelling prachtig ingepakt, de volgende dag al in huis. Een persoonlijk kaart met een bedankje was een gewaardeerde verrassing.

Hi Cora, bedankt voor je review! Blij om te horen :)! Nog een hele fijne dag gewenst! Veel liefs familie Sorella

Wauw!!

Heel verzorgd ingepakt en heel vlot in huis

Hi Moniek, wat super goed om te horen! Hopelijk tot de volgende bestelling! Veel liefs Familie Sorella

Prachtig ingepakt en snelle levering! Ik zou het iedereen aanbevelen

HI Astrid, Wat goed om te horen! :) Inpakken dat doen we graag! Mochten we je nog een keer kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Veel liefs Familie Sorella

Was met liefde behandeld, alleen het openmaken van de verpakking was al een genot. Dikke 10

HI Anouk, Wij proberen van alle pakketjes die we versturen een feestje te maken :)! Super bedankt voor je review! Veel liefs Familie Sorella

Super fijn!

De service was goed! Ik stelde een vraag via de chat op de website om 22.00 en kreeg direct reactie. Mijn bestelling was mooi ingepakt met een zelfgeschreven kaartje erbij. Erg persoonlijk, heel leuk!

Hi Anouk, Bedankt voor je lieve review! Mocht je nog een keer wat nodig hebben, dan helpen we je graag weer! Nog een prettige week gewenst! Veel liefs van Familie Sorella

Vriendelijk, behulpzaam

Sample besteld, dit was erg leuk verpakt en een leuke, peroonlijke kaart bijgesloten waarop mij veel plezier werd gewenst met mijn sample

Hallo Margret, Wat goed om te horen. En is de sample de geschikte geur voor je? Mocht je meer advies nodig hebben, kun je ons altijd even een berichtje sturen. We helpen je graag! Hele fijne dag! Liefs Familie Sorella

Parfumlover

Dankzij jullie advies online heb ik een lekkere geur aangekocht! Super bedankt! Liefs Tamara

Wat een cadeau!

Geweldig wat ik vandaag heb ontvangen echt een cadeau!! Blij mee

Hallo M, Wat goed om te horen dat je blij bent met je aankoop! Hopelijk tot de volgende keer! Veel liefs Familie Sorella