Vriendelijk en super!

Goede ervaring op de website met daarna een snelle levering en met aandacht ingepakt!

Goede service!

Hele goede service en het pakketje wordt als een cadeautje ingepakt

Hi Iris, Bedankt voor je review :)! Wij maken er graag een feestje van! Lieve groetjes uit Dokkum

Pakketje werd heel snel geleverd, super mooi ingepakt met een handgeschreven kaart. Leuk dat er ook nog wat proefmonsters bij zaten.

Hi Aly, We doen ons best de pakketjes zo snel mogelijk klaar te maken. Hopelijk zit er een lekker proefje voor je bij, zodat je onze geuren kunt ontdekken. Liefs van de Sorella's

Mooie online shop, pakketje voelde als een cadeautje.

Het enige minpunt vond ik de verpakking waarin mijn bestelling zat. Een parfum in een ‘ hele grote’ doos.

Hi Ditha, Je hebt helemaal gelijk :)! Helaas waren onze kleine doosjes op :(! Bedankt voor je feedback. Liefs familie Sorella

Snelle en lieve service om het vervolgens als een prachtig ingepakt cadeautje te mogen ontvangen .

Hi Veronique, Super bedankt voor je review :) Hopelijk tot de volgende bestelling! Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Service en vriendelijkheid zoals het hoort!

Goede en snelle service met nog een paar lekkere extraatjes erbij.

Hi Chantal, Wat leuk dat je vanuit Alkmaar bij ons besteld. Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer helpen met je bestelling. Liefs familie Sorella

Geweldig en persoonlijk

Ik heb een jurk besteld. Prachtig ingepakt met een persoonlijk briefje erbij kreeg ik hem thuisgestuurd. Super service ga hier zeker vaker bestellen

Hi Iris, Wat fijn om te horen. En super leuk dat er vanuit Amsterdam ook wordt geshopt in het mooie Dokkum. Wees altijd welkom bij ons in de online boutique of in de winkel! Liefs de Sorella's

Heel tevreden van bestellen tot bezorgen

Verrassend hoe mooi en met veel toewijding de blouse was verpakt. Dank jullie wel!

Hi Jose, Friesland meets Brabant :)! Super leuk dat je onze boutique weet te vinden! Mochten we je de volgende keer kunnen helpen, dan doen we dat heel erg graag! Liefs uit Dokkum, Team Sorella

Bestelling, snel geleverd!

Hi Ingrid, Fijn om te horen, bedankt voor je leuke bestelling. Liefs familie Sorella

Je wil er altijd wel iets kopen, al heb je niets nodig!

Het is er gezellig, hartelijk, kleurrijk en er is altijd iets wat je bevalt. Mooie collecties en heel leuk samengesteld. Niet over te slaan als je in Dokkum bent.

Wat lief Sharon, bedankt voor je review :)! Liefs van de Sorella's

cadeautje om de bestelling uit te pakken.

Snelle levering en prachtig ingepakt , met lief kaartje erbij. Helaas retour, maar kreeg direct antwoord op m'n vragen en communicatie was snel en aangenaam. Ik kom snel ' live' shoppen.

Hi karen, Jammer dat het item niet paste, maar volgende keer beter! Altijd welkom bij ons in de winkel! Lieve groetjes familie Sorella

Snelle levering en goede service

2 shirtjes besteld, eentje moest retour. Kreeg meteen een retourlabel toegestuurd.

Hi Lilian, Hoop dat je veel plezier van je tee hebt! Tot de volgende bestelling, en vergeet je kortingscode voor de review niet :)! Liefs uit Dokkum

Onverwacht LEUK

Ik heb een aantal keer een online bestelling bij Sorella besteld. Deze bestelling heb ik echt als een cadeau thuis ontvangen. Omdat deze thuis bestelling zo goed is bevallen, ben ik naar Dokkum toegegaan. En dit was zo leuk! :) Dus ja een echte AANRADER

Hi Claudia, Super leuk je te mogen ontvangen in onze winkel! Tot de volgende keer online of in de winkel! Liefs familie Sorella

Heel goede ervaring zowel in de winkel als bij bestelling. Pakjes wordt super mooi ingepakt en ruiken heerlijk, echt een cadeautje om te ontvangen. Het plezier spat eraf!

Super snelle en persoonlijke service

Persoonlijke service. Nadat mijn bestelling te klein was, kreeg ik meteen een andere maat toegestuurd. Sorella reageerde meteen en heel vriendelijk. Leuk kaartje bij de nestelling

Hi Katja, Bedankt voor je lieve woorden :) Tot de volgende bestelling! Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Ze nemen de tijd voor je, geven je eerlijk advies, hebben altijd de nieuwste fashion kleding en schoenen, dus altijd lekker vernieuwend en ze zijn allemaal super lief.

Super bedankt voor je lieve reactie! :) Hier worden wij natuurlijk heel erg blij van :) Liefs de Sorella's

Snelle bezorging en enorm leuk ingepakt!

Tevreden. Met zorg en liefde verstuurd!

Hi Monique, Bedankt voor je bestelling :)! Tot de volgende bestelling! En mochten we je advies kunnen geven, dan doen we dat graag :)! Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Supermooie winkel, lieve meiden & een topservice

Via de duidelijke website mooie sneakers besteld, werd goed op de hoogte gehouden mbt de verzending en levering. Mijn pakketje was als een cadeautje ingepakt en het rook heerlijk. Een feestje dus om uit te pakken…en de sneakers zitten als gegoten!

Hi Corine, Wat fijn om te horen, dat je onze webshop goed vindt werken. Wij doen altijd ons best om de webshop te optimaliseren. Er zijn altijd verbeterpunten, dus heb je een verbeterpunt geef het gerust aan ons door. En wat fijn dat de sneakers goed zaten. Hopelijk tot de volgende bestelling. En vergeet je kortingscode niet te gebruiken. Liefs uit Dokkum

Geweldig!!!!

Prachtig ingepakt , was echt een cadeautje ! Snel verzonden, aanrader !!

Hi Bianca, :) We maken graag onze klanten blij! Tot de volgende bestelling en vergeet je kortingscode niet! Liefs van de Sorella's

Super lief geholpen en geweldig mooie spulletjes.

We helpen iedereen graag! Hopelijk tot de volgende bestelling online of juist voor een bezoekje in onze winkel. Liefs familie Sorella

De leuksten!

Ons vaste uitje naar Dokkum bij de gezellige Sorella’s!

Lieve Lucie, Super gezellig dat je altijd naar ons toe komt! Super bedankt! Tot snel weer een keer! Liefs uit Dokkum

Fijne webwinkel, top service

Heerlijke insta filmpjes, fijne webwinkel maar vooral top service bij vragen of uitleg!

Snel verzonden, heel leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje. Top service!

Fijne webshop en snel in huis

Ik had hier nog niet eerder wat besteld, maar kom zeker nog een keer terug. De website werkte heel prettig, vandaag besteld is morgen in huis en tussendoor word je goed op de hoogte gehouden van de status. Verder wordt het zeer netjes aangeleverd.

Fijne site, makkelijk bestellen en snel geleverd.

De site is overzichtelijk en je bestelling is zo geplaatst. De levering gaat ook super en dat maakt dat het een fijne ervaring is. Ook het handgeschreven persoonlijke kaartje wat ze bij je bestelling doen vind ik geweldig. Net dat kleine beetje meer aandacht voor de klant. SUPER❤️

Over Sorella

Sorella Dokkum is de fashion boutique van Friesland. Bij ons kun je terrecht voor fashion, beauty en niche parfums. Ons team staat voor jullie klaar om advies te geven. Hopelijk zien we jullie snel in onze boutique of in onze online shop. Liefs, Team familie Sorella