Fijne webshop en snel in huis

Ik had hier nog niet eerder wat besteld, maar kom zeker nog een keer terug. De website werkte heel prettig, vandaag besteld is morgen in huis en tussendoor word je goed op de hoogte gehouden van de status. Verder wordt het zeer netjes aangeleverd.

Fijne site, makkelijk bestellen en snel geleverd.

De site is overzichtelijk en je bestelling is zo geplaatst. De levering gaat ook super en dat maakt dat het een fijne ervaring is. Ook het handgeschreven persoonlijke kaartje wat ze bij je bestelling doen vind ik geweldig. Net dat kleine beetje meer aandacht voor de klant. SUPER❤️

Snelle reactie van de dames

Perfecte en snelle en prachtig ingepakte items!

Reageren erg snel op bericht. En geven goed advies.

Het app verkeer was erg fijn. Ze reageren erg snel en geven goed advies. Als je je bestelling eenmaal binnen hebt is het een feestje om het uit te pakken. Zo enorm leuk verpakt met aandacht.

Vriendelijk & meedenkend

Altijd een feestje om bij de zusters Sorella te komen shoppen! Nooit met lege handen de winkel verlaten :)

Super mooie collectie, zó fashionable! Maar ook mooie parfums, prachtige Baobab collectie

Super snelle levering, echt! En altijd prachtige stoffen en kleuren die je laten stralen!

Top service! Een heerlijke geur, nergens anders te vinden alleen maar bij Sorella! Snel geleverd en heel mooi ingepakt!

Hi Rebeca, Bedankt voor je lieve reactie! :) Hier doen we het voor! Liefs uit Friesland, Dokkum Familie Sorella

Snelle verzending en omruil mogelijkheid

Mijn bestelling was snel binnen en zat mooi ingepakt met een leuke kaart erbij. Toen de maat niet goed bleek was de omruiling zo geregeld.

Hi Kirsten, We willen onze klanten zo goed mogelijk helpen, en het retourproces zo makkelijk mogelijk maken. Tot de volgende bestelling! Liefs familie Sorella

Snel response

Snelle en mooie verpakking!

HI Irene, Bedankt voor je lieve reactie! Familie Sorella

Mijn eerste pakketje was door de post kwijtgeraakt. Na bellen, direct een nieuw pakketje opgestuurd en had de volgende dag mijn product binnen.

Hi Charlotte, Zo vervelend dat het was misgegaan met de post! :( Gelukkig konden we het gelijk oplossen. Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Ik kreeg mijn pakketje mooi ingepakt en met een leuk kaartje erbij met een lieve boodschap erop! Dat is toch net dat beetje extra’s!

HI Suheyla, Bedankt voor je lieve reactie! Wij graag een feestje van maken van het pakket! Liefs uit Dokkum

Echt super mooi verpakt en extra testers met verschillende geuren

Echt super heel mooi verpakt en een persoonlijk briefje erbij. Ook nog extra testers met verschillende geuren . Een feestje om het uit te pakken , zelfs de doos rook lekker

Hi Francis, Wat fijn om te horen. We maken van iedere bestelling graag een leuk feestje! Liefs uit Dokkum

Heel fijn persoonlijk contact en top service.

Geen stress over retour sturen en prachtige merken. Ik kijk uit naar mijn. nieuwe sets!

Hi Miranda, We hopen je te mogen inspireren met onze prachtige nieuwe collectie. :)! Wij hebben er in. ieder geval heel erg veel zin in! Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Fijne communicatie!

Mooi ingepakt en snelle levering,prima!

Hi Danny, Wat een super lieve review! Wij maken graag mensen blij! Veel plezier van je mooie aankoop! Liefs Familie Sorella

Snelle levering. Reageren snel op een mail. Blij met mijn aankoop

Hi Linda, We proberen iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Heel veel plezier van je aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Liefs Familie Sorella

Perfect, zowel service, levering en kwaliteit

De sorella dames geven een eerlijk en professioneel advies Levering os snel en kwaliteit is top!

Hi Antoinet, Super lief je review! Bedankt daarvoor, we helpen je graag de volgende keer weer. Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Is zeer goed!

Ze zijn erg klantgericht, heel vriendelijk en behulpzaam. Goed advies gekregen. Ben erg blij met mijn aankoop!

Hi Claudia, Voor deze reviews doen we het allemaal! Mensen blij maken :) Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Altijd een feestje!

Als je nou voor een kerstbal, parfum of een outfit komt, de dames zijn altijd super behulpzaam en ontzettend vriendelijk. Wat een gezelligheid!

Vriendelijk

Altijd vriendelijk. Vrolijke en met smaak ingerichte winkel.

Gezellige en sfeervolle boutique

Een gezellige en sfeervolle boutique in het hartje van Dokkum. Het is een boutique met net even iets anders dan anders. Op gebied van fashion, body&beauty en de niche parfumlijn. Wat vooral opvalt als je de boutique binnen stapt is de gemoedelijke sfeer. Iedereen is welkom.

Heel service gericht door duidelijke communicatie

Alvorens te bestellen via internet wilde ik de retour voorwaarden weten. Hier is ook naar gehandeld en op een uiterst vriendelijke manier.

Snelle verzending en mooi verpakt

Snelle verzending en mooi verpakt

Snelle levering, persoonlijke zorg

Via website parfum gekocht. Snelle levering en persoonlijk tintje eraan gegeven door een leuk briefje mee te sturen met het pakketje.

Mooie collectie en zeer snelle en correcte verzending en service!

Over Sorella

Sorella Dokkum is de fashion boutique van Friesland. Bij ons kun je terrecht voor fashion, beauty en niche parfums. Ons team staat voor jullie klaar om advies te geven. Hopelijk zien we jullie snel in onze boutique of in onze online shop. Liefs, Team familie Sorella