Verwennerij in een box

Het was een feestje om de 'Thank you' box uit te pakken. Er zaten heerlijke producten in om van te genieten en de persoonlijke noot in de vorm van een handgeschreven kaartje, is verrassend leuk.

Goede communicatie

Mooie website,goede communicatie en Ooh zo mooi verpakt, en cadeau voor jezelf.

Hi Wil, Bedankt voor je lieve bericht! Mocht je nog een keer een cadeau voor jezelf willen of juist voor iemand anders, we helpen je graag! Veel liefs Familie Sorella

Altijd goede service

Bij Sorella kun je de meest prachtige kleding, de lekkerste geuren en op dit moment ook de meest mooie kerstballen kopen. Elke bestelling die ik geplaatst heb, ligt altijd al mooi ingepakt, klaar op het moment dat ik het op kan halen. Eventuele vragen worden via instagram of WhatsApp altijd heel snel beantwoord. Al met al: super service, elke keer weer!

Hi Janne, Wat een lieve reactie! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen! Nog een hele fijne dag gewenst! Veel liefs van Familie Sorella

Snelle levering mooie merken

Hele goede klanten service, reageren heel snel en heerlijke parfums

Hi Marloes, Bedankt voor je lieve woorden! Hele fijne dag en hopelijk tot de volgende keer! Veel liefs familie Sorella

Molton Brown gift set

Ik heb een Molton Brown gift set aan een goede vriendin cadeau gedaan! Bedankt voor het inpakken! Ze was erg verrast met het cadeau wat bij haar werd bezorgd!

Het personeel én de producten, allemaal geweldig!

Altijd goed geholpen door de dames, er wordt ook de tijd voor je genomen. Daarnaast ook helemaal fan van de prachtige collectie die er is de boutique aanwezig is

Mijn bestelling op tijd ontvangen en heel blij met mijn geur. Bedankt voor het advies

Super enthousiast

WoW wat ben ik goed geholpen door jullie! Bedankt voor de goede service! Ga zo door lieve meiden!

Nog nooit een pakketje zo snel en mooi ontvangen.

Super service, snelle levering en oh zo mooi verpakt!!!

Hi Linda, wat super leuk om te horen. Mochten we je nog een keer kunnen helpen, dan horen we dat graag! Veel liefs uit Dokkum Familie Sorella

Kadootje

Ik heb 3 hangers van Vondel besteld en het was letterlijk en figuurlijk een kadootje om te krijgen! Mooi ingepakt met een heerlijke geur zonder dat ik dit had aangegeven! Daarnaast ook nog eens super snel geleverd! Liefs Linda

Hi Linda, bedankt voor je lieve reactie! :)!! PS: Deze week komen er weer nieuwe Vondels kersthangers binnen die zeker de moeite waard zijn ;)! Liefs Team Sorella | Erica

Super snelle service, mooi verpakt!

Mooi verpakt! Snelle levering. Mooie items!

Hi Elvin, super bedankt voor je lieve reactie, en hopelijk tot de volgende keer! Lieve groetjes uit Dokkum Team Sorella | Erica

Mooie winkel

Super vriendelijke en behulpzaam ook bij online winkelen. Prachtige collectie.

Goedemorgen Marjolijn, bedankt voor je lieve bericht! Wij doen ons best om een mooie collectie samen te stellen. Heb je onze niche geuren al eens geprobeerd? Deze zijn ook zeer de moeite waard! Hele fijne dag! Liefs Team Sorella | Erica

Snelle levering en prachtig verpakt

Snel een prachtige jurk ontvangen en heel mooi verpakt, echt een cadeautje voor mezelf. Hier wordt je blij van.

Hi Nicole, Wij maken graag onze klanten blij! :) Mochten we je nog een keer ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag! Hele fijne dag gewenst! Liefs Team Sorella | Erica

Een verrassing om mijn bestelling zo te ontvangen dat word je blij van!

Hoi Sorella team, Wat een verrassing was het om mijn bestelling zo mooi ingepakt te ontvangen. Daar word je echt heel erg blij van. Er is echt aandacht aan besteed ook met het leuke handgeschreven kaartje. Als ik ooit in het noorden of omgeving van Dokkum kom zal ik jullie winkel zeker bezoeken.

Hi Henriette, super bedankt voor je lieve reactie! We hopen je ooit een keer te ontmoeten in onze winkel, en anders online! Volg je ons al via op instagram: Sorelladokkum Veel liefs uit Dokkum Liefs Team Sorella | Erica

Snelle levering en mooi verpakt

Producten waren verpakt als een cadeautje. Dit samen met een handgeschreven kaartje maakte het uitpakken feestelijk.

Hi Victoria, we maken graag overal een feestje van! Tot de volgende bestelling, maken we er weer een feest van om het pakket te openen! Liefs Team Sorella | Erica

Snelle en persoonlijke service.

Jullie doen het op instagram ook zo onwijs leuk!

Hi Mirjam, super leuk om te horen! We doen ons best :)! Mocht je nog leuke tips hebben, dan horen we het graag! Tot de volgende keer! Liefs Team Sorella

Mooie collectie

Volgens afspraak verzonden

Met zorg ingepakt en snelle levering!

Goede website en eenvoudig bestelproces. Goede communicatie via mail (bestelbevestiging en tracking info). Snelle levering, werkdag nadien in huis! Een cadeautje om uit te pakken, met zorg ingepakt!

Hi Kim , Super leuk om te horen dat je tevreden bent met de geboden service :-) Liefs, Erica | Team Sorella

Een geweldig cadeautje om je bestelling te ontvangen en hoe het is ingepakt!

Wat super lief! Bedankt voor je reactie! Liefs, Erica | Team Sorella

Prettig contact en super service

Ik kreeg een snelle en prettige reactie op mijn vraag en de service was super!

Hi Diana, we doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ben blij dat we je goed hebben geholpen! Liefs, Erica | Team Sorella

Super vriendelijke service!

Via Lonneke Nooteboom heb ik gehoord van Sorella en deze week voor het eerst een bestelling geplaatst. Het pakketje kwam supermooi ingepakt binnen met een handgeschreven leuk kaartje erbij. Ik heb dat zeer gewaardeerd en kom zeker nog een keer terug!

Hi Yvonne, wat super leuk om je positieve reactie te horen! We hopen dat je naar onze webshop blijft kijken voor ideeën en inspiratie! En wellicht zit er volgende keer weer wat leuks voor je bij :)! Liefs, Erica | Team Sorella

Fantastische producten, ingepakt als cadeautjes voor jezelf!

Sorella heeft niet alleen een mooie winkel met prachtige geuren en kleding en heel gastvrije dames maar ook de service en het contact is heel prettig. Via webshop en fysiek in winkel al meerdere aankopen gedaan maar het is iedere keer een feestje!

Hi Tineke, Wat super leuk je reactie! We hopen dat je ons online blijft bezoeken en onze winkel, wanneer je kunt blijft bezoeken! Veel liefs uit Dokkum! Liefs Erica | Team Sorella

Geweldig! Superleuke verpakking met die rose strik en aardig eigen geschreven kaartje!

Vlotte afhandeling en erg leuk pakketje met prachtig inpakpapier. De eau de toilette Lorenzo Villoresi teint de neige is een heerlijke parfum!

Hi Karin, bedankt voor je super lieve bericht! We hopen dat je nog heel erg lang blij zult zijn met de heerlijke geur! Veel liefs uit Dokkum! Liefs, Erica | Team Sorella

Ik heb dankzij jullie mijn lievelings geur ontdekt!

Ik ben super blij met jullie advies via social media! Ik heb eerst proefjes van jullie ontvangen, omdat ik er niet uit kon komen qua geur! En toen heb ik mijn lievelings geur gevonden! Super bedankt lieve meiden!

Hi Maartje, wij zijn blij dat je je favoriete geur hebt gevonden. Mocht je weer op zoek zijn naar een nieuwe geur, dan weet je ons te vinden :)! Hopelijk tot snel! Liefs Erica | Team Sorella Dokkum

Lief, meedenkend en behulpzaam.

Hele mooie jurk besteld vanwege een speciale gelegenheid. De jurk was goed omschreven op de website, wat de keus makkelijker maakte. Verder ben ik telefonisch lief en deskundig verder geholpen. De jurk kwam super feestelijk verpakt aan in een prachtige doos met een paar heerlijke samples en een handgeschreven kaartje met felicitaties. Zo ontzetten lief en bedachtzaam! Dank je wel Sorella, ik kom zeker terug!

Hi Birgit, Bedankt voor de super lieve recensie :-) Leuk om te horen dat je tevreden bent! Hopelijk tot snel bij shop.sorelladokkum.nl! Liefs, Erica | Team Sorella Dokkum