Schitterende blouse!

Wat een moeite om een blouse van de sale zo mooi, zichtbaar met zorg en liefde te verpakken! Met een handgeschreven kaart erbij en besprenkeld met een fijn parfum. Een cadeau om uit te pakken. Ik heb er een favoriete winkel bij!

Goede ervaring!

Snelle levering ! via Whatsapp contact gehad over artikel vriendelijk personeel !

Netjes en leuk ingepakt. Echt een aanrader.

Goede, snelle service

Vriendelijk en klantgericht.

Uitstekende eerste kennismaking

Grote keuze aan hoogwaardige producten. Supersnelle levering . Het pakje was een genoegen om te openen, zo mooi verpakt. Ik kon ook de geur in het pakket apprecieren. Met dank !

Heel erg fijn geholpen

Feestje

Heb recent een paar sneakers online besteld. Wat je thuiskrijgt is echt een feestje om uit te pakken. Ze maken er echt een cadeautje van, mooi papier, een persoonlijke boodschap, alle gehuld in een zalige geur waardoor het een totaalbeleving is om iets te bestellen te ontvangen !

Klantvriendelijkheid en service zijn key bij Sorella, gewoon TOP

Fijne webwinkel, bij vragen mag je bellen of appen en ze reageren altijd. Hele fijne vibe hier.

Geweldige kleding

Topservice en is super leuk verpakt en hele toffe kleding!

Snelle levering, mooi verpakt!

Prachtige collectie!

Goede service en een prachtige collectie!

Super snelle service

Het was echt een feestje om mijn bestelling uit te pakken!

SUPER

Enorm vriendelijke en servicegerichte dames. Blazer was zo mooi ingepakt dat het als een cadeautje voelde om uit te pakken! Snelle verzending.

Vriendelijk, klantgericht en service ervaren

Mijn parfum was niet op voorraad. Via app en telefonisch op de hoogte gehouden zodra deze er weer was. Via webshop gekocht en opsturen was ook geen probleem ...en was ook nog mooi verpakt.

Prachtige kleding, goede service

Shirt besteld en via de mail duidelijke bevestiging met track en trace. Pakje werd bezorgd en was net een kadootje, zo mooi ingepakt.

Prachtige collectie en super service

Het is een feestje om jullie pakketten uit te pakken, zo mooi ingepakt! Ik kijk nu al uit naar mijn vlg bestelling

Super geleverd. Prachtig ingepakt. Dat maakt het verschil.

Vriendelijk én behulpzaam

Goed advies en laagdrempelig een app naar jullie te sturen met een vriendelijke reactie.

Snelle verzending en leuk ingepakt!

Ze verkopen super leuke kleding! Jammer dat ik zo ver weg woon, anders kwam ik zeker regelmatig langs!

Perfect!

Snelle levering, super mooi verpakt, met een heerlijk geurtje en lief kaartje Kwaliteit is zoals altijd 100% Fijne shopwinkel, fijne communicatie met de fam Sorella

Heerlijke parfum Snelle levering En kreeg er ook nog Heerlijke testers bij zeker een aanrader

Goed geholpen!

Ontspannen winkelen, goed advies en prachtige kleding. Wat wil je nog meer!

Echt een cadeautje

Snelle levering, en het pakket op zichzelf is echt een cadeautje om uit te pakken. Mooi ingepakt, ruikt heerlijk, en dan ook nog proefje van de parfum en een mini badschuim.

Super leuk ingepakt. Snelle levering en het geurtje is heerlijk. En zo leuk, dat jullie heel toevallig bij ons pannenkoekhuis Hans en Grietje in Zeewolde zijn geweest. Succes met jullie bedrijf . Vriendelijke groet, Griet

Hip en stijlvol

Mooie kledingzaak met aardig personeel en mooie hippe merken Sfeer is licht en vrolijk. Wel prijzig.

HI Framke, Bedankt voor je leuke reactie :)! Super leuk dat je een bezoek aan onze winkel hebt gebracht. We hebben een mix van wat duurdere items en wat meer betaalbare merken. Zodat je goed kunt mixen en matchen. liefs uit Dokkum Familie Sorella

de zijl 3

9101 ML Dokkum

Over Sorella

Sorella Dokkum is de fashion boutique van Friesland. Bij ons kun je terrecht voor fashion, beauty en niche parfums. Onze familie staat voor jullie klaar om advies te geven. Hopelijk zien we jullie snel in onze boutique of in onze online shop. Liefs, Familie Sorella