erg mooie kleding

bestelling gedaan en binnen 2 dagen had ik het thuis erg fijn

Snelle verzending van het product. Bij open maken was het mooi verpakt. Een feestje om uit te pakken!

HI Alisa, Bedankt voor je review! We kijken er naar uit je de volgende keer weer te mogen helpen! Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Perfect!

Ik volg hun al heel lang, super site dames!! Bestelling was ook top en alles paste ook nog :-)

Hi Jose, Wat lief om te horen! We doen ons beste om er iets leuks van te maken! Tot de volgende bestelling! Liefs uit Friesland Familie Sorella

Alles is een feestje, Hele vlotte en correcte service, magisch mooi ingepakt

Zie hierboven

Wat een lieve reactie! Hier doen wij het als Sorella's voor :)! Liefs familie Sorella Tot de volgende bestelling!

fantastisch

Werd persoonlijk gebeld dat het product uitverkocht was. Maar zodra het er weer was zouden ze het versturen. Het persoonlijk contact kon ik dan zeer waarderen. Inmiddels heb ik het product ontvangen.

Hartelijk dank voor je lieve woorden en goede feedback. Lieve groetjes uit Dokkum vergeet niet je kortingscode voor de volgende bestelling: HAPPYSHOPPER2024

superfijne winkel

Een paar dagen voor Kerst een parfum besteld in de hoop dat deze nog voor Kerst onder de boom zou liggen. Dat is gelukt! Bedankt Sorella voor de supersnelle levering en de mooie cadeauverpakking waarin de parfum werd afgeleverd.

Wat fijn dat het is gelukt! Veel plezier van de lekkere parfum! Als je weer een keer advies nodig hebt voor parfum of iets anders, laat het ons gerust weten! Liefs uit Dokkum Familie Sorella

Via webwinkel snel en goed geregeld.

Ook tijdens de Kerstdrukte vlot en goed geholpen. Keurig verstuurd met een persoonlijk Kerstkaartje!

Wat super leuk om te horen! Tot de volgende keer! Liefs uit het mooie Dokkum Familie Sorella

Snelle service Vriendelijk Zeer tevreden

Wat leuk dat je ons aan zou bevelen bij anderen! Tot de volgende keer! Liefs uit Friesland (Dokkum)

Snelle levering en mooi verpakt

Hi Ben, Wat leuk om te horen dat je bestelling goed is bevallen! We helpen je de volgende keer graag weer! Liefs familie Sorella Dokkum

Ik kreeg een snelle reactie op m'n vraag en werd daarna goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Bij ontvangst zat er een handgeschreven persoonlijke note bij en m'n bestelling is door Sorella netjes verpakt met een mooie lint eromheen, echt superservice!

Snelle levering.

Wat attent; een persoonlijke boodschap bij het luchtje dat ik cadeau gaf aan mijn dochter. Erg leuk!

prachtige Chanel kerstornament

ik was verrast door de mooie Chanel tasjes voor in de Kerstboom voor mijn schoondochters! En extra door de hele mooie verpakking, En de maat is ook fantastisch. Volgend jaar weer

Zowel in de fysieke winkel als online; de dames zijn altijd supervriendelijk en accuraat. Onlangs een kerstcadeautje online gekocht. Wordt snel, mooi en heerlijk geurend verpakt en verzonden. Zeker een aanrader!

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Mijn bestelde artikelen waren niet op voorraad. Daardoor werd ik vervolgens gebeld voor alternatieven . Daar stemde ik mee in . Daarna werd ik vervolgens gebeld of ik de mannen of vrouwen versie wilde hebben. Het werd daarna direct verzonden en de dag er na werd het bezorgd . Tot mijn grote verrassing superleuk ingepakt met een persoonlijk geschreven kaart erbij . Dat noem ik een hele goede service en ga hier zeker vaker bestellen.

Heel persoonlijk

Nog nooit meegemaakt dat er ook ( terwijl dat geen optie is ) naar een Post NL punt wordt verzonden. Daarnaast is het heel persoonlijk allemaal ( ook uniek ) en is het pakketje ook nog geweldig ingepakt ! Kortom mijn 1e bestelling & ik ben nu al fan !!

Er wordt goed meegedacht als iets niet op voorraad is. Moeite genomen om te kijken of het nog op tijd binnen kan zijn.. en anders meedenken voor een andere oplossing

Wat fijn om te horen! :) We doen graag ons best voor iedereen! Tot de volgende bestelling! Liefs familie Sorella

Fijne snoepwinkel voor fashionistas

Prachtige winkel met kleurrijke rekken vol kleding van verrassende merken. Maar ook verkopen deze zusjes niche parfums, Baobab kaarsen, sieraden, etc. Ben je een keer in de buurt van Dokkum; just go!

Wat een lieve reactie en wat leuk dat je onze collectie net zo leuk vindt als wij zelf! :) Liefs familie Sorella

Prachtig verpakt

we zijn blij dat we hier iets gekocht hebben. Dank!

Super leuk geholpen door de leuke zusjes! Echt een aanrader!

Super leuk dat je ons zelf in Amsterdam weet te vinden! Tot de volgende bestelling! Liefs familie Sorella

Goede levering, mooi en goed verpakt

Leuk, een persoonlijk geschreven kaartje erbij!

Hi Marleen, We hopen je de volgende keer weer te mogen helpen! :) We maken graag mensen blij! Lieve groetjes uit Friesland Familie Sorella

Snelle en goede service

Via de app wat vragen gesteld en snel antwoord gekregen. Daarna de bestelling gedaan en een prachtig pakje ontvangen. Een genot om iemand cadeau te geven of voor jezelf.

Hi petra, Wat leuk om te horen! :) We wensen je alvast een hele fijne dag! Tot de volgende bestelling! Liefs familie Sorella

Leuke winkel met Super service!

Jullie maken van iedere aankoop een Kadootje!

Dat doen we met heel veel plezier en passie! :) Liefs uit Dokkum familie Sorella

GEWELDIG GOED

Wat een feest om bij Sorella een bestelling te plaatsen. Alle cadeautjes voor de kerst zo prachtig ingepakt en alles met hele persoonlijke service. Een absolute aanrader!

Hi Jeanine, Wat een super lief bericht! :) Tot de volgende bestelling! Liefs van ons

Super !!

Super mooie blouse ontvangen en heerlijke producten !

Wat een lief bericht! Veel liefs van ons!

Super lekker geurtje ontvangen! Daarnaast een heel leuk berichtje op de kaart gehad. Super leuk gedaan dankjewel. Ga hier zeker vaker bestellen.❤️

Hi Salima, Wat een lieve reactie. We helpende volgende keer graag weer! Liefs uit Dokkum familie Sorella

Over Sorella

Sorella Dokkum is de fashion boutique van Friesland. Bij ons kun je terrecht voor fashion, beauty en niche parfums. Ons team staat voor jullie klaar om advies te geven. Hopelijk zien we jullie snel in onze boutique of in onze online shop. Liefs, Team familie Sorella