GEWELDIG GOED

Wat een feest om bij Sorella een bestelling te plaatsen. Alle cadeautjes voor de kerst zo prachtig ingepakt en alles met hele persoonlijke service. Een absolute aanrader!

Hi Jeanine, Wat een super lief bericht! :) Tot de volgende bestelling! Liefs van ons

Super !!

Super mooie blouse ontvangen en heerlijke producten !

Wat een lief bericht! Veel liefs van ons!

Super lekker geurtje ontvangen! Daarnaast een heel leuk berichtje op de kaart gehad. Super leuk gedaan dankjewel. Ga hier zeker vaker bestellen.❤️

Hi Salima, Wat een lieve reactie. We helpende volgende keer graag weer! Liefs uit Dokkum familie Sorella

Magnifiek

Bij Sorella heb ik altijd die magische ervaring, als je binnen loopt. Is een droom van elk vrouw. Ook hoe zij hun producten inpakken, prachtigg!!!

Snelle levering, super vriendelijk

Zeker voor herhaling vatbaat

Enorme service!

Na een vraag gesteld te hebben via whatsapp gelijk een antwoord, en vandaar uit een bestelling geplaatst die geweldig was ingepakt ( een echt cadeau om te krijgen ) met een lief kaartje erbij, en het pakket rook ook nog eens heerlijk! Al met al een top service!

Blij met mijn item, super snel verzonden. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Vrijdag mijn pakketje ontvangen Wat een feestje om het te mogen uitpakken Mooi ingepakt en nog een persoonlijk kaartje er bij Of ik jarig was Dank jullie wel team familie Sorella voor de goede service

Top! Een pakketje van Sorella uitpakken is altijd een cadeautje! Leuk verpakt, met een mooie kaart.

Goede webshop en goede service. Bestelling mooi en netjes verpakt. Alleen jammer dat ik geen sample(s) kreeg bij zo’n dure parfum die ik heb besteld.

Zeer klantvriendelijk en persoonlijk!

Mijn geweldige winterjas van Fabienne Chapot bij Sorella gekocht. Super vriendelijk contact gehad en wat een kado om het bezorgde pakket uit te pakken. Zeer klantvriendelijk en het persoonlijke contact was heel fijn.

Snelle levering!

Topservice, snel geleverd

ideaal

klantvriendelijk, verzorgd, snel, oplossingsgericht, goede service

Slecht

Bestelling niet ontvangen.Dus zeker niet binnen de beloofde termijn

Goed geregeld!

Fijne service, snelle reactie op vragen en snelle levering!

Snelle levering en een leuk persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling.

Super verzorgd.

Mooie exclusieve kleding en met erg veel zorg en liefde verpakt.

Snel, vriendelijk en mooi verpakt

Topservice

Snelle verzending, leuk ingepakt. Betrouwbaar.

Snelle en correcte levering

Geen leveringskosten. Persoonlijke benadering

Snelle levering en mooie spullen.

Wat een fijne winkel dit. Ik kon het Fabienne Chapot shirtje met hoge korting hier bestellen. Deze was de volgende dag al bezorgd en als een prachtig kadootje ingepakt! Echt een verrassing!

Mooie broek en mooi verpakt!

Een pakketje van Sorella uitpakken is altijd een cadeautje! Mooi verpakt, met een mooie getekende kaart en handgeschreven tekst. Ook bij de Sorellas in de winkel langs gaan is altijd een feestje!

Helemaal geweldjg

Lekkere parfum en OMG hoe het pakketje binnenkwam was echt een kadootje. Zo met zorg ingepakt!

Snelle en perfect verzorgde levering

De schoenen werden snel geleverd, mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje. Het zijn de kleine dingen die het doen! Wel jammer dat de dag na mijn bestelling de schoenen 30€ waren afgeprijsd..

de zijl 3 9101 ML Dokkum

Over Sorella

Sorella Dokkum is de fashion boutique van Friesland. Bij ons kun je terrecht voor fashion, beauty en niche parfums. Ons team staat voor jullie klaar om advies te geven. Hopelijk zien we jullie snel in onze boutique of in onze online shop. Liefs, Team familie Sorella